Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 26 ¸.?°´¯)^^


Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Da ser det ut som at det blir ny pp for oss nå :( Hadde stor tro denne mnd da TR ikke sukka opp i helga. Tok testen i morges og den ble negativ, fikk samtidig mensen da :( Er nå snart 3 mnd siden vi mista i uke 19, den lille datteren vår hadde store misdannelser og var død da vi kom på UL. Går nå inn i min 3 pp og forhåpentligvis får vi en flott start på ferien.

 

Noen andre der ute som går inn i en ny pp eller er det noen nye som er kommet til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, TR kom til meg i går, og nå venter 5 pp etter MA, puh.... Har vært hos gyn og alt er som det skal, virker bare ikke som kroppen er klar enda. Jeg håper på spire i løpet av sommerferien og at fri fra hverdagens stress og mas vil hjelpe oss. Leit at det ikke klaffet for deg denne pp Carina, håper det snart går din vei! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei J-76.

Bra at alt var som det skulle da. Sier også til meg selv at det er sikkert bare kroppen som ikke er klar for noen ny spire enda. Prøver ikke å stresse så mye med det og heller tenke på andre ting, men det er jaggu meg ikke lett når ønsket for å bli gravid er så stort. Har kosa masse med babyer i helga og det gjorde ikke baby ønsket noe mindre.

Litt spent på når det gjelder syklusen min... hadde forrige pp en syklus på 26 dager, nå på 30....håper bare for all del at det ikke skal bli noe kluss med den og nå.

Håper spirene sitter innen kort tid så får du ha lykke til denne pp.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg hater å ha mensen :( Har hatt en grusom dag, med noen helvettes menssmerter. Gubben reiste sørover til bergen idag, bra det var nå og ikke når jeg skal ha eggløsning. Idag skal jeg bare syntes synd på meg selv. Skal dra å kjøpe meg noe god mat og potetgul. Kanskje blir humøret noe bedre da. Litt sytete innlegg fra meg ja ...sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og....håpte i det lengste eg bare sko ha bittelitt spotting og at det gikk over og fekk positiv test te slutt...men tar seg stadig opp i mengde her så....melde meg inn her!! :) Ikm rundt bursdagen min..trooor eg..(27'nde juni) Vett ikkje kor lang syklus eg har...siste gangene har den vært på 37 og 38 dager!!! Så eg bør vel sikkert slenge meg på ei uke 27 gruppe men..herregud..va med i uke 20 tråden eg :-| heeerregud..

 

Hvis eg syns synd på deg, kan du synes synd på meg då?!?!

 

Urk...Jaja...ordne seg vel..!! Håpe me har mere flaks med sommeren :) Kanskje me klare å kose oss litt mer og ikkje stresse sånn...

 

...får drømme om bursdagspresang eg så lenge :)

 

*klemmmm* te alle som HATE tantemonsteret som komme å knuse våre drømmer og skvise våre håp! Måtte dette være vårt siste møte på ett år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sommerene skal bli herlig, skal ta godt imot den jeg :) Blir sikkert å få tankene ort på noe annet enn bare å bli gravid, skal bli litt godt det også. Skal planlegge ferien til helga, har planer om å reise til utlandet en tur, blir spennende å se hvor vi ender opp. Kanskje sitter spira iløpet av sommeren, men tar godt imot ei spire før ferien også da :)

 

Gruer meg litt til fredagen.... skal til ettersamale på fødepol etter at vi mista i februar. Alle prøvene av den lille jenta skal foreligge nå. Gruer meg... håper virkelig ikke på dårlige nyheter som for eks at jeg ikke kan bli gravid...huff surrer mange tanker der oppe idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det forstår eg...off...e nå så lenge te fredag når en vente på sånne ting og :-| Men, mest sannsynlig så har dåkker bare vært uheldige da....og hvis det e noe, så kan dei gjør no med det aller mesta i dag!!!!!

 

Håpe du får svarene du trenge å hørra, i allefall :) Og at alt e klart for å innvitere ei ny spire inni der :) *klem*

 

Nå har det meste av "faen eg fekk mensen" panikken min gitt seg og..hehe..blør så lite men skjønne at det e mensen..så nå kom liksom håpet igjen og planene :) Ser sååå fram te sommer og sol og ferie!! Me får ikkje råd te no kjempeferie i år, men ska nå ha oss ei langweekend ein plass og bare kooooose oss aleine i noen dager. Så blir det ei uke og to oppe hos svigerfamilien. (bor langt vekke) Glede meg..har ikkje sett dei på lenge lenge!! Har faktisk bare møtt mora hans ein gang..hehehe...det e over ett år siden!! Så det ska bli kjekt :) Har ei steingalen svigermor nemlig... Også..det besta av alt..me ska kjøpe oss forlovelsesringer når me e på ferie..kanskje me finne noe som ikkje e så "typisk" i norge. Wheeee....!!!

 

Bestille meg termometer eg tenke eg. Nå SKA me finna el!!! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg. Fikk tr i dag. Jeg er i motsetning til dere glad for at den kom, for da kan endelig en ny pp begynne siden IKM var den 15. april. Får liksom nye forhåpninger når ny pp begynner. Men det er jo på grunn av at den forrige pp ble så usannsynlig laang da.

 

Men vi får satse på sent februar/ tidlig mars barn vi da, jenter =)

 

HÅPER VIRKELIG DET KLAFFER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn hit jeg da siden jeg har fått besøk av tr i dag. Syns det er helt greit da dette betyr pp2. Ingen grunn til å stesse ennå. Kroppen trenger jo litt tid til å komme i rute etter ett år med p-piller.

 

Lykke til alle sammen, og håper den sitter hos mange nå i juni.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dyyyyyyytt*

 

Ska ta ein test i dag eg....trodde liksom eg hadde fått mensen men det e jo så lite at eg bruke truseinnlegg bare......så.... Just to be safe!! Party i helgå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testa idag da drømme 7pp??? Jeg ser ut til å være feridg med mensen allerede, 2 dager med kraftig mens også er det bomstopp...regna med å blø i 4-5 dager som jeg gjorde sist, men nei... sjønner veldig lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører vel til her inne jeg også.

Ny pp, nye muligheter.

EL-tester ventes i posten, og G-tester har jeg.

Tror syklusen min har stabilisert seg på 33-34 dager, så jeg har vel IKM på st. aften.

Lykke til jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-) TR meldte seg hos meg på tirsdag.. er egentlig litt glad for nå virker det som om kroppen min begynner å komme inn i syklus:-) håper det... Slutta på minipille(sånn uten blødninger) etter 1,5års bruk i slutten av april, gikk over ei uke før jeg fikke en bitte liten fille blødning (varte ca 2-3timer) gikk ei uke også fikk jeg en ny samme type filleblødning, og nå 2 uker etter meldte egentlig tanta seg skikkelig (når den først måtte komme)... Syntes det var bra med en skikkelig blødning, for da er jeg forhåpentligvis "i rute igjen". er så kjedelig å få sånne filleblødninger for da vet en ingenting om verken el eller ikm... Får jeg tilbake samme syklusmønster som jeg hadde før jeg ble gravid med jenta mi er den 28dager og da ventes ikm 23juni. da er ingen tante velkommen her i gården...

Hvor får man kjøpt el tester?? er det noen billige sikre typer av dette også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte forresten å ønske dere alle lykke til, og håpe at vi alle sitter med en spire etter endt pp:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å blø igjen idag jeg... men var hos legen for ettersamtale etter at vi mista i februar og han sa det var normalt, men måtte ringe om det ikke stabilliserte seg. Han regna meg det ville ordne seg etterhvert. Han ga oss klar signal for å prøve på nytt. Heldigvis ingen kromosomfeil, men det viste seg å være en gutt og ikke en jente som vi hadde fått beskjed om. Han led av skeltal dysplasi. Liten beinvekst. Han mente det var liten sjangs for at det skulle skje på nytt. Bedre oppfølging neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carina, syklusen tuller seg gjerne til etter man har mistet, sikkert derfor du blør litt av og på. Godt du fikk en ok samtale i dag, har svart deg mer rundt dette i egen tråd.

 

Mor og far og lille med tut: så gøy at vi er på samme IKM uke da! Det viser jo hvor mye tull det har vært i syklusen min, men denne pp var den på rundt 27 dager så jeg tror også neste IKM blir i uke 26.

 

Tvi tvi alle sammen! Jeg må innrømme at jeg ikke tror det klaffer før ferie og fri jeg, men koselig å henge med en skravletråd og har ikke mistet motet enda, tross det nå er 5 pp etter MA. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at legene mener det er liten sjanse for at det skulle skje igjen.

Hvor langt var du på vei?

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Så var det på 'an igjen, på 'an igjen...osv."

Men denne gangen jenter, er det vår tur!!! ;o) Vi gir oss ikke!

Ett par uker til nå, så ligger vi med beina opp og pute under rumpa alle sammen, hihi.

 

Lykke til og ha en fin pinsehelg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter for en flott helg da! Deilig med sol og varme, håper det kan hjelpe oss på vei....Jeg mistet en gang før jeg fikk jenta mi også, da var terminen i mars. Hadde derfor vært koselig om det slo til denne pp og det ble en liten mars baby :-) Tvi tvi alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei da går vi inn i vår 6pp. Fikk tr på ikm som jeg føler nå kan stille klokka etter, 28 dager hver gang! Det positive er at det er lett å beregne el da. Selv om jeg til tider er usikker på om jeg har det. Får positive el tester og har sex, men ingen spire som resultat enda, men vi gir oss ikke. Vi ønsker oss begge så inderlig et barn sammen. Nyt sommeren jenter og lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Fikk TR på fredag, 4 dager før tiden, så da er vi igang med pp nr 20. Det sliter litt på forholdet kjenner jeg, og vi må jo begynne å jobbe med plan B, nemlig hvor bra vi kan ha det uten barn. Men det er ikke noe gøy å jobbe med en sånn plan gitt...

 

Venter enda på lap-time, og håper det vil kunne hjelpe. Både å få vekk cysten og å få skylt gjennom systemet.

 

Denne pp'en har jeg ingen forhåpninger, jeg skal bort den helgen EL kommer, regner med EL på fredag 12.6, og jeg reiser fredag morgen, men vi kan jo ha oss hele uken i forveien, kan jo være det hjelper...

 

Lykke til jenter!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lykke til til dere nye som er kommet til :) Håper spira sitter på oss alle denne pp. Har eggløsning på mandag tror jeg... ikke prøvd på el tester før, men tenkte kanskje jeg skulle prøve denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter =)

 

Hadde egentlig ikke lyst til å være med på denne tråden altså, var så klar for å gå gravid jeg nå. Var såååå sikker på at denne gangen skulle det gå bra, men så mistet jeg i forrige uke (UL på torsdag og inn på sykehuset på lørdag) og nå er jeg jammen tilbake på Bli Gravid og IKM ukene, blæh.... =(

 

Men, babyønsket er jo såååå stort - at jeg ikke greier å holde meg unna, men tar sjansen og prøver igjen (selv om det er mulighet for å bli veldig skuffet - orker ikke prøve så veldig aktivt denne perioden, men blir jeg gravid så blir jeg kjempeglad, IKM er da slutten av uke 26. Begynner vel mer aktivit perioden etter der igjen, altså når jeg har IKM uke 30.

 

Ser det er mange kjente her, så jeg krysser fingrene for dere og håper at det sitter en liten spire hos oss i løpet av sommeren - OG den skal klore seg fast og om 9 mnd sitter vi med verdens nydeligste sprell levende baby i armene våre =)

 

Lykke, lykke til jenter =)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...