Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. februar 2009 #76 Skrevet 7. februar 2009 åååh så spennandee!!! Har veeeldig lyst å ta ein test i dag merke eg...!! Har ein sånn strimmel liggende og veeente på meg..men dei e vel ikkje dei mest sensitive heller kanskje...åååh!! Herregud...tusen tanker raser i hodet på meg i dag.....
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 7. februar 2009 #77 Skrevet 7. februar 2009 har du tatt test drømme? spent på dine vegner,blir det her inne vettu:) jeg har merket sterkt forskjell på brystvortene..det er nesten som det har kommet sånne hvite prikker rundt dem?!er ikke så særlig ømm,men litt rart syns jeg.ellers har livmortappen holdt seg langt oppe,bakovervendt og lukket.føles som den er snøret igjen!hehe..vanskelig å nå den hvertfall! har også hatt endel humørsvingninger,men kjenner at jeg er ganske oppegående,nesten som jeg har en extra energi om dagen!:)jaja..får vel bare vente å se..begynner testingen min på onsdag..*spent*
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. februar 2009 #78 Skrevet 7. februar 2009 Har ikkje tatt test ennå..vett ikkje heit ka eg ska tro akkurat nå...prøvde å ha meg med gubben i ettermiddag...endte med at eg blødde litt igjen... Har ikkje noen kjønnssjukdommer (garantert!!), så det eg kom fram te på nettet va graviditet, infeksjon eller celleforandringer :-| Noen som har noe erfaring med dette tro?! Kjenner ingenting nedi der...ikkje noe eg ikkje pleie å kjenne for å sei det sånn...og me knagga jo villt forrige helg uten at noe skjedde så....æsssj...alltid noe!! 1 pp blei litt avbrutt pga ein betent kjertel nedi stellet mitt, så det va bare vondt å ha seg.... e vel lov å håpa at det e et egg som har festa seg, så alt e i "uorden" der nede/oppi...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. februar 2009 #79 Skrevet 7. februar 2009 ps håpe09pp2: Du har jo gode tegn du da!! Tror eg...hehe! Det eg har lest meg te i hvertfall!!! :-D E jo like spennende å vente å se kordan det går med andre vettu..hehehe.... har prøvd like lenge me..?!!?!! hehe...jaaja!! Racet er i gang Har du noen fra før??
~Tjorven,overtid~ Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #80 Skrevet 8. februar 2009 Hvordan går det jenter? Jeg fikk nok en svak positiv test i dag:) Kan nesten ikke vente til i morgen tidlig,slik att jeg får tatt en ny test!! *Håper så inderlig jeg er gravid!!!*
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 8. februar 2009 #81 Skrevet 8. februar 2009 Oi oi!! Så spennende! Gratulerer!! Jeg har ikke ikm før på onsdag, så tester vel neste helg hvis ikke tr har dukket opp. Har null symptomer, så har ingen forhåpninger egentlig. du får si ifra hva testen viser i morgen, men regner med at den er sterkere enn i dag! )
Cecilie+Liam Skrevet 8. februar 2009 #82 Skrevet 8. februar 2009 å så heldige dere er, dere med positive tester!! kjenner jeg er skikkelig misunnelig... ! jeg har kjempedårlig følelse nå om dagen..vet ikke hvorfor? gir nesten opp snart! men men, er bare å vente ut uka å se.. oppdater oss med testinga da jenter
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. februar 2009 #83 Skrevet 8. februar 2009 Nå e snart uke 7 her!!!! Så håpe på maaaaange som skrive under på "Gravid:" på lista!!!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 8. februar 2009 #84 Skrevet 8. februar 2009 TR kom i dag.. 3 dager for tidlig... Ikke fullt så happy nå.. Men det er vel bare å bite tenna sammen og prøve på nytt! Ønsker dere andre det beste og sender masse tvi tvii!
Lillypia Skrevet 8. februar 2009 #85 Skrevet 8. februar 2009 Heisann jenter! Ja, nå er straks vår uke her,men jeg ser at det er noen heldige som har sluppet å vente så lenge! Her har jeg ikm tirsdag-onsdag men ingen klare symptomer egentlig.men det hadde jeg ikke den gangen jeg var gravid med jenta mi heller da! hatt en sa og en ma nå i fjor vinter så dette er 1.pp etter jeg fikk mens tilbake. blir en spennende uke!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. februar 2009 #86 Skrevet 8. februar 2009 Eg krysse fingrene for deg og alle andre her inne som fremdeles vente!!! Blir spennende og sjekke innom kvar dag nå og se..hehe
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. februar 2009 #87 Skrevet 8. februar 2009 Hm....får utslag på el-test.......ikkje knall, pang strek, men....definitivt ein strek.....Kan bli sprø av mindre..
~Tjorven,overtid~ Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #88 Skrevet 9. februar 2009 Da klaffet det endelig her:) Jeg testa positivt på QR i dag...har hatt noen svake tester fra billigtester neon dager nå. Så nå må jeg på apoteket og kjøpe meg en digital test,sånn att jeg får det endelig bekreftet:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. februar 2009 #89 Skrevet 9. februar 2009 Grattiiiis!!! Woho!! Då e det håååp! Hehe... Har spotta i noen dager nå....eg spotter aaaldrii!!! (fekk litt hysterianfall og trodde det var pga sexen te meg og sambo men..hehe...deet var det ikke!!) Så...e veeeldig testeklar merke eg...!!
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 9. februar 2009 #90 Skrevet 9. februar 2009 Noen som har testet ?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. februar 2009 #91 Skrevet 9. februar 2009 Tok ein test...men va ingen antydning te noe ein gang...men har ikkje ikm før om et par dager da (tror eg..har alltid vært litt uregelmessig..sykluser på 26-33)..klarte bare ikkje holde meg..hehe...
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 9. februar 2009 #92 Skrevet 9. februar 2009 æsj, jeg har begynt å få menssmerter nå, så da var håpet ute for denne gang. Da tar nok jeg en liten pause et par måneder.. Lykke til dere andre!
Cecilie+Liam Skrevet 10. februar 2009 #93 Skrevet 10. februar 2009 jeg har ikm på torsdag, og tok en test idag.. selvsagt hehe.. den var negativ, men jeg glemte den på badet, og da jeg kom tilbake en time senere var den svakt positiv.. men dette har jeg lest om hundre ganger før, at det ikke gjelder.. såå får bare vente til i morgen og se hva som skjer! er såå fristet til å kutte ut noen måneder om jeg får mensen nå, men vet jeg ikke kommer til å klare det når el er på vei igjen.. !
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. februar 2009 #94 Skrevet 10. februar 2009 Blir kanskje pause i prøvinga vår om eg vil eller ikkje.....gubben må visst reise myyyye mere i jobben enn me trodde...så....syns det e litt forferdelig å vente på mensen nå....siste sjangse før...ja..sommeren kanskje?!?! Tvile på me har så flaks at el tilfeeeldigivs e når han komme hjem ei helg....igjen...va flaksen denne måneden...men ekje alltid det hjelpe å treffe heller! Såh..tør ikkje håpe på noe denne måneden, merke eg...***sukk***
White*Angel Skrevet 10. februar 2009 #95 Skrevet 10. februar 2009 i dag er det ikm!! Ingen tegn til tr enda. Har hun ikke kommet til torsdag blir det nok en test ja!
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 10. februar 2009 #96 Skrevet 10. februar 2009 mange som har fått positive tester til nå?? er spent nå..4 dager til ikm!kjenner litt stikkninger/murringer,men det er helst når jeg sitter rolig,eller ligger lenge...så kjenner jeg jo veldig etter også.. Tok en billigtest tidlig i dag morgen,men den var negativ:( nå skal jeg bare vente til ikm om ikke tr kommer før!blir sliten av all ventinga!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. februar 2009 #97 Skrevet 10. februar 2009 Ufattelig kor sliten en blir av å vente!!! Har hatt stikninger i magen siden fredag...ikkje så gale nå lenger da...men kjenne den der strikkepinnen innimellom som folk snakke om...inkl. den forbaskade spottinga...har ikkje truseinnlegg så eg må gå med bind!! Sko liksom i butikken i dag men dei har stengt av vannet i blokka uten å gi beskjed sååå..komme meg ikkje så langt akkurat nuh!!!! (ser ut som ei kråke uten dusjen min...) Måtte strekka meg ette ein test eg og da..hehe...men nåå ska eg vente te helga...Hvis ingenting har skjedd innen då...håååpe ingenting har skjedd innen då! Noen symptomer ute å går på dåkker damer da?!?!?!
trallatausa Skrevet 10. februar 2009 #98 Skrevet 10. februar 2009 Her hører jeg også til, har ikm på onsdag 11.. men denne gangen har jeg ikke kjent noen ting, ingen ømme pupper, eller mensmurringer eller noen pms utbrudd, så det gikk vel i vasken med den EL jeg trodde jeg hadde.. Dette er slik pausesyklus på pergo, og skulle hatt EL den 28, hadde pos utslag på donna 26,27 og spes 28, og kjente selve EL den 28 så jeg forstår egentlig ingenting.. får ikke testet før fredag heller for jeg ligger med influensa, og sambo tør ikke kjøpe test for apoteket her er, vel, ryktenes høyborg.. =) Skrev i en annen tråd at jeg har drømt tre ganger denne uken om å føde en liten jente baby og stelle den lille bylten noe jeg aldri har drømt før.. vet ikke om dette betyr noe, håper det gjør det.. =) Drømme, ser du skriver i min dialekt, er du fra rundt Ålesund?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. februar 2009 #99 Skrevet 10. februar 2009 Hehe..nei. E litt lenger sørfra på kysten så eg skarrre på rrrr'ane! Haugesund for å vær nøyaktig....
Lillypia Skrevet 10. februar 2009 #100 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ikm i dag eller i morgen men ingen tr kom i dag, så da er det sikkert i morgen! fikk negativ billigtest i dag, men med en svak-svak strek...men har ingen forhåpninger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå