White*Angel Skrevet 14. mars 2009 #76 Skrevet 14. mars 2009 Hører vel til her jeg og. ikm torsdag 18 mars.Jeg har ingen symtomer enda. Håper på ei spire nå
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. mars 2009 #77 Skrevet 15. mars 2009 Da er det snart uka vår damer! Spennende, spennende! Hadde store planer om ikke å teste før til fredag (ikm søndag), men den nysgjerrigheten tror jeg gjør at testinga starter senest onsdag..hehe. Hadde nemlig ikm en søndag med datteren min, og da testet jeg positivt onsdagen før, så skal starte der denne gangen også, tenker jeg. Lykke til alle sammen!!
SuperKlar86Gravid Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #78 Skrevet 15. mars 2009 Jess! Da er uka her snaaart! Jeg er 10 dpo i dag, og har IKM onsdag/torsdag. På dag 4-5- og 6 dpo kjente jeg mye hele tiden. Altså murringer og andre slags ubeskrivelige følelser i magen. . . Og engentlig hver dag har jeg kjent små stikk og lignende. I dag har jeg ikke kjent noe foreløpig. Kjenner ikke noe i brystene. I går kveld hadde jeg litt dårlig humør, og var veldig trøtt. Så slik er ståa her, så da får vi se på onsdagen, om det kan komme opp en nydelig + tegn!!?? ....
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 15. mars 2009 #79 Skrevet 15. mars 2009 Veldig spennende denne uken, ikm tirsdag 17. skal ikke teste for om onsdagen, hvis en kommer til det punktet da. lykke til alle sammen.
Arie Skrevet 15. mars 2009 #80 Skrevet 15. mars 2009 Fikk TR i dag jeg da, hadde IKM i morgen:( Men da har jeg hatt en TR etter SA så kanskje livmora mi har ordna opp litt så hu er klar til neste spire:) Nå har jeg 25 dager syklus. og det var det jeg hadde før SA, så da er vel alt i orden. Lykke til jenter:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. mars 2009 #81 Skrevet 15. mars 2009 Æsj, så kjedelig Arie.... Men, som du sier...da har du hatt en tr etter sa, så kanskje det er klart for en ny spire neste gang Lykke til!!!
SuperKlar86Gravid Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #82 Skrevet 15. mars 2009 Hvordan går det med deg pfeew? Har du noen følelse med dette pp ?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. mars 2009 #83 Skrevet 15. mars 2009 Så synd, Arie. Nest gang sitter den, vet du! Jeg våknet opp i dag skikkelig kvalm og uggen. Det kunne jo vært positivt egentlig det, men tror nok det heller kommer av at jeg er stressa over alt rotet jeg må rydde opp i på jobben i morgen.. Men når jeg først er på symptomjakt kan jeg jo også nevne kviser i massevis på haka.. skikkelig attraktivt.. Og...tja..litt tyngde i puppene liksom, men alt dette er jo også fine pms symptomer, så håpet er vel rimelig tynt.. Men håper jo for det.
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 15. mars 2009 #84 Skrevet 15. mars 2009 Fikk besøk av TR i dag jeg også...5 dager for tidlig, så da har jeg fortsatt alt for kort lutealfase:-( Bare 9 dager...Men har tatt blodprøver nå da, så jeg håper på progesterontilskudd fra legen!! Er jo bare i 2 pp så det er vel egenltig ikke lov å bli så skuffa, men blir det likevel gitt....Litt klump i halsen når tanta kommer!! MEN neste gang sitter spiren både for meg, og deg Arie!!! Lykke til jenter, for dere som fortsatt venter:-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. mars 2009 #85 Skrevet 15. mars 2009 Hei Superklar! Jeg har ingen følelse i det hele tatt.. Kjenner ikke antydning til symptomer på graviditet, og jeg har ikm om 6 dager... Så jeg tør ikke håpe altfor mye at det har klaffet... Jeg vet vi har truffet el, så sjansen er jo der... Jeg har tatt blodprøver etter el denne pp'en, så jeg er spent på hva de viser..om jeg har i det hele tatt har el osv. Hva med deg?
SuperKlar86Gravid Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #86 Skrevet 15. mars 2009 Dette er min første pp med Damiana/Wild Jam. Fikk utslag på EL testen på dag 12 og 13 denne gang, og pleier ikke få det før dag 16. Har fra 4dpo til 7 dpo hatt murringer og stikkinger. Har i grunn kjent noe litt hver dag føler jeg selv...Er 10dpo i dag. Jeg testet bare for morro skyld i går, og etter 10 min dukket det opp en svak strek.. Men jeg vet jo, som jeg har skrevet mange steder her, at man ikke skal tyde tester etter 10 min. Så jeg er veldig spent, og litt mer optimist enn før.. Men tør som vanlig ikke tro noen ting, bare håpe. Men skull tanta komme blir jeg ikke overrasket, men bare skuffa kan du si...Jeg har ikm ca på onsdag/torsdag. Har du tatt damiana/wild jam før eller?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. mars 2009 #87 Skrevet 15. mars 2009 Håper for deg Superklar!!! Blir spennende å se når ikm kommer da... Jeg har ikke prøvd damiana/wild jam nei... Jeg er litt redd for å prøve sånt :-P Men, kanskje jeg gjør det etterhvert, hvis det ikke klaffer snart... Men, hostesaft..det skal jeg prøve hvis vi må inn i en ny pp!
SuperKlar86Gravid Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #88 Skrevet 15. mars 2009 Ja, ser at det er mange som har tatt hosesaft her inne var egentlig veldig skeptisk til damiana og sånn jeg også, men jeg leste veldig mye om det på nettet, og kom ikke over en eneste side som sa at det kunne gjøre noen form for skade. Så da tok jeg tjansen gitt
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. mars 2009 #89 Skrevet 15. mars 2009 Hvis det klaffer for dere nå, så kanskje jeg også skal prøve Damiana også..hvis tr kommer..
SuperKlar86Gravid Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #90 Skrevet 15. mars 2009 Men vi satser jo på at du ikke vil trenge det, og du ikke får besøk av TR på godt og vel 9 måneder !!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. mars 2009 #91 Skrevet 15. mars 2009 Hehe ja!! Stemmer for det!! Huff...har vært ganske rolig etter eggløsning..helt til nå.. Merker at "frøken crazy" begynner å snike seg innpå nå..jeg tenker mer og mer på ikm og graviditet.. Hjalp ikke akkurat at jeg fikk melding fra kusina mi i går med bilde av hennes nyfødte datter! En helt utrolig nydelig jente!!!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mars 2009 #92 Skrevet 15. mars 2009 Hei jenter=) hvordan er det med dere i kveld?????
SuperKlar86Gravid Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #93 Skrevet 16. mars 2009 hmm.. Må si at optimismen daler, som den pleier når det nærmer seg IKM... I går og i dag har jeg ikkje kjent noen verdens ting... Sluttet på Wild Jam nå, så nå er det bare å vente til IKM dagen. Men som sagt, jeg begynner nesten å lure om det er Damiana/Wild Jam som har gitt meg de "symptomene" som jeg kjente mye av fra 4-7 dpo-.... Er det mulig tror dere? Murringer og stikkinger... Som er Heeeelt borte nå.... ...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2009 #94 Skrevet 16. mars 2009 Jeg er såååå tissa trengt... i de to siste dagene har jeg vært helt utolig mye på do.. later vannet 2 ganger på jobb osv.. jeg pleier ikke tisse når jeg er på do liks... hihihihi (Nå kjente jeg at jeg ble litt flau) kan dette være tegn??? huff... ønsker det veldig.... Ønsker alle her inne en spire..
vimsi78 Skrevet 16. mars 2009 #95 Skrevet 16. mars 2009 Jeg slenger meg inn i dette forumet jeg. Jeg har IKM i disse dager, men TR har enda ikke dukket opp. Tok en test i morges. Den var negativ, så begynner nok forberede meg på at det ikke gikk denne gangen heller. Hadde en SA i september og har prøvd siden på å få til en liten babis. Merker jeg begynner å bli utålmodig. Vil ha baby nå. Rundt EL hadde jeg influensa og feber så håper litt på at EL ble forsinket slik at det enda er håp.... Lykke til til resten av gjengen. Det er en spennende uke for oss alle nå!
idamamma-00 Skrevet 16. mars 2009 #96 Skrevet 16. mars 2009 Huff, tror jeg holder på å bli gaaal, de mennene våre er heldige som slipper dette!!!!!!! Har IKM i morgen, og det virker ikke som den er på vei.. Sist mnd kom tr 3 dager før IKM. Tok test fredag, søndag og i dag (har INGEN viljestyrke) og alle tre var helt negative... Kjenner at håpet blir knust igjen og igjen - blir deppa av hele greia... Det beste hadde vært å ha viljestyrke til å ikke teste før IKM, så får tr komme eller la den testen lyse positivt!!!!!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2009 #97 Skrevet 16. mars 2009 det er sånn jeg tenker oxo... jeg klarer jo ikke lavære å teste.. testet på søndag.. å det skulle jeg jo ikke... den var neg.... men jeg har jo ikke ikm før til torsdag hihihihi... men den ventingen gjør meg gaaaaalh...
SuperKlar86Gravid Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #98 Skrevet 16. mars 2009 Ventinga er rett og slett grusom. Huff. Det er ikke lett å være KVINNE !!!! ............Vertfall ikke en prøver-å-bli-gravid-kvinne.....
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. mars 2009 #99 Skrevet 16. mars 2009 skriver under på denne ja...
lille frø, mor til to Skrevet 16. mars 2009 #100 Skrevet 16. mars 2009 Jeg tok en test på torsdag, den var blendahvit, så jeg var 100% sikker på at jeg ikke var gravid. Tok en test i sted, før jeg dro på trening, just for fun. Visste jo at jeg ikke var gravid. Har ingen symptomer. Tisset, så på testen, fortsatt hvit........og så kom det plutselig opp en lyserosa strek til. Tror kanskje jeg er gravid, men tviler egentlig sterkt på det. Skal ta en ny test i morgen. Kanskje jeg har mistet allerede? Siden streken var rosa og ikke rød?? Om 10 dager skal jeg på utredning for barnløshet. Tror jeg må ringe legen uansett. Er skikkelig redd og nervøs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå