Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Josefine er søtt. Minea har jeg aldri hørt før, og jeg syns ikke de passet sammen. Var liksom Mina, bare ikke likevel..
Tommage♀♂ Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Josefine, ja. Minea? Hjemmelaget, og passet ikke med Josefine.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Josefine er fint. Minea var litt rart, men Josefine Minea var i hvert fall mange ganger finere enn Leontine! Hva med Josefine Andrea?
solstråle69 Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Da tenker jeg; "Håper ingen ønsker barnet sitt så vondt at de gir det det navnet".
ツ Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Hehe;0) Hadde en undulat som het Josefine en gang jeg ;0) ("Kællen" hennes het Juster )
LadyLuck & Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 om du vil ha noe litt uvanlig.. hva med Tea Oline (evt Thea Oline med h) har vært ett av favoritt jente navnene mine, men bare fått gutter
nr 2 på gang i mai Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 jeg likte minea godt da, og josefine liker jeg ikke!
børdi Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 liker ingen av de. sorry. Lurer også på hvorfor man ikke kan ha et vanlig navn på ungene lenger?
Gjest tannkremtube Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 Det synes jeg egentlig ikke var noen hyggelig kommentar...
solstråle69 Skrevet 5. juni 2009 #13 Skrevet 5. juni 2009 Jeg mener det jeg skriver. Synes det var et grusomt navn, og tenker "stakkars" om barnet som ev må bære det. Sorry. :-)
børdi Skrevet 5. juni 2009 #14 Skrevet 5. juni 2009 DEt er greit at du ikke synes det, men det var min mening, og et ærlig sp mål. Hva skjedde med de vanlige navnene? Hvorfor må man sette sammen de utroligste merkelige kombinasjoner av navn ?
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #17 Skrevet 5. juni 2009 du, ikke heng deg opp i hva solstråle skriver. det er bare hennes måte å si at "jeg synes ikke navnet var så fint" på. Hvis du titter innom navnedebatten ser du at en god del regelrett tar helt av når de skal si at de ikke liker et navn. Bare sånn det er her. Man må ta i litt for å bli lagt merke til veit du.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #18 Skrevet 5. juni 2009 Josefine er da ikke uvanlig, det var over 80 som fikk navnet i fjor. Josefine, foretrekker det skrevet som Josephine, er et vakkert, tidløst og flott navn. Minea var helt greit, men foretrekker Linea eller Mina. Hva med Mina Josefine? Ellers likte jeg navnet godt, flott er det!
Gjest tannkremtube Skrevet 5. juni 2009 #19 Skrevet 5. juni 2009 Jeg sitter her og skjønner ingen ting. Greit mer ærlige svar men nå angrer jeg veldig på at jeg i det hele tatt spurte hva folk synes. Nå er jeg blitt ordentlig lei meg... Vi har alle forskjellig smak, og jeg regnet med at jeg ville få både positive og negative svar. Men de svarene som kommer her gir meg jo direkte dårlig selvtillitt når det gjelder å finne navn til mitt barn...
Jenny-penny Skrevet 5. juni 2009 #21 Skrevet 5. juni 2009 Josefine er nyyyyyydelig, liker det best alene:)
Mittens ♂♂ Skrevet 5. juni 2009 #22 Skrevet 5. juni 2009 Likte Josefine Men Minea, eller Josefine Minea ble litt ''mye'' etter min smak. Har heller aldri hørt dette navnet før tror jeg..
solstråle69 Skrevet 5. juni 2009 #23 Skrevet 5. juni 2009 Men hun spurte jo? Jeg svarer at jeg synes det er grusomt. Det er ikke for å være slem - regnet med at hun ville ha et ærlig svar? Josefine er morsomt alene, Minea synes jeg hverken var "fugl eller fisk", og sammen var det grusomt.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #24 Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor ikke bare si akkurat det du sa nå med en gang? Var jo en mye hyggeligere måte å si det på.. Josefine er vakkert, HI!
Gjest biss med twins Skrevet 5. juni 2009 #25 Skrevet 5. juni 2009 Du spør om et spørsmål og får ærlige svar. Skjønner ikke hvorfor du reagerer på det. Jeg liker Josefine, men ikke Minea:) Minea-Nivea tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå