klar for 3? Skrevet 24. mars 2009 #101 Skrevet 24. mars 2009 Det var synd, veumjenta. Jeg leste 13 og lykke på nicket ditt så jeg var sikker på at det hadde klaffet for deg nå. Men da satser jeg på at det blir nyttårsbarn på meg og deg;)
Augustbaby :)! Skrevet 26. mars 2009 #102 Skrevet 26. mars 2009 Gratulerer til dere det har klaffet for her ! Selv er jeg i supertvilmodus akkuat nå...IKM etter planen i går, litt småspotting, men annerledes enn det pleier å vœre og det stikker sykt i puppene. Kjøpte meg en test i lunsjen i går og fikk en supersvak strek med CB. Testet igjen i dag tidlig og fremdeles kjempe svak strek.....Så enten er jeg gravid (!!!!!!!!) eller så er det bare synet som spiller meg et puss....ah!!! Blir gal av dette her! Får smøre meg med tålmodighet og vente et par dager for å se om tr dukker opp eller teste på nytt....
Rafi Skrevet 26. mars 2009 #103 Skrevet 26. mars 2009 Så bra at det har vært full klaff for mange her ingenting er bedre enn det. Kos dere med lille spiren. I dag kom TR for min del, egentlig helt forventa. Men hadde jo selvfølgelig et lite håp likevel. Men nå er den her, og da får jeg bare se fremover og tenke på neste pp. Hadde det ikke vært for at min samboer skal menisk opereres, så hadde jeg nok vært gladere. Men det gjør at sjansene våre neste pp er minimale. Han blir jo litt redusert når han har en fot som er vondt. Ja ja...vi får ta det som det kommer. Nå skal jeg iallefall kose meg med rødvin i helga og med god samvittighet !! God helg alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå