Mikkemafian Skrevet 13. desember 2008 #101 Skrevet 13. desember 2008 Da slapp jeg å teste:( Våknet med blod gitt. Det var utrolig kjipt, men jeg må si at det er bedre enn å lese svart på hvitt "ikke gravid" Men jeg tror kanskje jeg kjøper noen tester i byen i dag, så jeg har til neste pp. Har ikke tenkt å gi opp ennå.. Men det er så utrolig rart at det er mulig å innbille seg så mange graviditetssymptomer måned etter måned. Burde slutte helt å tenke på det, men det er jo umulig. Denne pp har jeg ikke testet etter el, vi har bare kost oss når vi ville. Det hjalp ikke så mye dessverre:( Håper alle dere som venter fremdeles får positivt svar!!!
Frk Marge Skrevet 13. desember 2008 #102 Skrevet 13. desember 2008 dag 3 over ikm og ingen tegn på at TR kommer enda... håper jeg da... ryggen føles som den er knekkt på midten. og jeg har begynnt å få isjaslignende stråler ned i det ene benet... brystene er ømme og har vært det i en uke og jeg har hatt et par andre symptomer som kommer og går... men siden testen fortsatt er negativ venter jeg bare. enten får jeg besøk av tante eller så får jeg besøk av storken hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå