Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 13 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

så spennende for deg Holly:) Hvilken type test brukte du? Jeg skulle kjøpe CB i går siden den kan slå ut positivt 4 dager før, men fant bare QR og CB digital. Noen som vet om disse testene er like sensitive? Jeg har en følelse av at de ikke er det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker strimmeltestene fra billigeteste.dk, men sist tok jeg en cb digital på ikm dagen, og det skal jeg gjøre denne gangen også. QR har jeg ikke prøvd. Lykke til:)

Skrevet

Grattis Holly!! Heldiggrisen:)

Jeg testet i dag 6 dager før ikm og den var negativ ja. Var ikke antydning til en strek en gang. Var i grunn ikke antydning til noe som helst. Hehe, men greit er jo tidlig da, så forventet i grunn ikke så mye. Tar vel en ny om et par dager tenker jeg.

Hehehehe godjenta, kult at du gjennomførte det altså!! Nå lo jeg godt her!

Skrevet

hehe. ja, jeg gjennomførte.. men blei nok negativt.. :(

Skrevet

men heldigvis 4 -5 dager til ikm... så prøver igjen på mandag ;)

Skrevet

Så dumt da! Men vi har enda noen dager på oss med å produsere mer hcg, så vi gir ikke opp så lett;)

Skrevet

Jeg testet med CB idag, som desverre var negativ :\

Er på syklusdag 29, fikk positiv el-test dag 15, så regner med at mine sjangser er ute :\ Nå venter jeg bare på tanta.

Skrevet

jeg har ikke gitt opp enda ihvertfall, da jeg har vært innom hele 34 dagers syklus så ;) så venter med ny test til mandag.. :)

Skrevet

Drømte i natt at jeg var gravid og gikk rundt med en liten mage....hm....det har jeg faktisk aldri drømt før!! Kanskje det er et lite tegn (eller bare at jeg tenker så mye på det...). Måtte sjekke litt drømmetydningssider på nett og der sto det; "Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest"...he,he....venter med å teste til søndag tidligst siden IKM er neste onsdag sånn ca... krysser fingerne for at jeg er sanndrømt! Noen andre med rare drømmer for tiden??

:-D

Skrevet

Nå har jeg to tester som ligger og brenner i skapet hjemme. Syntest jeg var utrolig flink i dag morges som klarte å la være å teste. Har så utrolig lyst til å teste nå. Skal teste i morgen.

Jeg har noen rare stikkende smerter nederst midt på magen. Vet ikke om det er så bra. Ellers har jeg hatt vonde pupper i over en uke nå, og har vært litt småkvalm i dag og i går. Har forresten utrolig lyst på kjøtt og proteiner nå. Merkelig

Noen andre som har noen symptomer?

Skrevet

Var og kjøpte en CB-digital i dag, og klarte jo ikke å vente med å bruke den, har sett på den nå og der står det GRAVID!! Det er helt uvirkelig, og jeg vet ikke helt om jeg klarer å ta det innover meg ennå, hadde SA i februar så vet jo at det er veldig usikkert. Men krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen. Merkelig egentlig dette, vi har vært i prøvemodus i mange år, men bommet helt på eggløsning eller ikke vært klar over at min stoffskifte-sykdom hadde så mye innvirkning på syklusene mine. Så når vi nå har fått orden på dette, resulterer det i positiv test i begge pp etter dette! Takk og lov for el-testene:) Håper dette bare er begynnelsen på mange mange positive tester i gruppen her. Jeg krysser fingrene for dere!!!

Skrevet

Gratulerer Holly76:) Har du noen symptomer da?

Skrevet

Ikke så mange symptomer ennå, men kjenner av og til mensmurringer og begynner å få ømme bryster.

Skrevet

Gratulerer så masse, Holly76 :)!! Så gøy! Sies jo at man er ekstra fruktbar etter en SA, vet ikke om det er noe i det men... Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer Holly76 :)

Skal teste i morgen igjen tenkte eg... klarer ikke vente til mandag.. hehe. har fremdeles "melkespreng" i puppene, så noe er det ihvertfall....

Skrevet

Da har jeg testet. Den var selvfølgelig negativ, så jeg tror nok at det ikke ble noen klaff denne pp heller. Alle symptomene mine er nok bare inbilning. Men det er jo enda noen dager igjen til ikm da...

Skrevet

Hos med har den der hersens tanta man aldri blir knitt kommet på besøk ! :\

Skrevet

Negativt i dag på ikm:( Jeg er litt lei meg:(

Skrevet

Da får jeg bare ønske alle sammen lykke til med testing denne uka :) satser på at det er mange av oss som positive tester :D Jeg har ikke IKM før på søndag, men tror nok ikke vi traff el denne mnd. Men har jo selvfølgelig et ørlite håp da ;)

Ha en fin dag alle sammen.

Skrevet

Er ikke sikker på om jeg har IKM nå, for jeg har bare hatt mens 1 gang siden jeg sluttet på plasteret 20. februar. Så hvis jeg har helt regelmessig, så skal min IKM være idag... Har ikke tatt noen EL denne pp, for vi skulle ikke sette igang å prøve ordentlig ennå.. Tenkte kroppen må innstille seg ordentlig etter å har brukt prevensjon i maaaange år... Men har hatt tanker om at jeg kanskje har noe på gang, så har tatt en QR test for en liten stund siden som var neg, og tok i dag igjen (klarte jo ikke å vente!), som jeg syns jeg kunne skimte en til strek... så jeg vet ikke helt altså.... Hvor lenge må je vente før jeg ta ny?

*tror og håper....*

Skrevet

Jeg er gravid :D syyykt. (byttet nick fra godjenta klar for søsken)

Dette er kjempe spennende... håper fler av dere også får positiv test snart.... masse lykke til..

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren. Lykke til alle dere andre også. Selv fikk jeg tr 2 dager for tidlig så nå går jeg over i 5 pp.

Skrevet

testa på lørdag, da var det negativt.

Er ikke helt sikker på når IKM er.....men mellom i morgen og fredag er det. (har hatt noe ustabile sykluser i det siste)

Klarte ikke holde meg så jeg testa i dag igjen, og da syntes mannen og jeg at vi kunne se en svaaak skyggestrek. Så vi får teste igjen på onsdag tenker jeg.

Men jeg har hatt noen sinnsyke mensmurringer siden lørdag, så jeg føler at noe er på gang. og det er ikke mens...hihi

Skrevet

Tror kanskje ikke jeg har hatt el denne mnd jeg! Fikk mensen 1 mars.Har testet med eggløsningstester siden dag 8.

Har hatt tre eggløsningstester som jeg har trodd har vært positive. Tester med billigtester og jeg synes seriøst at strekene har vært like sterke, bare ikke like brede. Jeg har testet om morningen, men da jeg har testet på ny om kvelden har den vært negativ! Forstår ikke noe jeg!

De har vært "positive" på tre forskjellige dager og på kvelden før to av dem har vi hatt sex. Vet ikke om det kan gi feil resultat?

Den eneste gangen jeg ikke gadd teste 2 ganger var dag 20...da fikk jeg en som jeg og sambo såg positiv ut, men ville ikke bruke opp en til test! Dagen etter var den negativ igjen. Men hvis dette kan ha vært noe, var vi så dumme at vi ikke hadde sex....

så er nok ikke noe sjanse denne mnd! Tester med eggløsningstest i morgen og, da har jeg ikke flere og venter heller på tanta!

*sukke*

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Gratulerer til alle dere som er/blir gravide denne pp her! Personlig så er det null spire, og TR er i gang (som bestilt). Absolutt siste sjanse (i teorien i hvert fall) for 2009-spire denne pp som kommer nå. Ny IKM for meg er 20. april = termin 31.12.

Da flytter jeg over i uke 17 - tipper jeg ser noen av dere der også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...