Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 26 ¸.?°´¯)^^


Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner ingenting jeg. Og har på en måte begynt å forberede meg til neste pp, da SKAL det klaffe:) Det var jo i grunnen i juli vi hadde bestemt oss for å starte prøvinga også.

 

Testoman som jeg er kommer jeg nok til å teste likevel. Var dum og tok en test i dag, aaaltfor tidlig, selvsagt blendahvit. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg negativ test på kvelden 3 dager før IKM, men positiv dagen etter.

 

Kommer til å teste søndag! Noe flere som skal teste søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig jeg også tester på søndag, eller mandag!!! Ikke lett å holde seg unna testingen.

 

Kjenner forsåvidt ingenting jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok også en test idag dum som jeg var.... vet det var alt for tidlig, men klarte ikke la være. Den ble også blandahvit den... huff... jajja.. ikke nå mere testing på meg med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går d ann? på do hele tia og små kvalm...

kan jo være innbilning da...

har 3 barn, så symptoma kan komme tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg ut av IKM skravletråden uke 26 jeg... =(

Er på dag 19 med fortsatt blødning etter at jeg mistet den 30 mai - ergo ingen sex og ingen spire og kanskje heller ingen IKM uke 26, men uke 28 eller 30 istedet... Litt usikker på om menstruasjonen har kommet/gått litt i ett med renselsen etter at jeg mistet, dersom det er slik at mensen kom på lørdag har jeg IKM i slutten av uke 28 istedet =)

Så satser på neste pp =)

 

Lykke til alle sammen - jeg følger med dere!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært å tatt blodprøver igjen. På CD21. Skal ta prøver på CD24 også, oppfølging etter pergo. Legen sa jeg kunne ringe etter de siste prøvene for å høre hvordan det lå an med el osv. Håper og håper.

 

Tempen steg ihvertfall idag igjen! Så ser jo lovende ut, at jeg i det minste har hatt el. Gjorde dagen min såå mye bedre :D

 

Er det ikke rundt 14 dager fra el til ikm? Jeg har ikm ca 26 tror jeg. (hvis jeg har vært så heldig å ha el da) Kjempe lenge til det=) så blir ikke testing før det nærmer seg. Har en billigstrimmel liggende. Og det SKAL være den eneste jeg trenger!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier vel som regel å være ca 14 dager, men er vel ulikt fra kropp til kropp. Forrige måned hadde jeg kun 10 dager, men hatt sen EL på dag 16,17 selv om 28 dagers syklus.

 

Jeg har så lyst til å ta en test i dag, men må egentlig vente noen dager til. Ikke IKM før onsdag!

 

Andre som skal teste i løpet av helgen el snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke teste mer før IKM har jeg bestemt meg for, om jeg klarer :/ Tok en test igår som var negativ, men det var nok for tidlig håper jeg. Reiser til Barcelona på søndagen, så får ta med meg noen tester i toalettmappa og bruke om ikke TR kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Barcelona da:) Håper spiren sitter og at du har noe ekstra å kose deg over på ferie.

 

Jeg bør nok vente til uka jeg også - ingen tester hjemme og det er nok bra. Det slår nok ikke ut så tidlig. Og har vel ikke så mange symptomene heller nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr...kjenner ryggen så vidt begynner å murre, og fått litt vondt i venstre storetå (!!), noe som alltid kommer like før TR. IKM mandag eller tirsdag. Jaja, kan ikke deppe for at spira ikke sitter i første pp, det er ikke lov!

 

Tenkte en rar tanke i natt. Vi har ei lita jente på straks 10 mnd, og hun satt i 2 pp. Så begynte jeg å tenke: tenk om vi hadde blitt gravid i 1 pp? Da hadde det ikke vært akkurat henne vi hadde fått, og det er jo bare henne vi vil ha! Hehehehe! Mye rart man skal tenke ja :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også ikm uke 26 og har en del symp.på graviditet men skal teste neste onsdag tenker jeg.:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stikkninger på venstre sida jeg, og "sliten" på en måte i korsryggen.. Men puppa dem er såpass pms ømme at jeg håper ikke.. Har ikke ikm før neste fredag, så jeg tør ikke teste før.. Selv om jeg har en liten haug tester hjemme (!)

 

Hadde jo den rare drømmen i natt da, at vi fikk ei jente ved navn Therese :o Rart fordi navnet har jeg aldri tenkt på.. Skulle ønske jeg var sanndrømt altså Hi hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bare mer og mer kvalm for hver dag j..

murringa er der enda..

tror j tar en test i mårra tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen flere her som er plaget med luft i magen? Noen som har opplevd at dette er et symptom på at noe skjer "der nede?" hehe.. tror jeg blir gal snart jeg.. Pleier å få masse luft i magen når tr er på vei, men hun skal jo ikke komme på besøk før neste uke... hmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette går ikke

 

har fått brun utflod idag... defekt lutefase? er så deppa nå?

 

mensen bare syv dager etter el?

 

gir opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberry: er ikke det et positivt tegn? Liten blødning en uke etter el, kan nesten høres ut som en festeblødning?

 

Selv kaster jeg inn håndkleet denne pp. Var som vanlig utålmodig og tok en CB i går morges, negativ. Tittet på den etter 3 timer da jeg skulle kaste den, og det var en syltynn (og da mener jeg syltynn) strek der. Men var jo 3 timer etter. Likevel steg håpet bittelitt, det samme skjedde nemlig sist jeg var gravid. Men en CBDigital i dag tidlig (2-3 dager før ikm) sa ikke gravid.

 

Og kjenner alle tegn på TR. Æsj asså. :) Jaja, får inn å bestille tester til neste pp da.

 

Testet pos 2 dager før IKM sist, så regner med at løpet er kjørt denne gang. Kommer sterkere tilbake neste pp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så aktiv her inne denne pp-en, men har IKM på onsdag 24. Testa positivt nå idag med en one step fra billlige tester :)

 

Lykke til jenter! Håper spira sitter på dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg også tenkte først men nå har jeg fått mensen.. skikkelig.

 

7dager etter el. Leser på nettet at det blir kallet defekt luteafase:(

 

Men håper det ikke blir slik neste gang. Og at jeg får el som normalt etterpå. Skal ringe legen på mandag å få svar på blodprøvene uansett.

 

Vil jo gjerne at et egg skal få tid til å feste seg..

 

Humøret går veldig opp å ned nå i prøvetiden.. Slitsomt.

 

Gratulerer til blubb med spire:) Veldig heldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det straks uke 26. Hvordan er ståa da jenter?

 

Gratulerer til de som allerede har positiv test! :)

 

Jeg har ikm i morgen eller tirsdag, men testet fullstendig negativt i dag, så nå forbereder jeg meg på neste pp. Har pakket sekken og tar med veslejenta på tur i morgen, skal hilse på bestemor og bestefar.

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

vet ikke helt hvordan det ligger ann. har ikm tirsdag. Ikke noe tr-symptomer som jeg alltid får. Ingen murring, ømme bryster eller brunlig utflod. Har veldig mye slim, og mye vondt i hodet og veeldig trøtt. Har ikke testet å har bestemt meg for å vente til tr dagen. så hååper jeg så klart på at den ikke kommer :) dere andre da? noen symptomer ?

 

Masse lykke til alle sammen, og gratulere til dere som har fått positiv test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm på lørdag så det er noen dager til testen kan bli positiv her. Kvalm i kveld men det kan jo være allt mulig rart ...

Tester uansett fra i morgen frem til helgen ;) Har så mage tester :)

HÅPER VI ALLE ER GRAVIDE :))) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en spennende uke for mange nå:) Krysser fingrene for dere alle. Jeg selv klarte ikke la være så tok en test i dag, den var negativ. IKM på fredag, så var nok litt tidlig ute. Men har ingen sympt og ingen følelse av å være gravid - så må nok prøve igjen i juli:)

 

Gleder meg til oppdatering på dere alle - masse lykke til.

 

Jeg SKAL nå klare ikke ta flere tester før fredag.

 

Ha en strålende uke jenter, og håper det blir en fantastisk god nyhet på dere alle:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test i dag og masse TR murringer. IKM i dag eller i morgen, så jeg kan konkludere med at jeg ikke er gravid. Har nå bestilt nye tester til neste pp, og skal prøve å ikke bli like opphengt i testinga da som jeg var nå. :) Hehe.

 

Lykke til dere andre, håper ikke det blir mange av dere med på neste IK tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...