Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 13 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører til på denne skravletråden denne pp'en:) Skulle vært på uke 12, men så var tr 3 dager forsinket sist gang, så da ble det uke 13 på meg. Kanskje 13 kan være et lykketall denne gangen:)

Hadde sex i går kveld og positit eggløsningstest i dag tidlig, og det lover jo godt:) Tror gubben må til pers i kveld også, men det pleier han ikke å ha noe i mot;) Så alt ligger til rette for at det skal klaffe denne måneden, men det har det jo forsåvidt gjordt før også...

Vet hvordan det er med den der sa'en, ♡ Bella- prøvd siden sep08♡

Hadde en MA i september og skulle hatt termin nå i april:( Men men, er jo bare å hive seg rundt å prøve igjen, ikke så mye å få gjordt med den saken.

Lykke til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset har det vært positiv EL-test i dag, så nå starter moroa for han far ;) Hehe! Vi gjør ihvert fall det vi kan for å treffe, så får det være opp til kroppen min å sørge for resten *snakkerpentmedkroppensåeggetbefruktesogfesterseg*

Vi er så klaaare her nå - og hjelper som sagt tidligere ikke at det tyter ut unger overalt ;) Svigerinna mi venter nå i disse dager - ho er sprekkeferdig og vel så det! Hehe! Da blir jeg tante til to små jenter :) (de har ei som ble 2 år den 4. mars)

Anyway - jeg krysser alt jeg har her nå (bortsett fra beina så klart) for at det skal bli full klaff for mange av oss denne pp'n her! Det blir 14 laaaange dager framover nå fram til IKM - men som vanlig er jeg litt pessimist innerst inne (så slipper jeg å bli så skuffa når TR kommer...) Vet det ikke hjelper å tenkte negativt, men er så leit å bli skuffa gang på gang!

Nå er det snart "24" på tv her, skal holde dere oppdatert med evt. symptomer osv utover - noe jeg tror jeg ikke får uansett ;)

Ha en god kveld alle sammen!!

Skrevet

ja, d me at d er babyer og store mager overalt er vel noe vi alle legger merke til. Driver å går på sånn idrets leik med jenta vår, og der er seriøst alle enten gravide eller så har de bitte små babyer.. er enste som ikke er/har noen av delene...... så føler presset. hehe

Har veldig lyst på en 09 unge da det er mange av mine venner rundt her som får i sommer og høst. Gøy me klassekamerater. Men gjør selvsagt ingenting med et nyttårabarn som d event blir om d klaffer neste pp....

Men krysser fingrer ja... Har egentli en litt rar følelse i kroppen om dagene... litt merkelig.. Vært små uggen og trøtt en stund, og no har eg sånne mens murringer i magen. :P (hatt d i 2 dager no) Pleier ikke være så voldsomt rundt el, men er nok sikkert bare d ja.. Men kan ikke noe for at eg er litt spent likevel... *tihi*

Nei, må ha en god kveld jenter. :)

Skrevet

Skjønner det godt det med at det popper frem unger og gravide mager over alt. Jeg var i Oslo i helga på besøk hos en god venninne, som da har ei på 1 1/2 år, og nå gravid med nmr to. Veldig koselig for dem selvfølgelig. I tillegg traff jeg tre andre venninner som alle har barn under 1 år, og jeg fikk selvfølgelig kose og dulle masse. Og kjente at dette ønsker jeg så inderlig. Og i tillegg så har disse fire alle blitt gravid innen 2 pp !!

Men jeg er positiv og tenker at det blir snart min tur også. Og jeg krysser fingre for alle andre med ikm uke 13 :D

Skrevet

Weee!!! Jeg ble tante igjen i natt! Til ei lita jente :) Så nå er jeg tante til ei på 2 år og denne nye! Utrolig moro, venter bare på bilde av lille Emma nå (jeg bor et stykke unna de, så visitt blir ikke aktuelt enda).

Ellers har jeg negativ EL-test igjen i dag, så da satser jeg på at EL er rett rundt hjørnet/har vært. Aktivitet på soverommet i hvert fall - så nå satser jeg bare på at rumpetrollene svømmer for harde livet og finner fram til egget! *drømme*

Skrevet

Gratulerer så masse som tante Veumjenta :D kjempe gøy da. Snart 1 år siden jeg ble tante.. tiden går fort...

Jeg har veldig tro på denne pp jeg,,,, håper jeg ikke blir skuffa asså. men blir nok d som "vanlig" hehe...

Off, gla d er tirsdag i dag, mye gøy på tv :D

Skrevet

Ja, da har jeg endelig kommet meg inn her jeg også... Har vært her og lest masse, men har prøvd å holde meg borte så mye som mulig, for ikke å tenke på det... Er i 9pp etter et par år med p sprøyte, men det skjer ingenting... Fikk seff tr på dagen sprøyta gikk ut.

Har skikkelig trua på dette egget, og traff bra med el. Hadde el igår, og IKM 23, så nå blir det lange dager frem til uke 13. Lykke til alle sammen, krysser fingra!

Skrevet

Gratulerer med tantebarn veumjenta:) Så gøy med små. blir skikkelig inspirert når jeg hører om andre som får. Noen som vet hvor tidlig etter befruktning en får vondt i puppene forresten. Mine er vonde nå, og det pleier de vanligvis bare å bli rett før mens. Skulle egentlig hatt EL i går eller i dag, men fikk EL-slim på fredag så det er mulig at jeg hadde litt tidlig EL denne gangen. Noen andre som kjenner noe?

Skrevet

Det med vonde pupper vet ikke eg hvordan skal føles. :P da jeg gikk gravid sist merket eg ingenting på puppene før jenta var født...

Sitter no her, på dag 3 med murringer i livmoren, og kjenner d i ryggen som lette mens smerter.. helt merkelig. Har pleid å ha litt mensen aktige smerter på el dag, men ikke at d varer så lenge.... så her øyner jeg fremdeles litt håp.... Prøver å ikke være for opptimistisk, siden d er leenge til ikm enda. men jo, er skikkelig spent denne gangen.....

Skrevet

Jeg går hele dagen å bare tenker "ikke tenk for mye på det, da vil det aldri skje" å logger meg inn her sikkert 78 ganger daglig.

Har enda 16 dager til IKM i å med at syklussen min er på 36 dager.

Men vet ikke om den blir på 36 dager denne gang i å med at jeg hadde el på dag 15? Så i morgen er jeg 7 dpo.

(HAHA! forresten, trudde dpo betydde "dager på overtid" så da folk skreiv at de skulle teste 12 dpo så tenkte jeg at de var da fryktelig tolmodig som ventet til 12 dager over mensen med å teste :)

Skrevet

Positivt på EL-testen min i går kveld så nå er det bare å krysse fingerne for at noe skjer! Har satset på sånn ca hver 2.dag i det siste så håper, håper!

Skrev tidligere her at jeg ikke kjenner noe rundt EL, men denne gangen har jeg faktisk merket det på kroppen (kanskje fordi jeg faktisk har kjent etter!?).

Holly76 - mistet vel sånn ca en uke etter deg, blir spennende å se om det klaffer igjen raskt! Sist fikk jeg gravidsymptomer ganske raskt etter EL (eller vet nå at det var symtpomer da....skjønte ikke helt hvorfor jeg var så dårlig form og rar i kroppen!), så satser på tidlige kroppsforandringer nå og!

Lykke til med symptomjakten og ventetiden alle sammen :)!

Skrevet

Har IKM ca 24 mars tenker jeg, har hatt sykluser på 25 og 26 dager i det siste.

Har ikke testet for EL, men satset hardt på kosekvelder......hihi...

Vi er i 1 pp denne gang, har ei jente som blir 4 i april og en gutt som blir 1 i april, så nå håper vi på nr 3.

Skulle etter planen ha EL den 10 mars ca, men synes at magen min murrer som bare det.

Tenker jeg skal teste 21 mars, med CB klarer nok ikke vente lenger enn det.

Lykke til alle sammen her inne .....håper på masse babystøv her inne...

Skrevet

ja, her var d el på søndag/mandag.... Og siden tirsdag morgen har jeg gått med konstante vondter/murringer i livmor og rygg/rumpe.... synes det er så merkelig... 3.dagen no, og det er konstant. :s noen som har opplevd det før? synes det er så rart..

Skrevet

Er det ikke typisk !!! Begynte å ta el tester på mandag, tirsdag hadde vi sex, i går torsdag fikk jeg positiv test, men min samboer reiste bort i går og kommer ikke tilbake før mandag !!! Så da minsker vel sjansene våre denne måneden. Æsj altså. Men dette er første pp jeg tar tester, så nå vet jeg jo at jeg faktisk kan finne eggløsningen, noe som lover godt for evt neste pp :)

Skrevet

Ingen grunn til å deppe enda. De små svømmerne kan jo leve opp til 5 dager der inne. Skal krysse fingrene for deg:))

Men alltid kjedelig å være alene ved EL. Har opplevd det 2 av 4 pp-er nå, og de to andre gangene har minst en av oss vært syk. Skal ikke være lett dette. Jeg hadde sett for meg augustbaby.

Skrevet

Off, er litt lei denne ventinga allerede eg :s Blir galen av å ikke forstå hva som skjer i kroppen... Er dag 6 med muringer i mage og rygg. Og kjenner det stikker litt i puppene, og de føles tunge. Men HALLO!? el var liksom på søndag/mandag, og dette har holdt på siden mandag kveld..... Snakk om tullekropp.... Nå bare håper jeg neste uke går fort!

Skrevet

Takk cilleb :) har ikke gitt opp denne pp helt enda da ;) men da er jeg litt mindre stressa denne mnd angående ikm osv ;) får jeg håpe da...hehe..

Neste pp vet jeg ingen av oss skal bort, så da får jeg håpe vi begge holder oss friske også.

Skrevet

Bare litt over ei uke til uka "vår" nå damer :) (hør på optimisten) Prøver å ikke tenke eller kjenne så veldig, men jeg er HELT sikker på at jeg klarer å innbille meg de merkeligste symptomer som er å oppdrive. Hittil har jeg klart å kjenne tyngdefornemmelse i brystene, murring i magen/ryggen, uvelhet og litt blodtilblandet utflod... Saklig, ettersom jeg hadde EL på mandag/tirsdag! Hehe! Merkelig hva man kan tenke seg til.

I dag har jeg IKKE tenkt på graviditet, har vasket hus og sett på fotball. HEIA LIVERPOOL!! ;)

Skrevet

såg denne var dotte litt vekk så måtte få den "opp" igjen :P

Vel. kan jo også tilføye at jeg ut ifra kroppens tegn bør være gravid asså! helt sykt, 7 dager med murringer både framme og bak, og nå er puppene blitt "tunge".. Kan også skinte et snev av mørekere ring rundt, og mer synlige blodårer på puppene... Så begynner å lure på om kanskje jeg har hatt el tidligere enn anntatt..... hvis ikke så er kroppen min helt syyyk...... Off...

Skrevet

Da var det bare ei uke til vår uke! :D *TellerNedDagene*

Jeg trur jeg kan bekrefte at jeg er testoman . Har sååå lyst å teste allerede nå .

Alle symptomer hos meg er allerede borte, var øm i puppene, murring i mage og eggstokker, og bobling i magen . Var nok bare ettersymptomer på eggløsninga :\

Håper vi alle har stor mage før jul :)

Skrevet

Hvordan går d jenter? Ikke mange dagene igjen no.. hehe.... (jo d er egentli d).... :P bare håper denne uken går fooort..... skal ikke teste før mandag (på ikm dagen). kan hende jeg egentli forventer tr noen dager tidligere, men går utifra lengden fra sist syklus, så da blir d sånn.. :)

Kan no si det at jeg fremdeles går med symptomer... Murringene har avtatt litt, nå er d bare bitte litt innimellom... MEN disse puppene er like tunge enda...og de er blitt desidert mørkere rudt areola..... så er kanon spent, for sånn har jeg ikke hatt NOEN gang før........... *sukk*

Skrevet

glemte også å skrive at jeg har hatt utflod helt siden el...... og det pleier visst å være et bra tegn også.. så krysser fingrene denne gangen :)

Skrevet

Er veldig spent på neste ukes resultat, vil så gjerne bli gravid. Jeg er i min 2pp etter en ma i uke 16. Dette ble oppdaget på ordinær ultralyd og det viste seg at fostret hadde sluttet å utvilke seg i uke14. Håper at det ordner seg snart igjen:-)

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde ikm i uke 13 men i dag dukket hun opp ..

er på dag 45, så kanskje syklusen er på vei til å rette seg opp litt?

har vært på over 60 dager de siste gangene nå..

Jaja, lykke til dere andre.. nå går vi inn i 11. pp :(

Skrevet

når skal dere begynne å teste da jenter? har nesten begynt på nedtelling av dager e no..... har brukt ovitrelle så e kan ikke teste for tidlig heller siden den ikke går ut før etter 10 daga..... har ingen symptoma. bare mye utflod. kansje for tidlig. har ikm i slutten av uka 13.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...