Gå til innhold

***** SKRAVLETRÅD IKM UKE 6 *****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde EL for 4-5 dager siden. MEN: Da jeg våknet i dag hadde jeg litt blod i trusa. Det var lissom noen klumper med friskt blod. Men så kom det ikke mer. og nå er det borte...

Nå tolker jeg sikkert for mye, men hva kan det bety da? skal ikke ha IKM før 6.februar...

Og jeg som føler at det klaffer denne mnd.. jeg har uvanlige såre brystvorter og er svimmel og kjempe trøtt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.

Flere enn meg som kjenner etter symptomer ser jeg.

Mine er: krampe i leggene, småkvalm og murringer i magen. Men jeg prøver å si til meg selv at det er for tidlig å kjenne noe enda.

Tenk så gøy hvis alle hadde fått klaff nå:)

Hvor bor dere alle sammen? Jeg bor et stykke utenfor Oslo.

Skrevet

Høres ut som festeblødning;);)

Jeg har hatt mensmurringer i 2 dager allerede.Skikkelig. Hadde det med 1. mann og visste jeg var gravid flere dager før jeg testet. Skjedde det samme i des, men mistet. Så håpet er stort nå. Testet positivt begge gangene 10dpo.

Skrevet

Arie: Det kan være en festeblødning da, så ingen grund til å miste mote:)

Jeg bor i Sarpsborg sammen med samboeren:)

Skrevet

Hei alle sammen ;O)

Jeg tror ikke jeg har IKM før 9.feb, men 21.feb oppdaget jeg noe som lignet EL slim, men dagen etter var det kommet hvit utflod og det var da vi hadde sex, men i dag har jeg kjent tegn til bekkenløsning. Det samme gjorde jeg med den spiren jeg mistet ifjor.

Skrevet

Mamma til 2 gutter: Var du plaget med bekkenløsning forrige gang?

Hvordan kjenner du det?

Trist å høre at du mistet forresten.

Skrevet

eg e fra bergen :) bor sammen m min kjære og datteren min :)

puppene e fremdeles kjempe vonde, og eg ble akutt kvalm isted under middagen, måtte bare gå fra bordet. Var like før eg kastet opp. . :o usj. .

så har eg vært å kost m en babyjente på 5 uker idag. . kjente det bare stakk i hele meg. . vil såå gjerne bli gravid NÅ!!!

Skrevet

ingen symptomer. ingen utflod eller blod eller noe. har på følelsen det ikke kommer til å klaffe på denne pp, men allikevel spent til onsdag...

hvis mensen ikke kommer da, kommer jeg garantert til å teste...klarer ikke vente:-)

Skrevet

Hei hei :)

Her er IKM 5. feb. Men tenkte å teste først lørdag.. :)

Føler at det kanskje har klaffet, men er litt redd for å legge for mye i ting.. Av tegn har jeg: noe halsbrann, «rar» i magen/livmor, stikninger i puppene, ikke kvalme men var ikke noe kvalm sist heller, og i tillegg har jeg en del forandringer «der nede» som jeg bare har hatt EN gang tidligere, og det var de første ukene da jeg skulle ha sønnen min <3

Vet i alle fall at vi traff EL.. Hadde sex minst en gang om dagen hver dag siden TR dro, til mannen reiste i Nordsjøen nå på onsdag.. hihi så vi kan umulig ha bommet... :P

Skrevet

Hei alle sammen:)

Jeg har ikm 9.februar. Vi har "kun" hatt sex annenhver dag, men det skal jo kunne klaffe det også. Så nå venter jeg i spenning......

Er så spennende å tenke på at flere av oss her inne vil få pos grav test om to uker...tenk positivt jenter, hehe.

Håper uansett at vi alle blir mammer i 2009!!

God helg til alle sammen!

Skrevet

Da srar jeg på hytta og kommer til bake på tirsdag.. Og onsdag morgen må jeg ta en test for moro skyld:D

Lykke til i mellom tiden! Blir spemmemde å komme tilbake å se om noen har fått positiv test:)

Skrevet

Så var tida kommet for å gå kjenne etter symtomer :)

Jeg har egentlig ikke vært særlig forberedt på at ting skal klaffe denne måneden, sluttet på p-pillene 6. januar, og har planlagt IKM rundt 6. februar.. Så er forberedt på at det kan ta litt tid før det klaffer!!

Har hatt litt stikking i magen og sidene i det siste itt som mensenvondt, halsbrann (noe jeg aldri har), i tillegg til vokseverk som kommer og går, spesielt i beina. Har i tillegg den siste dagen blitt utrolig øm i kjeven (?) av alle ting.. Ble da litt sjokka da jeg kom over et innlegg der ømme kjever hadde vært et graviditetstegn for de som skrev!

Har en teori om at det kan være p-pillesluttinga som tuller med kroppen min.. Synes bare at dette med ømme kjever var utrolig rart, kan ikke huske å ha hatt det slik før, så dette var da en snodig timing :P

Skrevet

Noen som kjenner noen symtomer?

Jeg har hatt en liten blødning som varte i 2 dager, fra 4DPO. Jeg har vonde brystvorter og humøret er som ern berg og dalbane! det murrer, stikker og verker i underlivet. akkurat som om det er noe der...:) Jeg er også så tøtt. jeg kjenner det svir i øya når jeg er på jobb. jeg er også litt svimmel. Jeg her IKM 6.Februar.

hva med dere?

Skrevet

Hei,jeg har IKM 7 februar.Har 28 dagers syklus men alltid eggeløsning den 10 dagen.Nå har jeg murringer hele tiden og føler at jeg er gravid.

Klarte ikke å vente og testet med CB i dag tidlig og der er det et svakt kryss,så nå krysser jeg fingrene,hadde svangerskap utenfor livmoren i okt 07 og har prøvd siden.

Skrevet

jeg testet i dag jeg også. men den var negativ. billigstrimmel test. føler at den ikke er så sensitiv. Så jeg gir ikke opp ennå. Det er vel få som tester positivt så tidlig.

Gratulerer til deg, jeg krysser fingrene.

Skrevet

Tusen takk,streken var veldig svak,men jeg lever i håpet :)

Når har du IKM?

Skrevet

jeg har IKM 6.februar. Så håper det ennå er mulighet.

Skrevet

ikm 4. feb. klarte ikkela vær å teste idag. selvf negativ...

Skrevet

HEI!

Jeg slutta med p-pillen 5.januar, og etter TR hadde vært på besøk fra 8.-12., så har vi hatt sex som vanlig.. et par ganger i uka, pluss minus.

Har også hatt litt mensen-vondt i magen som kommer og går, og hatt vokseverk i beina som du og beskriver!! :)

Håper det ligger noe bak symptomene våre :) og ikke bare p-pille-slutt-kluss for kroppene våre ;)

Håper vi har spire i mageeeeen ;)

Skrevet

Ikm ca 5.feb. Har aldri helt like lange perioder mellom hver mens, så føler at det blir litt håpløst å "time". Er på min 8pp. Har ikke testet i forhold til EL ennå, men får jeg ikke to blå denne pp, så må jeg begynne med det. Gikk så greit forrige gang, at jeg ikke hadde tenkt på at det kunne bli et problem ;-) Begynner å bli utålmodig, og veldig spent foran IKM...

Lykke til til alle dere andre!!!

Skrevet

Hei!

Slenger meg på i siste liten, håper det går bra?

IKM 3 februar, men ingen spesielle symptomer..

Skrevet

Håper bare at det ligger noe i de symtomene vi har da, og at det ikke bare er kroppene våre som tuller med oss :)

Når har du tenkt på å teste da? Jeg skal prøve å vente så lenge som mulig, vet jo egentlig ikke når IKM er, siden dette er første pp etter jeg slutta på p-pillene..Men jeg håper jo at jeg skal falle rett tilbake til mitt gamle mønster med 28 dagers sykluser..men ikke så lett å vite nei :/

Håper vi har spirer i magen alle sammen :)

Skrevet

prøver SERIØST å IKKE lete etter symptomer... så her er det INGEN!!!! ;)

Skrevet

Hiver meg på denne tråden jeg... IKM er i mårra (3/2).. Så det blir spennende. Men mannen er borte til fredag, så tenkt å vente til da med å teste hvis ikke mensen dukker opp da.

Skrevet

Jeg har vært litt uggen, småkvalm og svimmel idag, så tror jeg skal teste i morgen tidlig... Det var slik det begynte sist gang jeg var gravid... Klarer ikke helt å ha troa siden det er første pp, men, men...;) IKM på onsdag, men prøver i morgen allikevel;) Har en test liggende som jeg kjøpte på Meny før jul. Skal uansett kjøpe CB digital for jeg føler liksom de er sikrere;) Nå blir det spennende å se om det renner inn med positive prøveresultater her, da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...