Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, har selv time på sykehuset halv 11. Kommer også til å nekte å forlate sykehuset før ungen er ute!! Ber de meg å vente til etter helga kommer jeg til å grine til de får dårlig samvittighet ;p Masse lykke til du også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell hvordan det går, da jenter. Gleder meg til å høre fra dere.

Hva med sels? Ligger å klemmer, eller?

Skrevet

God morgen jenter!

Ja, da var det dagen for overtidskontroll, og jeg må si jeg gruer meg mer enn jeg hadde trodd....har jo hele tiden gledet meg til å treffe lille nurket og vært så lei at jeg gleder meg til å få det overstått, men nå gruer jeg meg!! Fikk nesten litt panikk inatt og lå bare å så for meg alle mulige scenarioer....huff, nei det skal bli deilig å bli ferdig med det her.

Lykke til til allle dere andre og til deg Fomle på din o.kontroll. Også spørs det om ikke Sels har fått sin lille i armene nå, hun har ikke vært innom siden sin o.kontroll, heldiggrisen :)

Ha en flott dag, så langt det er mulig.

Skrevet

Ja lykke til på din kontroll idag freckles!! Her bærer det på sykehuset innen en time.. er såå spent, og nervøs.. herregud :D Håper det blir igangsettelse idag.

Skrevet

Hei hei. Min første dag på overtid dette her, så tenkte det kunne være gøy å følge dere her inne :) Kan visst bli noen dager til er jeg redd, ikke et eneste lite tegn til at noe skal skje her iallefall....

Skrevet

Min 6 dag på overtid nå.. begynner å kjede meg merker jeg...

Ikke mye man kan finne på når man har en stor mage og mange ekstra kilo på kroppen.

Har fått time på sykehuset den 30 om ikke ungen kommer innen den tid da..

Skrevet

Gratulerer, MissKitty! :D Flott at det endelig ble din tur, og at alt gikk fint! :)

Sees vi inne på Småtroll 0-1? :)

Skrevet

da blev der baby på meg :)), Satte i gang den 21 klokken 15. med vannavgang (første gangen for meg at det starter slik) min 3 fødsel.

hodet var ikke festet så måtte dra på sykehus med en gang, ingen rier heller. Fik lite rier på sykehuset klokken 17 men ikke noe som virket veldig bra da. Fik dryp neste dagen klokken 09.00 og fødte ein liten prinsesse klokken 11.50 d. 22 :))))

Nu er vi hjemme igjen og koser os ! Veldig allright fødsel på meg etter de satte dryp, håper der snart blir baby på alle dere !! lykke til

Skrevet

Gratulerer med baby til lillenille.

Jepp, Itsrejk, jeg dukker nok opp på småtroll 0-1 og er jo allerede på småtroll 1-2. :o) Blir hektisk hjemme hos meg framover..

Fomle, sels og helene? Er jo så stille her, så regner det som temmelig sikkert at dere har fått deres søte små?

Skrevet

Er det noen igjen her inne? Jeg er på dag 4 på overtid...

Skrevet

Hei igjen alle sammen.

Endelig er jeg kommet hjem fra sykehuset med min lille Malin i hus.

Vi kom på overtidskontroll og ble sendt på igangsetting på torsdag.

Fredag kveld klokken 1941 ble det bestemt keisersnitt da Malin fikk litt dårlig hjerterytme.

Håper alle andra har det fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...