White*Angel Skrevet 5. februar 2009 #51 Skrevet 5. februar 2009 Det går bedre nå, men kjenner litt ubehag enda. Jeg tok en gravitest i sted,men den var negativ. Kanskje i tidligste laget og ta i og med at jeg har ikm tirs 10 feb? Har samme symtomer som deg jeg Tjorven! unntatt hodepine:) Har vannvittig luft i magen og det romler fælt. Vært kvalm to ganger.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. februar 2009 #52 Skrevet 5. februar 2009 vel..bortsett fra tappen min e forsvunnet oppi "intet" så har magen min plutselig fått fart på seg!! E vanligvis litt tregt inni der...men ikkje nå nei...! Heerregud...! Haha! Kan ikkje klage hvis det e et symptom! (lov å drømme litt.......e flink te det.....hirr hirr) Men e så lenge te ei uke te!! Ai aii...Åååh...kan eg ikkje bare få mensen nåå da!? Isteden for å måtte vente og vente og vente...har jo ikkje regelmessige sykluser likevel?! Haha! Desperat? Eg? Neeeeiii... *tenker befruktede tanker til alle sammen!!!*
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 6. februar 2009 #53 Skrevet 6. februar 2009 hehe,skjønner deg!!tenker på det samme jeg også..men jeg har hatt litt vondt i det siste,nesten som mens er på gang,men jeg vet ikke..tør liksom ikke håpe selv om jeg gjør det..uff!vanskelige dager å vente!! Noen som vet hvor mange positive tester det har vært til nå av denne gruppen IKM UKE 7? sender babystøøvv*****
maizi Skrevet 6. februar 2009 #54 Skrevet 6. februar 2009 Svak pos grav test i dag og to pos el tester......Tør ikke helt å tro det, har IKM mandag.... Hva tror dere?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. februar 2009 #55 Skrevet 6. februar 2009 vel...en strek e jo en strek...!! Men hvis du e i tvil..så ta ein ny ein i mårra!!
maizi Skrevet 6. februar 2009 #56 Skrevet 6. februar 2009 Ja skal gjøre det:) Skal på jobb nå og hele helgen, men håper på mange positive tester her inne i helgen og neste uke!!!!! God helg alle sammen!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. februar 2009 #57 Skrevet 6. februar 2009 God helg ja!!! Eg sitte bare her og vente på at eg ska få før-mens- symptomene mine eg..men kjenne ingenting...ingen vonde pupper...ingen magevondt....ingen pms....ei uke til ikm...burde ha kjent no for noen dager siden.... ingenting....off..vil ikkje håpa....sjøl om en gjør det da...meeen..kan jo vær at eg bare e uregelmessig da....sukk....men fortsatte å teste med el tester denne uka..bare sånn just in case lissom..men inget utslag....hmmmm....hate å venta.........
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 6. februar 2009 #58 Skrevet 6. februar 2009 jeg tror jeg tenker så mye på å bli/være gravid at jeg får sånn innbildt vondt i magen opplegg..:Phehe..kjenner sånn etter mens smerter,og symptomer at jeg tror jeg innbiller meg det til slutt...har vanskelig med å la være og kjenne etter også..hehe!kjente etter på tappen min tidligere idag morres,og da var den høyt men lukket,litt myk utpå.. nå ska jeg bare fortsette å kjenne helt til ikm for å kjenne om det skjer noe forskjell:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. februar 2009 #59 Skrevet 6. februar 2009 Off..me damer kan vær så slemme med oss sjøl! hihi... Men skjønne fremdeles ikkje koffer eg ikkje kjenne noenting...kan det vær et tegn!??!?! At eg ikkje har no...kall det pms...? Vanlig syklus for meg e pupper som vokse ein cup-str. fra 1-2 uker før mens..og kan omtrent ikkje ta på dei...ha på bh gjør vondt!!!! Og nå kan eg stå og hoppa uten bh og kjenne ingenting.....ikkje at eg har gjort det da men...hehe... Alle tankene en får når en går å vente...og håpe...
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 6. februar 2009 #60 Skrevet 6. februar 2009 får satse på at det er et positivt tegn:) har kjent litt murringer i korsryggen ikveld..hmm..har jo ikke ikm før om ei uke..litt tidlig for tr-symptomer syns jeg..:SHåper det er et godt tegn:P
White*Angel Skrevet 6. februar 2009 #61 Skrevet 6. februar 2009 postiv EL test i går å i dag.. Så rart:s Er jo ferdig med EL jeg..
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 6. februar 2009 #62 Skrevet 6. februar 2009 er ikke det et godt tegn da?:)de sier jo at el tester kan slå ut positivt hvis en er gravid også..
White*Angel Skrevet 6. februar 2009 #63 Skrevet 6. februar 2009 Jeg vet ikke egentlig =p Kan jo hende at jeg tar feil av EL og da. Men ikm er den 10 feb. For i januar hadde jeg den 8, så det går alltid 2 dager over i neste syklus. Men det er jo umulig at EL er 4 dager før IKM?! Det er spådd at vi skal bli gravid denne pp også
jobber med saken har klart det Skrevet 6. februar 2009 #64 Skrevet 6. februar 2009 Tjorven: sniker meg inn hit fra ikm uke 8 for å høre hvordan du har det?? Håper vi kan treffes i en terminklubb snart:) lykke til:)
~Tjorven,overtid~ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #65 Skrevet 6. februar 2009 jobber med saken: Hei:) Her er vi i ventemodus..hihi..kan nesten ikke vente med å teste!! Tror jeg skal svi av en test i morgen eller på søndag.. Håper vi snart kan hoppe over i en terminklubb ja:) Lykke til:)
Cecilie+Liam Skrevet 6. februar 2009 #66 Skrevet 6. februar 2009 oi så spennende, maizi! en positiv test er å blir en positiv test! får håpe den bare blir sterkere og sterkere! her er det masse symptomer.. men dessverre er de helt like som før hver mens.. murringer, vanviittig store varme og ømme pupper, trøtt, tissetrengt tja alt som jeg bruker å ha før tr.. (pluss, her om natten drømte jeg at jeg fødte en gutt.. haha.. snakk om å være opphengt du..) morsomt at dere snakket om hikke tidligere, det har jeg hatt massse av de siste dagene! hehe.. jeg har ikke ikm før ons-tors.. så må nok vente liitt til for å teste! gleder meg til å høre hvordan det går med dere over helga
jobber med saken har klart det Skrevet 6. februar 2009 #67 Skrevet 6. februar 2009 Tjorven: Når har du IKM? Håper du er gravid:) Tror mannen min reiste på jobb litt for tidlig denne gangen og:( Vanskelig å lage baby alene....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. februar 2009 #68 Skrevet 7. februar 2009 Mannen min og reiser vekk på jobb.....men nå lure eg veldig på om me har hatt j***** med flaks!!! ....off....komme aaaldri te å få sova..med mindre det stoppe å blø.. (skreiv en egen tråd)
~Tjorven,overtid~ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #69 Skrevet 7. februar 2009 jobber med saken: Jeg har ikm 12.februar...dette er første pp med El-testing,og jeg fant El:) Så håper virkelig det klaffet denne gangen.. Krysser fingrene for att det klaffet hos dere!!!!
White*Angel Skrevet 7. februar 2009 #70 Skrevet 7. februar 2009 Dette er 3 dagen med positive EL tester merkelig nok. Ikm om 3 dager. Det er så synd at jeg ikke får til og kjøpe tester på nettet, adressa mi er ikke riktig med navnet, men det er jo det:/ Apoteket er utsolgt akkurat nå... Kjipern! Ingen som vil sende meg en billigtest da? hihi.... Neida:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. februar 2009 #71 Skrevet 7. februar 2009 Kan senda deg ein på mandag Har bestilt meg ein ladning..hehehe... og glad for det! Driver og spotter her....aaaaldriii spotta sånn...ei uke før ikm før.....så vidt eg kan huske da. Hatt uregelmessige sykluser så har aldri heilt visst når eg kunne forvente mensen..men...dette e hvertfall ikkje mensen.....håååååpe sååå det e et tegn!!!! Kan forklare koffer eg hikker sykt mye for tia, magen fungerer plutselig som den skal og noen drømmer som e henta rett fra harry potter eller no...4 natt på rad eg har sååå livsaktige drømmer..våkne og vett ikkje at eg e våken omtrent før ette 2 minutt.. *håpe*håpe*
White*Angel Skrevet 7. februar 2009 #72 Skrevet 7. februar 2009 Sender du meg 1 da? Så skal du få penger for den. Om du sender den på mandag er den vel fram tirs, eller ons. Får håpe du er gravid nå Jeg og drømmer fryktelig, men nesten bare ekkle drømmer.
jobber med saken har klart det Skrevet 7. februar 2009 #73 Skrevet 7. februar 2009 Tjorven: Da må du jo bare være gravid:) Er ikke lenge til 12 februar:) Jeg venter spent på resulatet:) Er litt usikker på når jeg har ikm, men tror det er i uke 8 en gang.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. februar 2009 #74 Skrevet 7. februar 2009 Klart det..hehe. Kjøpte en pakke med 4 stk. Har ei strimmel her og..haha!! Ååh.har så lyst å begynne å teste snart!! Men ja..om eg sende ein så burde den komme te deg på onsdagen...blir jo vanlig brev...hvis eg får dei på mandag da...men alle andre testene eg har fått derifra har bare tatt to dager før dei ligge i postkassa mi så...håpe håpe......masse håp ute å går her...hehe.
~Tjorven,overtid~ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #75 Skrevet 7. februar 2009 I dag har jeg altså testet.....3stk med mange timers mellomrom...tester med billigtester(staver). På alle 3 kan jeg skimte to streker...men de er veldig svake..kanskje det er bare øynene mine som spiller meg ett puss...Men tester igjen i morgen tidlig,så får jeg se om jeg får litt sterkere strek på den:) Er 9dpo i dag...så fortsatt håp om sterkere streker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå