Veumjenta ツ Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jaja jenter, da var det på 'an igjen! Huff, må innrømme at jeg begynner å bli bittelitt lei nå altså. Er i min 12. pp nå, vært uten piller nesten et år - og begynner å bli temmelig utålmodig. Det popper jo ut unger og digre mager overalt rundt meg føler jeg! Hehe! (ikke misunnelig i det hele tatt) Nå blir det fullt kjør med EL-tester osv igjen (vært på ferie nesten hele forrige pp, derfor lite tenking da) + at jeg skal ringe lege for å starte utredningskøen osv. Jeg er klokkestabil i syklusene mine (+/- 1 dag), likevel sliter vi litt synes jeg. Sambo kvier litt mer for utredning enn det jeg gjør... MEN vi får bare være positive, og kjøre på! Lykke til alle sammen, håper det klaffer for oss denne pp!!
Veumjenta ツ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2009 Ingen som har IKM uke 13 som er litt skravlete altså? Hehe! Får skravle litt for oss jeg da. *skravle, skravle* Her telles det ned til EL (som etter planene skal være søndag/mandag til uka) EL-testene er i hus og alt ligger til rette. Så da avhenger det mest av egg og svømmere denne pp også Hvorfor blir man så opphengt i denne prøvinga?? Hmm... Jeg og sambo var så klare når vi begynte å prøve, at vi trodde det skulle klaffe etter er par pp vi - så feil kan man ta. Etter planene våre skulle jeg helst hatt termin i disse dager liksom! Men men, vi får bare prøve videre - klare som et par hardkokte egg begge to nå!!
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Hei:) Da var det IKM uke 13 for meg åsså.. tanta kom på lørdag.. *huff* Vi går nå inn i vår andre pp etter en MA. Satser stort på denne mnd.. hehe. Helt enig med deg.. mager overalt, jo! Legger vel ekstra godt merke til det nå, da.. men synes ALLE er gravide. Får håpe det klaffer for oss begge denne mnd. :)
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Hei igjen Når burde man begynne med el-tester? Har IKM den 28, tror jeg.. enn du, da?
Veumjenta ツ Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har IKM 23. mars, forventet EL 9. mars. Jeg er testoman og liker å safe, så jeg begynner å teste på fredag før forventet EL jeg - greit å være føre var også, for plutselig så kommer EL tidligere enn forventet. Og jeg vil nødig gå glipp av den, for å si det sånn! Hehe! Du har hatt MA ja Lillespire Prøvde dere lenge før det eller? Aldri hatt noe som likner positivt jeg, så er like spent hver pp. Er ikke sunt å stresse for mye heller har jeg hørt, men du verden så vanskelig det er å IKKE tenke for mye på det heller. Resultatet for meg er at jeg i stedet blir gående og tenke: "Å, nå må jeg ikke tenke så mye på at jeg vil bli gravid!" Og da er man vel like langt! Hehe!
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 D er sannt..hehe.. skal åsså teste litt tidlig.. satser stort på dette egget..hehe :) Vi ble gravid på første forsøk sist, åsså mistet jeg da jeg var ti uker på vei.. er fem uker siden nå, så nå går det fint.. litt kjipt å tenke på, men sånn er livet.. Vi har en datter fra før åsså.. hun blir fire i april Hun maser fælt om det er kommet ny baby inn i magen.. hun hadde jo gledet seg hun åsså. Nei, d er vel ikke sunt å tenke for mye på det.. gjorde det ikke sist, men nå har jeg jo blitt helt besatt..hehe:) tenker åsså at nå må jeg slutte å tenke på å bli gravid..men blir jo ikke akkurat bedre..hehe Ser dere er i 12. pp.. skjønner godt at du er lei.. får håpe det klaffer for dere denne mnd! gikk du på p-pille før, eller?
Veumjenta ツ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2009 Jeg krysser fingrene for at det klaffer fort for dere igjen i hvert fall! Må være utrolig tungt å miste - uansett når i sv.sk. det er... Jeg gikk på p-piller før vi begynte å prøve ja, men gikk nesten rett inn i stabil syklus + eggløsninger. Så enten så har vi rett og slett ikke truffet skikkelig enda, ellers så har jeg råtne egg eller sambo sløve rumpetroll Vi skal begynne utredning straks i hvert fall - greit å finne ut om noe er galt eller om vi bare ikke har vært heldige enda
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 5. mars 2009 #8 Skrevet 5. mars 2009 Får håpe alt er normalt og at dere bare ikke har vært heldige enda.. det er vel vanlig å må prøve en stund etter p-piller.. Får satse på at det blir noe denne mnd Krysser fingrene for dere!! Har du begynt med el-tester? Jeg begynner den 10, tenker jeg.. Har du prøvd å ta hostesaft før dere prøver? Jeg gjorde det ca. et kvarter før, sist jeg ble gravid.. vet jo ikke om det var det som gjorde at det klaffet, men jeg skal gjøre det denne mnd i alle fall :-D
KarLuc +1? Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 heisan. Slenger meg inn her jeg og Forventer vel ikm ca 23. Er litt uregelmessig, men sånn ca sånn blir d..... Da er d jo el rundt 9. ikke lenge til. Er små begynt litt nå sånn i tilfelle el er tidligere. hehe. Har no prøvd en stund, Men vært uten prevensjon siden Datteren vår blei født for 18 mnd siden. Ingenting er skjedd enda, så håper virkelig d klaffer nå. Har et lite håp om en 09 unge, så er egentli bare denne pp igjen... Mulgens om d klaffer neste da... Men da er d stor sjangs for at d blir januar baby. Off, håper d klaffer for oss alle snart asså! Tenkte prøve d med hostesaften om d blir en ny pp Og da BØR d funke.. hehe.
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Hei Ja, da er det jo bare å prøve i vei..hehe:) tenkte vi begynner for fullt med prøving og testing til uka.. mannen min er veldig fornøyd i disse periodene..hehehe;) Får håpe det klaffer fort, da:) hvor lenge prøvde dere før dere fikk datteren deres? Håper åsså at det blir en liten i 2009, for da blir det fire skoleår mellom barna.. men hvis det først blir i januar, blir det jo fem.. og det er litt mye, synes jeg.. men, blir jo selvfølgelig glad uansett når det skjer:) Satser på hostesaften, ja:P
MissAntrop Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 Henger meg på her jeg også. IKM 23 mars, på 2 års dagen til jenta mi EL like rundt hjørnet og denne gangen satser jeg på en bedre innsats enn sist Lykke, lykke til alle sammen!
KarLuc +1? Skrevet 6. mars 2009 #12 Skrevet 6. mars 2009 Lillespire: Vi prøvde vel egentli ikke me datteren vår sist Gikk på p-plaster så var ikke helt planlagt, men veldig velkommen Tenkte kanskje å kjøpe hostesaften å ta den litt i helgen. selv om d kanskje er litt for sent ?. Så har eg ihvertfall igjen til neste mnd om d ikke sku gå... gleeder meg masse til å bli gravid igjen. Føler alle rundt meg er blitt d, venner å bekjente. Og noen "maser" jo også litt på meg å sambo for at vi og ska få en til... men er ingen som vet at vi har prøvd en stund no då. .. hehe. Så blie gøy når d klaffer Driver jo ikke å ta el tester, men kjenner kroppen så pass at eg kjenner når el er. men safer litt nå med sånn annenhver dag oppleg *tihi*
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 6. mars 2009 #13 Skrevet 6. mars 2009 Jeg hører også til her. Har ustabile syklusser, men sist var på 36 dager, så går etter det. Hadde el på dag 17 (idag) Så regner at IKM er rundt 26.03.09. Og det er dermed siste sjangse for å få 09BABY Nå er el over, så er bare å vente *tvinne-tommler*
Veumjenta ツ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2009 Her er det negativ EL-test i dag, men forventer vel egentlig ikke positiv før søndag/mandag. Les: testoman! Hehe! Slimløsende hostesaft ja, nå har jeg nesten grunn til å ta det i tillegg - er sause forkjøla. Gleder meg ikke til jobb i helga, for å si det sånn! Hvis det klaffer for oss denne pp får jeg termin på den dagen mamma hadde termin med meg (3. desember - jeg kom 5. desember) og hvis det klaffer neste pp får jeg termin på nyttårsaften! I begynnelsen da vi begynte å prøve ville vi ikke ha barn sent på året - nå gir vi blanke, for å si det på godt norsk. Hehe! Nuh er det Norske talenter på gang her, personlig håper jeg å bli talent i å produsere minier! Hehe!
KarLuc +1? Skrevet 6. mars 2009 #15 Skrevet 6. mars 2009 *sukk* her såg jeg for meg en skikkelig kose kveld i kveld, men nei.. må vente til i morgen da sambo ble invitert på film å sånn i kveld... litt nedsig MEN kan også være noe positivt me d da den fruktbare perioden begynner i dag eller i morgen Så satser på vi treffer på el mandag, så d blir annenhver dag... BØR funke asså er faktisk kjempe spent nå i tiden framover. har fått en sånn positiv følelse og har nå troen på at d ikke tar lange tiden no før d klaffer...... (måtte bare lufte litt tanker) hihi God helg jenter.
