Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 13 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå klarer jeg nesten ikke vente til neste uke altså!! Har akkuart hatt det jeg tror kan være en festeblødning og nå er jeg spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når hadde du el?

Skrevet

så spennende ~mamadona~ :)

krysser fingrene for deg :)

Kjempe klar for å teste på mandag eg... Alle mine tegn er fremdeles like klare, så er veldig klar for en positiv test tror eg.. Bli seriøst skuffet om den er negativ... Har hatt falske symptomer før, men denne gangen kan d ikke være noe annet.

Skrevet

Jeg fikk positiv el test mandag og tirsdag morgen forrige uke, så regner med at jeg hadde el sånn ca forrige onsdag. Blodde akkurat slik sist jeg var gravid også, men da 9 dager etter el:) Så derfor er jeg bare sååååååå spent!!

Åhhhhhhhhh jeg har bare lyst til å lukke opp vindu og skrike!!! Blir seriøs nedtur om det viser seg at jeg ikke er gravid da:(

Ønsker alle andre masse lykke til!!

Skrevet

Jeg har teste allerede til helgen. Kanskje litt tidlig, men vi skal ut og feire sambos bursdag så jeg tenker det er greit å teste for sikkerhets skyld. Blir en fin gave da hvis den er positiv:)

Skrevet

tenkt å teste skulle det stå

Skrevet

jeg og tenker å teste iløpet av helgen.... spennende.... kvir meg egentlig veldig. off, bare håper på et positivt svar jeg........ og håper dere andre også får det svaret dere tror og håper på!!

Skrevet

regner med å teste på lørdag, har IKM på tirsdag hvis syklusen var like kort denne gang som de siste månedene.

Med de to andre testa jeg positivt 4 dager før IKM med CB digital

Gleder meg villt

Skrevet

Her i huset er det smått med symptomer om dagen. Stikker litt i magen innimellom bare (kan like gjerne være luft e.l.) Og så hadde jeg bittelitt blodtilblandet utflod (yum yum) i går + at jeg har litt mer utflod enn vanlig (lekkert).

MEN jeg klarer liksom ikke å tro at det har skjedd noe inni her nå heller, så kommer ikke til å teste før IKM. Venter heller og ser om TR kommer, hvis ho er på vei vil jeg i så fall begynne å merke det på lørdag/søndag... (har jo et lite håp INNERST inne, men har fått en litt negativ holdning og er nesten alltid pessimistisk før IKM...)

Det er vel strengt tatt nesten siste sjans for 2009-baby denne PP her, med mindre syklusen blir forstyrret eller noe - hvis jeg er i rute får jeg termin 31. desember hvis jeg blir gravid neste PP. (vet jo så klart at maange føder for tidlig i så fall, drømte for et par netter siden av jeg fødte på julaften...) Og apropos dette - jeg har blitt spådd flere ganger i fjor, og alle så at det skulle skje noe i desember - men ingen så HVILKEN desember! Kanskje det vil si at jeg får mini i desember?? Hehe! MYE!

Anyway - det hadde vært utrolig morsomt å fått en positiv test da! Har kun testet blendahvitt før, så aner ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg skulle fått en positiv test etter hvert! Antakelig besvimt eller noe! Hehe

Skrevet

Joda Veumjenta, vi satser og tror at det betyr baby i førstekommende desember:) La oss alle gi oss selv en liten førjulsgave:)

Pokker, tror jeg tester i morgen tidlig jeg altså!! Har så mange tester alikevel;)

Skrevet

hehe.. mamadona~da ...... ja, er litt i tenke modus om eg ska kjøpe meg en på jobb i morgen tidli og ta i løpet av dagen..... (når eg er på jobb går det 6 timer mellom toalettbesøket, så satser på d funker).

har sånn brystspreng følelse i puppene. Ikke sånt kjempe sterk følelse, men kjenner det godt igjen liksom.. hehe.... så off, er klar for morgen dagen.. :P

Skrevet

Kan du ikke bare tisse på et beger i morgen tidlig, sette på lokk og putte i kjøleskapet da? Så har du morgenurin i morgen kveld;) Hihi)

Vet ikke om det går jeg, men så lenge det står kaldt så burde det jo det. Eller tisse på beger i morgen tidlig, sette på lokk, putte i veska, kjøpe test på vei til jobben og teste på kundetoalettet på apoteket;)

Mangler ikke gode forslag fra meg i kveld i hvertfall! :)

Hvor gammel er datteren din da, godjenta? Min er snart 2,5:)

Skrevet

Har testet med el tester siden dag 8 jeg.... fikk en positiv 12mars og en negativ av samme urin, så fikk jeg en positiv på morningen 16 mars og en negativ på kvelden samme dag! Fatter ingenting jeg!

Aner ikke om syklusen min er på 28dager heller, siden dette er første "skikkelige" syklus etter pilleslutt. Fikk mensen 1 mars.

ARG!!! Blir helt forvirret av hele testingen jeg....og vi har jo ikke akuratt vært så veldig aktive i senga heller...3 el 4 ganger siden mensslutt :S

Er ikke akuratt positiv til at det kommer til å bli positiv gravtest denne mnd dessverre! Hvis ikke syklusen min er veldig lang slik at el kommer....

Hvor lenge ville dere ha testet med el tester? Begynte som sagt på dag 8 i syklusen og er nå på dag 18...hvis jeg har en syklus på 28 dager da!

Skrevet

hehe... har tenkt tanken. ;) finne meg et passende beger da.... gud, kvir meg allerede.... men blir gøy også egentli.. hehe....

Min jente blir 2 i august.. :) så blir gøy om vi får til 2 relativt tette....

Får oppdatere hverandre i morgen da... vet ikke hvordan nett tilgangen er på jobben i morgen, så da blir d ikke før på kvelden.... lenge å vente hvis d blir en god nyhet å komme med.. hehe..

Skrevet

Men tenkt så moro det blir å fortelle barnabarna da:) Hehe, jo nå skal du høre at når bestemor fikk vite at hun var gravid, så sto hun og dyppet testen ned i urinen i veska i hjørnet på apoteket;) LOL, ser det for meg!!

Ja, jeg skal oppdatere i morgen, men har ikke helt tro på noen positiv test i morgen da. Er nok litt for tidlig.

Skrevet

På en 28 dagers syklus så begynner jeg å teste på dag 10 ca. Men du må sikkert belage deg på en litt dum syklus noen måneder etter pilleslutt. Er ikke det ganske vanlig?

Skrevet

ja, er det eg og ser for meg egentli.. MEN har litt ustabil syklus i grunn, men har el smerter så vet jo når d er da.. Så denne mnd har jeg brukt 30 dager som utgangspunkt siden d var d sist.. men for 2 mnd siden var d nede i 28 , så hvem vet :P

Jah, hehe, kan nok få oss en latter med den testinga der... får bare håpe det blir positivt da ;)

får krysse fingrene i søvne.... :P

Skrevet

Den skal bli positiv, det har jeg bestemt nemlig! Jeg drømte at jeg vat gravid med tvillinger i natt jeg, så nå er jeg litt usikker på om jeg vil ha positiv test alikevel :P

Skrevet

haha.. grådig bra...... Tvillinger hadde vært noe ja.... Får no egentli håpe det bare er 1 da event :P

Skrevet

har nettop fått litt svar angående mine puppe symptomer, sammenlignet med andre som har blitt gravid etter ca 14 mnd siden de sluttet å amme, og de hadde samme følelesen som meg..... ojojoj.... blir virkelig nesten besatt av tanken på at eg kanskje er gravid nå.........

Skrevet

Krysser fingre og tær og alt som er og håper vi kan flytte over på 1tri sammen i løpet av noen dager:) Det hadde vært som en drøm!!!

Skrevet

Nå klarte jeg ikke vente lenger, tok både el-test og g-test. El-testen var positiv og en kjempesvak positiv g-test. Tester igjen i morgen tenker jeg, og satser på sterkere og sterkere strek etterhvert:) Lykke til alle sammen, håper vi alle kan få spirer som fester seg og blir i 9 mnd!!!

Skrevet

ojoj Holly76 :) kjempe gøy da.... da er du nok gravid ;)

Får bare slippe jubelen løs i morgen du da etter du får et bedre brevis.....

Skrevet

og forresten, nå er urinen samlet fint i et glass som jeg da altså tar med meg på jobb i dag.. :P så blir d vel å testing i løpet av dagen ja ;)

Skrevet

Jeg skal krysse fingrene for deg, lykke lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...