snille_snille Skrevet 2. februar 2009 #51 Skrevet 2. februar 2009 IKM i morgen, klarer nesten ikke å vente... Jeg har murring og stikking i magen og ømme bryst, men dette kan jo like godt være tegn på at TR er på vei... Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal teste i morgen eller vente til onsdag. Hvor mye har det å si om jeg tester i morgen tidlig eller i morgen kveld? Blir spennende å se hvem av oss som har en spire!
Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 2. februar 2009 #52 Skrevet 2. februar 2009 tror jeg skal spare det ei stund...... vet jo ikke helt når IKM skal være her eller.... skal prøve å vente til lørdag i uke 7 hvis jeg ikke får mens ila denne uka... *håpehåpehåpe at jeg ikke får* Prøøøøøve iallefall........
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #53 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er sååååå spent at jeg ikke klarer å holde det ut!! Puppene er superømme. 10 dager etter el i dag. Dette blir en utrolig rar uke med mye følelser. Mistet 6. januar, så det hadde vært fryktlig deilig om spira sitter igjen så fort;) LYKKE til alle sammen!
snille_snille Skrevet 3. februar 2009 #54 Skrevet 3. februar 2009 Er det virkelig mulig... jeg fikk en strek (ikm i dag)!!! Jeg kan virkelig ikke tro det, er det mulig å være så heldig å bli gravid på første forsøk??!!! Etter 3 min så jeg antydninger til en skyggestrek (jeg lurte egnetlig på om jeg så syner), men streken ble sterkere og sterkere og etter 4 min var det virkelig en strek der! Samboer ligger og sover nå, tror ikke dette er en nyhet han helt kan prosessere på dette tidspunktet... så får sitte på denne hemmeligheten i dag da.... Skal ta meg en tur på apoteket og kjøpe en test hvor det i klartekst står gravid... Jeg klarer bare ikke å tro det!!! Lykke til alle sammen, krysser fingrene for at dere også får et positivt resultat i løpet av uken
Venter på nr 3 Skrevet 3. februar 2009 #55 Skrevet 3. februar 2009 GRATULERER:) Jeg har IKM 7 feb.Men har testet i 3 dager nå og den blir bare mere og mere positiv,så i dag skal jeg ringe legen og bestille time... Endelig..har prøvd siden okt 07
snille_snille Skrevet 3. februar 2009 #56 Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer til deg også!!! Unner deg virkelig denne spiren etter at du har prøvd så lenge!
Arie Skrevet 3. februar 2009 #57 Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer jenter! Jeg har testa negativt med en billig strimmel jeg da. men jeg har IKM 6.februar så det er vel håp ennå. Idag har jeg vært elendig humør, lurer på om det er at testen ikke viser positivt eller om jeg er over hormonell.... griner for alt. Derfor laga jeg meg en stor kopp kakao med MASSE krem:) Synes ikke det hjalp mye men litt kanskje...
You can call me Dårris Skrevet 3. februar 2009 #58 Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer til dere som har testet positivt! Da gjenstår det å se på oss andre. I løpet av en uke har vel de fleste fått svar:)
mamma&piratene Skrevet 3. februar 2009 #59 Skrevet 3. februar 2009 Hei jenter. Jeg hopper inn hit jeg. Prøver å bli gravid etter en sa i uke 6 i november 08. Har ikm nå til fredag eller lørdag. Men jeg tok en sånn strimmel fra baby or not med kveldsurin på søndag, en sånn som skal slå ut på hcg på 10, den ble svakt positiv!!! Men tok en cb midt på dagen i dag og den ble negavtiv... Så da er jeg vel ikke gravid da, kjedelig å gå sånn å vente og håpe !!
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #60 Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer så mye jenter! I morgen har jeg ikm. 12 dpo. Lurer fælt på hva testen vil si;)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 3. februar 2009 #61 Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer til alle positive tester:) Jeg klarte ikke å holde meg og testet i går kveld med en test som egentlig ikke skal funke (ifølge pakken iallfall...) før samme dag som mensen ventes... Ventes i morra, og jeg har null symptomer på det... Jaja, nå har jeg ingen flere tester igjen så kan ikke falle for fristelsen å teste for tidlig igjen;) Helt utrolig i grunnen, men nå er jeg ganske utålmodig etter å finne ut om det er en liten spire her eller ikke. Var så rolig i begynnelsen av mnd da vi var klare til å prøve igjen, men nå har tingene snudd;) Moro! Lykke til alle sammen!
Cara___ Skrevet 3. februar 2009 #62 Skrevet 3. februar 2009 Moro å følge dere jenter... dere beskriver mange av følelsene jeg har når jeg går her og venter. Godt å vite at jeg ikke er aleine!!! Har to dager til min IKM, kjenner ingen ting på meg, så er redd TR kommer... lov å håpe litt til :-) Gratulerer sååå mye til dere som allerede har kommet i mål!!!
Svipa & lilleplutten Skrevet 4. februar 2009 #63 Skrevet 4. februar 2009 Heisann! Jeg klarte å holde meg helt til i dag før jeg testet, og jeg fikk svaaak strek. Men en strek er en strek eller hur? Brukte sånn såkalt "professional graviditetstest" fra babyornot. Noen som har erfaring med den?
j77 Skrevet 4. februar 2009 #64 Skrevet 4. februar 2009 etter beregning ikm idag, men negativ cb imorges så er vel bare å pakke med seg en boks ob på jobb:-( hadde virkelig håpet det skulle klaffe denne gangen..menmen.. lykke til til dere andre!!!
Lotta2010x2012 Skrevet 4. februar 2009 #65 Skrevet 4. februar 2009 Dem sier at en strek er en strek:D Men jeg hadde tatt en CB Digital hvis jeg var deg:) Jeg har ikm til søndagen, men her er det ikke så mye som et symtom så tviler sterkt på at det blir no spire denne måneden heller.. Tenker jeg tar en test på fredag og så en test på mandag, hvir ikke tr skulle dukke opp.. Gratulerer alle dere som har blit gravide mens jeg har vært borte!! Er så koselig å høre:D
ønsker sårt en spire Skrevet 4. februar 2009 #66 Skrevet 4. februar 2009 Tempen stiger fremdeles hos meg. Og idag har tappen trekt seg helt opp,så eg når den ikke. Det har aldri skjedd før hehe. Men puppene føler eg blir mindre igjen,og ikke fult så ømme som de har vært de to siste ukene :-( så mensen kommer vel snart likevel
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 4. februar 2009 #67 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har ikke IKM før til søndagen,men ble veldig nysgjerrig når det var flere som fikk resultat en stund før tiden.Min var soleklar neg,ikke antydning til strek der.Føler ikke noe spes heller,men kjenner at jeg håper forsatt litt alikevel Gratulerer masse til dere som har fått det til,lykke til videre
trippeltopp Skrevet 4. februar 2009 #68 Skrevet 4. februar 2009 Jeg lurer på om jeg skal hiver meg på her, selv om jeg egentlig bare er en øver, og ikke en prøver Men det ser ut til at vi har vært litt skjødesløse denne mnd. og siden jeg har kjent både stikkninger nederst i magen, og har vært en del småkvalm, så lurer jeg litt på om jeg kan være gravid. Tok en test mandag, og med veldig sterk godvilje så jeg en svaaak skyggestrek. Men er veldig i tvil. Hadde etter mine beregninger ikm i går, men ingen mens enda. Lurer på å ta en test i dag.. Herlighet....tenk hvis jeg er gravid?! Da må jeg plutselig legge en del planer på is, blandt annet studiene... MEN det hadde vært fryktelig fryktelig koselig og, med to tette! Hiver meg uansett på her - er hyggelig å ha noen å dele spenningen rundt testingen med. Lykke til alle sammen
HeidiL Skrevet 4. februar 2009 #69 Skrevet 4. februar 2009 Hiver meg på jeg også.. Her kom tanta i går, en uke forsinket...tok en test på morgenen..negativ..tanta kom på kvelden ( er så typisk...
ønsker sårt en spire Skrevet 5. februar 2009 #70 Skrevet 5. februar 2009 Hmmm... Masse hvit utflod i dag... Men husker ikke om eg pleier å ha det eller ikke,tror egentlig ikke eg pleier det.. Men usikker..
You can call me Dårris Skrevet 5. februar 2009 #72 Skrevet 5. februar 2009 Kjipern å få mensen nå... Hos meg er den ikke kommet enda, men ikm er jo ikke før lørdag, så det er vel litt tidlig å håpe... Har sååååå lyst til å teste nå Veldig spent.
PogT med septemberprins :o) Skrevet 5. februar 2009 #73 Skrevet 5. februar 2009 her er jeg en dag på overtid. Skal ta test i morgen kveld tenker jeg.
Rotte-mamma Skrevet 5. februar 2009 #74 Skrevet 5. februar 2009 Testet neg. på tirsdag (IKM) men har faktisk ikke fått mensen enda.....Tester på lørdag om den ikke kommer før den tid, håpe håpe!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 5. februar 2009 #75 Skrevet 5. februar 2009 Her har vi fått besøk av tr og beveger oss dermed stille og rolig over i 2. pp og håper på en novemberbaby:) Spørs hva det blir til ettersom mannen reiser av gårde og blir borte i 8 dager rundt el denne mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå