Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. november 2009 #176 Del Skrevet 11. november 2009 WOW! Så utrolig bra da Storepus!!! Nå skal du se det flesker seg til for deg snart:) Det var jo ikke lang ventetid i det hele tatt jo! Nå må du bare holde oss oppdaterte på hva som skjer fremover altså. Her kan det se ut som det er EL på gang, men EL-testene er negative, så jeg vet da søren jeg.... Vi legger nå inn aksjer vi og så får vi ta det som det kommer. Skal jo uansett inn til gyn 23.11. for å se på årsaker til alle abortene i år og da skal jeg vel helst ikke være gravid... Men men. Vi får se hva som skjer. Har ikke troen denne pp heller, men klarer ikke å la være å prøve fordi om.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-140965047
Hurra:) Skrevet 13. november 2009 #177 Del Skrevet 13. november 2009 Så bra Storepus at dere har fått time allerede. Er jo bare noen uker å vente. Og enda kortere tid til du Maddemor får kontroll. Bare to uker til vi skal flytte. Må snart begynne å pakke, men har mest lyst å kjøpe søte, små babyklær hele dagen Har begynt å få litt vondt rundtomkring i magen. Regner med det er fordi den vokser, eller ett eller annet annet som skjer der nede. Er ikke vondt hele tiden, så regner ikke med det er noe farlig i hvert fall. Godt med helg og soving Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-140976309
Lillemor + bittelillemor Skrevet 16. november 2009 #178 Del Skrevet 16. november 2009 Nå har min lille prinsesse kommet til verden, jenter! Hun er helt fantastisk, det er en utrolig følelse som jeg ikke kan beskrive, annet enn at det er det desidert største jeg har opplevd. Fødselen gikk bra og alt står bra til, hun sugde seg fast i puppen med en gang! så nå kommer neste fase, venne seg til å være mamma! Veldig rart og veldig stort. Dere må glede dere, jenter! Det skal ordne seg for alle oss på tråden vår!!!!!!!!! jeg sender ihvertfall masse nyfødtstøv til dere! Det hjelper sikkert litt Så bra storepus at dere fikk time kjapt!! Så deilig at dere ikke må vente så lenge. Ventingen i seg selv er jo strevsom! Hurra, hvor lenge ijgen for deg nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-140988122
Storepus - gir ikke opp Skrevet 16. november 2009 Forfatter #179 Del Skrevet 16. november 2009 HURRA FOR LILLEMOR OG BITTELILLEMOR :-) Jeg blir helt rørt her jeg sitter og leser. Har tenkt masse på deg den siste tiden og ventet på beskjed om at bittelillemor har kommet til verden! Nyt tiden og gratulerer med en splitter ny verdensborger. Du får gratulere din mann også ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-140989483
Hurra:) Skrevet 17. november 2009 #180 Del Skrevet 17. november 2009 Gratulerer Lillemor! Veldig koselig å høre at bittelillemor har kommet til verden og at alt står bra til! Har ventet i spenning på nyheter fra deg. Må si som Storepus, Hurra!! Jeg har ti uker igjen til termin nå, så det går da framover selv om det enda er ei stund igjen. Litt for mye som skjer for tida, så blir ekstra sliten og slapp, så ble 20 % sykemeldt en måned fremover i dag. Ellers diverse småplager man må regne med så langt fram i svangerskapet, men ingen store plager heldigvis Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-140998186
Lillemor + bittelillemor Skrevet 21. november 2009 #181 Del Skrevet 21. november 2009 hei hei jenter. takk for koselige hilsener!!! vi storkoser oss! Det er nytt og rart og livet er - som alle sier - snudd helt på hodet. Men på en veldig positiv måte da selvfølgelig! Så jenter, dere kan glede dere!!!!! det jeg har ventet på i tre år er faktisk enda bedre enn ventet - ihvertfall så langt! håper dere har en fin helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141017958
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. november 2009 #182 Del Skrevet 22. november 2009 Gratulerer med lillejenta lillemor!!!!! Endelig har du blitt mamma! Ikke sant det er deiilg????))))) Hurra; tenk nå er det bare 10 uker igjen!!!! Herrelig så fort tiden har gått! Storepus, hvordan går det med deg nå? Her er det fryktelig travelt om dagen! Vi holde rpå å pusse opp hus for fullt og skal flytte inn om 3 uker. Blir mye maling og styr:) I morgen skal jeg til gyn og begynne utredning. Dvs, jeg vet ikke hvor mye utredning det blir, men vi skal i alle dal begynne å rulle ballen og sjekke ifht delt livmor om det kan være årsaken.... Tok en test for gøy i går og fikk skyggestrek, men skyggestreker teller ikke. IKM er ikke før til torsdag, så jeg skal ta en ny test i morgen før jeg skal til gyn bare for å sjekke for sikkerhets skyld... Regner ikke med positiv test ennå uansett om jeg er gravid eller ikke..... Kryss fingrene for meg i morgen da jenter! Kommer innom og oppdaterer i morgen kveld igjen:) Stoooooor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141024667
Storepus - gir ikke opp Skrevet 23. november 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har vært syk i en uke nå, ordentlig forkjøla og plager sambo i hel med konstant hosting :-/ Venter utålmodig på 10 desember. Har eggløsning denne uken og har lovt at jeg skal slutte å teste og merker det er ekstremt vanskelig å la vær. Dessuten skal sambo ta ny sædtest og må derfor spare på cellene sine :-) Det er en rar følelse, på en måte tenker jeg at det ikke gjør noe om vi ikke prøver denne PP-en, men på den andre siden er jeg helt desperat og tenker at vi ikke har noen tid å miste......... Tenker en del på hva som skjer fremover. Har lest litt om de som må vente i flere mnd på første forsøk etter forsamtalen på sykehuset. Håper ikke det er tilfellet for jeg er så innstilt på at vi nå er i gang. Hvordan gikk det med deg i dag Maddemor? Blitt noe klokere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141027273
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 24. november 2009 #184 Del Skrevet 24. november 2009 Med meg gikk det ikke noe bra i går;( Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor jeg skulle ha den time på sykehuset i går jeg. Det var jo gyn som absolutt vill ha meg inn for å diskutere veien videre, men da jeg kom dit så var det da gjennomgang av min historie atter en gang. Så leste han gjennom papirene mine fra St.olavs. Deretter begynte han å snakke om IVF og at de kunne plukke ut de beste eggene osv osv. Så sier jeg at jeg har jo ingen problemer med å bli gravid, men å holde på barnet og om vi ikke kunne undersøke nærmere den skileveggen i livmora kanskje for fester egget seg i veggen så er det jo sponanbort før eller siden. Han mente at det ikke trengte å ende i spontanabort selv om det fester seg i veggen osv. Så snakker han mye om at jeg har jo barn fra før som er frisk og rask og at sambo er pappa i alle mine svangerskap så kromosomtest er uaktuelt. Han lille vi har er ikke et slumpetreff ifølge gyn. Det var heller ikke vits i å ta noen som helst blodprøver (med tanke på koaguleringsfeil) så lenge jeg ikke har noen med blodpropp i familien. Og hvil jeg ville,, så kunne jeg få albyl e, me jeg kunne like gjerne spare pengene og ta en halv aspirin hver uke som tilsvarte det samme. Jeg gråt og gråt og sa at jeg vil virkelig gjøre det jeg kan i den saken her og han sier at det er jo det jeg gjør nå og må ikke være redd. Vi har jo et barn fra før og vi skal nok bli gravide igjen. Jeg sa at jeg er ikke redd for at vi ikke skal bli gravide igjen for der er tydeligvis ikke problemet, men jeg vi gjøre det jeg kan for å holde på barnet. Men han ville liksom ikke gå lengre ned i den gata. Så tok han UL på meg og sa at jeg har fortykkede slimhinner og et egg på 24mm klar til å slippes. Jeg sa HÆ? jeg hadde jo EL lørdag for halvannen uke siden! Så sier han at ja, kanskje det bare er rester etter EL jeg ser da. ærlig talt, jeg skjønte virkelig ingenting her jeg......... Så resultatet ble at nå skal jeg på dobbel pergo og begynner på neste mens og dertter under overvåkning med ny kontroll om 3 uker for å unngå overstimulering...... Har vel i grunn 1000 ubesvarte spm akkurat nå og er ganske oppgitt og frustrert..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141032882
Storepus - gir ikke opp Skrevet 24. november 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 24. november 2009 Huff, jeg skjønner godt frustrasjonen din. Disse legene er ikke alltid særlig forståelsesfulle. Den utredningen vi har hatt var kun prøver for å sjekke hormonene i løpet av en syklus og sædprøve av sambo. Jeg fikk også beskjed om at siden jeg har blitt gravid så pass mange ganger med samme partner var det ingen grunn til å ta kromosomtest. Jeg forstår godt at du vil vite hva som er årsaken til at du nå har mistet så mange ganger på rad. Synes det var litt rart at du nå skal på dobbel pergo.....hva skal det være godt for liksom? Du blir jo gravid. Du kan jo selv vurdere om du vil slippe. Har du tenkt på å ta kontakt med privat klinikk? Kanskje de kunne hjulpet deg slik at du får de svarene du ønsker? Min gyn sa at en (full) utredning ofte er veldig slitsomt (følelsesmessig) og at det som oftest ikke kommer noen forklaring på hvorfor det går galt ut av det. Sender deg en god klem. Vi er her for deg selv om vi kanskje ikke kan svare på dine 1000 spørsmål :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141033049
Hurra:) Skrevet 24. november 2009 #186 Del Skrevet 24. november 2009 Kjipt med så mye ubesvarte spørsmål Maddemor Jeg skjønte ikke så mye av det legen sa, men det er kanskje som Storepus sier at de ikke vet hvorfor du mister og at tester kanskje ikke vil gjøre det noe enklere. Det positive var jo at legen hørtes ut som han ikke tvilte på at du ville bli gravid (og da mente han jo sikkert fullførte graviditeter). Veldig trist at du har mistet så mange ganger, men du er jo veldig fruktbarhet da, så mange muligheter for at det skal gå bra til slutt. Håper du ikke gir opp håpet. Storepus. Skjønner at det er vanskelig å la være å prøve. Det var jo det jeg egentlig skulle måneden før bryllupet, men heldigvis klarte jeg ikke la være.. Men ikke lenge igjen til ivf timen heller nå. Lillemor, håper du koser deg masse med livet snudd oppned av bittelillemor Da må jeg komme meg i seng. Litt for trøtt for tida. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141037243
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. november 2009 #187 Del Skrevet 30. november 2009 Tusen takk for støttende svar jenter:) Altså; jeg hadde ikke forventet å få noen svar der og da, men ut i fra det han sa på tlf da han selv ba meg komme inn til time, så trodde jeg virkelig at han ville diskutere den skilleveggen i livmora som en mulig årsak til alle jeg har mistet. Men da jeg var der var det plutselig ikke noe tema liksom. Selv er jeg ganske sikker på at det er det som er årsaken og så lenge det er en skillevegg der og ja, det trenger ikke å gå galt med skillevegg, men nå har jeg mistet 3 ganger i år hvor exuen helt tydelig stammer fra samme problem, så ville jeg diskutere muligheten for å fjerne hele skilleveggen, så er det problemet eliminert i alle fall. Men der kom jeg jo ingen vei. Så ville jeg i tillegg få sjekket om det kunne være små blodpropper som var årsaken, men heller ikke det var aktuelt. Jeg hadde gitt meg med de 2 undersøkelsene, men men.... Hadde ikke ventet en full utredning, men hadde jo ventet med NOE i alle fall.... Uansett, har lagt det bak meg og kommer til å begynne på aspirin i dag. 1/2 tabeltt i uka skal fungere på samme måte som albyl e. I tillegg tar jeg folat og skal begynne på dobbel pergo i dag. Vet ikke hvor mye hjelp det er i pergo siden jeg blir så lett gravid likevel, men jeg kjører på og prøver. Da får jeg i alle fall komme inn til gyn ofte og kanskje får jeg viljen min til slutt hvis jeg maser nok (dersom det SKULLE gå galt en gang til da vel og merke) Inntil videre gjør jeg som han sier og håper på en spire i jula:) Hurra; Hvor langt har du kommet nå? Synes det er utrolig spennende å følge med på deg:) Lillemor; hvordan er livet som mamma? Storepus; når skal du inn til IVF? Følger veldig spent med på deg i alle fall:) Store varme klemmer fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141064182
Storepus - gir ikke opp Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 2. desember 2009 Leger er som jeg alltid har sagt, rare dyr :-) Det er innmari irriterende å ikke få svar eller få vite om det en tror er årsaken faktisk er det! Her venter vi tålmodig på 10 desember. Sambo har tatt ny prøve siden det var tegn på infeksjon i prostata på den forrige. Denne prøven var helt fin så han har normal fertilitet. Da sitter jeg igjen som "problemet". Synes det er innmari rart at vi ble gravide 4 ganger ganske kjapt, men etter at venstre eggleder ble fjernet har vi ikke fått det til....... Jeg har vedlig lyst å vite om høyre er tett eller om det er noe annet med den som gjør at vi ikke får det til. Spørs om Ullevål tar en ny lapraskopi, men jeg føler at det er lite vits å bruke mye tid på å lage barn hvis vi faktisk ikke kan......Jeg har nå tenkt å ta det opp på timen så får vi se hva de sier. Hvordan står det til med dere andre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141073740
Lillemor + bittelillemor Skrevet 7. desember 2009 #189 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei hei jenter! håper dere har det fint! blir spennende å se hva de sier den 10. desember storepus!!!! Tenker på deg! Og det er vel greit å vite at det ikke er noe i veien med mannen din også kanskje? Jeg koser meg masse sammen med bittelillemor! har hatt litt startvansker med ammingen, blant annet fått brystbetennelse og litt sånn forskjellig. det er utrolig vondt og plagsomt, men går bedre nå heldigvis! så får vi bare håpe at melkeproduksjonen tar seg opp og at hun får i seg nok føde sånn at hun ikke er så bitteliten lenger. hun er litt for liten nå nemlig... Bortsett fra det så er det helt fantastisk koselig! hun er snill og sover bra om natten (ganske heldige der tror jeg) og bare sååå utrolig søt. Vanvittig rar følelse at man kan bli SÅ glad i noen på så kort tid! men det er sant som de sier, livet er totalt snudd på hodet, nå får jeg ikke gjort noenting selv lenger. men det gjør jo ingenting for jeg har jo bittelillemor, og så blir det jo litt bedre etter hvert! ha en fin dag jenter. Fortsetter å være på tråden her og følge med selv om jeg ikke får skrevet så fryktelig ofte... men tenker stadig vekk på dere og vil veldig gjerne vite hvordan det går! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141098656
Hurra:) Skrevet 9. desember 2009 #190 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei. Høres så stas ut med bittelillemor Håper det ordner seg med amming og at hun legger på seg så hun blir så stor hun skal snart. Syns jeg hører ofte at ungene i starten må få ekstra melk for å få opp vekta, så virker som det er ganske vanlig. Gleder meg veldig til min lille kommer ut. Nøyaktig 50 dager igjen til termin i dag. Stadig mer sliten og småstresset for alt som skal rekkes før den tid. Har de siste dagene hatt vondt i hjertet når det blir litt lenge mellom at jeg får lagt meg ned. Håper det går over. Spennende hvordan det kommer til å gå på sykehuset i morgen storepus. Masse lykke til Maddemor, håper alt står bra til med deg også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141110674
Lillemor + bittelillemor Skrevet 11. desember 2009 #191 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvordan gikk det påsykehuset storepus? Tenker på deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141118867
Storepus - gir ikke opp Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 12. desember 2009 Hei og hopp! Det gikk greit til Ullevål. Det var et rent informasjonsmøte, men veldig greit å få stille spørsmål og få oppklaring i en del ting som jeg har vært usikker på. I tillegg tok legen en UL og alt så bra ut :-) Jeg er jo en litt spesielt tilfellet med tanke på alt som har skjedd så blir jeg gravid må jeg følges opp veldig nøye. De kommer kun til å sette inn 1 egg fordi jeg har operert livmorhalsen. På grunn av dette vil jeg ikke "tåle" å bære frem tvillinger da det er stor sjanse for svikt i livmorhalsen og for tidlig fødsel. Vi har 30% sjans, noe som ikke er fryktelig bra odds men bedre enn ingenting. Det er jo tross alt IVF eller ingenting......Det teller til vår fordel at jeg har vært gravid før og at egglederen min ikke fungerer optimalt. Da blander den vist seg ikke inn.... Nå må vi vente på brev med nærmere info og resepter til meg og så trodde hun at vi ville komme i gang etter jul en gang. Da skal jeg ringe inn mens og så starte på medisinger. For håpentligvis så blir det uttak/innsett i februar/mars en gang......... Det ble ikke 2009 som ble året for meg, men satser sterkt på 2010. Prøver å tenke så positivt som jeg bare kan, men er livredd for at dette ikke skal fungere og tar sorgene litt på forskudd. Vet liksom ikke hva vi gjør om vi ikke får det til og ingen av oss har helt lyst å ta stilling til det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141124541
Lillemor + bittelillemor Skrevet 13. desember 2009 #193 Del Skrevet 13. desember 2009 Bra at det gikk fint på Ullevål i går Storepus! Forstår selvfølgelig veldig godt at det er skummelt og at det helt sikkert er utrolig mange følelser rundt denne prosessen. Men det viktigste er vel at du ihvertfall får hjelp nå, så får du satse på at det ordner seg. Som du selv sier, så MÅ det jo være positivt at du har vært gravid før da... du vet jo at det er mulig ihvertfall. Såvidt jeg har forstått på to andre jenter jeg kjenner, som begge har prøvd ivf (mange år siden, og dessverre uten hell), var at de aldri har blitt gravid verken før eller siden, og legene hadde sagt til dem at sjansene hadde vært bedre hvis de hadde klart å bli gravide før... Uansett storepus - dette ordner seg!!!! 2010 blir ditt år skal du se!!!!!! Stå på og hold ut og fortsett med den utrolige styrken og positive innstillingen du har hatt hele tiden, så skal du se at det går! og i mellomtiden får du nyte masse god vin og mat og andre ting som man ikke kan lenger når man blir gravid Jeg er bra fra brystbetennelsen min endelig, og nå har bittelillemor endelig begynt å legge på seg. Så nå går ting riktige veien tror vi. EN ting er ihvertfall sikkert: man slutter nok aldri å bekymre seg altså!! nå er det bare litt andre bekymringer enn da jeg gikk gravid. Som at hun får nok mat, og er frisk og ikke har vondt noe sted, får sove nok, men ikke for mye, og så videre og så videre.... Hvordan går det med dere andre??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141127374
Lillemor + bittelillemor Skrevet 23. desember 2009 #194 Del Skrevet 23. desember 2009 Ikke så mye aktivitet på trådne vår om dagen! Men uansett - vil gjerne ønske dere alle en riktig god jul, og så ønsker jeg dere alt det beste for 2010! Dere har virkelig vært en utrolig god støtte for meg i 2009 altså!!!!! Ta vare på dere selv og nyt julefeiringen!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141170955
Hurra:) Skrevet 23. desember 2009 #195 Del Skrevet 23. desember 2009 Ønsker dere alle ei riktig god jul og håper at drømmene deres blir oppfylt i 2010 Vil som Lillemor takke for all støtte i 2009. Juleklem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141172164
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 24. desember 2009 #196 Del Skrevet 24. desember 2009 Hei jenter:) Tenkte bare å stikke innom dere og fortelle at jeg er gravid igjen. For 4. gang i år..... Begynte å skjelve og gråte da jeg så at testen ble positiv med en gang og nå er det en laaaang ventetid foran meg før kontroll ¨på sykehuset e, jul og de endeløse turene på do bare for å sjekke at alt er ok...... Men denne gangen føler jeg i alle fall at kroppen er mer lik da jeg gikk gravid med gutten vår. Ingen kvalme nå og er bare trøtt, tunge pupper som er bittelitt ømme, men ellers kjenner jeg fint lite. De gangene det har gått galt i år har jeg hatt haugevis av symptomer... XXXXXXXXXXxxx alt dere har for meg jenter:) Masse lykke til til deg storepus. Er stadig innom her og leser, men har ikke vært så aktiv i det siste. Lillemor; godt å høre at bittelillemor og du har det bra og de bekymringene du har er bare et sunnhetstegn:) Hurra; Hvordan går det med deg da? Tuuuuusen takk for all støtte dere har gitt meg i år jenter:) Vil gjerne fortsette å henge med dere i 2010 og forhåpentligvis være en oppmuntring for Storepus:) Stooooor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141173397
Storepus - gir ikke opp Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 26. desember 2009 Gratulerer så mye til deg Maddemor, skal si dere er fruktbare :-) Vi får inderlig håpe at 4. gang gjelder det og at spiren sitter både på rett plass og at den holder seg der i 9 mnd :-) God jul og godt nytt år til dere alle sammen! Og takk for all støten i året som har gått. Tør ikke annet enn å si at jeg håper 2010 er et flott år for oss alle! Det har vært stille fra meg, har vært litt smådeppa i det siste men sånn er det når en har for mye tid til å tenke...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141175870
Hurra:) Skrevet 26. desember 2009 #198 Del Skrevet 26. desember 2009 Gratulerer Maddemor, du blir jo virkelig fort gravid. Håper virkelig det går bra denne gangen. Krysser fingre og tær Storepus, håper lykken snur for deg også i det nye året Jeg er hjemme hos familien på juleferie. Godt å ha fri og få sovet en del. Mye som skjer i magen i dag, men satser på hun holder seg i magen en stund til, så jeg får kommet meg hjem og får kjøpt inn resten av utstyret. Tror ikke hun har lagt seg til ennå, så er nok ei god stund igjen til jeg får møtt henne (32 dager til termin). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141178212
Lillemor + bittelillemor Skrevet 6. januar 2010 #199 Del Skrevet 6. januar 2010 Godt nyttår jenter! Og gratulerer så mye til deg Maddemor! Hvordan står det til nå? har du vært på noe mer kontroller? Håper du holder oss oppdatert! Storepus, hvordan går det med deg? Forstår godt det er en vanskelig tid for deg! Når er neste skritt på veien for dere? har det forresten løst seg med jobbsituasjonen for deg? Hurra, når er terminen din igjen? Er vel ikke lenge igjen nå? Så spennende!!! Håper du får slappet av og kost deg den siste tiden! Vi koser oss fortsatt og alt går veldig fint. Bittelille er flink til å sove og det er veldig deilig. Men det er fortsatt uvant at man overhode ikke kan styre tiden sin selv. Det er kanskje den største overgangen. Det skal bli litt deilig når hun blir bittelitt større og får litt mer rytme. Men er jo ikke noe stress da... Uansett er hun jo vår lille solstråle! Var forresten på seksukerskontroll her om dagen og legen spurte meg om prevasjon, det var jo nesten litt ironisk. har jo ikke brukt det på fire år eller noe sånt... Og gidder nok ikke det nå heller. Tok jo tre år å få én unge.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141227277
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. januar 2010 #200 Del Skrevet 7. januar 2010 Heisann:) Godt nyttår jenter! Bare kjept innpå for en liten oppdatering jeg da. Er nå 6 uker på vei og fortsatt ikke blødninger eller smerter, så både håper og tror dette går veien denne gangen. Har go-følelsen denne gangen. Det hadde jeg ikke sist...... Har ikke hatt noen kontroller ennå, men skal til gyn på tidlig UL til mandag. Da vil jeg være 6+3 tror jeg, men EL var litt sen så mulig jeg er 6+0 eller 6 da. Formen er fin, men jeg er skrekkelig trøtt hele tiden, men lite kvalme og så er jo puppene ømme da. Ellers emrker jeg lite til det hele og denne gangen føles det helt likt som med gutten vår:) Hurra, nå har du kanskje gått ut i permisjon eller? Gud så spennende dager du har foran deg nå! Håper formen er fin og at du får en flott fødsel:) Lillemor; SÅ koselig å høre at dere bare koser dere med den nye tilværelsen! Det blir lit mangel på søvn og overskudd til tider, men det er verdt det! Og så kjære storepus; jeg skjønner at du ikke har det så greit for tiden.... Hvordan ligger dere an i løpet nå? Har du fått svar ang egglederen din ennå? Tenker masse på deg og holder av en plass på gravid-toget til deg vennen! Stoooor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139831756-svangerskap-utenfor-livmoren-del-2/page/8/#findComment-141232341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå