Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ IKM UKE 7 Skravletråd ¸.?°´¯)^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM i morgen (hvor har den lista over IKM'er i uke 7 blitt av?), men kjenner mensensmertene gnæge nederst i magen. Så håpet mitt har dalt litt nå :\ Dumt, for ville fått termin rundt vår 4 årsdag :\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er såå frustrert nåå.. har ikm i morgen, og testet svakt positivt med billigtester etter ett minutt ca! men jeg tør jo virkelig ikke å håpe på noe?? selvom når jeg har testet med disse før, og når de har vært negative, så er de helt blendahvite ellers.. så NOE er det jo.. men leser så mye om kjemiske graviditeter ved disse svake.. åå hjelp .. !!

Skrevet

Hadde ikm i går jeg. Har ikke testa enda. Dette er spennende:)

Skrevet

jeg testet med billigtester igår,som var negativ..har ikm på lørdag jeg..!men du er nok sannsynligvis gravid!noen spess symptomer??

Skrevet

Har IKM idag! Hadde en del mensensmerter igår, men har enda ikke sett noe til tante rød! IKKE KOM! :) Håper hun holder seg unna :)

Men hadde negativ billigtest på mandag :\

Har ikke flere gr.tester igjen, å får ikke lønn før fredag :\ Så om hun ikke har kommet til da må jeg nesten springe på apoteket å kjøpe en test :)

Skrevet

ja,det får du gjøre!!:)jeg bestilte flere tester igår,så de er nok rundt hjørnet..!jeg begynner å teste så altfortidlig..hehe!klarer ikke å vente!har en digital test igjen,men ska prøve å la vær i te den før noe er sikkert!litt kjekt å vise den digitale til gubben:)

Skrevet

ja så spennende!! har dere noen symptomer da??

jeg har vanvittig vonde pupper, litt murringer og stikkinger i blant, og trøtt og uggen.. som om jeg er på vei til å bli forkjøla eller noe sånt..

for en uutholdelig tid!

Skrevet

Sove som et uvær! Hatt enormt vondt i rygg og hofter siste dagene..men kjennes bra ut idag..håpe eg.. Mye utflod!!! og.spotting på morgenen igjen..som det har vært siden fredag. Menssmertene eg følte e borte vekk. Har ikkje merka noe på noen dager. Bare sånn strikkepinne som drive å poke rundt nedi bekkenområdet inni mellom.. ØRESUS!! *klikke snart* *Hatt øresus siden lørdag ca..eg har aldriii øresuus!! Ikkje har eg vært eller holde på å bli forskjøla. Ikkje har eg bada eller noenting som kan tilsei at eg har øresus.... Men puppene er bare der...ingen vondter eller noenting...e bare sine bleike slappe sjøl.. Neg. billigtest i dag..men..har vel egentlig regna ikm te helga da...tror eg hadde el på forrige lørdag, så må vel kanskje venta te valentines day før eg prøve igjen..hehe..

Men e så gøøy og spennande å lesa om dåkker andre her inne!!! Blir jo heilt gira på andres vegne!!!! :D

Skrevet

Negativ test her. ikm i går.. Gud fader så kjipt :( Da går vi inn i 13 pp.

Skrevet

Å nei så kjipt!!!!!! :(

Skrevet

da trenger ikke jeg vente mer;) se eget innlegg!

Skrevet

Enda ingen tr her :) Jeg har ikke graviditetstester liggende . Men tok to el-tester og begge hadde 2 svake streker :) Nå ble jeg bare ennå mer ivrig. På toppen av det hele, har jeg nesten ikke klart å holde øynene oppe . Er så trøtt :)

Skrevet

Eg og..sover som et uvær..men det kan vær no nye medisiner eg går på da...kan gjør en litt slapp.. MEN! Ein ting veit eg! Dei gjør ikkje puppene slappe!! Dei henge liksom så..haha!! Vanligvis så holde dei seg oppforbi spila, men neida..nå henge dei over samma ka bh eg prøve å ta på meg!! Alt me ska tenka på!!!!!

Skrevet

Fikk negativ CB digital idag (ikke morgenurin). Så da er håpet over for meg, ennå jeg var sååå sikker. Men ennå ingen tr, så er et minitinimini-håp da.

Skrevet

Kom litt mere blod i dag enn tidligere dagene (rødt på pairet..ikkje bare lyserosa)...såå..e ikkje så optimist lenger, kjenne eg...fekk no kramper uten like og så..tappen har flytta seg heilt opp.(ikkje at eg har tappetafsa så mye før så..veit jo ikkje kor den pleie å vær!!)....e vel tr som dukke opp snart.....ååårrrrh....irriiteeert...

Men....som Jente08 + spire09? pp1 her...har jo et liiiiiite mini-håp da....så klart..hehe... får se an morgendagen...hvis ikkje bestille eg meg temper på nettet og el-tester! Har noen måneder å kartlegge syklusen min på nå så...(håpe fremdeles te det ytterste da men!!!)

Skrevet

her er det fortsatt ingenting tegn til tr.har hvitt/gult,litt slimete utflod,og tappen er kort og forandrer fasong heletia..:S

tok test tidligere på dagen,som var negativ:( typisk om tr kommer i natt..uff!!hvis ikke tar jeg grav.test i måren tidlig:)

klarer ikke vente:)krysser fingrene for alle!!

Skrevet

trenge ikkje testa positivt sjøl merke eg! får jo DEEET gliset her inne når eg lese om deg her...e heilt overbevist eg nå om at du e blitt graivd....(off..eg e så korket ei huet..........tegn? hæ? knis)

Skrevet

neij..hehe;)du må ikke si det..tenk hvis ikke..blir så lei da vettu...men men..gjett hvem som kommer til å være spent i måren tidlig om tanta har kommet eller ikke?!:P

Skrevet

Off ja...eg skjønne ingenting her...gubben mase at eg må komma meg te legen for det e siiikkert noe gale..haha!! Bare fordi eg spotter...hehe..mannfolk!! Meen..eine øyeblikket e der ein rød flekk i trusa...neste øyeblikk..så e det full stopp igjen... skjønne lite og jaffal ingenting eg men...kvinnekroppen e bare forunderlig.,.

E bare litt gira her eg sitte i dag.. voldsom energi nivå på meg plutselig..og veeeldig "med". Hehehe...så ska prøve å ikkje legge for mye press på deg :P Neida..hehe... men ja.."tenk hvis ikke"...den surre rundt i dei fleste sine hoder på sånne dager tror eg....samtidig med "tenk om"..

Skrevet

jeg hadde positiv EL-test 3 dager før ikm. tok test i går(1 dag over ikm) og gravitesten var negativ. Først i dag fikk jeg TR.

Skrevet

tok billigtest nettop,som var negativ..:((IKM imåren,så håpet er egentli litt forfallent her og..

har murringer og stikkninger,men ingen tegn til tr.Typisk om mensen kommer natt til søndag,men tenkte jeg hvertfall skulle vente med å teste intill videre...

Og går det ikke som vi vil,skal jeg begynne med hostesaft-kur og el tester,neste pp!

Skrevet

Håper vi kommer sterkere tilbake neste pp da:)

Skrevet

Æsj...ser ut som om eg må bare gi meg over denne pp'en eg og... fra spotting til blødning.. Ikkje mye, har bare truseinnlegg, men...fått mensenvondt...ikkje stikking og stølhet som eg har hatt i ei uke. Æsssssj assååååå...........!! Så blir vel te å bestille temper og el-tester igjen. Gubben ska jo jobba vekke i noen måneder nå, sannsynligvis...så blir nok ingen 2009 baby på meg.

Skrevet

Vi får satse på Januar 2010 du og jeg... Kan jo trøste oss med at det er letter å ha et barn født tildlig på året enn sent!!!!

Lykke til dere andre her inne.... og god helg!!!

Skrevet

god helg til dere alle ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...