Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjedd noe hos noen av dere? Her har det virkelig dabbet av igjen.. Faen au!! Holder på å klikke. Virkelig! Hadde tro på at noe skulle skje i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke skjedd noe mer enn at jeg har masse mensmurringer både i mage og rygg og en del små rier, hvis det kan kalles det.

Ikke noe regelmessig, men siden natta var pyton så håper jeg virkelig at det tar seg opp og ikke går over igjen slik som i natt.

Skrevet

Det er jo noe i hvertfall. Virkelig pyton å gå sånn som dette. Hvor mange dager har du overtid nå? Jeg er på -9.

Skrevet

Hei!

Morsomt å følge med på dere her inne:-) Hos meg har det vært dønn stille i hele dag, ikke et eneste murr!! Tidligere har kynnere og maserier vært hissige hele dagen. Men ikke i dag, nei... Og jeg som trodde jeg kjente kroppen min ganske godt, he he!

Har bakt en kake som jeg har putta i fryser`n til barselvisitt. Måtte forte meg å fryse den ned så jeg ikke fikk spist av den selv;-) Så nå er det litt sånn som i filmen "Nemo": Hva nå`a...

Skrevet

Jaja, da var "fruene" over for denne tirsdagen.. da er det vel bare å gå og legge seg og vente på morgendagen, enda en dag med venting og falske forhåpninger. Ble ikke noe mer aktivitet hos meg i dag likevel. Kun sykt med nedpress og stikking i bekkenet.

Jeg skjønner snart ikke hvordan jeg skal holde ut lenger. Nå syns jeg alt er bare svart..

Vel, håper dere får en pyton natt alle sammen, med drit vonde rier. ;o)

Skrevet

Heh.. Blir du satt igang på Fredag du da MissKitty hvis ingenting har skjedd?

Begynner å bli en smuule utålmodig, skjer vel garantert ingenting i natt..

Skrevet

God morgen alle sammen, for jeg håper jo at noen er med meg enda.

Har faktisk hatt en rolig natt i natt så jeg har fått sovet en del.

Trodde virkelig at noe var på gang i går kveld for da hadde jeg en skikkelig pyton kveld med konstant mensmurringer og en del smårier.

Gjorde alt klart for at unga skulle ha noen å bli fulgt av på nyttårsball i kveld, men så stoppet jo alt opp.

Faen også. -11 i dag og i morgen er det sykehuset klokken 13.

Blir jo snart gal av denne jæ.... ventingen. Er det noen andre som snart går på veggen??????

Skrevet

hallo hvor er dere hen da? har alle fått baby i natt???

Skrevet

Ikke no bebis her ;) Du er heldig sels.. baby iløpet av morgendagen..*sukk* Min vil bare ikke ut!!

Skrevet

jeg håper jo at noe vil skje i morgen. Men jordmor sa at jeg kunne bli sendt hjem hvis alt var bra og det ikke var tegn til fødsel.

Da svarte jeg henne at da klikker det for meg og da sa hun at jeg mest sannsynlig ville bli satt igang på fredag.

Vi får vente i spenning på hva som vil skje. Jeg håper jo at noe skjer i morgen.

Hvor mange dager på overtid er du da Fomle89*Fødeklar?

Skrevet

er her jeg også....-12 idag....

Huff, det er jo til å bli sprø av, måtte til og med gråte en liten skvett idag til morgenen når jeg våkner opp uten en eneste følelse som skal tilsi fødsel. Igår spurte både svigrinne, svigermor og søster (tre forskjellig tlf. samtaler så det var helt uavhengig av hverandre) hvordan jeg holder ut, de skjønner ikke hvordan jeg klarer det - men jeg har da ikke no valg!! Jeg MÅ bare gå rundt her og vente!

Så det var min lille klage for idag. Jeg har egentlig slått meg til ro med at det blir igangsetting på meg, tror ikke den kroppen her starter av seg selv. Mistenker egentlig at det er ett eller annet hormon jeg mangler for at fødsel skal starte av seg selv, siden både min mor og mormor har født til sammen 5 barn alle sammen minst 14 dager over termin og alle sammen med "oppstarts hjelp".

Håper dere får en så flott dag som mulig alle sammen, kanskje jeg skal bake ett eller annet, hm, men så er jeg så giddaløs....vi får se :)

Skrevet

Jeg er her jeg og, gitt..

Etter en omgang til med akupunktur føles bekkenet løsere og liksom varmt (beste måten å forklare det på tror jeg). Har hatt en del vonde kynnere de siste to døgnene og mer og mer nedpress, så -noe- er nok på gang. Heldigvis var det rimelig stille i natt så jeg fikk den beste natten med søvn jeg har hatt på måneder :)

I morgen har jeg også overtidskontroll på sykehuset. Det kjennes jo ikke ut som om fødselen er veldig nær så det blir nok til at jeg rekker den timen. Selv om det kanskje ikke er optimalt for en lett og grei fødsel så håper jeg virkelig de starter det!

Håper du også blir satt igang i morgen, sels. Når man er innstilt på det (selv om det kan være tøffere enn å komme igang selv) så må det jo være en enorm nedtur å bli avvist...

Skrevet

Nok noet på gang her nå, haft mens murring hele dagen og slimproppen gik akkurak og kommer noe vann når jeg hoster. Spændende å se om jeg får rier nå da :D

Skrevet

ooo! Spennende :)

Skrevet

spennende spennende!! Du må oppdatere oss hvis du har mulighet da lillenille :) Og dere som har overtidskontroll imorgen, hvis dere får anlednig så må dere fortelle hvordan det gikk og hva de sa osv.

håper vi alle slipper den overtidskontrollen.....min er til fredag og jeg tror nok jeg "rekker" den...

Skrevet

hei hei alle sammen igjen.

Ser ut som vi har noen spennende dager i møte alle mann. Jeg skal forsøke å si noen ord når jeg har vært på kontroll hvis jeg da ikke blir igjen på sykehuset.

Håper jo inderlig at de gjør noe i morgen.

Lykke til alle sammen

Skrevet

Herk!! nå er jeg så utrolig lei! Tenk om de ikke setter meg i gang i morgen. Blir nesten på gråten av å tenke på det. Dårlig kombinasjon av sliten kropp og hode og masse hormoner :(

Skrevet

huff, jeg føler så med deg helene...dette er så forferdelig! Har vært på gråten selv et par ganger idag....veldig frustrerende at det ikke er noe en kan gjøre, skulle ønske jeg hadde en knapp jeg kunne trykke på!

Har akkurat vært ute å gått en tur med mannen, men har ikke følelsen av at det har hjulpet...

Håper dere enten sover godt i natt eller setter igang med fødsel, ikke noe sånn annet tull med dårlig søvn og vonde kynnere osv :)

Natta

Skrevet

god morgen alle sammen.

Så var dagen kommet da jeg skal på overtidskontroll. -12 dager i dag og jeg kjenner at hvis de ikke gjør noe med meg i dag så tror jeg at jeg kommer til å gå helt ned i kjelleren.

Er så lei at tror ikke det går ann å bli leiere.

Klokken 13 har vi time og tror at klokka kommer til å gå veldig seint.

Lykke til til alle sammen i dag, håper dere har sovet bedre enn meg i natt for jeg har jo liggi og fundert på hva som vil skje.

'

Skrevet

God morgen, jeg henger fortsatt med...

Masse lykke til sels, håper for din del at det blir en oppløftende og oppmuntrende kontroll! Kanskje vi ikke hører fra deg før du har blitt mor :)

Her har heldigvis natta vært god og lamg og jeg føler meg skikkelig uthvilt, men det spørs om det blir sånn neste natt, da er det min tur til å ligge og fundere på hva som vil skje på overtidskontrollen. Tror jeg kommer til å grue meg litt, for har bestemt meg for å "kreve" å bli satt igang iløpet av helga, og hvis de sier mandag så vet jeg ikke hva jeg gjør! Er jo ikke alltid så lett å snakke for seg foran dyktige og kunnskapsrike leger....

Hvis du kommer hjem igjen sels (noe jeg selvfølgelig ikke håper du gjør) så må du fortelle hvordan det gikk og hva de sa!

Fomle da, er du fortsatt med? Var det ikke idag du også hadde overtidskontroll?

Skrevet

Fortsatt med ;) Trodde det var begynnende rier i natt, men neida.. lurt igjen. Skal på overtidskontroll i mårra ( Fredag), og har blitt mer eller mindre lovet over tlf at da setter de igang fødselen uansett. Så forhåpentligvis blir det baby utav det her iløpet av helgen. Lykke til da jenter ( dere som skal på o.kontroll.) Bare nekt å reis fra sykehuset før dere har født. Enn du da Freckles, skal du og på kontroll i morgen? Er så spent.. aner ikke hva som skal skje der..

Skrevet

Jeg hadde overtidskontroll i dag, men den rakk jeg dessverre ikke..

Nå er jeg hjemme fra sykehuset, med babygutt utenfor magen!! Vannet mitt gikk i går (onsdag) litt over kl 6 på morgenen, og kl 10.59 var han født! Det gikk utrolig fort og greit. Men litt skal man vel ha igjen for at det er 3.gangen?

Blitt baby på noen av dere andre? Det ble tilslutt 11 dager over mensterminen min, men han var ikke spesielt overtidig, så riktig termindato ville nok vært rundt 20. (Vært noe kluss med ultralydterminen, derfor har jeg ikke hatt korrekt dato å forholde meg til). Gleder meg til å høre fra dere andre.

Skrevet

Gratulerer så masse MissKitty!! Kjapt ute og kjapt hjemme,hehe:)

Her er det o.kontroll imorgen ja, kl12. Så jeg har bestemt meg for at jeg ikke går med på noe annet enn å bli satt igang enten fredag el lørdag...."over helga" er ikke noe alternativ! Nå lengter jeg så etter babyen min at det er samma hva de sier - hun skal UT!

Lykke til imorra da Fomle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...