Gå til innhold

TRÅDEN


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Men drit i å vær så vanskelig da::)

Jeg var på gu for 11 dager siden da tok hun ul.

Hun sa uppfordret at jeg ikke var tilbake i syklus, riktignok på en måte som jeg ikke skjønte alt.

 

Fikk mensen 10 dager etter at jeg var der, det betyr at jeg hadde eggløsning 3-4 dager før jeg var der.

 

Har ikke noe med at jeg ønsket mensen tilbake skjønner bare ikke at hun ikke kunne se at jeg allerede hadde hatt egløsning. som man stortsett får før mensen.

 

Ikke gravid; da må jeg begynne å tro på historien om guds sønn i tilfelle..

 

he he moll, du kan i alle fall ikke besøke meg! Eller altså , sett deg gjerne på et fly.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer gjerne på besøk eller tar imot besøk jeg:) Nå har jeg bil framover en stund også. Kan finne på noe senere enn 10 også:)

Var bare fordi jeg har legetime i ls klokka 9 og tenkte meg på sats klokka 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...jammen så bli gravid da:)

 

haha ja hadde jeg banka pådøra i morgen hadde du velmåpa. Nei beklager det passer ikke nå og sånn..hehe

 

hadde ikke tenktå slange meg medheller, bare urket av kl 10:) foreløpig handler dagen mest om å overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ditt slangemenneske:)

 

Om du hadde banka på døra her klokka 10 en vanlig dag så hadde jeg sagt: Bare kom inn. Gidder du å bakeen kake til meg mens jeg sover litt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut somdeg det ja:) Vært på døra di tidlig før jeg. "ja hva er du vil?!" Etterfulgtav ooooj daaaa..hehehe. Var den gngen G kom på treff i pysj:)

 

Nei tror ikke jegorker mer nå jeg. Gruer meg tilå¨legge meg, men må vel bare gjøre det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka 10 har vi såvidt kommet oss opp til barnehagen for å levere barn vi.. Men lurer på om det er StoreT som skal gjøre det imorgen for Truls spiser eller sover på den tiden og det er veldig deiilig å slippe stresset med å komme seg ut med 2 barn.

 

nå er det natta kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag:

 

Legetime klokka 9.

Møtte Ama tilfeldigvis på legekontoret 9.30

Reiste på senteret

Ama kom på senteret 10.45

Tusla rundt, satt på ammerommet og gikk en tur i det fine været:)

Hjemme igjen ca. 13.00.

Fikk besøk av molle ca. 15.30

Molle reiste hjem 16.10??

V og G kom hjem 16.25

Spiste kotletter til middag.

 

Spennende, sant? :D

 

M sovna klokka 16.00 og sover fortsatt!!! Og har sovet flere økter i dag og hatt ca. 2 timer mellom måltidene. Som Ama sa, det ser ut som de begynner å bli mere vant til verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro ca. da.

 

Hode gis bort gratis ved henting. Har gått gjennom 3årig høyskole og generelt oppegående. Midlertidig ute av drift, men kan bli en god investering på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt ta i mot hodet. Må du ha et annet i bytte? *blåsepå*

Noen er i London denne uka, det er ikke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei trenger ikke. Vant til å ikke fungere.

 

Noen er ikke i London fordi hun er hjemme hos Molla si og det er hun meget fornøyd med. Tenk om jeg lurer på noe da??!! Des. var hun som ikke er i London på tur for litt siden om jeg ikke husker feil? hmm? mm! Men for all del...tenk å vært i London a:)

 

Jeg har vært akk så dum, men har et glimt av livet nå. Tatt piller som anbefales å ikke ta av gravide, men var nær å ta hele boksen med jernpiller-hvilket jeg tror hadde vært mer ugunstig. Tok vel 10 min og værste tåka letnet. Har nå vondt men klarer ha øyne oppe og faktisk tenke klart og litt frem i tid. Tok meg i å smile av afv. Ikke smilt mye i det siste kom jeg på da..hehe. Krever energi vett. Nei vet jeg ikke burde tatt, men herregud jeg holdt på å bli gal! Mener de ikke skal tas av samme grunn som Ibux og da er jo ikke 2 tri så ille tid å ta de på.

Når man ligger å spytter spyslim i vasken mens man veter på at piller skal bruse seg ferdig synes jeg nesten man er litt tilgitt jeg altså!

 

Tusen takk for bind MtG:) Tenk at jeg i uke 14 henter bind hos ei som har par mnd gammel baby. Jepp, logisk:)

 

Jeg har des. igjen japp fra i går. Og kommer ikke inn på DG svana...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værsågod for bind:)

 

Jeg er heller ikke i London og det er jeg jammen glad for:) Er ikke noen byjente jeg..

 

Ja, du er tilgitt! Men kanskje be legen i morgen finne et bedre alternativ for deg?

 

Jeg har gutt som bare sover... Dette var rart..

Sovna 16.00, Våknet ikke før 19.00! Fikk pupp da også sov vi videre begge to. Jeg våknet foren halvtime siden. Da våkna han også litt, fikk pupp sover nå på armen min...

Please si at søvn avler søvn og at vi ikke får våkenatt i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jeg har sett deg på byn og kan værra byjente du;) har til og med bilder av det;)

 

Søvn avler søvn!!

 

Des. skjønner jeg ikke hva du snakker om for hver gang jeg har vært i samme hus som den gutten har han da vært helt eksemplarisk baby. Og nei jeg sitter ikke på en stol i en krok der hver natt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksemplarisk ja, men det er jo fordi jeg lar han henge i juret hele tiden:) Han er jo ikke slem heller da, bare klengete.

 

Hørte det var noe med søvn og 9 uker? Men det varvel på natten det..

I dag har min vært 9 uker på dagen, men er sikkert bare 8 igjen i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers har nå StoreT på en eller annen måte klart å informere bgh om at jeg er gravid med tvillinger. Hadde vel i grunn tenkt å si det selv... Men grunnet dårlig så har M henta siste dagene og nå ble jeg sykemeldt, men M fikk gratulasjoner i dag. Hadde nå tenkt å vaffal fortelle L selv og sånn da men...

 

Hvor var de som var på 3D på 3D henne denne gangen a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen babyr er vel slemme heller:) (noen kan muligens være mer krevende enn andre men..)

 

9 uker? Husker ikke hva som skjer da. Snakket vi ikke om sånne uker sist og? Tror jeg ventet i veldig mange uker på at E skule bli så mange uker.... mener PT sin var riktig uker på riktig uker..hva det nå igjen var..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror 9 sov rundt(på natten) fra han var 9 uker, og alle vi andre ventet på at våre barn skulle bli 9 uker:)

 

Noen bebyer er sikkert slemme, og utspekulerte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja husker molle traktet etter 9 ukers baby men jeg har alrdi fått med meg helt hvem eller hva som var grunnen (annet enn at det hadde med velfungerende baby)

 

 

Ok

Jeg vet ikke helt hvordan min baby har fungert, iflg pappaen har hun sovet litt lite på dagen, hva vet jeg for jeg tilbringer dagen på taket

 

 

Hun sovnet i alle fall når jeg la henne fra meg kl 17.-17.30 for å ringe O

og så gikk jeg å la meg ved siden av , så våknet vi 1930 og vi som skulle ut å spise.

 

Sovnet under desserten og jeg unnet meg både rødvin og irish.

 

Nå sover hun så fint atte....

 

O skulle ikke snakke med mamma i alle fall, men tok seg bryet til slutt. Fortalte at han skulle ha på DE skoene og at han skulle ut i solen.

 

Svana du er ikke i London fordi det er en dritt tid å være der på Våren er bedre i Norge

 

Jeg kunne virkelig ønsket meg at noen ble med ned en tur til Spania, om noen kunne tenke seg noen dager .- ikke akkurat syden party party, men deilig for sjelen

 

Gidder noen å invitere T på fb? han er litt sjenert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil til spania!! Om det ikke er alt for alt for varmt da:)

 

Også vil jeg ha rødvin og irish. Voldsomt å alkosuget har kommet over meg de siste dagene:)

 

Jeg er venner med Mr. Herk på fjesboka jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke altfor altfor varmt her nå i allefall. er bare midt i august det. er bare 3 soverom og en sovesofa her da. men plass til mange telt på terassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi:) Kan ligge i telt på terassen jeg:)

 

Men fra spøk til alvor så kunne jeg faktisk tenkt meg en tur til spania en gang hvis jeg får være med:D Hvor i spania er det forresten?

 

Nå må jeg gå og legge meg altså. M sover fortsatt. Har sovet siden 16! Bare fått mat to ganger. Hmmm.... Merkelg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjempe koselig. vi får jo ikke gjort så mye annet enn å passe på avkomme likevel

 

Deilig og rolig her i alle fall.

 

NÅ har han lagt seg han derre du vet og så får jeg vel komme etter,

 

Disse barna vet nok ikke at et døgn ha r24 timer alltid så de er litt på bærtur noen ganger.

Bortsett fra at jeg har måttet stå opp tidlig har de likevel skjønt at det er natten når dt har vært det.

 

Tror jeg kan telle på en hånd når O har ment at natten er over før ugudelige tider.

selv om mor seff. syns 7 er ugudelig også da så ja.....

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...