Gå til innhold

******** SKRAVLETRÅD IKM uke 50 ********

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var vi over i 3pp, og frustrasjonen og lengselen etter å bli gravid bare øker!

Gikk kjempelett å bli gravid med førstemann - slutta på pillen, fikk mensen en gang og så satt den!!

Så hva gjør vi, jenter?? Gode forslag mottas med TAKK! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

der datt jeg ut av ikm lista til uke 49 pga av forsinket mensen...så da blir jeg å følge denne : )

Dag 33 - 2 negative tester tatt fred og lørd : ( og rimelig frustrert...dette blir 4 pp !!

Sex annenhver dag er hvis et råd som funker...gjelder vistnok å spare på de edle dråpene til mannen ; ) Her har vi stått på hver dag <3

Skrevet

Sex annenhver dag - da vet jeg en som blir fornøyd!! ;-) Neste prøveperiode er det fullt kjør, dvs så snart han kommer hjem fra reisejobb da :-(

Nå SKAL det klaffe! ;-)

Skrevet

Dytter litt på denne her! Vi er vel flere?? Eller er det full klaff for alle dere andre? :-)

Skrevet

Jeg hører til her:)

samboeren min er på jobb og kommer ikke hjem før etter EL :((

Skrevet

Det gjør min mann også! :-( Eller dvs tror han kommer hjem dagen jeg har EL... Var akkurat det samme i forrige pp, og da gikk det ikke... så har mine tvil om at det går nå heller...

Skrevet

ååh så frustrerende! er din mann lenge borte/hjemme i slengen?

her er det 3/3.

KOmmer jo aldri til å klaffe!!

Skrevet

Vet alt om hvor frustrerende det er å gå å vente på å bli gravid, men mannen er liksom ikke der når han trengs!! ;-) Kjipe greier!

Vanligvis er han borte 2 uker om gangen, av og til mer. Varierer hvor lenge han er hjemme mellom hver reise, men vanligvis 14 dager hjemme. Etter denne reisa er det sannsynlig at han blir hjemme til over nyttår!! Dvs 5 uker!! Så DA må det jo være mulig å få til noe?? He he...

Håpe, håpe!! ;-)

Skrevet

Oi så heldig, den langfri'en må dere utnytte altså;)

så får vi håpe spira sitter!:)

ser ikke ut som at vi får noen fruktbare dager sammen dette året:/

Skrevet

Huff... Føler virkelig med deg! Lengselen etter å bli gravid blir ikke akkurat mindre da.... Men før eller siden må det jo gå!! Lykke til med prøvingen hvertfall! :-)

Skrevet

Dag 35 og enda ingen mensen....negativ test i går også...så her ser ut til å være skikkelig rot i systemet... : /

Skrevet

Hei! Jeg vil gjerne være med på denne tråden :) Fikk TR idag så får vel akkurat IKM uke 50 hvis syklusen er på min side! Hadde en abort i sommer og vært litt klussete, men var 32 dager nå!

Håper vi alle får spire denne IKM'n!

Jeg er forøvrig 27 år og har en sønn på 18 mnd :-) Bor i oppland!

Skrevet

Heia!

Jaja, da kom mensen igjen. Men dden kom da etter 27 dager nå og ikke etter 21 og 24 dager som den ga gjort i det siste.

Lykke til alla sammen

Skrevet

Fremdeles ingen mensen her....dag 36....

Skrevet

Hvordan går det med dere da, jenter? Klar for neste uke?? :-)

Skrevet

Henger meg på denne tråden. Blir første skikkelige pp etter MA. Jada, klar ferdig gå!

Skrevet

Henger meg på her jeg med. Håper at vi får det raskt til, men jeg har som flere andre her en sambo som reiser mye med jobben :o(

Skrevet

jeg har også ikm i uke 50.. prøvingen begynner nå..hehe

Skrevet

Yes, kan endelig henge meg på en IKM tråd. Fikk TR tilbake etter nesten 2 års fravær pga graviditet og amming. Nå er vi klar for en liten til :o)

Når begynner dere å teste for EL?

Skrevet

henger meg på her:) har ikm tirsdag uke 50. føles så leenge til.. men denne helga blir det sengekos for å få klaff:) gleder meg! :)

Skrevet

Har også IKM uke 50- tirsdag. Første prøveperiode her, så ganske spennende! Ikke brukt p-piller siden januar-08. Her har vi hoppet i svingen fram til nå, men nå ønsker vi sterkt en baby! Finnes det en mer oversiktlig liste over vi som har IKM uke 50?

Lykke til alle sammen i dagene som kommer:-)

Skrevet

15pp og IKM tors 11.12.

Planen er å prøve å slappe av, kose meg med julegavehandling og ha sex bare fordi det er godt (og litt fordi vi har lyst på baby:-))!!

Lykke til, jenter!

Skrevet

åååå jeg vil sånn inn på 1 trimester...men så er det så lenge å vente. hva skal en finne på i mens for å få tiden til å gå??

Skrevet

Hadde bare mannen vært hjemme, og ikke milevis avgårde på jobb! Nettopp fått positiv EL test, litt tidligere enn forventet.... :-/ Tror dere der er håp?

Skrevet

synes jeg leste han kom hjem på mandag..det er jo ett lite håp der da, for egge slepper vell litt etter positiv el test. kansje du slapper så mye av denne pp'en med tanke på at du tenker at tåget kansje har gått for denne gang, at den sitter likevell. kroppen liker det jo bedre når vi ikke stresser med det, selv om det er en vanskelig oppgave for oss babysyke damer, hehe. lykke til skal du ha hvertfall =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...