MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 30. november 2008 #51 Skrevet 30. november 2008 Ahh. nei jeg visste heller ikke detom bekkenløsning. Men jeg hadde så ilninger nedover rumpa som begynte som sagt i 3dje uke når jeg var gravid. Det var ordentlig vondt når jeg gikk, og fortsatte helt til jeg spontanaborterte i uke 5. En uke etter spontanaborten dro jeg til fysioen(som jeg vanligvis drar til hver uke, men ikke hadde vært hos på en stund da). Han sa: "Er du gravid??". Jeg sa at jeg hadde vært og lurte på hvordan han merket det. Han sa ettellerannet med at han kjente med en gang han begynte å jobbe med ryggen min at jeg hadde bekkenløsning eller en start på bekkenløsning. Etteller annet med at ryggen min var litt løs eller noe...skjønte dte ikke helt..hehe Jeg håper også uka går fort!!! Skal teste fredag 5.des(hvis ikke jeg sprekker før da...hehe), for da skal jeg på julebord. Men så på FF charten min, og der har den satt at jeg hadde EL dag 22, og ikke 23 som jeg har gått ut ifra. Og det passer jo med mine EL smerter, men da må jo EL testen ha vært positiv samtidig som EL...?! Da er jeg iallefal 6 DPO. (sitter her å småkoser meg med vondt i magen og ryggen her, er ikke ofte det er kos å ha vondt..hehe)
lovise78 Skrevet 30. november 2008 #52 Skrevet 30. november 2008 Skrulla86; Du har brukt el-test ja. Jeg har ikke brukt noen test, bare observert el-slim. Men du også hadde hatt noe el-slim aktig utflod (blankt, og litt klumper , men ikke særlig strekkbart) etter pos el test? Jeg hadde tydlig el slim for nøyaktig en uke siden, men hadde også noe lignende idag, som det jeg beskrev over. Begynner å lure om jeg missa helt på el..... Samboer er borte, så det er ikke så mye å få gjort med det nå!
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 1. desember 2008 #53 Skrevet 1. desember 2008 lovise78: Jeg har hatt Elslim lignende i 2 uker nå jeg!! hehe;) Var litt kremete igår igjen, men nå litt slim. Så skjønner ingenting jeg... På en måte er jeg redd for at jeg egentlig ikke hadde EL selv om det ble positive tester... Men det går kanskje ikke ann? Skjønner meg ikke på denne EL en jeg..hehe!
lovise78 Skrevet 1. desember 2008 #54 Skrevet 1. desember 2008 El- slim i to uker ja! Man må vel kunne stole på el-testene, og særlig når den var positiv i tillegg. Krysser fingrene for at du testene viser riktig for ditt vedkommende. Vi må nok dosere oss med litt tolmodighet denne uka:-)
superspent75gravid Skrevet 1. desember 2008 #55 Skrevet 1. desember 2008 lovise78: vi er i 2 pp nå, så vi er ganske ferske;)) Er det å ha utflod et tegn på at man er gravid? Ser det er flere som nevner det... Hvordan ser den ut da? Må si jeg blir forvirret av hele greia, med slim lotion og krem!!! I dag fikk jeg skikkelig stikk i ene eggstokken da jeg skulle løfte datteren min inn i bilen. Det gjorde ganske vondt. Kanskje det betyr noe?? HUFF, her har visst symptom jakta startet for fullt ;P;P Typisk meg!!
lovise78 Skrevet 1. desember 2008 #56 Skrevet 1. desember 2008 Superspent75; Hehe, symptomjakt ja! Det er helt sikkert:-) Har ikke greie på det med utflod selv, men har lest flere plasser at det kan være et symptom. Men Samtidig så blir det beskrevet forskjellig utseende..... så sannelig om jeg vet. Sikkert individuelt det der også som så mye annet! Men min utflod er helt blank, akkurat som el-slim, men ikke strekkbart. Har hatt det idag også. Mener å huske at jeg bleier å være tørr mellom el og IKM. Men så blir jeg usikker på det også.....hehe... Vi må dosere oss med en del tolmodighet denne uka her ja!
Smilemamma Skrevet 3. desember 2008 #57 Skrevet 3. desember 2008 Nå vet jeg at jeg har lyst på en baby til! Er inne på forumet her og kikker ofte om dagen, så det er vel et tydelig tegn? :-) Tok ut spiralen for et par måneder siden og er vel i 1. pp..? Var ikke slik at det det føltes som noe hast å bli gravid, men etter at vi (sambo og jeg) ble enige om at tiden kanskje var inne, klarer jeg nesten ikke tenke på noe annet.. Huff! Kan jo gå mange pp, er klar over det.. Men håper så inderlig.. Er spent på om mensen dukker opp til uka eller om jeg må skaffe med en graviditesttest.. Morsomt at det er mange andre som prøver samtidig også. Så at veldig mange, inkludert meg, har IKM på tirsdag :-) Gleder meg til å høre hvordan det går med dere til uka. Nei, nå får jeg prøve å gjøre litt annet. Forberede litt til jul, kanskje? