Gå til innhold

:-) Skravletråd for IKM uke 12 (-:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også tisstrengt hele tiden. Det er ikke normalt for meg. Rumler i magen heletiden. Vonde pupper og greier. Men har mensmurringer. 4 dager til ikm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som denne uka var uke for blendahvite tester.. det var da som søren, da.. Men jeg har nå iallefall ikke ikm før til søndag, så jeg er jo bare dum som tester så tidlig.. Men deppa blir man likevel.. Nå har jeg heldigvis ikke flere tester, så nå må jeg holde meg unna den testinga en stund.. I dag lyser solen og det hjelper litt på humøret!

Som trøst denne gangen, dersom jeg ikke er gravid, kan jeg drikke alkohol med venninnene i London om et par ukers tid. Det er ikke så alt for gæærn trøst, da.. :)

Skrevet

Jeg kjenner IKKEnoe... åååh... Jeg var lissom MEGA optimisk denne pp, med damiana og wild jam og faens oldemor...(SORRY! :/)... Men nå har jeg mista trua...

Eneste magre trøst for meg at jeg også skal utelands på tur, og kan da som "trøst" drikke. Men merker at det egentlig ikke er trøst i det heeeele tatt... Jeg vil ikke over i 8pp..... Ikke nok med det, så er jeg ikke hjemme rundt EL om om det blir en ny pp....

Huff. Jeg- Er- Lei.

Men men- får vente med å sette dommen før Tr kommer/ testen viser noe......

Lykke til jenter.

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter?

Fortsatt ingen tr her, hadde IKM i går - og testet negativt med QR i går.

Nå er mannen borte helt til søndag, så ingen vits å teste før helgen -ingen å dele den gode nyheten med - om det skulle bli positivt.

Tror det vil føles stusselig å få positiv test og ikke ha noen å dele øyblikket med..., også vil jeg ikke fortelle det på telefon.

Hva ville dere gjort?

Skrevet

samme som her det=) men qr trenger mere hcg får å slå ut=) vi krysser fingrene litt til=) jeg har heller ingen tr her heller=)

Skrevet

Æsj, irriterende at jeg ikke visste det med QR før, kanskje med en annen test hadde jeg fått positivt utslag i går, så kunne vi gledet oss over det før han dro... Litt kjipt å være alene akkurat nå synest jeg... Selv om jeg selvfølgelig blir kjempe, kjempe glad om jeg er gravid nå.

Skrevet

Negativ test her. Da hopper jeg til 14 pp:(:(:(

Skrevet

Huff jeg blir faktisk litt deppa av å se alle dere som ikke får det til etter så mange pp'er=(( er kjempe trist. håper det sitter spirer hos dere fort som fy=) lykke til allle sammen=) jeg skal kjøpe meg en digital i mårra=)

Skrevet

I dag kom TR selvfølgelig..... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

Da var det over i 8pp... Og jeg er bortreist under EL perioden. Kommer hjem dagen etter EL .....

Jaja.. Sånn er livet.

Skrevet

ÅÅåååå, dumme tanta Superklar.... Trist å høre :( Men...kan jo hende dere får det til neste pp likevel.... Jeg var så "heldig" at min eggløsning kom noen dager forsinket denne pp'en, for jeg var også bortreist da eggløsningen egentlig skulle komme... Så kanskje du er like heldig som meg.. :) Eller så får dere bare kose dere masse rett før du reiser ;)

Skrevet

Gratulerer så mye lillivanilli90! :) Kjempe koselig at noen får det til.

Synes det var litt dystert å lese de ikm lista til uke 12. Gikk ikke så bra med oss andre denne gangen. Jeg fikk TR i dag, 2 dager før tida, så det var jo super stas.. :( Da var jeg nede i 24 dagers syklus..blææ.. Håper det var influensaen denne perioden som surret det til, og at alle gode ting er 3 når jeg nå hopper over i 3. pp.

De to foregående graviditetene mine har vi klart på 2 pp, så det er litt rart å nå hoppe enda et hakk videre.. Terminen blir vel rundt jul eller nyttår denen pp`en, men det blåser jeg i. Vil ha baby!

Lykke til til dere som fortsatt venter denne uken! Vi andre sees i en annen ikm-tråd..

Skrevet

Testet positiv i dag på IKM-dagen med CBD, er så lykkelig å glad=D. Hadde ikke spesielt mye symptomer denne pp, litt stikking i livmora bare. I går var jeg sikker på at tr kom, kom pittelitt lysrosa blod, var kanskje festeblødning? Det som var annerledes denne pp var at jeg en uke etter el ble så sulten, kunne spise masse for så å bli sulten en time etter. Varte i et par dager, så var alt som normalt. Jeg bruker også å være ganske amper fra el til ikm, men denne gangen har jeg vært blid som ei lerke, kjempehumør dagen lang:)

lykke til alle dere som venter på positiv test, og gratulere til de som har testa positivt:)

Skrevet

I dag tidlig kom mensen :(

Skrevet

Her er tanta enda ikke kommet. Er på dag 35 nå. Testet i går, men negativ. I det siste har jeg hatt syklus på 31 dager så 4 dager over. Men hadde influensa rundt EL og det kan ha rotet til litt. Fikk en liten blødning i går og trodde tanta da var på vei, men nei. Blir gæren av å gå og vente og ikke få et svar...

Skrevet

Bedre å få sent svar enn aldri. I hvert fall når det er positivt :)

jeg er gravid!!! Super happy!

Skrevet

Jeg vet fortsatt ikke... hadde IKM paa loerdag, testet neg. i gaar og i dag...men ingen tr i sikte????

Pleier aa ha saa stabile sykluser ogsaa....hm..

Kjempe synd aa se du ikke var gravid, pfeew!! (ser du er egget naa, kult)

Gratulerer saa masse lillivanilli90, bli gravid og vimsi78...og alle dere andre gravide.

Skrevet

oi, skrev feil nick, mente gratulerer babysnart?

Skrevet

ser de samme gamle blir med en runde til;)

sukk, nok en runde for oss alle, testet bare negativt før helgen og tok meg en skikkelig fest, og var nesten litt godt vondt da tr kom tirsdagen etterpå:)

vi får gå for desemberbarn dere:)

Skrevet

Jeg testet først positivt nesten en uke etter IKM så om du ikke har fått TR enda så er det fortsatt håp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...