Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 26 ¸.?°´¯)^^


Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Hei Meg og lille snuppis

 

Så utrolig leit at du skulle miste :( Ble skikkelig lei meg når jeg leste det her om dagen. Hadde virkelig håpe at den lille spira skulle sitte på deg denne gangen.

 

Nei det er vanskelig å holde seg borte fra BIM , i allefall klarer ikke jeg det.

Om dere ikke er aktive prøvere denne mnd håper jeg allikavel spira sitter denne mnd. Ikke blitt noe spire på meg da, men så går jeg jo bare inn i min 3 aktive pp etter MA. Har fått klarsignal fra legen om å kjøre på for fullt igjen. Blir å få skikkelig oppfølging og fosterdiagnostikk neste gang jeg skulle bli gravid.

 

Du får ha masse lykke til videre :)

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Carina_81

Har fulgt en del med på deg her inne og sett etter deg på 1 tri når du har nærmet deg IKM - vi får bare stole på at kroppen blir gravid igjen når vi er klare for det både fysisk og psykisk =)

 

Ta godt vare på deg selv - ønsker deg lykke, lykke til - så håper jeg vi blir gravide ganske snart igjen =)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei meg og snuppis! Velkommen i tråden :-) koselig å høre fra deg, men veldig leit at du skulle oppleve MA igjen. Jeg ble veldig lei meg da jeg leste det, var sikker på at det skulle gå bra denne gangen, skikkelig urettferdig! Nå skal jeg krysse fingre for deg og håper at alle gode ting er 3 og at det neste gang klaffer og går bra. STOR KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff... kjenner jeg er nervøs... Skal til legen klokka 11. Puppene mine er plutselig gått lekk Kommer blnak veske ut av de, håper det ikke er noe alvorlig Har jo gått med konstante murringer/stikkinger i livmor siden mensen Legeskretæren ville ha meg ned til sjekk. Sitter jo her med et lite håp da, men tør ikke håpe for mye. Tok en gr.test igår og den ble negativ den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen hadde ikke så mye å fortelle annet enn at jeg ikke var gravid. Han tok en gyn.undersøkelse på meg og alt så bare fint ut der nede. Ang puppene som lekker kan være hormoner som henger igjen etter sist graviditet. Ga ikke dette seg iløpet av en mnd skal jeg tilbake for å ta noen nye tester.

Tross at jeg ikke er gravid var det jo bra at alt så bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carina godt at alt er som det skal! Er sikker på at sommeren vil hjelpe oss og at du får din etterlengtede spire snart. Jeg har og vært hos legen i dag og hadde desverre ikke så hyggelig opplevelse. Jeg har strevd med sopp trodde jeg, men viser seg og være noe annet og jeg måtte ta vevsprøve. Så gyn. undersøkelse ende med sprøyte og kutting og nå sitter jeg her og er sydd og har smerter 2 dager før eggløsning. Nå får jeg ikke prøvd skikkelig denne pp heller, ble litt deppa nå :-( Lykke til dere andre, jeg tror min pp røyk nå desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff tok akkurat eggløsningstest og den var positiv, så da er alt håp ute denne pp, kan ikke har sex på minst 3 dager. Jeg blir sprø av det her, tar en liten pause fra BIM og prøver fokusere på noe annet frem til neste IKM. Lykke til alle sammen, krysser fingre for dere! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. ikke noe artig å lese at du måtte sy og det hele... Håper dere lykkes neste pp da, krysser fingrene for det.

Jeg har så vondt i korsrygg og mage idag at jeg holder på å bli sprø. Det stråler nedover beina liksom. Kan det være EL???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må ha eggløsning nå jeg,,, sinnsyke smerter i korsrygg og mage igår og maaaasssse slim idag som jeg tror er eggløsningsslim...ikke helt ekspert på det området. Litt blod på papiret sent igår kveld, sies jo en er meget fruktbar da. Hadde oss igår, tidlig i morges før gubben dro på jobb og skal ha oss igjen i kveld og i morgen. Da burde vi jo ha truffet ganske så bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå - så spennende Carina_81 - håper det blir full klaff for dere nå =)

Ha en strålende fin helg, tenker på deg =)

 

Synd at du har sydd J-76, håper du kommer deg fort og at det ikke blir alt for vondt i løpet av helgen, neste pp kommer du nok sterkere tilbake... lykke til begge to =)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk fra IKM24-gruppen;

Så flott å se deg her *meg og lille snuppis*, ønsker deg alt godt og håper (og tror) at spiren som nå kommer skal sitte godt i 9 måneder!

(det gjelder jo selvfølgelig alle prøverne her inne),,,

Tvi, tvi..masse babystøv sendes til dere:

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte jeg å verpe i går. Litt rart med det, først går men rundt og tenker, kan ikke EL-testen bli positiv, kan ikke EL-testen bli positiv.

Og når den først har blitt positiv går man rundt å tenker kan ikke EL-testen bli negativ igjen, kan ikke EL-testen bli negativ igjen.

Når verpingen er ferdig, er det bare ventingen igjen. De lange uutholdelige lange dagene før en kan teste.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir full klaff denne mnd... Har denne pp brukt litt tid på å bli kjent med kroppen min. Kjenner etter livmor tapp og utflod.

Ja ventetiden er lang den... glad det snart er ferie, kanskje man ikke tenker så mye baby da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har IKM mandag 22.juni=) positiv test i går kveld, negativ i dag. El i dag. lutalfase på 16 dager, dermed ikm mandag 22.juni. Hadde sex i dag morges og for to dager siden, altså tordsg morgen. Lite slim denne el, tross grapejuice og mye slim tidligere ved eggløsning, jaja. Har nå iallfall hatt sex to ganger med 48 timers mellomrom rett før el. Første pp egentlig, så intet stress=) Mistet 1.oktober 08, bgynte på pilla, og slutta igjen etter jul. Reltivt stabil syklus nå, litt lang, men men;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kjempe store EL smerter igår, idag er det litt bedre. Men har hoppa til køys alle dager, så håper spira sitter denne gang. Hvordan går det med dere andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carina_81. Litt tidlig med el hos meg har ikm ca 28.06. Kjenner i hvertfall ingenting enda. Tester du etter el eller stoler du på kroppens signaler?

Krysser fingre for at spira sitter.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester ikke, bruker denne mnd til å bli kjent med min egen kropp. Men denne gangen kjenner jeg EL. Har hatt sånn stikking i eggstokkene. Rett og slett vært veldig ubehagelig. Begynte å tempe for noen dager siden og idag var den høyere enn de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønner ikke helt denne syklusen jeg.... Hadde stikking og murring i livmor / eggstokker torsdag forrige uke, trodde EL var da, men så fikk jeg skikkelig vondt i limor/eggstokker på søndag og trodde kanskje EL var da og ikke torsdag. Men hvor blir det av EL slimet???? Har hatt mye utflod siden fredagen, men tror ikke det var EL-slim. Det som kommer nå er i allefall ikke EL-slim. Og idag begynte murringene igjen som jeg kjenner igjen etter hver EL fram mot IKM. Håper bare det er EL jeg har hatt og at vi har truffet Vil så gjerne har en liten spire igjen i magen snart:) Men det vil vi jo alle :)

Lykke til til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var den evige murringa fram mot IKM starta, tar ikke dette som noe symptom lenger da jeg har kjent disse murringene før hver IKM.

Måtte det sitte en spire i oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen ;) Da hopper jeg inn hit fra Ikm uke 25 pga sylus kluss. Den har vært så presis de forrige gangene vi har prøvd men nå er den helt på styr. Positiv el test på lørdag og i dag?? Men i dag kom streken opp med en gang og var mye sterkere enn kontroll streken mer enn på lørdag. Så satser på at el er rett rundt hjørnet heldigvis måler jeg tempen hver morgen så jeg vet når el har vært og den har ikke steget til nå så det er bare å vente i spenning. Kommer inn igjen når jeg er 1dpo og tempen stiger ;) Så da blir det sikkert oppdatering ffor hver dag hva som skjer med den rare kroppen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører visst til her, har IKM mandag 22 eller tirsdag 23.juni. Hadde el i går men fikk dessverre ikke hoppet til køys da... :( Fikk inn en runde søndag og mandag da, så man kan jo alltids håpe.

 

Da blir det å vente tålmodig da, og ikke la seg lure av innbilte symptomer. Hehe. Synes liksom jeg kjenner stikkinger der inni jeg, men det er nå BARE fantasier. Var en smule tidlig å kjenne symptomer ja. :) :)

 

Forrige gang ble jeg veldig kvisete før jeg testet positivt, trodde det var julesjokoladen som hadde satt sine spor. Da blir det vel å titte i speilet etter uren hud ;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man leter og leter etter symptomer hele tiden. Kan jo bli litt tullete av det også. Også blir man jo så skuffet når TR dukker opp. Ho kan holde seg langt borte fra oss alle sammen denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. flytter inn til dere j. fikk el i dag, så da skal j være her og ikke 27.

sist syklus var på 36 dager, så d ser ut som d blir kortere denne pp.

hadde sex i dag og for 2 dager sia, så da blir d spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvor jeg hører til, men satser på her:) Jeg mister for 2 uker siden, var da nesten 13 uker på vei, men hadde visst mistet allerede i uke 8.. Men, men er med rimelig friskt mot, og håper på den beste bursdagspresangen ever den 25 juni:) Er vel kanskje tidlig å håpe på det, men kan ikke miste motet;)

 

Masse masse babystøv til alle!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

ENDELIG kan jeg hive meg på en slik tråd. Dette har jeg ventet lenge på.

 

Tror jeg mest sannsynlig hadde el igår etter min første dobble pergokur :D

 

Da har vel jeg IKM ca 26 juni eller? regner dere ikke 14 dager etter el?

 

Dette blir spennende fremover! masse lykke til dere alle=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...