Gå til innhold

***** SKRAVLETRÅD IKM UKE 6 *****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var spenningen over for denne gang, og ifølge kalederen, sykluslengde og snart 1/2 års statistikk over positive el-tester, negative graviditetstester, så er det bare å fortsette prøvingen. :-)

Denne gangen, som jeg egentlig har tenkt hver gang, skal det VIRKELIG prøves! :-)

Lykke til, jenter! Krysser fingrene for et oktober `09-barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn, da har jeg bestilt eggløsningstester og graviditetstester i bøtter og spann (CB digital el-pakke og 10pk g-tester). Så nå er jeg klar til prøving. :-)

Skrevet

Dytter...

Skrevet

Testene kom allerede i dag!! Under 48 timer etter at jeg bestilte de!! Det må man si var rask levering!

Litt ensomt her inne, må jeg si?? Alle andre fått til fulltreffer eller? ;-)

Skrevet

uke 2 er ikke helt over enda vet du ;)

Skrevet

Å nei, det er den jo ikke... ;-) Bare jeg som er så ivrig etter å komme videre i og med at jeg har fått bekreftet at jeg ikke ble gravid denne pp...

Fortsatt lykke til! Kommer etter dere så fort jeg kan! ;-)

Skrevet

har ikke kommet hverken hit eller dit enda jeg da.... ikm i morgen tror jeg....

Skrevet

Jeg melder meg inn her. Etter planen blir dette vår første pp, men det spøker litt siden samboeren min har fått beskjed om han må reise med jobben rundt EL tider.... Reisen er ikke bestillt enda, så får håpe på det beste!

Skrevet

kan klaffe om dere har sex før el vet du "snille_snille" ;)

Skrevet

bare får føre meg selv opp her jeg og :)

går inn i 5pp, så klage kan jeg nok ikke enda, men litt deppa er det lov å være vel?

fikk mensen fra helvete i går og måtte bare krøke meg rett i seng med varmeflaske på magen.... (pleier ikke å ha det såååå ille)

så kommer minsten inn og har øreverk..., så jeg måtte vandre rundt med en hysterisk 5-åring på armen halve natta i tillegg til magekrampene...

jippi for et flott døgn....!!!!

håper dere andre har hatt en bedre dag enn meg... skal ikke så mye til....

• 2 uker senere...
Skrevet

dytter litt her jeg også :)

nå bør vi vel ha hatt el alle sammen og prøvingen er overstått forhåpentligvis til glede og behag og med resultater for så mange som mulig av oss lol

lykke til med de nervepirrende dagene fremmover da alle sammen....

prøver å slappe av denne pp jeg..., har ikke testet EL, bare anntatt sånn ca....

men vi slutter ikke å øve på prøving selv om prøvingen er over for denne gang vi da ;)

jeg vet i allefall at om jeg har hatt EL så har jeg hatt sex da... for nå har jeg jo faktisk vært smmen med mannen min hver dag siden før mensen var ferdig.... da er det et lite håp vel?

Skrevet

Heiheii allesammen!

Ja, da er det snaaart vår uke:) Jeg har IKM 2.feb. Så er tidlig i uke 6! Vet ikke om jeg har noen symptomer. Har bare mye luft i magen, og er litt løs i magen. Og er trøttere enn noensinne. Men det kan være pga noen tabletter jeg tar. Så tør ikke håpe så mye denne mnd heller..:(

Jeg testa ikke etter EL, men jeg kjente når jeg hadde det. Vondt!:) Så jeg tror vi traff:)

Skrevet

Hei jenter!

Ja, da var vel EL uka ferdig for hele gjengen. Vi traff ihvertfall denne mnd. Jeg fikk positiv EL test lørdagen og hadde sex tordagen før og søndagen. Mannan min var nemlig på hyttetur i helga...

Hvordan går det med dere jenter?

Skrevet

hadde el-slim på torsdag. . og håper med det at eg e tilbake i vanlig syklus :) da e ikm 4-5 :) har hatt sex hverdag siden dag 2 i syklusen. . :)

Skrevet

testet pos på el test onsdag, og har garantert truffet på dagene både en, to og tre ganger med prøvingen..så da er det bare å vente 9 dager til..eller kanskje 10..

kommer ihvertfall til å komme i god form om det blir bingo denne gangen..for å trille rundt i januarfebruar med en vogn er ikke bare bare..sender en varm tanke til de som strever med snømassene...

Skrevet

Heihei.

Har ikke hatt noe særlig slim eller noe sånnt, men har hatt en god del murringer i dag, så da kan det kanskje være el nå?

Vi får gjøre et forsøk hvertfall.

Blir spennende å se om et par uker hvem som tester positivt!

Skrevet

Håper så inderlig at det klaffet denne pp!! Klarer nesten ikke å vente:-) Når har dere tenkt og teste? Jeg skal virkelig forsøke så hardt jeg kan denne gangen og ikke være en sinnsyk testoman!! Forhåpentligvis klarer jeg og holde meg til etter IKM, men selv-disiplinen er ikke på topp for tiden...

Skrevet

Skal ikke teste før søndag 8/2 tenkte jeg. Har ikke mensen kommet til da, så tester jeg. Men er veldig spent denne gangen.

Skrevet

Tok litt hostesaft rundt el denne pp, så er veldig spent på om det kjerringrådet stemmer:D Vi skal på hytta i helga og kommer ikke hjem før tirsdags kveld, så da får jeg noe annet å tenke på. Men blir nok en test på onsdag:) Og så har jeg fri hele neste uke, så da skal jeg bare slappe.

Skrevet

Noen som har begynt å kjenne noe enda?

Jeg har ikm 2 feb, og i dag har jeg begynt å kjenne små stikkende murringer i livmoren. Men det beste tegnet jeg har er små kviser på brystkassa, som jeg hittil kun har hatt om jeg har vært gravid.

Er kvalm, men det er på grunn av pergoen, siden jeg har vært kvalm siden dagen etter el.

De som har ikm i slutten av uke 6 kjenner vel ikke noe enda, men kanskje noen som har ikm tidlig i uken?

Skrevet

Putter meg inn hit eg også. Hadde El på 21/01 eg. Så krysse fingerene. Har begynnt å få litt symptom men skal ikkje ha IKM før neste fredag da. Så får me sjå korleis det går.

Lykke til alle saman:D

Skrevet

Jeg har også IKM 2.feb! Og jeg har vært veldig rar i magen siden 2-3 dager etter EL. Og nå har jeg begynt å få stikkninger og murringer i magen. Det er skikkelig liv der nede. Hmm. Er litt usikker på om det er pga noen stoffskiftemedisiner jeg har begynt på, eller om det faktisk er noe der inne. (Håper at det er det siste)

Også har jeg for en gangs skyld nesten INGEN kviser i ansiktet!=O Det er liksom motsatt hos meg denne mnd=P

Skrevet

veldig vonde pupper her i gården, de pleier å være litt ømme, bare ikke så vonde som de e no. men tar det ikke som et tegn egentlig. . Ellers stikker det skikkelig til på høyre side av livmoren når eg reiser meg opp fra sofaen. kan det være ett tegn? eller?

Skrevet

Hei,slenger meg med her.Er min første pp og IKM den 8.Sluttet egentlig med p-piller i sommer,men har ikke prøvd noe seriøst enda før nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...