Gå til innhold

******** SKRAVLETRÅD IKM uke 50 ********

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for oppmuntringen! :-) Håper det blir fulltreffer! Hadde blitt en fin overraskelse til jul...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EL testen var positiv i dag også! :-) Så da håper jeg det er tidsnok til mandag! :-)

Hvordan går det med dere andre, jenter?

Skrevet

Hvilken dag er du på i syklusen siden du har positiv EL test?? Håper forresten at mannen din når hjem før egget er kjørt ;o)

Skrevet

Er i 3.pp. Siden jeg sluttet på p-pillen har jeg hatt syklus på 32 dager. Hadde dermed regnet med å få EL først onsdag 26.nov. Nå merket jeg imidlertid det som kunne minne om eggløsning i går, og tok derfor en test.

Er i dag på 15 i syklusen. Ser dermed ut til at jeg nå har syklus på 28 dager nå...Litt ustabilt med andre ord, men jeg begynner hvertall å kunne kjenne igjen på kroppen nåe jeg har EL.

Det vil jo også si at jeg bør over på "Skravletråd for oss med IKM i uke 49".....

Skrevet

Må jo også si at jeg ikke regner med å bli gravid denne pp, men er jo lov å prøve! ;)

Vi ser frem til ukene som kommer ser du, når mannen min kommer hjem nå blir han nemlig hjemme til over nyttår. SÅ DA BLIR DET FULLT KJØR!! He he...

Skrevet

Heihei. Jeg har blitt hoppende litt frem og tilbake men ender her etter endelig 2 dager med negative CB El tester(positiv CB el test på mandag). Regner med at jeg hadde EL mandag eller igår, så har IKM tidlig i uke 50.

Egentlig regnet jeg med en 28 dagers syklus og IKM tidlig i uke 49, men neida!! hehe. EL kom på dag 22/23 i syklusen...

Men er iallefall ENDELIG i DPO lang(1 eller 2 DPO) idag...Noen andre?? Var så stille på denne tråden!

Snart kan symptomjakten begynne:-)

Skrevet

Tror jeg også hadde el i starten av denne uke. Har ikke brukt el-tester, men har hatt el-slim og ubehag i magen. Så er nok IKM ganske likt med deg. Noe varierende sykluser lengder her, alt fra 28-35 dgr. Symptomjakten begynner vel over helga:-) Ser det er første pp for deg også! Håper vi slipper å vente alt for lenge!

Skrevet

Hei du. Helt likt som meg du da, jeg har hatt sykluslengder mellm 27 og 38 dager, denne blir nok en av de lengste..

Gleder meg til symptomjakt over helga!! Har vært gravid en gang før (SA), men vet at et bombesikkert tegn er skikkelig ømme bryster og kløende pupper. Det er noe jeg bare har hatt 1 gang, og da var jeg gravid.

Ja det er første pp, og håper virkelig det klaffer med en gang! Har ikke tålmodighet til å vente lengre!! hehe;)

Skrevet

Jeg sniker meg inn her. Er usikker på om jeg hører hjemme her, men jeg må jo bare prøve en plass:) Hadde et prøverørsforsøk som endte negativt forrige mnd. Etter dette begynte jeg å blø mandag 10. nov og da satser jeg på ikm 8.12 Har hatt litt skrullete sykluser etter en ma i juni, så jeg vet ikke om det er her eller uken etter.. Men det finner vi jo ut når den tid kommer. Er så vanvittig superklar for å bli gravid nå!! Denne måneden prøver vi på egenhånd. Håper det klaffer og at vi slipper et klinikkforsøk til i januar...

Skrevet

Hei på dere.

Jeg fant EL-slim natt til 25.11, hvor jeg også skal ha hatt EL, sånn ca. Håper det stemmer. Jeg har sykluslengde på 29 dager. IKM 9.12.

Spent. Utålmodig. Vil vite. Helst nå.

Skrevet

Vet dere når man kan få første symptomer?

Jeg vet jeg høres gal ut: men igår kveld hadde jeg ømme brystvorter(noe jeg aldri har) og idag er jeg DRIT kvalm. Kan det være smerter ifølge at egget graver seg ned(håper!). Eller er jeg kanskje bare syk:'(

Skrevet

Hehe, jeg holder på sånn jeg å.

nesten så jeg bruker en test nå vettu...

Uff ille og vente sånn.

Skrevet

Har laget en liste/ oversikt for oss med IKM uke 50! Heng dere på:-)

Skrevet

Heihei jenter: lurte på en ting ang. graviditet:

Har slimete utflod, det er vått og blankt men ikke strekkbart. Hva kaller man det på FF?? Det er vel ikke EL slim?

PS: vet det er ekkelt:P

Skrevet

Jeg hadde det samme i går. Tenkte egentlig at det var el-slimperioden som var litt forlenga. Men som hos deg så var det ikke like strekkbart som vanlig el-slim. Ikke tror jeg det var sædrester heller.....

Skrevet

Jeg også hadde det i går.. Rart det der... HUff dette er nervepirrende!! Skulle ønske det bare skjedde et uhell!! Så strevsomt å gå rundt å vite når eggløsning er, for det er så utrolig lenge å vente til IKM!!

Skrevet

Heisan,

jeg hiver meg med her. Hadde egentlig tenkt at jeg ikke skulle være inne her denne pp, for jeg blir jo utrolig opphengt og stressa av det. Det øker jo ikke sjangsen for å bli gravid akkurat... MEN, det ble for vanskelig å holde seg unna, for det er jo så spennende!!! Lykke til alle sammen, nå skal vi få oss en baby i julegave;))

Skrevet

Heihei jenter!

Hvordan går det med dere nå da? De aller fleste har vel hatt EL nå??

Jeg er iallefall 5-6 DPO og er VELDIG spent!! Hvis jeg er gravid så begynner jeg nok å kjenne det om bare noen få dager (kjente det vel tydelig rundt 9-10 DPO forrige gang...)

Spennende tid fremover:-)

Skrevet

Hei Skrulla :)

Jeg leter enda etter EL, så da hører jeg til her nå... Har hatt el-slim noen dager, og sengekos i går.. Driver og tester nå for å være sikker.. Men, fortsatt ikke positivt utslag..

Skrevet

Blir spennende med symptomjakten ja! Har nå så utrolig mye luft i magen og en del utflod. Men det er vel for tidlig å tolke det som symptomer..... men kan ikke huske det har vært sånn før mellom el og IKM. Andre som begynner å kjenne på noe?

Skrevet

jeg har også utrolig oppblåst mage!!! En del luft også, men mest bare stinn nederst i magen liksom. Det er vel sikkert for tidlig til at det kan være noe sympt, men det er jo lov å håpe;)) Denne perioden har jeg ikke sjekket EL, bare satset på seks hver andre dag!! Håper at det hjalp, sist pp stresset jeg meg opp av EL testene. Livredd for at jeg ikke skulle finne den. Bestemte meg for at sånn skulle jeg ikke ha det denne pp;))

Skrevet

Har lest flere plasser at oppblåst mage + luft imagen er et symptom:-) Jeg er litt usikker om vi traff EL, men håper i det lengste. Har heller ikke brukt el-tester, men har hatt rikelig el-slim fra forgje helg. Men så kommer det litt el-slim lignende utflod denne helga også, så vet ikke helt jeg. Har vel egentlig ikke helt troen. Har også satset på annenhver dag, men så dro samboer bort sist i denne uka, så da spørs det da. Håper el var i starten av uke, som den bør være i forhold til syklus. Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

pfeew: så kjedelig at testene ikke blir positive snart da!!! Krysser fingrene for at de blir det, er SÅÅ kjedelig å vente på EL :/

lovise78-1pp: jeg har hatt litt kramper i magen, vært litt irritabel og hatt litt kremete utflod. Men absolutt ingen sterke tegn enda(så er jeg jo bare 5-6 DPO også da..). Eneste er at jeg har hatt en del smerte ilninger i hoften, noe jeg hadde tidlig forrige gang jeg var gravid. Er visst tidlig bekkenløsning(konstantert av fysio forrige gang). Fikk det i beg. av uke 3 forrige gang(altså en uke før jeg testet positivt). Håper at det er et godt tegn:D Selv om det ikke er så behagelig da..hehe

Skrevet

Ja, det er så dritt å vente på el! Har hatt regelmessige sykluser hele tiden, bortsett fra en gang..da ble el en uke forsinket..

Skrevet

Skrulla86; Oj jeg viste ikke at man kan få antydninger til bekkenløsning så tidlig. Det høres ikke noe behagelig ut, men håper det kommer noe positivt ut av de smertene da;-) om en ukes tid.....:-) Håper denne uka går foooooort!! Jeg plages stadig med luft i magen, promper i vei med min oppblåste mage:-) sorry språket...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...