Augustbaby :)! Skrevet 6. mars 2009 #16 Skrevet 6. mars 2009 Tror kanskje jeg hører hjemme her jeg og...ikke godt å si siden jeg hadde en SA for noen uker siden og har i grunn ingen anelse om hvordan ting blir etter det! Men - lest et sted at man regner den dagen man begynte å blø for siste mens?? Og hvis det er sånn har jeg vel IKM en gang i uke 13. Stresser meg litt at jeg ikke helt vet merker jeg...allerede staret med EL-tester for jeg er en av de som overhodet ikke merker noen forandringer i kroppen når jeg har EL (har i allefall ikke tenkt noe på det før..) og vil absolutt ikke unngå den! Har akkurat begynte å prøve, traff blink på første forsøk, men mistet....så nå vil jeg helst at EL, uteblitt mens, gravidsymptomer, positiv test og stor mage skal komme på en gang..he,he! Lykke til !
Milla_ma Skrevet 7. mars 2009 #17 Skrevet 7. mars 2009 Henger meg på her! Ble gravid i 5.pp i jan, men hadde veldig tidlig SA. Ser ikke ut som denne ønskede babyen kommer før den selv vil... Fint å kunne lufte tanker her på forumet. Er ikke så fristende å snakke med andre om hypotetiske graviditeter som kanskje ikke kommer.. Men her kan man det!! EL i løpet av et par dager, tror jeg. Blir moro å følge hverandre! Tvi,tvi jenter, dette skal gå så bra (til slutt)!
Holly76 Skrevet 8. mars 2009 #18 Skrevet 8. mars 2009 Hei, kommer luskende inn her jeg og. Hadde SA 16 februar, og nå ser det ut som om EL er på vei, har hatt positiv el-test både i går og i dag. Fikk klaff på første forsøk sist, så vet jo at jeg kan bli gravid heldigvis. Krysser fingrene for alle her, og satser på at alle får positive svar etterhvert:)
baby2010? Skrevet 8. mars 2009 #19 Skrevet 8. mars 2009 Hei,hei! Slenger meg på denne koselige skravletråden jeg også jenter Har IKM ca 28mars og eggløsning rundt 15 mars hvis syklusen min er på 28dager! Om den er det aner jeg ikke. Fikk en sønn for snart 17mnd og har gått på minipillen i ca 16mnd. Hadde første mens etter p-pilleslutt 1 mars, så det blir spennende å se! Begynte å teste med eggløsningstest i dag jeg, vil være på den sikre siden Har "arvet" en haug med eggløsningstester etter en venninne som nå er gravid, så testene har jeg liggende... Like greit å bruke dem HÆ?! Testoman jeg?!?! Sender mange lykkeønskninger til alle her inne og krysser fingrene for at det blir babyer på oss alle!
KarLuc +1? Skrevet 8. mars 2009 #20 Skrevet 8. mars 2009 så gøy.. begynner bli en god gjeng her no..... Spennende. snart er d bare å vente på at TR ikke dukker opp...... off, den vente tiden er laang.. me don't like... You go girls.. Satser på dette er vår mnd
Milla_ma Skrevet 8. mars 2009 #21 Skrevet 8. mars 2009 Positiv EL-test idag, sex igår..nå blir det to litt langsomme uker frem til IKM. Vant i kakelotteri nettopp, så kanskje dette er en lykkemåned?! Hvordan går det med dere?
klar for 3? Skrevet 9. mars 2009 #22 Skrevet 9. mars 2009 Slenger meg på her jeg også. Jeg tror jeg har ikm rundt 25. Er i 4. pp nå, og har ikke vært her inne så mye i det siste. Ble lit deppet av at det ikke klaffer. I følge mine planer skulle jeg snart vært i 2 trimester nå, men slikt er visst ikke så lett å planlegge. Føler meg litt mer giret nå kjenner jeg. Har begynt med hostesaft (er forkjølet) så jeg satser på desemberbaby nå)
KarLuc +1? Skrevet 9. mars 2009 #23 Skrevet 9. mars 2009 hehe.. ja Milla_ma. kan være et bra tegn det vettu. Har nok truffet rimelig bra vi også, el i dag, så blir spennende..
Rafi Skrevet 9. mars 2009 #24 Skrevet 9. mars 2009 Heisann. Slenger meg på her igjen. Har vært borte noen år, men nå er vi i full gang med prøving igjen. Dette blir vel vår 2 ordentlige prøveperiode, og er kjempe spent. Min samboer er også helt med på dette, så det er veldig godt å vite at han er like spent som meg. Har en litt merkelig og lang syklus, så idag starter jeg med el-testing. Har IKM ca 29 mars, så det blir vel akkurat så jeg rekker uke 13. Men mulig den er før også. Blir spennende å følge med hvordan det går med alle sammen etterhvert.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 9. mars 2009 #25 Skrevet 9. mars 2009 merker at jeg også er lei, og vi har "bare" prøvd i 7 mnd, har jo vært gravid og mista i mellomtiden, men alikavel, det sliter litt på.. dette blir 5 pp etter SA, og jeg syns den Sa'n blir værre og værre hver mnd. Men men prøver jo å drite en lang marsj i EL og ikm og alt det der, men er ikke så lett nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå