Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 26 ¸.?°´¯)^^


Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Jeg må nok forlate dere. EL kom tidligere enn antatt og har IKM lørdag 20. Altså uke 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som temper på denne tråden da??:)

 

FF har ikke funnet el med meg enda, men er rimelig sikker på at noe er på gang=) Håper jeg ikke tar feil nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temper ikke, men vurdere å begynne. Hvor temper du??? I baken, skjeden, munnen????

 

Jeg har hatt sinnsykt mye utflod de siste dagene, puppene er begynt å bli litt små ømme (kan være noe jeg innbiller meg). Men utfloden har jeg og det hadde jeg sist jeg var gravid også. Er jo enda en uke igjen til jeg kan teste. Reiser på ferie neste helg så må vel kanskje ta en test før det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Babyverden er det 8 dager til en graviditetstest kan bære positiv. Blæh, 8 lange dager. Ikke at vi har det så travelt med å bli gravide, men jeg kan ikke fordra å gå slik på vent. Ikke tør jeg ta meg en utepils i sommersola heller, venter til jeg vet helt sikkert. (og dropper den selvsagt om testen skulle bli pos, hehehe.)

 

Tror ikke egentlig at jeg er gravid, det gikk ikke på første pp sist, og vi hadde ikke sex på el dagen. Men likevel kjenner jeg lette stikninger innimellom, og tempen er også litt høyere enn vanlig. Men alt dette kan jo være vanlig, jeg pleier bare ikke å kjenne så nøye etter ellers. Er bare å vente... tipper jeg tester om 6 dager, to dager før IKM. Fikk pos test to dager før IKM sist jeg var gravid.

 

Det er godt jeg har vesle turbojenta til å få dagene til å gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM 22 juni:)

Men jeg lurer på en ting, er det for tidli å kjenne symptom? Jeg har vært kvalm hele helgen, og rar i magen. Kjent litt småstikkninger og vibrasjoner i magen hele helge. Det er sikkert bare innbilninger fordi jeg vil så gjerne vere gravid:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsinket el og ikm 27 her :( Jaja får håpe det blir 9 mnd i stedet :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja jenter... bare 1 uke til IKM uka.... Kjenner jeg meg selv rett tester jeg sikkert før helga. Kommer TR denne mnd også skal jeg kose meg maks neste mnd. Går på ferie på på fredagen og den skal nytes. Forhåpentligvis blir det siste ferien jeg og min kjære tilbringer alene. Håper vi har et lite nurk sammen med oss til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trooor jeg hadde EL i går.. Hadde masse slim, som jeg tror er el slim.. har ikke hatt sånn slim før så jeg håper i det lengste at det var det. siden p pille slutt i september, kanskje jeg endelig har vært så heldig å ha EL.. Wiiiiii, håpe håpe.

Så min ikm blir flyttet til søndag i uke 26:) tror ikke jeg klarer å vente med testing så lenge men.. hehe..

 

Noen med symptomer på EL?? Hadde press og smerter i nedre del av magen på formiddagen i går. også dette slimet på ettermiddagen. Kan det være EL tro? hmm...

 

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skikkelig stikking i magen søndag/mandag i forrige uke. Tenkte det va EL da. Skikkelig mageknip i nederste delen av magen. Var ubehagelig å ha sex, men klarte å gjennomføre det heldigvis. Men er ikke noe kløpper når det gjelder EL slim. Hadde også skikkelige mensmurringer onsdag/torsdag i forrige uke. Og siden da har jeg hatt MYE utflod. Tenkte at det måtte være EL slim, men det har fortsatt ikke gitt seg. Klarer ikke helt å la være å tenke på at det er en spire som klorer seg fast.

Krysser fingrene for at det er EL du har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina_81

 

Jeg temper vaginalt. Innbiller meg at det er det beste.. Er så redd for at jeg ikke har hatt el likevel nå. Men hadde jo mye el slim. Igår hadde vi sex og etterpå ble jeg så sinnsykt kvalm. I tilegg murret det en del nederst i magen. Litt idag tidlig også, men nå føler jeg meg helt fin. Har ikke mye utflod nå:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker seg spire

 

Dette med å lete og vente på el vet jeg alt om. Såå frustrerende å prøve å få barn uten el.

 

Nå har jeg gått på dobbel pergo kur og tror kanskje jeg fikk el fredag. Hadde ihvertfall mye slim. Slim som var helt anneledes enn sædrester. I tilegg har tappen vært høy.

 

Ikke lett dette her altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberry

Nei, det er egentlig ganske håpløst syns jeg. Orker ikke tempe og teste etter EL heller jeg se. Syns jeg er nok opphengt som det er. hehe..

 

Men vi hadde oss i går etter at jeg fant ut at jeg hadde dette slimet. Og på kvelden når vi hadde lagt oss, ble jeg også kvalm.. Hmm, rart.. Hva kan det være tro? Kanskje det var noe helt annet.......

 

Hadde du smerter i nedre del av magen? nesten litt som mageknip liksom.. jeg hadde jo det på formiddagen i går. og etter noen timer når jeg var på toalettet oppdaget jeg dette slimet...

 

Merker heller ingenting nå. akkurat som før.. Så lurer på om jeg har hatt EL i det hele tatt. Har gått på pergo i januar uten at det ga noen resultater, så jeg orket ikke noe mer hormoner. For det bare klusset til syklusene mine enda mer.

 

Men kanskje kroppen begynner å komme i gjenge selv igjen....? For når syklusene har vært så ustabile, så er det jo ikke rart at en evt EL kommer på dag 19.. Det hadde vel egentlig vært ganske bra....

 

Huff, er så spent men vil liksom ikke få noen forhåpninger heller, for er så redd for å bli skuffet- igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

jeg ikm søndag 28 juni. Siden Gubben bor i London for en periode dro jeg ned dit helga.... testet ihvertfall positivt på el.tester. Så vi traff ihvertfall på perioden.hihi.

Vi har prøvd siden oktober på 2 mann. Vi mistet i februar ,men var bare 5+1. Har ei jente på litt over 2 år nå. Hvis det ikke klaffer denne mnd begynner jeg på utdredning igjen...håper jeg. Har time hos fastlegen 2 juli. Forrige gang brukte vi 22 mnd, det viste seg at jeg har endometriose, så det kan jo ære den som lager litt krøll for oss nå også.

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskersegspire

 

Når kom jeg på at jeg fikk mye slim med brunt i også på fredag(cd16) så det måå jo være et positivt tegn. Tenker også at siden jeg ikke merker noe nå så var det sikkert ingenting likevel. Men både cd 16 og cd 19 er jo bra dager å få slim på da:)

 

Igår murret det en del nederst i magen og husker jeg var veldig luftig. Men tenker som så at det kan ha vært pga av forskjellig mat jeg spiste i helgen=)

 

På ons skal jeg ta blodprøver(cd21). Må gjøre det siden jeg har gått på pergo. Legen sa jeg kunne ringe han noen dager etterpå for å få svar. Kom da til å få en del svar sa han.. sikkert på om jeg har hatt el eller ikke. Litt nervøs for det altså. Tror du prøvene kan vise en eventuell graviditet så tidlig?

 

Håper vi lykkes begge to:)

 

Har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj ;) det lover jo bra da! Har liksom tro på at man kan kjenne EL og at man ikke kjenner noe før rundt IKM jeg da. Siden egget uansett ikke er befruktet før en uke etter EL. Jeg satser på det jeg. hehe..

 

Jeg vil vel tro at de kun ser om du har hatt EL, for en graviditet må vel få litt mer tid på seg. (skulle jeg tro) Men det er jo lov å håpe at de kan si noe mer rundt det da. *krysser fingrene for deg*

 

Jeg har ingen barn fra før. Så dermed er det ekstra spennende dette her. har vært gift i to år allerede og du kan jo bare gjette hvor mange som har spurt "er det deres tur snart eller"? passe irriterende når man prøver for harde livet.. :s

 

Du da, har du noen barn fra før?

 

Vi SKAL lykkes denne mnd her!! hehe. VI VIL HA SPIRE NÅ =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge dere til uka. Jeg har plutselig helt mistet troen på at jeg kan være gravid denne mnd. Jaja, man vet jo aldri, men magefølelsen sier nå nei. Og jeg som var så optimistisk :) Hehe.

 

Kommer nok til å teste lørdag eller søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberry

Det var vondt å ha sex for at det var så ømt oppi der, men vi fikk det no til på et vis da :)

 

Jeg har mindre symptomer denne mnd enn de siste pp før IKM. Tidligere har jeg hatt murringer hele tiden fram mot IKM og vondt i korsryggen. Nå kjenner jeg ingenting, det kan komme et stikk av og til i eggstokkene. Mye utflod har jeg også, av samme konsistens som i forrige uke.

 

Huff blir en lang uke dette... Har så mange babydrømmer for tiden. Igårnatt drømte jeg at vi hadde fått oss ei lita jente og i natt drømte jeg at jeg fikk svak positive tester og da hadde jeg lyst å teste meg da jeg våknet i morges. Men det er jo alt for tidlig, får bare håpe en er sanndrømt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter...

nå blir d spennede framover....

er litt rar nederst i magen j da.

harr murringer akkuratt som om tr er på vei og el hadde j forrige uke.

vet vi hadde oss da j hadde el. tok tester og dem var positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Er det noen av dere her som pleier å være "luftig" og løs magen etter el og før tr kommer? Har murringer i magen, men tror det har kommet fra andre steder enn livmora :( Hadde også i går og dagen før massevis av helt blankt, "stretchy" slim.. Skjønte ikke helt det der, el har jo vært så.. Har ikm 25 eller 26.. Ingen andre plager, men litt kjipt det med magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slik har jeg og hatt det i noen dager nå og har det enda. Tenkte først det var EL slim, men det stemmer ikke for hadde EL forrige helg.

Idag har det begynt å svi i brystvortene i tillegg.... Tar det som et positivt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg har også myye murringer i magen. har hatt el men der er slim nå også... hmm! Har veeldig rar smak i munnen. Noen som har det? skikkelg ekkel.. merkelig! Har også mye vondt i hode å ofte tørst. går på do hvert 15 minutt. Å når jeg venter litt før jeg går på do så blir det fort vondt. går ikke så ofte på do til vanlig...har ikm 23. Men vet ikke helt va jeg skal tro. føler jeg bare innbiller meg dette men det gjør jeg faktisk ikke. Noen som skal teste i helgen/mandag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også litt strekkbart slim idag.. Merkelig! imorgen skal jeg ta blodprøver endelig. Gud så nervepirrende disse dagene er. Tenker jo ikke på annet.

 

Vi har en gutt fra før. født i 07. Så føler meg veldig heldig for han:)

 

Men vil jo så gjerne gi han søsken da og er livredd for at det ikke skal gå.. men vi har jo klart det en gang så det må gå en gang til.. eller 3, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fortsatt murringer og oppblåst mage. mye luft som skal ut..

har litt ømme pupper også.

j skal ikke teste før tidligst neste søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...