Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. mars 2009 #51 Skrevet 8. mars 2009 Lure på om eg kanskje hørre hjemma her...ikm uke 12.. e ikkje heilt sikker...meeen..sånn ca..hehe. Har nå kjøpt ein hauuug med el tester (og noen gr-tester).. Gubben ska reisa mye framover, men det e jo då det e enda greiere å teste ette el..kanskje det klaffe den eine helga han komme hjem lissom..hehe. (håpe eg har hatt el forrige helg da men!!!!) Tr kom ikkje forrige gang..bare spotting..ette utallige gr.tester hjemma og hos lege (3 ganger hos lege faktisk!!!), så e eg nok ikkje gravid nei...håpe bare eg kan ha klart det nå...får en el ette å ha "hoppa over" en mens?`Har eget innlegg ute på forumet og da så..Men lite forvirra. Har aldri skjedd før. Verken på eller uten p-piller..men men. Hadde veldig vondt og rastløse eggstokker forrige helg..så...lov å drømma...*sukk*
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. mars 2009 #52 Skrevet 8. mars 2009 Hei jenter! Da er el overstått, så da hører jeg til her. Ikm lørdag 21.mars. Havnet sammen med dere igjen bibelbeltet, malla og superklar Håper det klaffer for oss nå!! Jeg har el på fredag/lørdag. Sex mandag, tirsdag, fredag og lørdag. Håper det gjorde susen og at "noen" har funnet tonen inni meg nå.... :-P Lykke til jenter!!
SuperKlar86Gravid Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #53 Skrevet 8. mars 2009 Hei pfeew ! Ja, det er en del av oss her som har fulgt hverandre en stund nå. Nå må det da jammen med være oss til !!! :0) Jeg har hatt murringer i dag, men kan ikke skjønne at det går helt ann... 3Dpo bare... Men er jo 1 ( og en halv) dagen med WIld Jam, kanskje den kan gi meg litt magetrøbbel eller noe?.... Hvem vet! Håper håper.... Nå er det bare den uendelige ventinga... - vente- vente- vente -vente.,,,,,,,,,,,,,,,,,,, LYKKE TIL
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 9. mars 2009 #54 Skrevet 9. mars 2009 Vi er tydligvis to Drømme her inne:-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. mars 2009 #55 Skrevet 9. mars 2009 gamle chattenicket mitt Va på tide å ta det i bruk igjen nå syntes eg..hehe...
SuperKlar86Gravid Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #56 Skrevet 9. mars 2009 Noen av dere som tar Wild Jam/ har tatt WIld Jam: kan man få noen "murringer" av det, eller lignende? Jeg har de to siste dagene kjent noen slags svake murringer i livmorsregionen, som jeg lissom ikke kan huske at jeg har hatt... Litt sånn mini-mensen følelse på en måte... Men vil ikke på noen måte tro at det er noe symp, er jo bare 4/5 DPO..... ANyone?
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 9. mars 2009 #57 Skrevet 9. mars 2009 SuperKlar86: dette høres jo lovende ut:-) Ja det er tidlig, men er man symptomjeger, så er man symptomjeger:-) La oss håpe at det er festesmerter du kjenner og at en liten spire kraver seg fast!! Drømme: Koselig at det er flere drømmere enn meg her da:-) Update på meg er noe merkelig...Jeg er nå på CD 17, syklusen min er som regel 27-28 dager. Saken er den at jeg nå har testet positivt på EL-testene hver dag siden CD 11!! Dvs 7 dager etter hverandre!!! Har brukt både stavene fra billigtester og QR, og det er ingen tvil om at de er positive...knall positive!!! Temper i tillegg, og tempen steg fra 36,20 CD 11 til 36,37 på CD 12, og etter dette har den steget jevnt. Er nå på 36,67. Så tempen indikerer at jeg hadde EL CD11, men har fortsatt positive tester1!! Hadde også det jeg antok var sinnsyke EL smerter på CD 13 og 14...Har aldri hatt så vondt før. Kan noen av dere smarte jenter hjelpe meg?? Er det noe riv ruskende galt her? Jeg skjønner INGENTING!
SuperKlar86Gravid Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #58 Skrevet 9. mars 2009 Høres veldig merkelig ut.... Du er ikke gravid da???? Altså at du egentlig ble det forrige pp.... ?? ... Vet det sikkert er et dustete forslag.. Men det har jo skjedd før det, at folk er gravide selv om mensen kommer og alt ting. Ellers så skjønner jeg like lite som deg....desverre...Men bedre med flere dager med pos test enn ingen !
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. mars 2009 #59 Skrevet 10. mars 2009 3 dpo i dag og jeg vil såååå innmari denne gangen..... Går det ikke nå, så blir det henvisning til utredning..... Det er jo en bra ting, men skulle ønske vi slapp det....
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 10. mars 2009 #60 Skrevet 10. mars 2009 Håååper det blir full klaff denne gangen, phew! Det fortjener dere!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. mars 2009 #61 Skrevet 10. mars 2009 Takk i like måte flikki!!! Håper det står bra til med deg
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 11. mars 2009 #62 Skrevet 11. mars 2009 drømme_venter på spires -2pp: Jeg tenkte også tanken at du kanskje allerede var gravid.. Har du tatt en graviditetstest sånn for sikkerhets skyld? Høres jo veldig rart og spennende ut dette her! :0) Jeg er fremdeles syk og ligger her med vondt over alt.. Har kjent noen rare strekninger i livmor området, men nå er det noe rart over alt i kroppen, så det har vel ikke noen sammenheng med noen babylaging, antar jeg.. Men må innrømme at jeg venter og håper likevel.. Jeg som er testoman kan ikke begynne testinga før om minst en uke, og det er leeenge til.. Noen andre som kan begynne testing snart, slik at jeg har litt underholdning her jeg ligger.?? :0) Så akkurat at ei bekjent ei har fått en liten gutt.. Gud så nydelige de er når de er så bittesmå! :0) Gleder meg såå veldig til at datteren min får et søsken.. Synd det tar så lang tid før de kommer hit..Først må man bli gravid, og så er det jommen 9 mnds leveringstid også..:0)
SuperKlar86Gravid Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #63 Skrevet 11. mars 2009 I dag er jeg da 6Dpo, og har faktisk hatt små murringer i 3 dager nå. I dag fikk jeg plutselig et sånn "Sig" eller hva man skal kalle det, en plutselig "tyngdefølelse" i eggstokkregionen som spredte seg i hele magen. Varte knapt 2-3 sekunder, men har aldri kjent det før. Jeg tenker at WildJamen kan kanskje gjøre det? Eller at det rett og slett har klaffet denne gangen. Jeg kjenner lissom småting hele tida på en måte....merkelig. Test 20 mars. HÅPER DET.
SuperKlar86Gravid Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #64 Skrevet 11. mars 2009 Håper det = at jeg har blitt gravid. Ikke at jeg skal ta test. hehe. DET skal jeg.
SuperKlar86Gravid Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #66 Skrevet 12. mars 2009 Sånn at vi ser tråden vår på første side....
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. mars 2009 #67 Skrevet 12. mars 2009 Der fant jeg tråden, ja. Sitter her og har noe veldig stikking rett over høyre lyske og synes det er særdeles festlig. :)Har hørt om disse stikkingene her inne ,men ikke helt kjent dem selv ordentlig før nå.. Ordentlig stikk og trykk..Bare 4 dpo..Når er det egget evt. fester seg..? Om det skulle være noe sånt noe..?? Er jo lov å være litt optimist, da..
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. mars 2009 #68 Skrevet 12. mars 2009 hehe..tenk at vi var her på nøyaktig samme tid!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 13. mars 2009 #69 Skrevet 13. mars 2009 Er så uuutålmodig... !! Flere som venter fælt? Har vært syk hele uka, så når jeg kommer tilbake på jobb på mandag har jeg nok ikke tid til å vente så veldig heldigvis, men nå er det rett før jeg brenner av en test heeelt unødvendig..hehe.. Litt smågal, ja..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. mars 2009 #70 Skrevet 13. mars 2009 Hei jenter Driver å smugtitter på trådene deres jeg hehe.. har jo fått spire men om den ikke satt forrige pp så var det her jeg hadde havnet :-) Er så spent på hvordan det går med dere, ikke mange dagene igjen nå før IKM Krysser fingrene for dere!!!!
SuperKlar86Gravid Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #71 Skrevet 13. mars 2009 Jeg er i dag 8Dpo. Jeg fikk bare et lite infall om å teste-teste.... Så det gjorde jeg. Etter 3 min var det negativ. Og jeg hadde egentlig ikkje regnet med noe annet, 6 dager før IKM..hehe..Også med kveldsurin... Men etter ti minutter kanskje, så dukket det opp en såkalt "skyggestrek" eller hva man skal kalle det. Den loddrette linjen som skal danne krysset, syntes under den vannrette streken.... Hva mener dere? Man skal vell strengt tatt ikke tolke resultatet etter "tiden er ute"... ? Jeg har vertfall i flere dager nå hatt murringer/stikkinger/mensfølelse, så jeg er faktisk mer optimiskt en noen gang... Men hva skal man kunne tro om svake streker som dukker opp etter "tida er ute"... ???
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 13. mars 2009 #72 Skrevet 13. mars 2009 ooh.. høres absolutt spennende ut.. Men man burde vel ikke få for høye forhåpninger, men det er jo mye bedre enn ingenting, da..!? Krysser fingrene for deg!
SuperKlar86Gravid Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #73 Skrevet 13. mars 2009 Det står jo helt klart at resultatet etter 10 min ikke skal regnes med.... Men men- jeg tester på ny om 5 dager, det er jo strengt tatt da det er den store vitsen i å teste...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 13. mars 2009 #74 Skrevet 13. mars 2009 Hei jenter=) VEt ikke helt jeg... men jeg hadde el 6 mars.... kan jeg snakke litt med dere da?????=) skjønner ikke helt alle disse forkorttelsene deres heheh.. men kommer vel inn i det=))) jeg har en gutt på 21 mnd=) å vi prøver nå på baby nr2=)) så vi bare krysserfingrene å håper=)) lykke til til alle sammen=)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 14. mars 2009 #75 Skrevet 14. mars 2009 Klart du kan! Velkommen. Vi har selv ei jente på straks 20 mnd og gleder oss til å få nr 2. Masse lykke til. Barn er herlig, ikke sant!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå