Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 26 ¸.?°´¯)^^


Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Mista alt håpet på denne pp'n jeg. Har jo fått vite at jeg har forhøyet testosteron verdi..Men har heller ikke spesielt mye vondt i puppa nå. Ingen spotting enda, men lite slim.. Vel vel, snart ny pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jenter. tok en test i sta med cb og den var svak positiv. tok den opp mot lyset og så klart en strek der..

har ikm på torsdag så j tar en ny da. tenkte ta en digital da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok 2 one step graviditets tester i dag en på morgenen og en på ettermiddagen begge viste svak positiv men jeg tørr ikke håpe da ikm er på lørdag :( Men vil så gjerbne det skal være sant. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag og jeg venter. Masse murringer og mensvondt, men ikke tegn til tanta. Jeg har testa og den er negativ så det er bare å vente. Kommer ofte ut på ettermiddagen.

 

Tok meg to øl i går så nå kan gjerne tanta komme..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk EL allerede den 13.juni denne gangen, så da har jeg egentlig IKM den 26. istedet ;o)

Har skikkelig ømme pupper nå, men det kan jo like gjerne være tegn på TR... Og vi prøvde bare halvhjertet denne gangen... Blir nok en stund til vi prøver igjen, for typen vil vente til jeg er ferdig utdannet... Han vil ha pappapermen sin! ;o) Noe jeg skjønner veldig godt. Får ikke den om jeg er student...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er j gravid!! tok en digital test i sta og den lyste gravid mot meg!!!

lykke til dere alle sammen og håper dere kommer etter på 1 trimester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye monkri :)

Mange gravide her nå.

 

Håper spiren sitter neste pp jeg, jeg gleder meg sånn til å gå gravid igjen. Foreløpig skal jeg kose meg med min lille snelle som er 10 mnd i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle på tråden som har fått positiv test, dere lyser opp håpet for oss andre :) Måtte spirene deres vokse å gro til små nydelige bebbiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over IKM men ikke gravid. Synes å ane litt lyserosa utflod nå, så satser på at TR er like om hjørnet. :) Da følger jeg nanna 32 over i 2 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått TR Bumlebie? Jeg er heller ikke gravid så følger dere over i 2 pp jeg også:)

 

Ønsker dere alle en god sommer.

 

Jeg reiser på ferie i morgen, og blir nok ikke så aktiv her inne da. Så får vi håpe at det blir en spire i juli el august...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm i dag jeg. Får bare vente å se, tester på søndag hvis ikke noe har skjedd til da. Rusler vel etter snart jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi jeg er gravid. Kan nesten ikke tro det.

 

Håper jeg ser mange av dere på 1. tri.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...