Gå til innhold

***** SKRAVLETRÅD IKM UKE 6 *****

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det snart fredag, har sannsynligvis ikm lørdag... men har fortsatt ikke fått den vanlige korsryggvonten som vanligvis dukker opp ca 5 dager før ikm...

er det et godt eller dårlig tegn tro????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til dere med positiv test, heldigen :) Normal 28 dagers syklus, så skulle tr vært her i går. Men siden min er litt uregelmsseig, så venter jeg noen dager med testing. Har snart prøvt i 2 år, så begynner å bli litt utålmodig etter denne spiren..

Tror egentlig ikke det har klaffet denne mnd, eneste tegn er at jeg er veeeldig trøtt for tiden.

Skrevet

Jeg har ikm i dag.. ingen tegn til tr - men fikk negativ test i morges! Dette er jo til å bli gal av.. ! Mensen pleier aldri å være forsinket heller... **håpe - håpe**

Skrevet

Samme her... ingen TR enda, men IKM i dag. Neg. g-test i morges... *sukk* Får bare vente litt til da... men er nok ikke gravid... TR har vært forsinka før...

Skrevet

Har IKM i dag, og testet positivt i går:o) Litt sterkere test i dag:o) Håper spiren sitter denne gangen!! Hadde SA i nov 08. Termin ca 18 oktober hvis alt går bra nå:o) Noen andre???

Skrevet

Joho alle sammen!

Slenger meg på her, hadde ikm 3.febr, testet to dager før og fikk svak strek, dagen etter litt sterkere:-)

Var rimelig sikker på at den skulle bli positiv pga merker de samme symptomene som sist..murringer i både mage og rygg..ømme bryster, trøtt, svimmel, sulten ja alt kom sååå tidlig...

Lykke til dere!!

Hilsen en lykkelig

Skrevet

Da kom tanta til meg:( Bedre lykke neste gang.

Gratulerer til alle dere som har blitt gravide denne perioden!

Skrevet

Jess da kom tanta her i gården også!

Men er egentlig ikke så lei meg, sluttet på p-pillene 6. januar og var redd det kunne ta år og dag før hun stakk innom igjen.. men idag kom hun, som planlagt 28 dager etter sist besøk. Så er vel egentlig fornøyd med besøket denne måneden jeg :D

Men neste måned kan hun bare holde seg langt unna!! :)

Gratulerer så masse til dere som det klaffet for!

Skrevet

jeg venter fortsatt på TR - ikm iløpet av uke 6 (ulike sykluser). har bestilt tester på nett, men tror jeg må på meny å kjøpe en og ta i morra.. har sånn en følelse på at NOE er det denne mnd :P

Skrevet

joohooo. Jeg har testet positivt 2 dager over IKM. Knallsterk teststrek etter to sekunder, så er ikke så mye i tvil, men skal ta ny test på søndag for å være helt sikker. Drysser babystøv over alle her inne................................................................................. :)

Skrevet

Gratulerer så mye pernille85:D

Er ikke mange denne fra uke 6 som har blitt gravide synes jeg, altfor få... Ingen tegn til verken det ene eller det abdre her:)

Skrevet

Begynte med lett spotting i dag her,så da er nok Tr på plass i løpet av helgen.Håper vi har bedre hell neste gang ;)

Skrevet

Hei!

Jeg hadde IKM den 5. februar, så er nå 3 dager på overtid. Har testet negativt 2 ganger. Så da er det bare å vente. Jeg er 99 % sikker på at jeg er gravid :) Vi har prøvd siden juli, 1 pp slo til og vi ble gravide men mistet tidlig. Sånn sett har det føltes litt sårere jo nærmere april og termindatoen vi har nærmet oss. Men om vi har fått det til nå så skal jeg være glad og lykkelig :D At vi mistet hadde sikkert sine grunner.

MEN tilbake til saken ;) IKM onsdag denne uke, har vært kvalm siden onsdag forrige uke, ekstra om morgenen men kan også komme ellers på dagen, går over når jeg tvinger i meg litt mat, men syns det lukter så ille i kjøleskapet.... (det er nyvasket så det stemmer ikke) Fyllte bensin her en dag og det lukta såååå godt!!!! Det syntes jeg også da jeg gikk gravid første gangen ( har en gutt som blir 3 i mars ). Ellers fikk jeg plutselig lyst på creme fraiche og bacon helt uten grunn ;) Jeg har ikke brukt å hatt lyst på det tidligere.Har hatt ett helt enormt med søvnbehov den siste tiden, men trodde det var pga at jeg sliter med nakke/skuldre.

Jeg har ikke pleid å teste positivt før 3 uker over IKM dato, så må vel smøre meg med tålmodighet på + eller TR.

Skrevet

Ble etterlyst symptomliste over her. Føler at jeg ikke har så alt for mange av dem. Murringer i magen, føles litt støl, ellers har jeg hatt mye luft i magen. Er litt på symptomjakt nå som jeg har testet positivt, men føler ikke så mye egentlig. Jeg er også pessimist, og klar for at det ikke nødvendigvis går bra etter og sittet har inne og sett alle som har hatt SA og MA. Jeg har også en god vennine som akkurat har mistet babyen sin i krybbedød, så har det i bakhodet.

Ja, er ikke så mange det har klaffet for enda denne uka ser det ut til. Lykke til dere som ikke har fått svar enda.

Skrevet

jeg testet i dag, negativt.. to dager før ikm. føler så på meg at det er noe. tisser hver halvtime, stikker veldig i magen og i natt har jeg fått herpesutbrudd (pleier aldri ha munnsåret, men nå har det kommet og det er hormonstyrt). får bare teste på nytt på mandag om TR ikke har kommet.

Skrevet

Slenger meg med her i siste liten...hadde ikm 3.feb...fortsatt ikke testet positivt, men syns muligens jeg så en svak strek her om dagen. Tester på nytt i morgen. Dette er min 1.pp...vet ikke om det er lov å si dette høyt her inne,men jeg har egentlig aldri vært interessert i babyer før og aldri ønsket å bli gravid....men nå føler jeg meg klar...alt ligger til rette, har en fantastisk mann som har ønsket dette en stund, og jeg blir veldig veldig glad hvis dette klaffer. Får nesten litt dårlig samvittighet hvis jeg får det til på 1.pp, når det er så fryktelig mange her inne som har lengtet etter dette veldig lenge og som hadde fortjent det så inderlig vel.

Som dere skjønner er jeg helt fersk her inne, og er ganske overvelmet over den nye baby-verdenen som åpner seg her. Er så utrolig mange gravide...hehehehe...selv om jeg kanskje burde skjønt det før:)

Har hatt ganske mange symptomer, og det har vel gått litt sport i å lete etter de også:) Hovedsakelig har det vært smerter i korsrygg/nyreområder, litt trøtt, stikkinger i mage, menssmerter, sinnsykt ømme og stramme pupper.

Skrevet

testet negativt i dag, men vet jo ikke helt når ikm er så...... ar satt en ikm periode for meg selv denne pp 7-11 lol

men ikke noe tegn på besøk fra tr enda i allefall

Skrevet

hei jenter!

Jeg trodde TR kom en dag før. jeg hadde tatt flere tester (billigstrimmel) og de var negative. MEN så sluttet jeg å blø, det ble ikke skikkelig mensen. Derfor tok jeg en QR test til morran i dag. men den slo ikke positivt ut med en gang så jeg gikk å la meg igjen. Men da jeg så på den to timer seinere var det en svak rosa strek!

derfor dro jeg å kjøpte en CB digital og den viste GRAVID mot meg! Hurra! Jeg er gravid! Alle gode ting er tre for meg!

Lykke til jenter! Jeg ønsker dere den opplevelsen jeg akkurat fikk!

Skrevet

bare lurte på noe angånde FF . . der den røde streken kommer ned på charten. e det der den har registrert eggløsning?? eller kordan markerer den det? :)

sånn som her, hadde eg eggløsning på dag 14 i følge charten?? eller? :)

http://www.fertilityfriend.com/home/2486d5

Skrevet

så bra at det kom i normalt gjenge igjen med en gang da ! :)

Her gjorde det også det, fikk besøk den 6., 29 dager siden sist, så er også fornøyd med at det er som normalt etter pille-slutten 5. januar, MEN, håper ikke jeg får besøk neste mnd da! :D Hihi :D

Så morsomt at vi er i samme situasjon, og det nesten på dagen ;)

Lykke til framover denne mnd da ;)

Tar du eggløsningstester eller noe sånt du? Det gjør ikke jeg, har bare sex som normalt, men tror vi skal prøve litt ekstra kos rundt den tiden jeg antar EL er i denne mnd da ;) Hihi :) Hvordan er det med dere?

Good luck ;)

Skrevet

Fikk negativ test i dag, ikm dagen. Så nå er det bare å vente på tr.Kan ikke si at jeg merker så mye til a enda, men veldig ømme bryster de siste to dagene, og det har jeg alltid når mensen kommer. Pleier å ha veldig gjevne sykluser, så ho bør komme i dag eller i morgen ihvertfall.

Noen fra som venter på tr enda?

Skrevet

Jeg venter fremdeles, men ikke på tr men positiv test. Har ingen planer om å få tr denne mnd ;o)

Er to dager over tiden, noe som ikke har skjedd før så er forholdsvis positiv, i fare for å bli skikkelig skuffet om tanta kommer... Håper uansett ventetiden er over snart...

Skrevet

Jeg er 5 dager over IKM og venter på + test :)

Skal teste i morgen tidlig tenkte jeg

Skrevet

Hvordan gikk testinga Villemo&pjokken?

Her kom tr i dag, så da går jeg inn i 3. pp, så får vi satse på at alle gode ting er 3:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...