anneman Skrevet 4. februar 2009 #101 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer masse masse Trilletralle!! Blir rørt eg. Det er håp for oss alle jenter...viktig å ha troa på dette. Eg venter og venter på mensen men ingenting har skjedd...er foresten dårlig form idag og vet ikke helt hva som gjør det. Lurer på om eg kan begynne på pergotime kuren ved første mens...om det er noe lurt?? Eg har også lagt på meg iallefall 4 kg.etter eg ble gravid og ikke ett gram er forsvunnet etter MA...men brystene forsvant..dessverre Stor klem alle
anneman Skrevet 4. februar 2009 #102 Skrevet 4. februar 2009 Eg glemte forresten å si at graviditets testen viste negativ nå og da var jo det normalisert...heldigvis. Men eggløsningstesten viste en veldig svak strek...hmmm...ingen mens er kommet heller.
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 5. februar 2009 #103 Skrevet 5. februar 2009 Hei alle sammen:) Dette var en god idé, jeg hiver meg på her Jeg fikk påvist ma i forrige uke og fikk utskrapning torsdag forrige uke. Fosteret stoppet å utvikle seg i uke 7 ca. Skulle ha hatt termin den 27. august. Nå gleder jeg meg bare til å prøve på nytt og forsøker å se fremover.. veldig mye støtte i å lese om andre som går igjennom det samme, selv om det er trist. Jeg blødde bare litt i tre dager etter utskrapninen, men fikk igår litt blødning og menssmerter.. noen som vet om det kan være mensen allerede?? Ønsker dere alle lykke til, og håper det blir nye spirer på oss alle snart! stor klem fra meg.
Har fire go`inger Skrevet 5. februar 2009 #104 Skrevet 5. februar 2009 Jeg vil også være med, selvom terminen min var i juli - 27. juli. Mistet på julaften. Er veldig deppa i dag. Graviditetstestene viser fortsatt positivt, etter hele 6 uker (uten at jeg er gravid, tatt seriemåling hcg). Ikke har jeg fått mensen heller. Veldig lei meg. Hvordan går det med dere andre? Noen som kan muntre opp med å fortelle at de er gravide igjen?
MK73 Skrevet 5. februar 2009 #105 Skrevet 5. februar 2009 Vanligvis regner man med at mensen kommer etter rundt 4 uker eller mer. Jeg ville tippe at det bare er litt mer blødning etter utskrapningen, jeg blødde i rundt 12 dager - ikke store mengder, men mengdene varierte også litt fra dag til dag. Jeg blødde mer igjen etter at jeg trodde det hadde stoppet. Håper du føler deg litt bedre etterhvert, og at kroppen snart er klar for å prøve igjen!
MK73 Skrevet 5. februar 2009 #106 Skrevet 5. februar 2009 Trist å høre om det du måtte gjennom på selveste julaften, jeg skjønner godt at du er deppa. Jeg har hatt det virkelig vanskelig etter min MA/SA (aller mest pga at det tok 4,5 år og 5 prøverørsforsøk å komme så langt som til den graviditeten, og vi hadde endelig begynt å tro på at det skulle gå bra). Jeg mistet først den ene tvillingen i MA da jeg var omtrent 9 uker på vei, og den andre i SA da jeg var 12+0. Noen ganger er livet rett og slett utrolig trist og vanskelig :-( ..men jeg har fått mensen igjen, og er sjekket og funnet OK (fysisk) at både Riksen og fertilitetsklinikken jeg går til. Har t.o.m hatt EL denne uken. Så da er det klart for nytt forsøk, men jeg må vente en syklus til før jeg starter. Mensen din kommer nok om ikke lenge - men hvis den ikke kommer snart så ville jeg ha tatt en prat med legen og snakket om å få hjelp til å sette den igang igjen. Jeg hadde en avtale med sykehuset om det, men fikk heldigvis mensen igjen 5 uker etter SA/utskrapningen. Trilletralle som du finner lenger oppe i tråden her er gravid igjen, tror jeg. Som vi oppsummerte lenger oppe i tråden så skal vi alle ha spirer i magen igjen før sommerene kommer :-)
Har fire go`inger Skrevet 6. februar 2009 #107 Skrevet 6. februar 2009 Takk for trøst, MK73. Føler meg bedre i dag - fikk nemlig mensen:) Så det betyr vel at systemet funker igjen. Utrolig leit å høre alt du har måttet gå igjennom. Jeg får litt dårlig samvittighet når jeg "syter" over mine ting, når jeg leser slikt. Jeg har to døtre fra før som er helt skjønne. Vi ble lett gravid med dem. Så egentlig burde jeg være mer enn glad, men blir så opphengt når man først har bestemt seg for en til... Jeg håper inderlig at du blir gravid igjen snart:) Krysser fingrene for deg. Klem,
J -76 Skrevet 6. februar 2009 #108 Skrevet 6. februar 2009 Heisann jeg har også mensen så da får vi IKM rundt samme tid vi da :-) Har dere tenkt å prøve ved neste eggløsning?
anneman Skrevet 6. februar 2009 #109 Skrevet 6. februar 2009 Hei Jeg har heldigvis fått den også, har vel ikke vært så glad på lenge. Vi setter nok igang med prøvingen med engang...har regnet ut at EL blir lørdag 14.feb. Må ta noen tester for å se etterhvert om det stemmer.
MK73 Skrevet 6. februar 2009 #110 Skrevet 6. februar 2009 Godt å høre at du føler deg litt bedre :-) Tenk så glade vi kan bli av å få mensen ;-) Hurra!! Jepp, da er systemet igang. Det at mensen kommer er det første tegnet, og da har du enten allerede hatt EL eller så er den også på vei, så da nærmer det seg jo å kunne prøve igjen. Takk for gode ord - men du skal IKKE ha dårlig samvittighet! Det at jeg sliter betyr jo ikke at det du går gjennom ikke er vanskelig. Alle har vi behov for å få utløp for frustrasjonen vi føler innimellom. Jeg unner alle å bli gravide, så snart og så enkelt som mulig. Så er det dessverre bare sånn at noen av oss må jobbe litt mer for å komme til målet. For oss som sliter litt ekstra så er det egentlig bare vilje til forståelse som skal til, samt innsikt nok til å glede seg over det man har - og det har du vist i massevis :-) Utover det er vi på mange måte i samme båt og har det samme ønsket. Jeg krysser fingre, armer og ben for oss begge to, jeg :-)
Har fire go`inger Skrevet 7. februar 2009 #112 Skrevet 7. februar 2009 Hei igjen MK73. Takk for hyggelig melding:) Ha en riktig god helg:) Håper du snart er gravid igjen.
lissi33 Skrevet 8. februar 2009 #113 Skrevet 8. februar 2009 MENSEN!!!!!!!! Håper jeg blør klumper og slimhinner... hehe.. Håper alt kommer ut nå, så prøver vi igjen om to uker Jeg ble gravid på første skyting sist gang! Vil ha julebaby!!!!
J -76 Skrevet 8. februar 2009 #114 Skrevet 8. februar 2009 Tvi tvi - det fortjener du virkelig! Jeg har trolig eggløsning i midten av måneden - skrekkblandet fryd.........
MK73 Skrevet 8. februar 2009 #115 Skrevet 8. februar 2009 Hurra!!! Godt å høre - nå kommer du nok et steg videre. Men hvis du blir gravid nå, så kommer jo barnet lenge før jul... Kanskje du må holde igjen litt? ;-)
lissi33 Skrevet 8. februar 2009 #116 Skrevet 8. februar 2009 Takk for lykkeønskninger, men tørr ikke håpe at jeg blir gravid på første forsøk. Jeg vet at jeg bør få en ultralyd før jeg blir gravid igjen. Er så redd for å bli gravid med rester, slik at jeg mister igjen. Men er så styr å komme seg til gynekolog. Men vi får se!! Lykke til, hold oss oppdatert her inne da
Har fire go`inger Skrevet 9. februar 2009 #117 Skrevet 9. februar 2009 Hei J-76. Ja, vi har tenkt å prøve ved neste eggløsning. Blir spennende og skummelt. Håper dere får det til denne måneden:) Krysser fingrene for dere:)
lissi33 Skrevet 9. februar 2009 #118 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har fått journalen min fra Ahus i dag, og som jeg mistenkte så stakk de hull på noe der under utskrapningen. Det var grunnen til turen i bæbubilen etter hjemkomst. Kanskje de ikke burde kastet meg ut bare 25 minutter etter narkosen? Blir smågal! I allefall, jeg prøver denne mnd.. det får briste eller bære. Nå er det mensen og eggløsning 20 feb. Skal vi lage ikm-tråd for mars?
J -76 Skrevet 9. februar 2009 #119 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er med! Har forhåpentligvis eggløsning om en ukes tid :-) Så utrolig dårlig oppfølging av AHUS, også ille at man ved samme sykehus skal få så ulik behandling, fysj! Lykke lykke til og la oss virkelig håper at det slår til denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå