Gå til innhold

TRÅDEN


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

mmmmm

Får jeg kanskje nr 100???

 

mmmmm

spiser sjokolade og skal legge mg

 

 

ikke bare plutt som sov til 19 30 i dag

mmmm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du fikk nr. 100:)

 

Jeg har sovet godt i natt jeg. Søvn avler søv tydeligvis. Med et par måltider så sov både M, G og jeg til klokka 07.30! Det er lenge til å være G. Har står som regel opp rett før 7.

 

Har vært på altinn.no og sjekket ligningen til V(jeg finner ikke kodekortet mitt) og han får igjen en god slump, så da er det mulig å ta en tur til det store utland:)

 

Sjokolade er godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da også venn med Mr.Herk. (velkommen tilbake til tråd btw) Vært det i lang tid jeg.

 

Vi tar og gjerne en tur. Synes det er greit å slippe party party og bare mas jeg. Ferie skal jo være ferie. Og med masse smått er det slitsomt med party party. Betyr jo ikke at Irish (guuuhhhh så god den er i Spania!) kan nytes på kveld av den grunn.

 

Jeg vet ikke når jeg bør slutte å fly, men det er vel ikke så lenge til. Med tanke på at dere er der nå. Og etter det trenger vi jo en javla lavvo på terassen!!

 

Hva koster en tur (og gjerne retur) dit sånn utenom høysessong a? Hadde egentlig tenkt en tur til tenerife på våren men så ble man tvillinggravid og det ene og det andre.

 

Sove hele natten ja, 9 uker ja. Heldige PT. MSN-fester klinger nu bak i hodet, hvorav flere av oss sa MØ underveis mens PT bare drakk og drakk og drakk...hehe

 

Nå har jeg blitt knukket og strukket. Slapp litt etter i går med de pillene og holdt seg noe og. Kan ikke si jeg angrer altså.

Vet ikke helt hva si til legen ang neste uke, Har jo bare sm ut denne, men lureer på om ikke kroppen min skal få lov til å få en tl+at jeg har ferie i påsken så kan jeg heller jobbe 70% el no etter det. Men går han med på det tro? Be han skrive en bekr. på at jeg skal ha twins som jeg kan levere med klage til bhg. Er faktisk en del pes å evt ta buss med twinvogn (som ikke passer i buss..sukk) og alt stry når W ellers abre kan hente og levere her. Og for meg blir det en liten trilletur. Fan jeg vil så gjerne ha plass her!! Holder meg oppe om natten og:( Men er ikke noe mer man kan be legen skrive? Av noe smutthull eller "grunner" til at jeg bør få plass her?

 

Nattens søvn var fra 2:30 til 5:30 (E våknet 6:30) Sove litt etterpå ja kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke party sted når dere kommer. da blir det jo party uansett.

har plass til lavo her har vell ca 70 kvadratmeter med takterasse. men det er jo klart at boblebadet opptar jo litt av plassen da så kan ikke være for stor lavo.

 

må en tur på markedet og kjøpe noen ferske varer til middag.

 

jeg vet ikke hvor lenge du kan fly jeg molle men jeg kan tenke meg at min bedre halvdel har full kontroll over slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit som dere skriver når dere setter i gang. Måtte lese lenge og har allerede glemt alt jeg har lest.

 

Bra knekk gjør godt, Mol. 70 % høres lurere ut enn 110 i hvert fall. Hvordan blir økonomien om du jobber redusert, i forh. til sykepenger og feriepenger og shait?

På vår bhg søknad så er det en egen rubrikk for tilleggsinformasjon. Der ville jeg tenkt at du skulle måkt på med twins og reisevei osv. Men nå er det vel litt anderledes i og med at dere har fått svar. Synes absolutt du skal skrive et brev (spørs om legen får gjort så mye) som forklarer hvor viktig det er for deg at han får plass i den bhg du vil og sende det til både kommunen og bhg. Om man ikke prøver seg så får man i hvert fall ikke vilja si! ;)

 

Plutten min er i fin form igjen, tror jeg. Skal måle crp i morgen. Han er i hvert fall i humør og sov mesteparten av natten i egen seng (deilig!). Tenkte jeg skulle prøve å få vasket litt her når han sover i og med at det ikke ble noe av sist. Det kan se ut som vi har vegg til vegg teppe her, er en stripe uten støv der Linus har ålt seg liksom. Trenger å vaske gulvene skikkelig også. De er blitt flekkvis vasket etterhvert som det har blitt spydd eller sølt her... Får se hva jeg rekker. Linea skal på svømming med nt etterpå så jeg har ganske mange timer med bare et barn i dag og det er litt digg. Kan ta gulvene etter at unga har sovnet for så vidt. Jaja, rent blir det i hvert fall.

 

Jeg er også venn med MrHerk! Litt rart å tenke på at jeg faktisk har pratet med han og ikke Herk. Mr.Herk har sittet i stua mi! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StoreT sitter her med skikkelig dårlig samvittighet... Han unnskylder seg meget og beklager glippen :)

Sånn går det når man sender mann og barn alene til bhg for levering..

 

Spania hadde vært digg :)

Jeg kan fly, men mener flyselskapene nekter gravide etter uke 30-34 en gang å fly. Men siden du har twins inni der tror jeg kanskje nekten kommer mye før!

 

Jeg har finfine netter (bankibordet) foreløpig med den lille go'gutten. Han har de 2 siste dagene tatt kvelden 21.30/22 og sovet 4-5 timer, mat og sovnet igjen. mat i 6 tiden og sover til 9.

 

Tiril er oppmerksomhetssyk og survete. Håper det går over snart for hun er skikkelig slitsom når hun bare surver for en filleting..

 

Du må si du har bekkenløsning eller noe da vet du molle, det kan man faktisk få barnehageplass for har jeg hørt..

Vi vil også ha bhg plass i nærheten, håper vi får plass i leo-bhg'n vi! Får svar i løpet av et par uker (beg, midten av april).

 

Husker også noe med 9 uker og msn-party :) Lenge siden det nå!!

 

Må rote frem minid og gå inn på altinn jeg nå *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var også hos han, men da holdt han til i Sandvika. Veldig fornøyd med han altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, vi lyt sjå hvor vi havner, men virka jo bra der ja. Veldig få som er misfornøyd med noe sted da:)

 

Og har Herk oversikt på twinsfly? Virker som jeg ikke har lov til en dritt etter uke 20 i grunn. Bare puste og sånn.

 

Tåka har letnet!! Molle kan se!! Og ser at hun muligens må få justert linsene igjen, men det er en helt annen sak.

 

Idiotlege altså.

 

Tror jeg plutselig skal sove nå (sikkert ikke lurt men) så kan jeg fortelle om dustemannen etterpå.

 

Mulig jeg har mail cat, men må brått sove. Låv ju enivei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer jeg også.

Når det gjelder bhg. så er det en prioritert grunn som går på mors helse eller lignende.

jeg mener personlig at det ikke spiller så stor rolle hva legen skriver, for han skal egentlig bare bekrefte at det er helsemessig stor ulempe for deg å ikke ha barnehage plass Lettere å forklare muntlig merker jeg

 

Det med medisinene dine tror jeg du kan se på som helt ok molle. Det er faktisk sånn at jeg fikk foreskrevet IBUX fordi jeg var gravid og ikke kunne gå på noe av alternativene når jeg var gravid. Ja jeg vet at Ibux ikke er å trakte etter når man er gravid, men var da beste alternativ. Som du også var inne på så var det mes ok i 2. tri.

 

Når dere sjekker altinn trenger man de pinkodene fra skatteetaten sant, eller finnes det noe alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vet er at de fleste tvillingmammaene jeg kjenner har flydd lenge etter uk 20 i alle fall. Jeg kjenner i alle fall 3 som har gjort det.

 

problemet har vært at man ikke skal være utenlands sykemeld og da stopper det litt opp. Legen må jo bekrefte at det ikke er ulempe for sykdommen, Noen leger er da muligens restriktive med å skrive at det er ok fordi de da samtidig på en måte bekrefter for deg at det bare er å dra og føler at det blir deres ansvar om det er noe som skjer.

 

Skje noe kan det jo gjøre alle steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Rocky og Rambo har dessverre måttet gi opp...

Molait er på sykehuset nå etter at den ene kom ut hjemme. Har fått morfin og venter nå på pille for å få ut nummer 2.

 

Det er så utrolig urettferdig!

 

 

Kondolerer, Molle. Tenker masse på dere og bare si ifra om det er noe jeg kan gjøre av det ene eller andre..

 

*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt tidligere i dag, jeg har ikke ord og verden er helt brutal forjævlig noen ganger.

 

Jeg er her for deg Molla mi *griner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åneiånei-Molle!

 

Tenker på deg-dette har du ikke fortjent!

 

Si i fra hvis det er noe vi kan gjøre-barnevakt o.l. Vi er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så triste nyheter!

 

Å nei og nei. Så forferdelig dette er! Gråter her jeg sitter, tenker masse på deg.

 

Mange mange klemmer er sendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet med Molle nå- hun venter fortsatt på nr 2.

 

Huff Molle-sier det igjen her-jeg er både sint og lei meg for deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molle!! Uff, dette var trist. De har virkelig kjempet og det har du også. Jeg sender deg mange tanker og klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'ligger her med verdenss vakreste små englebarn ved siden av meg. Tom for tårere men tårene slutter ikke trille.

 

Henry kom 16:35 hjemme, og Jakob (som muligens er en liten Beatrice) ble født 23:55. Så da kom de samme døgn likevel.

 

De blir sendt til obd. så får man håpe man kan finne årsak til dette marerittet der. Så får vi oså vite om det er en liten Jakob eller Beatrice:)

 

Håper ingen ble støtt av bilder, emn for meg er de fortsatt babyne mine og jeg vil også vise dem frem som alle dere andre får vist frem deres.

 

Da da har vi fått to trådengler.

 

Dette er helt grusomt og jeg vet ikke helt hvor gjøre av meg. Det går opp for meg flere ganger i timen at det ikke er en drøm og det er like slag i trynet hver gang. Synes det holdt nå jeg. Vi har hatt en slik runde tidligere og har da jaggu opplevd nok angst og drama dette svagerskapet.

Og sorgen over å miste et barn og takle det å få det i hendene sine, for så å se ul av et død baby til og så måtte føde ut denne mens man kikker bort på broren som ligger ved.

 

En hard dag. En av mine værre. Livet er bare så jævlig urettferdig!! Ikke at det noen gang er rettferdig å miste et barn, men synes i grunn jeg har hatt nok jeg.

 

Værste nedturene kommer nok hjemme i ettertid. En ting er å takle dagen i dag og se dem og ha de her...men det betyr jo faktisk at det ikke kommer noen barn til høsten!! Og at jeg ikke er gravid lenger. Det er tomt. De er borte. De døde. Livet slik det skulle bli ble ikke noe av. Alt ble helt snudd på hodet.

litt...

Får prøve slumre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å tenke meg en gang hvor jævlig du må ha det!

 

Det kommer helt sikkert til å bli en hel del fæle dager framover. I mange år.Men forhåpentligvis blir det flere gode og ferre dårlige etterhvert. Det er lov å sørge og det må du huske å gjøre også.Ikke mare være sterke Molle som takler alt.

 

Jeg får dessverre ikke fram bildet du har sendt, men jeg gleder megtilå se de søte små:) Tenk, nå har du to barn til! Selvom de desverre ikke fikk leve sammen med oss.

 

Skal dere ha noen form for begravelse eller minnestund?

 

Livet er ikke rettferdig, men urettferdigheten kunne vært litt bedre fordelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke frem mms'en jeg fikk i natt. Men vil veldig gjerne se bilder en dag. Jeg har jo vært med fra før du tok gravitesten og vi skjønte noe var på gang. Du var jo så storhjertet at du til og med ville dele den ene med meg.

 

Ja du har virkelig fått nok nå, molsa mi. Livet er så forbanna urettferdig noen ganger, at det er til å grine av. Måtte kjempe meg igjennom de siste timene på jobb i går etter at jeg hadde fått melding av deg. Dette her er jo bare så trist og ufattelig og ja.. Man har jo nesten ikke ord.

 

Men som jeg sa til deg i sta. Anything.. så er jeg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så små og så perfekte englebarn! Hvil ifred søte små, det er mange der oppe som kan passe på dere!

Ikveld tennes 2 lys for 2 små som ikke fikk oppleve denne verden, som ikke fikk oppleve trådgjengen og som blir dypt savnet.

 

Måtte gråte en skvett når jeg leste meldingen din imorges Molle, og ikke minst når jeg så bildet og leste innlegget ditt her på tråden. Livet er som sagt urettferdig og det var dere som ble rammet denne gangen. Det finnes ikke ord som dekker den opplevelsen dere har vært og er igjennom nå...

 

En god klem til dere alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirrende dag. Skal vaffal ha gyn und. og ville avslutte med hade til barna. Var visst vanskelig det. Vet ikke hva som skjer jeg. Regner med vi får det til. Har ikke sett de i dag. Eller siden dag tidlig. De ligger kaldt for best resultat av undersøkelse.

 

Har hurpe fra helvete til lege:(

 

M har kjøpt en rød rose som vi legger mellom dem og tar noen fler bilder. Så er det vel hade og dett var dett.

 

Fy FAn så hardt det skal bli å gå fra dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart dere skal få se de en siste gang før de skal reise, molsa!! Og hurpelege har jeg allerede laget en vodoodukke av, så hun burde bare passe seg og gjøre som du sier! Det er dine barn og du har rett til det du vil!!

 

Nydelige små var det. Og skjønner det blir beintøft å gå fra:( Sånt som dette burde man aldri måtte oppleve. Og du har jo vært der en gang før. Nei, dette er så trist, så trist:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...