SuperKlar86Gravid Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Da startet jeg en ny tråd for oss som fikk besøk av TR i uke 8, og er over i ett nytt pp............ Jeg har EL ca 5 mars. Da er det påan i gjen.
Har to herlige jenter!=) Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Heeei. Jeg slenger meg på. Jeg har også EL 5. mars hvis denne syklusen også blir på 33 dager. Dette er min 3. syklus etter fødsel for 13 mnd siden. Hååååååååååååååååååååååååååper den sitter denne gangen. Da hadde jeg blitt så glad at jeg hadde grått av glede!=) Vi får bare håpe at det klaffer! Men om jeg tror det innerst inne er noe annet, det hadde vært for godt til å være sant nesten. Jeg skal el-teste så har vi i allefall gjort det vi kan! El-tester du?
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Ja, har gjort det de 4 siste pp`ene. Det skal jeg fortsette med. Har slått ut på dag 16 3 ganger, og 1. gangen på dag 13. Så den er jeg blitt glad i, godt å vite når det skjer noe!!
Hopie ღ Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 IKM uke 12 eller 13 her .. Veldig ustabil syklus :-S Har dere noe råd i forhold til det og el test? Når bør jeg teste, og er det noen vits? Aner jo ikke om jeg treffer .. Har sykluser på alt mellom 16 og 37 dager det siste året ..
bibelbeltet Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Så havnet jeg her jeg også... for en uke! Hadde ikm mandag trodde jeg, men var visst tirsdag. Ingen pms plager, bare veldig veldig vondt i den ene puppen. torsdag fikk jeg svak positiv test og gledet meg til å ta en ny test fredag morgen for å kanskje få en sterkere strek. Mannen min begynte bli nokså glad for at han kanskje hadde klart jobben sin allerede;) Sjokket og skuffelsen var derfor ekstra stor da jeg våknet opp i en blodpøl fredag morgen:( Hadde skikkelig deppe dag fredag og fikk en stor pose smågodt av mannen min. Får så sinnsyke menssmerter etter jeg fødte sist!? Men nå har jeg tatt meg sammen. Gleder meg til fri helg med mann og barn og å bake boller med mitt lille gull imorgen, ser også frem til ny pp med masse sengekos;) er nok meningen det blir novemberbarn på oss alle her eller???
Arie Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Hei! Da hører jeg nok til her. jeg hadde en SA på onsdagen. Jeg var nesten 6 uker på vei, så det var en kort lykke. Men jeg merker jeg er lettet også fordi det var noe blødninger hele tiden så jeg gikk å var nervøs hele tiden. det var så utolig slitsomt at jeg på en måte ble lettet da alt var over. hvis dere skjønner. Så da veit jeg ikke om det skal regnes som en vanlig mens iforhold til neste EL? håper jeg er en av de hekldige som blir fort gravid igjen.
bibelbeltet Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Så utrolig surt arie... når men endeli har kommet til at man er gravid for så miste, men det er jo naturens måte å rydde opp på. Det er jo noe galt med barnet når man mister... Håper også du blir fort gravid igjen. Vet ikke om du har flere fra før, men om ikke vet du ihvertfall at du kan bli gravid. Slipper tenke på det ihvertfall:) Gleder meg bare til mensen er ferdig, som om man ikke er skuffa nok over å ikke være gravid så skal man gå med denne møkkete greia. Finner ingenting positivt med dette jeg...
Arie Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 jeg har ingen barn fra før. Så det var jo litt kiipt å miste første gangen. Men som du sa vi kan ihvertfall bli det! og det er jo positivt:) Hvor lenge har dere prøvd å bli gravid? Jeg ble det i 3 pp, men så mistet jeg så da er jeg vel i 1pp igjen.
SuperKlar86Gravid Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er også egentlig litt beroliget med at jeg faktsik har vært gravid.(mistet i uke 10, i 4 pp). Men nå har vi prøvd i 6 pp... men vi tok en pause på 5 mnd fra SA til prøving igjen da.. Har så veldig veldig lyst på at det skal klaffe snart. Eneste positive med mensen nå er at jeg faktisk kunne si JA til å bli med på byen i går, og feste litt. Det har jeg helst sluttet med mellom EL og IKM. Kommer til å holde frem med det. Selv om jeg tar meg et glass vin i ny og ned. Det får da være måte på. hehe. Håper vi blir gravide DENNE pp da...
bibelbeltet Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 vi bestemte oss vel for å se hva som kunne skje i sommer, men begynte vel å prøve seriøs for to mnd siden. sist pp tok jeg EL test, og det var deilig vite at en hade truffet ihvertfall... kan liksom ikke mer enn det:) Skal teste denne mnd også, må det;)
sommerhåp <3 Skrevet 26. februar 2009 #11 Skrevet 26. februar 2009 Får melde meg på her jeg og desverre.. ) Har el tester som skal brukes, og vurderer hostesaften det snakkes om. Man må jo prøve alt! Flere her som har prøvd Solvipect??
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 26. februar 2009 #12 Skrevet 26. februar 2009 Hei!! Melder meg på denne tråden jeg gitt! Ble ingen spire i pp1 ihvertfall, men det var vel ikke å forvente heller:-) Er en temmelig utålmodig sjel, så når mannen min eeeendelig sa at vi kunne begynne å prøve, så skulle det jo gjerne gå fooort...hehe...men jeg er vel ikke alene om å ønske det:-) Men går nå inn i pp2 med godt mot!! Har litt kort lutealfase, så jeg skal begynne på B6 og wild yam etter EL, ikke noen vits i å vente med det! I tillegg knasker jeg folat og Damiana og drikker salviete:-) Håper vi er heldige denne gangen og at spiren sitter!! Føler at alle rundt med er gravide, og jeg vil ogsååååå!!
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 26. februar 2009 #13 Skrevet 26. februar 2009 Hei! Da er jeg her etter å ha fått første mens etter en tidlig sa. Tror jeg har el ca 8 mars, og da ikm 22mars hvis syklusen er på 28 dager da..Håper veldig på spire denne pp, er også en utålmodig sjel, selv om dette kun er 2pp etter sa. Blir spennende å se om det klaffer denne pp:o) Lykke til alle sammen!!!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. februar 2009 #15 Skrevet 27. februar 2009 Hei,hei! Så koselig med en skravletråd jeg passer inn i Jeg temper og tar el-tester, så foreløpig ikm er 22. mars. Vet jo ikke helt når el kommer, har vært på alt fra dag 12-dag 16. Vi har ei datter fra før 1,5 år og ønsker oss en liten søster eller bror til henne. Hadde en SA tidlig i desember og synes det var helt fryktelig egentlig, men er over i 2. pp nå etter den, så vi skal gå på med friskt mot og iherdig innsats..hehe. Så iherdig man kan få det med ei lita snuppe som gjerne våkner klokka 4... Mensen er på retur, så da satser vi på annenhver dag så lenge vi orker det, fra helgen av..hehe. Lykke til alle sammen!!! :0)
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #16 Skrevet 27. februar 2009 jeg er med her IKM lørdag i uke 12... håper sterkt denne måneden, men merker at piffen begynner å gå litt ut av meg... tror nemmlig ikke det skjer ennå. =0( Men har jo et lite håp!
SuperKlar86Gravid Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #17 Skrevet 1. mars 2009 Første dag med EL test i dag ( dag11). Har de siste 3 pp\ ene hatt pos. test på dag 15-16. Dette er mitt første pp med Damiana/Wild Jam, så er veldig spent på om dette kan ha noe for seg! Jeg kjenner vertfall mye mer denne pp, at det EL forbreder seg der inne..hehe... Skal ta Solvipect fra og med dag. Bare for å ha med det også ! Så får vi se da jenter, om det blir bebis på oss DENNE gangen .... Håpe håpe.... Men jeg sliter faktisk litt med at mannen min har litt lav sexlyst. Vi klarer ikke å ha sex hver dag. Men vi har sex dagen EL testen slår ut, og helst et par dager før det. Og dagen etter pos EL. Så håper vi får til det denne gangen også.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. mars 2009 #18 Skrevet 2. mars 2009 Lykke til med hekke-tiden, jenter! :0) Jeg har bestilt meg el-tester fra billige-tester som blir sendt i dag, så skal begynne å teste fra onsdag tenker jeg.. Litt uregelemessig når dette egget slipper. Men vi skal prøve å hekke annenhver dag fremover nå, så får vi se.. Hvis vi klarer det synes jeg vi er flinke. Er vel ikke lysta det står på her i gården, men mer overskuddet og tiden.. Men har sååååååå lyst på en søtnos til, så da må vi jo bare..hehe.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. mars 2009 #19 Skrevet 2. mars 2009 I alle dager..synes jeg kjenner sånt ømt nedpress i lysken som jeg pleier å få ved el, nå jeg.. Er bare på dag 7 i syklusen..!? Hva skjer..? El...allerede?? Det går vel ikke an? Håper virkelig ikke syklusen skal tulle seg helt til nå som vi så gjerne vil bli gravide..blææ...
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 2. mars 2009 #20 Skrevet 2. mars 2009 Hei jenter! SuperKlar86: Ser ut til at vi prøver oss på samme "oppskrift" denne mnd:-) Jeg skal ha EL i løpet av uka, fikk den på dag 16 sist (på dag 11 nå), og her går det ned både hostesaft og damiana så det synger etter:-) Ja, og grapefruktjuice og salvie te...herregud...kan umulig være bra med alt dette på en gang:-) Skal begynne på Wild Yam ca 2 -3 dager etter EL, så hååååper vi at den sitter:-) Er jo bare i 2pp, og kan absolutt ikke klage på noe, men forrige mnd ble 9 av 15 jenter på lista her inne gravide!! Det er gode odds! Og da blir jeg veeeldig ivrig...og utålmodig:-) Hehe... Mannen er fornøyd for han vet at det blir mye aktivitet utover i uka, så om det ikke sitter denne gangen, så blir det ihvertfall mye kos:-) Litt bekymret for kort lutealfase, men skal få sjekket opp dette til legen denne uka! Ingen vits å gå å lure liksom!! Stå på i hekketida jenter:-)
SuperKlar86Gravid Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #21 Skrevet 2. mars 2009 Da kjører vi samme løpet drømme_venter på spiren ! :-) Har egentlig akkurat lagt ut nytt innlegg om det, men når tenker du å slutte med damiana? Dagen du får positiv EL test, eller noen dager før?
Arie Skrevet 2. mars 2009 #22 Skrevet 2. mars 2009 Da var El i gang her ihvertfall! På begge seder denne gangen! tror egga konkurerer bra denne gangen! kjenner høyre og venstre eggstokk dirrer:) Fikk positiv EL test i sta. Da er det bare å få gubben i seng. noe som ikke alltid er like enkelt.. har IKM mandegen i uke 12.
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 2. mars 2009 #23 Skrevet 2. mars 2009 Tenker jeg slutter dagen jeg får positiv EL test jeg! For man er jo ikke gravid før det uansett:-) Så venter jeg et par-tre dager etter EL før jeg hiver i meg Wild Yam!!
SuperKlar86Gravid Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #24 Skrevet 2. mars 2009 Denne gangen føler jeg meg faktisk roligere enn før. Har kommi dit nå at jeg bare har innfinni meg med at dette vist nok tar tid. Selvfølgelig håper jeg det klaffer DENNE gangen, men merker at det går psykisk bedre nå enn før om det ikke skulle gjøre det.. Er 7 pp nå etter SA i januar i fjor. Håper Damiana/Wild Jam kan hjeloe til, også er det bare å passe på ha sex de rette dagene da
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 3. mars 2009 #25 Skrevet 3. mars 2009 Damiana gjør ihvertfall noe med meg!! EL på dag 11 jeg! Bruker å ha EL dag 16-17 så dette er jo helt vilt! Så i dag må gubben til pers, det er helt sikkert!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå