Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ IKM UKE 7 Skravletråd ¸.?°´¯)^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi klare igjen jenter!

Sleng dere med,er så koselig å ha noen å dele tanker og symptomer med:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whoopidoo! Eg e klar! Eh...håpe hvertfall det :P

Har bestilt pakke med eggløsningstester og graviditetstester..like greit å begynne å sjekka hjemma om eg finne no eggløsning. Har alltid tvilt på mine fruktbare evner..Såh! Hatt to mensener siden eg slutta på p-pilla. (vet ikkje om det hette mensener men..hehe...flertall for mensen..jaja!!)

Problemet vårt e at gubben jobbe ein del vekke til tier. Så...jah...går det denne måneden e det rein skjær flaks...i tillegg til ment to be! Så har ikkje så store forhåpninger da...men ska ha eggløsning fredagen neste helg..så..da ska egentlig han komme hjem da såå..kan vær...e bare glad eg får meg no, egentlig :P

(må holde oss unna i mars....meg og sambo har til sammen 10 bursdager i familiene våre i desember!!!)

E ganske ny her inne da..så ska bli kjekt å lese om andre, både ferskinger og travere!

Tenk sticky, jenter!! Her ska eggene henge godt fast!!!

Skrevet

Heisann!!

Jeg er også ny her inne, jeg har IKM uke 6, men håper jeg kan slenge meg med på denne tråden "læll"... Jeg har to jenter fra tidligere forhold (som ikke var planlagt) så det å måtte streve med å bli gravid er nytt for meg..trodde jeg var gravid før jul, men TR kom på nyåret...noe som jeg IKKE hadde regna med. Etter å ha vært inne på disse forumsidene, kan en jo bli mer enn pessimistisk, trodde ikke så mange strevde med å bli gravide...men, har visst tatt feil...

Lykke til jenter!!!

Å, ja enig i at det er koselig å ha noen å dele tanker og symptomer med:-)

Skrevet

Hei på dere. :)

Jeg har IKM i uke 7. Ca. 11. februar. Dette er 8. pp, så denne gang håper jeg at det klaffer. Alltid like skuffet når TR dukker opp, men samtidig prøver jeg å ikke falle langt ned i kjelleren. Føler at det er litt viktig for hvordan man (eller jeg) takler det. I denne pp'en skal jeg prøve med EL-tester, hostesaft og grapefruktjuice. Jeg vet fint lite om det er noe i det, men det skader ikke å prøve.

Og ja, jeg synes også at det er kjekt å dele ord med andre som er i samme situasjon, både oppturer og nedturer. :)

Skrevet

Dette blir min første pp med el-testing...spennende!!

Bestillte meg Clear Blue Digital el-tester...har vært inne på pernille.info,og der sto det mye info og tips om eggløsning:)

maaneskinn:Når begynner du med hostesaft? Eller tar du igjennom hele syklusen? :)

Skrevet

Jeg slenger meg på jeg, selv om jeg tviler på at det blir klaff denne pp`n. Gubben er på guttetur siste uka i januar og kommer ikke hjem før lørdag 31 januar. Jeg har forventet EL 30.... Sukk!! Vi mistet vår lille gutt i uke 13 i september og har prøvd siden. Kjenner jeg blir litt motløs. Har hatt 3 pp med EL-test, så jeg vet vi har truffet på rett tidspunkt, men likevel kommer den hersens uønska tanta på besøk!! Denne gangen gidder jeg ikke bruke EL-test siden han neppe er hjemme når jeg har EL. Blir sikkert sååå deprimert hvis jeg sitter med positiv EL-test når han er i Østerike. Hvis jeg ikke tester kan jeg jo leve litt i håpet..

På toppen av det hele er det sånne "hyggelige" ryktemakere her i bygda som har spredd rundt at jeg er gravid! Kjenner det går litt innpå meg jeg når ønsket er så stort.

Lykke til alle med denne PP`n. Håper vi møtes på 1 tri neste mnd ;-)

Jeg har forresten IKM fredag 13 februar....

Skrevet

Min første pp med EL-tester også, men jeg skal bare bruke disse som kommer fra billigetester. Jeg begynner med hostesaft og grapefruktjuice i morgen, og skal bruke det i ca. en uke + en dag etter EL. Jeg har også hørt at gulrøtter er godt for miljøet i livmoren, så jeg skal spise det litt etter EL. Hva gjør man ikke for å ha få en positiv test? :)

Skrevet

Trist å høre at dere mistet i uke 13. Skjønner at du ikke har litt tvil ang. denne pp'en, men alt er mulig. Dere må jo bare prøve likevel. :)

Skrevet

Det skulle stå "Skjønner at du har litt tvil.."

Skrevet

Hehe-ja hva gjør man ikke for å få en positiv test!!! :)

Tror faktisk jeg har stående hostesaft,så da begynner jeg i morgen jeg også..forventer EL i løpet av neste uke:)

Hvor mye tar du forresten??

Skrevet

Hvilken type hostesaft snakker vi om her?!?!

Hehe..prøve alt eg kan å plukke opp tips og (kjerring)råd!

Fått vite at det blir mere jobbing på sambo framover enn me trodde så....trenge vel ikkje bekymre meg for en vinterbaby... :-|

Meeen men!! Shake it off...kan ikkje akkurat reise ette han heller..haha! Då hadde me ikkje hatt råd te ein baby likevel! Men suge litt....kanskje i mai...eller..som nevnt tidligere...ENORMT med flaks...!!

Drømmen var jo å ha et lite gull på armen på bryllupsbildene..hehe..snakker om nyttårsbryllup...meeen men!!

Men altsåå... når eg ikkje bruker p-piller (el.l), så har eg nesten daglig murringer, vondt i puppene i 1-2 uker før mens +/-, har litt angstplager så er ein del kvalm..og uregelmessig syklus..når i all verden ska eg vite når eg e blitt gravid da?!?! Ære være naturens gang ja!

Skrevet

hei hei jenter!

denne pp blir min 7, og nå skal jeg også for første gang prøve hostesaft.. (Bisolvon.. bor i sverige, og her finner jeg ikke Solvipect). spennende!!

men når begynner dere å drikke den? har lest mange steder at mannen også skal drikke, driver dere med den slags?? hmm...

og el-tester da selvsagt, for å være sikker på å ikke bomme!!

åå jeg er utålmodig... :)

Skrevet

Jeg tar en spiseskje med hostesaft to ganger for dagen. Morgen og kveld. Det kan være lurt å ta det 2-3 timer før sengekos. Hostesaft skal virke ganske kjapt, og har en maks effekt etter 3 timer.

Skrevet

Husk at hostesaften må være slimløsende. Jeg bruker Solvipect. Noen begynner med dette en uke før EL + en dag etter EL, mens andre bruker det bare 3 dager før EL + en dag etter EL. Jeg vet ikke hva som er best, men jeg følger det førstnevnte. Mannen kan godt drikke det også. Lykke til alle sammen.

Skrevet

I mårra ska eg ut å kjøpe hostesaft! E egentlig brekkmiddel for meg men..haha...bare deg får el testene mine i posten. Så er det bare te å lade opp å satse på ei fruktbar helg neste helg! I følge alle beregninger så skal eg ha el på fredagen....og da kommer gubben hjem..looov å håpe på det beste jaffal!!!

Skrevet

Henger med på her jeg også. :) jeg er i min 5pp nå og har faktisk også begynt med hostesaft denne perioden. ;P Jeg har forresten hørt at nøtter er bra for mannens små svømmere, så har planer om å proppe sambo full av nøtter fra i morgen av (EL mot slutten av uken).. ;P Så får vi satse på at han får noen racer-svømmere og at EL slimet er såpass tynt at de ikke får noe motstand! Hehe, det hadde vel vært en drømmesituasjon! ;P

Noen flere Kjerringråd vi kan prøve oss på?? ;P

Skrevet

Nå da jenter?! Kordan går det?!?!

Skrevet

Dytter litt på denne jeg.. den lå så langt bak og nå nærmer det seg våres uke.

Noen som har noen symptomer da?

Jeg har ingen og har derfor ingen forhåpninger heller. Litt deilig egentlig, for da slipper jeg å bli så skuffet når tr ukker opp. ;P

Skrevet

Hei!

Ja,nå nærmer det seg våres uke!! Spennende:)

Her er det lite med symptomer...men for første gang har jeg prøvd El tester..så vet att vi traff El:) Nå gleder jeg meg bare til jeg kan begynne å teste..hihi:) Har Ikm 12.februar:)

Skrevet

Ingen el i følge testinga mi!!!! Noe eg syns e bare toppen av bedritenhet, når faktisk gubben kom hjem torsdag istedenfor fredag og reiste tirsdag istedenfor søndag!! Hadde faktisk goood tid rundt det som sko ha vært el.. æsssssj......men...har eg øøøørlite håp likevel..kanskje det e eg som ikkje kan med desse strimlene....***sukk***

Må ikkje glømme den svaaaaaaake streken eg fekk på fredagen...Kan jo håpe el va så kjapt unnagjort at eg ikkje fekk registrert det på testene...(glømte vel å teste lørdagen....var ikkje hjemme heile dagen/kvelden...) Så litt e det jo lov å håpe.........

Men nå syns jo eg at det e ganske spennende å følge med på andre og da..haha!!

Skrevet

Slenger meg på her hos dere. Har IKM mandag og er i 3pp. Bruker EL tester så vet det har klaffet.

Er så spent, klarer nesten ikke å vente........

Har dere barn fra før av? Jeg har en som blir 2 i mai. brukte 4pp med han (uten el testing). Vet jo at 3pp er lite, men jammen føles det som en evighet. Er seriøst utålmodig, men det ligger nok til personligheten min:)

Vi går spennende uke i møte, lykke til alle sammen:)

Skrevet

Eg har ingen :) Men sambo har ein :) Så...går litt på stoltheten laus om eg ikkje får detta te...men ikkje misforstå...me prøve for alle de rette grunnene!!! E bare i 2 pp da...men kjeeedeliiig med all ventingaaaa!!! (e så lenge te neste helg!!!!)

Skrevet

åå jeg er enig, jeg er altfor utålmodig til dette her.. og vi har heller ikke holdt på så lenge i forhold til andre.. er i 7pp.. jeg har heller ingen barn fra før. mistet i uke 12 i våres... så vi ønsker oss så inderlig en ny spire snart..

hvordan er det med dere, tester dere før ikm eller klarer dere å vente? jeg tror jeg skal vente denne gangen.. blir jo helt gærn av testinga!

også lurer jeg litt på.. hvor mye sex hadde dere rundt el? er alltid så bekymret for hva som er nok liksom jeg da.. ?

Skrevet

oog en ting til, til Drømme:

det var en pp jeg heller ikke fant el, og jeg testa og holdt på!! (har forressten lest rundt at man ikke alltid kan stole på disse testene, for LH-stigningen kan være kort osv osv) og akkurat den pp`en jeg ikke fant noen el, ble jeg gravid.. en kjemisk graviditet da.... så dermed traff jeg jo likevel! bare synd den ikke ville feste seg ordentlig..

så ikke mist håpet, mener jeg :)

Skrevet

Hmm....lov å håpe på bursdagspresang te gubben likevel då!! :D Han har bursdag 12 feb...Ikm 13...ca...hmmm..

Men me har oss når me har lyst egentlig... men aenhver dag e visst supert seie dei som kan det...hvis eg forstår det rett. Sædceller e jo levedyktige oppi der noen dager så..hehe... Best med overlapping!! :D

Sååå....håååpe eg klare å la vær å teste før det e noen "vits"..altså...hvis eg går over ikm.....åååh....vil såå!!

(Begynte akkurat å tenke på i sommer..da gjekk eg kvalm i 2 måneder..og fekk panikk for at eg kunne vær gravid!!! Haha...and look at things now!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...