Gå til innhold

***** SKRAVLETRÅD IKM UKE 6 *****

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også - 4 dager over ikm og ingen tegn til tr! :)

Skrevet

Når skal du teste? jeg er helt utslitt jeg... Sover ikke om natten og klarer ikke å gjøre noen ting...Kommer til å bli så skuffa nå hvis TRkommer

Skrevet

Ja det er ikke noe særlig sånn og gå å ikke vite noe. Jeg heller er ikke den mest effektive på jobben for tiden.. Har ikke bestemt meg for hvilke dag jeg skal teste, tenkte bare å se hvor lenge jeg klarer å la vær, mest sannsynlig ikke så lenge...

Når har du tenkt å teste?

Skrevet

får tester i poste i dag. klarer helt sikket ikke å vente til i morgen så det blir nok i ettermiddag kjenner jeg meg selv rett.

Skrevet

hmmm... har fortsatt ikke fått ordentlig mens jeg altså, var jo så sikker på at jeg fikk den til morran i dag for da hadde jeg litt friskt blid på papiret. Endra til og med nikke mitt. Men nå skulle jeg skifte tampong, og der var det vare litt gammelt blod, samme som i går. Ikke har jeg no særlig vondt heller..

Tror jeg skal prøve en CB i morgen tidlig hvis ikke den har kommet ordentlig igang da. Tester bare negativ med de billig-testene jeg har kjøpt. hmmmm, mensen pleier aldri å være sånn, så det er faktisk litt spennende enda:)

Du får oppdatere oss når du har testet i ettermidag da:)

Skal snart på jobb jeg da, så jeg får titte innom i kveld når jeg kommer hjem:)

Skrevet

Nå har jeg faktisk fått en del mensmurringer, og er så trøtt at jeg føler jeg er halvt bevisstløs.... lyst til å ta en test nå.. men skal vente til i morgen tidlig... !

Skrevet

Tok ny test nå- den ble blendahvit- ingen tegn til skygge engang!!! Mistet litt håpet nå. Fortsatt ingen TR da!! Skulle ønske den kom nå så vi kunne begynne å prøve på nytt. Er så lei meg ....

Skrevet

Uff da, det er så kjedelig. Pleier du ha forskjellige sykluser? Har du noen symptomer på noe?

Så lenge ikke tr har dukket opp må du ikke miste håpet... Ta en ny test om et par dager. Jeg tenker å teste i morgen tidlig, klarer ikke vente lenger enn det. :P

Skrevet

Jeg har hatt helt stabile sykluser på 28 dager. Eggløsning på dag 14. Hadde påvist eggløsning denne månenden og masse sex både før under og etter. Har egnetlig ingen symptomer. Verken på TR eller graviditet...

Hvis jeg i det hele tatt har vært ustabil har jeg hatt syklus på 25 dager altså kortere. Aldri gått over tiden.

Hva tror du?

Skrevet

Lykke til med testingen i morgen da!!! Hold meg oppdatert. Blir så glad når jeg leser at andre lykkes. da er det jo håp for meg også!!

Skrevet

nå kom ho seh... Så da begynner vi på ny pp:)

Skrevet

Så kom TR 5 dager på overtid. har aldi skjedd før. Er lei meg, flau over å ha flagget det så høyt her inne og helt nede...

Har vært hos lege for første utredning. ingen ting feil med verken stoffskifte,eller vitaminmangel og jeg har eggløsning. Nå blir røntgen undersøkelse neste...

Uff hadde håpet å slippe alt dette... Får bruke noen dager på å komme meg over skuffelsen. Kan trøste meg med at nå kan jeg feste med gode veninner lørdag..... Trenger virkelig en fest nå. Etter mange våkennetter, forkjølet dattet og mye arbeid.... Kanksje ddet hjelper på psyken. Er selvfølgelig på reise ved neste eggl så da blir det nok ikke noe 09 barn på oss. Utrolig kjedelig, men så kan man jo også si at det kan være bedre for barnet å være født tidlig på året enn sent... Det går sikkert an å finne positive ting med alt, akkurat nå er det litt mørkt i topplokket her, men det kommer seg vel etterhvert. Uff det ble langt innlegg, men det er godt å skrive av seg skuffelsen ... Håper dere andre har klaffet bedre enn meg...

Skrevet

Hei

Føler med deg... Det er utrolig vanskelig noen ganger å komme over skuffelsen, og vanskelig å se at det noen gang kommer til å bli noe barn. Men det gjør det selvfølgelig bare vi ikke gir opp :)

Lurer forresten på om stresset man skaper ved å være så opphengt i dette gjør at man ikke blir gravid?

Skrevet

Så kjedelig å lese hildri :( Du må kose deg masse i helgen, og ja vet hvor vanskelig det er å være positiv men dagen man får tanta er no uansett den absolutt verste. Jeg er vel sikkert ikke langt unna selv, tester fremdeles negativt 5 dager over... begynner å miste håpet her.

Skrevet

det er jo god tmed trøstende ord da og å vite at det er fler i samme situasjon. Jeg krysser fingrene for deg nanamor. Ingen TR er det beste tegn du kan ha.

Og JA togt jeg tror stresset påvirker, men hvordan bli kvitt det da????

Er så dritt lei alle som sier "du må bare slappe av"" det er søren ikke lett det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...