Gå til innhold

Du vet du er gravid når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...du trøkker i deg en hel Hobbysjokolade _samtidig_ som du sitter på do. Hjelpes.

Flere? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...du kjøper ny håndsåpe til foreldrene dine, for du ikke orker lukten av den de har når du er på besøk :-)

Skrevet

LER, morsom tråd...

du ber mannen din pusse tennene før han kysser deg på morran:)

Skrevet

..du ser venninnen din og hennes nyfødte baby på nyhetene og begynner å tute som et sårt barn fordi det er så koselig å se.. OG du er på jobben!

Skrevet

...du hiver en kjele grøt i gulvet fordi samboern din ikke svarte på spm ditt tre sekunder etter du har stilt det (unnskyld, kjære!).

...du hiver kakedeigen i veggen fordi den er for seig.

...Du ikke plukker opp ting fra gulvet når du mister noe, men dytter det bort i et hjørne og ber samboern plukke opp alt når han kommer hjem.

... du kaster opp hver gang du besøker besteforeldrene dine på sykehjemmet fordi det lukter gamle mennesker der (ja, jeg vet det er fælt, men jeg takler ikke den lukta når jeg er gravid)

...

Skrevet

...Man vurderer frokosten man inntar etter hvordan den evt vil være å kaste opp igjen (1. tri)

... er forbannet over at de ikke har heis på SATS ( 2. tri)

... alt ( inkludert brødskiver) blir liggende på gulvet til mannen kommer hjem ( 3. tri)

Skrevet

Når du i søvne prøver å legge deg på magen (eller iallefall litt for langt over på siden, som gjerne er det lengste man kommer) og vokner av et meget fornærmet spark rett i ribbena.

Skrevet

...du slutter å rydde fordi det er lettere å skyve ting bort i et hjørne

...du begynner å grine fordi du er tom for gjær

... alle forteller deg at du kan spise hva du vil

Skrevet

-sitter å ler fordi tårene triller av noe som skjedde på tv`en.

- "har lyst på" følelsen har forandret seg til et "må ha!". Det å ignorere det på samme måte som ellers er ikke et alternativ det går ann å leve med. Hva er det egentlig som skjer?

Skrevet

.... du ber gubben din om å stå opp igjen for å dusje, etter han har lagt seg, fordi han lukter jern... :P

Skrevet

hjelpes meg.jeg er prøver.har noe å se frem til skjønner jeg:p

lo godt av dette jeg:-D

Skrevet

- Du (faktisk) begynner å vagge (3. trimester)

- Du dulter borti folk hele tida, både fordi du vagger, og fordi det er så vanskelig å smyge seg forbi noen når du er like brei fra sida som du er foran (du har inntatt kuleform.)

Skrevet

- ler samtidig som du griner av "da damene dro"

- blir kvalm av ALT, men oboy må du berre ha!

- griner deg gjennom ein heil episode av hotel cæsar!

- setter ringeklokka på 20 minutter før for å rekke å kaste opp før du går på jobb

- starter tåpelige diskusjoner med mormor og ender med å bli dradd bort derfrå for å ikkje skjelle ut mormor (på 85!!!)

Skrevet

- man må stoppe bilen for å gå ut og spise snø!

Skrevet

-har blåmerker på magen etter nedre kjøkkendører fordi den er større en daglig beregnet :/

Skrevet

Begynner å gråte for ingenting... både av tv-serier og virkelighet

Bare må ha noe surt/salt

Drikker vann/saft, men vet du MÅ på do men fortsetter å drikke likevel..

Begynner å spise på ting du aldri har gjort før...

Liten tålmodighet og fort sliten og lei...

Skrevet

-Får plutselig lyst på KEBAB, sjøl om du aldri har likt det før!!!

Skrevet

- du får lyst på betong og sagflis, og kan godt stå leeeeenge på en byggeplass/ i en kjeller.

- du klager på bilsyke, samtidig som du befaler at gubben stanser på nærmeste kafé for å kjøpe kakao og brownie.

Skrevet

Puppene dine begynner å bli så store og tunge at spilen i bhen knekker i to.

Skrevet

- Du får ustyrlig TRANG til og omøblere og gråter og river deg i håret for du får nesten ikke gjordt noe selv om du ikke skal bære for tungt.

- Du føler deg fantastisk av og vaske henda...

- Du får vegring mot og gå på offentlige doer for det lukter og ser ut som du kan få det ene og det andre "plutselig"...

- Du kjøper kun ferdig mat der du ser ansatte vasker henda og ikke tar i møkkete klut og lager maten din om hverandre...

- Du ler og tuter samtidig egenltig av alt!!!Spesielt snille mennesker

- Vagging er ikke til og unngå

- Du søler og griser og velter mer en ungen din på halvannet år...

- Kvivk lunch er uerstattelig,og best med jordbærmilkshake...

og ja...: hæler kan du bare glemme,og når du er så "dum" at du prøver; Ser du ut som lock ness monsteret og oppfører deg som det etter et kvarter...

Skrevet

...du alltid går rundt med flekker på genseren ca. i navlehøyde :-)

Skrevet

hehehe, jeg kjenner meg så igjen i mye av dette :o) Fikk sjokk av meg selv da jeg begynte å gråte av da damene dro. Følger ikke med på serien for jeg syntes den er litt teit egentlig. Og uansett hvor kvalm jeg er\har vært så hjelper det med sjokolade...:o) Samboeren min får kjeft for en bitteliten ting, også er jeg like blid like etterpå....Og nå synger Herborg Kråkvik en salme og jeg kjenner tårene snart kommer.....er det mulig?? hehe:o)

Skrevet

ja di flekkan i navlehøyden e blitt en gjenngansger hær. hehe

-du peser som an hval av å gå opp en liten trapp

:)

Skrevet

Nyvaskede klær stinker pyton. Du har lyst på noe men finner ikke ut hva,fordi alt plutselig smaker merkelig. Stor gråter av ingenting. Dusjing tar hele dagen pga svimmelhet. Feilberegner størrelsen din slik at du kræsjer borti alt og har merker på magen (satte meg fast en gang mellom klæsstativ på butikk). Roper på barna vis man mister noe på gulvet.

Skrevet

når det siste du kjenner før du legger deg på kvelden, er smaken av frokosten (evt. middagen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...