Gå til innhold

Okay - hva mener dere om dette da: Josefine Minea?

Anbefalte innlegg

Gjest tannkremtube
Skrevet

Okay - om det ikke er verre enn at det er 'dallete ' og 'sukkersøtt' , så blir jeg litt lettet... :-) Jeg trodde det var noe mer 'alvorleg gale'...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi heter Thea Oline, enig i at det er et pent navn=)

Skrevet

Jenta mi heter Thea Oline, enig i at det er et pent navn=)

Gjest tannkremtube
Skrevet

Som jeg har sagt, det skal ikke sies ;-) Minea kun på papiret - men må jo likevel passe til Josefine på et vis da... Er det så ille da?

Skrevet

Ikke noe mer alvorlig enn det for min del i hvertfall.jeg vet ikke hva de over her tenker.

Leontine derimot, som du har foreslått en annen plass, det har jeg litt mer alvorlige innvendinger mot:)

Men herlighet, hver sin smak. Alle kan ikke hete Emma og Lukas heller:)

Skrevet

Liker godt Josefine.

Syns ikke noe om å ha navn bare på papiret, men hvis du må det er vel Minea like godt som noe annet... ;-)

Gjest tannkremtube
Skrevet

OK - takk - det her var konstruktivt synes jeg. Da er det mye lettere for meg å selv vurdere navnet...

Om et navn er sukkersøtt er jo opp til meg :-)

Skrevet

Jeg syns ikke det er sukkersøtt, men "feil" og pretensiøst av type Leah ISadora og Emma Tallulah.

Skrevet

Josefine er fint! Men, Minea høres ut som en billig bodylotion kjøpt på et supermarked.

Gjest tannkremtube
Skrevet

har du annet forslag? :-)

Gjest tannkremtube
Skrevet

Mener du det om Linna også? Som lydmessig er noenlunde det samme? Svar ærlig - jeg trenger konstruktive tilbakemeldinger.

Gjest tannkremtube
Skrevet

skriveleif - mente selvsagt LINNEA

Gjest tannkremtube
Skrevet

De navnene du nevner passer jo supert sammen - og enda bedre enn Josefine Minea som jeg kom med. Det har noe med konstrastene i lydbildet å gjøre (sier grafisk designeren)

Skrevet

Linnea er nydelig! :)Men, synes det blir for langt etter Josefine...

Skrevet

Hvis du bare skal ha mellomnavnet på papiret, og det aldri skal sies, så spiller det jo ingen rolle, bare du syns det SER pent ut. Mitt største problem med Josefine Minea er nemlig at det er tungt å SI.

Jeg skjønner ikke vitsen med å ha et navn som bare skal være på papiret, men det får nå være mitt problem.

Josefine syns jeg forøvirg er et veldig fint navn:)

Gjest tannkremtube
Skrevet

Men Linnea er jo på top 10 lista eller deromkring... er det ikke da bedre å velge et annet?

Skrevet

Et navn med 4 stavelser blir tungvint med mellomnavn uansett, men hva med f eks Marie?

Skrevet

Hvis dere har planer om å bruke bare Josefine til daglig, har det jo ikke noe å si om navnet blir langt og litt tungt på papiret... Jeg ville unngått Linnea, siden "alle" heter det for tiden.

Gjest tannkremtube
Skrevet

Marie Josefine eller Josefine Marie?

Marie står på listen over muligheter..

Skrevet

Jeg synes Josefine Minea var et kjempefint navn:-) Stol på deg selv, andres mening er ikke viktig i det hele tatt - kjempefint:-)

Skrevet

Josefine er nydelig, er et langt navn så jeg synes det er finest alene:)

Skrevet

Eller hva med Leonita, Viola eller Leona:)

Noen av de fineste jentenavnene jeg vet er Josefine, Lykke, Vilja, Sophie og Silja:)

Skrevet

Josefine er kjempefint - min bestemor het Betsy Josefine - og det syns jeg er nydelig:o) Minea var fint når jeg fikk "smakt" litt på det, men jeg syns ikke det passet sammen med Josefine...

Gjest tannkremtube
Skrevet

Minea er også et 'nytt' navn for meg - så jeg må bare spørre hvorfor du ikke synes det passer sammen med Josefine. Kan det være Josefine er et vakkert navn mens Minea kanskje på en måte er koselig? At det ikke er i samme kategori på et vis? Eller hva tenker du? Kjempefint om du kan svare. Jeg trenger konstruktive tilbakemeldinger.

Hva synes du forøvrig passer til Josefine?

Skrevet

Jeg syns egentlig det var litt fint med de to sammen. Hadde ikke brukt Minea selv, men syns ikke det var stygt eller spesielt rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...