snoopy_me Skrevet 31. oktober 2009 #51 Skrevet 31. oktober 2009 Når du tisser ned hendene dine en gang i mnd fordi du skal til lege eller jordmor. Når du gråter som en ungen når du skal spise søndagsmiddag hos foreldrene dine og "pappa" har glemt å lage saus til maten.. Når du ler så du gråter av denne tråden, mens mannen din står bak og ser rart på deg...
Bumblebeee Skrevet 1. november 2009 #52 Skrevet 1. november 2009 Når du får tårer i øynene og klump i halsen av spontandansen i "Skal vi danse". Er så fint når mange står sammen om noe....HEHEHE!! *flau*
Magia Skrevet 2. november 2009 #53 Skrevet 2. november 2009 Når du blir så rørt av at samboeren stryker deg på skuldra at du strigråter. Hehehe.. Når du går fra å hylgrine fordi du tror du skal bli verdens dårligste mor, og rett over til å gapskratte fordi det er morsomt at snørra di renner. Hehe
_Løvemamma_ Skrevet 2. november 2009 #54 Skrevet 2. november 2009 Når du står ved spedbarnsklær-avdelingen til Cubus og tenker at de idiotene som har innredet den delen av butikken da virkelig må forstå at mange av de som skal kjøpe klær til nyfødte gjerne er litt rundere enn vanlig, og KOMMER SEG IKKE INN DER! *snøft* Når du legger deg kl 23.00 og står opp kl 09.45, og på den tiden har sovet i underkant av to timer, fordi hver gang du holder på å sovne så må du på do igjen.
rødt&blått Skrevet 2. november 2009 #55 Skrevet 2. november 2009 ..når du i 1. tri. ikke har lyst på sjokolade fordi tanken på at den smelter i munnen og fyller den med sjokoladesmak er motbydelig og kvalmende.. Er vanligvis svært glad i sjokolade. ...eller når du i 2.tri. er misfornøyd med å ha en liten mage og gleder deg til den blir stooor, men enda er uvitende om hvor slitsomt det er å være høygravid! ..eller når du (i 3.tri) til stadighet går intetanende rundt med en snerten mel-stripe over magen under juleforberedelsene fordi det er umulig å ikke komme borti kjøkkenbenk-kanten med magen.. Morsomt!
Lunda med lillegutt Skrevet 4. november 2009 #57 Skrevet 4. november 2009 ... du måker innpå med meksikansk selv om du vet du får tidenes halsbrann etterpå... du hadde jo så sinnsykt lyst på det! ... og du to timer senere forbanner deg selv og din mangel på selvkontroll og meksikansk mat om hverandre, og sverger på at du ikke skal spise dette på år... ... og du to dager senere måker innpå med meksikansk mat igjen, og hele leksa om igjen.... ugh....
En Prins + Prinsesse Skrevet 4. november 2009 #58 Skrevet 4. november 2009 Du går inn i en Bilforetning bare får å lukte.. det lukter jo så sinnskt godt av nye biler!!!!!
2010 Mammaen Skrevet 4. november 2009 #59 Skrevet 4. november 2009 Når du gråter til søndagsfrokosten fordi mannen spiser fårepølse og du ikke kan spise, men har lyst på!
bullebull&gullegull Skrevet 4. november 2009 #60 Skrevet 4. november 2009 Når du kan dra i gang en prompekonkurranse med mannen... Og vinne...
gutt060606&jente010110 Skrevet 4. november 2009 #61 Skrevet 4. november 2009 en klare å legge magen oppi tallerkenen med mat i middagsselskap...oppdaga det heller ikek med engang, før eg kjente at eg hadde lapsskaus utover hele blusen min:P
_Løvemamma_ Skrevet 4. november 2009 #62 Skrevet 4. november 2009 -Når du sitter på kafe å snakker med noen, som plutselig blir veldig distarhert av at magen din glir fra side til side og du har en fot tydelig stikkende ut under ribbena. -Når du står opp, går på do, spiser en banan, går på do, tar en dusj og halveis i dusjen må på do igjen.
ღMorgenSolღ Skrevet 4. november 2009 #63 Skrevet 4. november 2009 Du skal være en god venninne og være med på shopping men må løpe ut av skinnjakkebutikken fordi det stinker der inne og du vil ikke kaste opp! Eller ikke kan gå i gå-gaten fordi det lukter sånn ekkel søppelmat der.
påtjukken Skrevet 4. november 2009 #64 Skrevet 4. november 2009 når eg faktisk både ler og griner av denne tråden.. hehehe.. må le av meg sjøl.. griner av alt.. både tv og virkelighet.. og når eg klarer å grine for mannen spør hva eg vil ha til middag for det var så fint sagt... (dette var sist sv.skap)
pitbull Skrevet 4. november 2009 #65 Skrevet 4. november 2009 du begynner å gråte fordi du har glemt å kjøpe plastfolie...enda du bor like ved butikken, det er lenge til stengetid...og du egentlig ikke trenger det før til helga sinnsykt artig tråd, kan virkelig muntre opp et ustabilt lite hormonmonster som meg.... forresten, ikke lite, men enormt! hehe
sofimone Skrevet 4. november 2009 #66 Skrevet 4. november 2009 du har flere poser julemarsipan liggende med bare sjokoladebiter igjen i, fordi sjokolade plutselig er kjempevondt, mens du er helt avhengig av de marsipanfigurene.. du stirrer uforstående på kassadamen med store triste øyne når hun sier de ikke får inn rismelk før om to dager. du sitter på venterommet hos legen i 1,5 time, før du finner ut at du er der på feil dag.. du våkner på natta for å snu deg, men står opp for å gå på do også, og legger deg igjen akkurat slik du våkna... etter en liten stund våkner du igjen for å snu deg, og merker du må på do...
mamman til Fillip Skrevet 4. november 2009 #67 Skrevet 4. november 2009 ...du griner av å se krimserier ..du bare MÅ ha klementiner, appelsiner Å appelsin juice
Jewel & Baby nr 2? Skrevet 6. november 2009 #68 Skrevet 6. november 2009 - klager til coca cola-mannen i butikken fordi det er altfor lite plass til bonaqua artic raspberry i kjøleskapet, og innrømmer at det er du selv som tømmer beholdningen i butikken.... Fikk der og da tilbud om å bestille en hel kasse, for å si det sånn- jeg slo til på tilbudet der og da! - når du begynner å grine fordi du er så sulten at du ikke klarer å vente til pizzaen fra Peppes kommer på døra. - når du kommer til legeavtale en time for tidlig.
26/5-10 Skrevet 7. november 2009 #69 Skrevet 7. november 2009 når du dytter i deg en HEL pose med tortilla chips og salsa, samtidig som du lager middag...og du synes det er helt ok.
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 7. november 2009 #70 Skrevet 7. november 2009 du nå plutselig elsker mat du fikk stygga på under og etter forrige svangerskap. Og nå plutselig hater retter du "vanligvis" elsker. vil kaste opp av stanken som befinner seg i området rundt ferskvaredisken i butikkene. å som sagt ler uendelig mye av det geniale folk skriver her. Er faktisk forbauset av at når jeg ler mye så ender det med at jeg begynner å grine. ...Hver bidige gang. Må ha,bare må ha kokosboller. Og må gjerne spise opp pakken. Kan spise hele dagen, bare fordi ulike ting hele tiden frister. Blir ikke magesekken full?
^..^--- Skrevet 9. november 2009 #71 Skrevet 9. november 2009 ler og ler så jeg er på nippet til krampegråt av denne tråden Samboeren min skjønner INGEN ting, ser dumt på meg å spør hva som er så morsomt, men jeg klarer ikke svare.....
Fifrildi Skrevet 10. november 2009 #72 Skrevet 10. november 2009 ...du går på apoteket og handler munnskyllevann, canesten, 2 urinprøveglass og glidemiddel...
Nøtteliten_venter_gutt_5.jul:) Skrevet 10. november 2009 #73 Skrevet 10. november 2009 ...du kan ikke få nok av sjokolade, og dermed ser høygravid ut i første trimester... ...du synes barna i barnehagen din er så utrolig irriterende, for så å sekundet etterpå synes de er de snilleste barna i verden. ...bli irritert på sambo for den minste ting, og bli like glad igjen rett etterpå... ....bli urtrolig stresset av at du ikke har funnet guttenavn allerede i første trimester, jentenavnet er jo på plass...
petite fleur Skrevet 10. november 2009 Forfatter #74 Skrevet 10. november 2009 ...du begynner å gråte fordi samboeren din nekter å kjøre ut om kvelden for å kjøpe popcorn og pepsi max. Og selv etter du har sluttet å gråte og tatt deg sammen og sier til deg selv at dette er bare hormoner, så mistenker du innerst inne at han ikke er glad i deg lenger. Det kan han da UMULIG være? Jeg MÅ jo ha popcorn! NÅ!!! :-D
Spire nr.2 <3 Skrevet 12. november 2009 #75 Skrevet 12. november 2009 Dytter,og ler så jeg griner her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå