Gå til innhold

Du vet du er gravid når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

du har tatt med deg en 1 1/2 l flaske med villa farris hjemmefra og drikker på jobb.

Fikk sååå lyst på det i morgest.

Jeg er gravid og har sluttet med røyk så jeg synes faktisk at jeg fortjener det kl 0800 om morgenen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...magen legger seg over rattet og TUTER i det du setter deg inn i bilen på en stille og rolig byggeplass kl 1130 mens ALLE sitter og spiser mat og ser på deg...( 3.tri)

Jeg lo så jeg grein i mange timer etterpå.

Skrevet

Haha, kjenner meg så godt igjen!

Virker som mange ikke skjønner at en ikke greier å "smyge" seg forbi folk som står tett oppi hverandre. Har opplevd at de gir altfor lite plass når jeg vil forbi :P Ikke deres feil at jeg er like brei fra sida som foran hehe.

Skrevet

Vannet i springen på badet smaker nyyydelig. Det i springen på kjøkkenet er grusomt!!?!?!!

Skrevet

Det trenger man faktisk ikke å være gravid for å syns! Jeg har alltid likt vannet på badet bedre enn det på kjøkkenet hjemme hos mamma og pappa. Egentlig litt skremmende, for det må jo være noe i rørene eller noe som gjør at det smaker forskjellig...

Skrevet

.. du nesten begynner å gråte fordi du ikke finner NAV kontoret!

.. smil sjokolade smaker modell leire!?!

.. den røde smartiesen smaker fårikål!!

Skrevet

-gammle damer med stokk reiser seg for deg på bussen.

-du hat intenst lyst på sjokolade, og sender mannen på butikken for å kjøpe, fordi alle de 5-6 forskjellig sjokoladene som ligger i kjøeskapet er 'feil',

-du må oppbevare sjokoladen i kjøleskapet fordi varm sjokolade smaker helt grusomt....

Skrevet

du har vært ute av kontoret en liten stund for at vaskedama skal få vaska og når du kommer inn døra på kontoret oppdager du en stygg lilla kontorstol rett innafor døra som du mistenker noen har "dumpa" på ditt kontor. Du går da rett bort til nabokontoret og anklager kollegaen for å dumpet stolen, får nei til svar, går tilbake på kotoret og drefser stolen ut på gangen. Gjør selvfølgelig et stor nummer ut av det før du masjerer demonstrativt inn på kontoret, for å oppdage at det er din egen stol som står på gangen. Herregud er det mulig!?? Jeg ler så jeg griner av meg selv! Noe så pinlig!

Skrevet

-når man spyr gørr og galle men det går helt fint an å spise en banan-joghurt 1 minutt etterpå.

-når man begynner å grine av å se på babytøy

-når man ler så mye at man plutselig bryter ut i krampegråt

-når man skjeller ut sin kjære for å sitte på feil side av sofaen

Skrevet

Trengte en latter i dag, tuuuuusen takk!

Tutehistorien lo jeg så jeg skreik av:-)

Skrevet

-Når du må be legen om hjelp til å knyte skoene dine.

-Når du trenger hjelp til å snues på natta.

-Når du etter å ha tatt på deg nye klær etter en dusj, er helt svett av kraftanstrengelsen.

-Er overbevist at det er en mann som har bestemt størrelsen på urinprøveglassene. Nytter ikke å treffe.

Skrevet

-Når du begynner å strigråte fordi mannen har vært så frekk å lage fiskeboller til middag, når det absolutt ikke var det du ville ha!

-Når du MÅ ha sjokomelk på de små brune boksene med sugerør, den samme melken på de store boksene er slett ikke god!

-Samme sjokomelkbokser ; de byttet ut sugerørene sist jeg var gravid,til nye "dryppfrie" sugerør. Jeg gråt to ganger i kassen på lokalbutikken da den siste boksen med gamle sugerør forsvant!

Skrevet

-Når du begynner å gråte fordi du ser et så aldeles nyydelig smykke i butikkvinduet som heter "mor og barn" (!!! skjedde meg i dag..litt flaut, ja..)

Skrevet

Når du begynner å grine fordi lillesøsteren din på 13 år ikke vil dele "Dream" is med deg :-P

Skrevet

Når man er så lei av å spise samme kjedelige brødskiva flere ganger for dag at man faktisk griner og syns synd på seg selv i fire timer før man tvinger seg selv til å spise den kjedelige brødskiva og finner ut at det faktisk ikke var så gale allikevel.

Skrevet

- Når du til en stadighet velter ett åringen din over med magen for at du faktisk ikke ser henne (3.tri)..

- Når du snubler i leker dagen lang,dytter de unna med foten, for så å snuble i samme lekene 10 sekunder etterpå..

Skrevet

-du våkner 04.30 om morningen av at en har lyst på marsipankake

- du er så godtasjuk, at en reiser på butikken og kjøper ei heil kransekake i 15 etasjer med norske flagg og smellbongbonger, for så å ete en liten bit av den.

-beina dine er så hovne at en ser meir ut som ei kommande Oldemor, i stede for ei kommande mor (for så å grine av det)

Skrevet

"Jeg gråt to ganger i kassen på lokalbutikken da den siste boksen med gamle sugerør forsvant!"

Kostelig, haha.

Ang. urinprøveglass som en tidligere innskriver nevnte, tisser jeg i en større plastboks og heller deretter over på de proffe, små urinprøveglassene. Det er altfor vanskelig å treffe ellers.

Skrevet

..også når den fine, sexye strikkekjolen din på mystisk vis har blitt til en helt grei genser..!

Skrevet

-du tror du kan trekke inn magen, når du skal smyge deg forbi noe, og ender opp med å velte to "hyller" på Hm med hårpynt og div;)

-alt du slabber, havner på magen, og er VELDIG synlig;)

Skrevet

Å ja KEBAB!!!! aldri likt det før jeg heller, men nå er det bare så utrolig digg!

Skrevet

Ha ha ha :) Dere er best!

Sitter her alene hjemme, samboer er i danmark. Nå er jeg ihvertfall ikke trist lenger :)

Tusen takk for god oppløfter, og gleder meg til å "velte" noen unger og hyller når det blir min tur :)

Skrevet

Hehehehehe!

Denne tråden var sinnsykt morsom!

Kjenner meg igjen i veldig mye.

Men er det ikke herlig da dere?

Og en varm takk til våre kjære som må tåle og finne seg i litt av hvert. Hehehehe.

Hi hi hi!

Skrevet

du sitter og ler deg skakk av denne tråden her...Alle andre som leser den står som spørsmålstegn rundt og fatter ikke hva du synes var så morsomt med den....

Skrevet

du får hysterisk anfall for alt mulig og det alltid, ALLTID blir bra igjen med et stort sjokoladekakestykke. Samboeren har fått for vane å ha sjokolade liggende over alt i tilfelle krisen skulle vere ute;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...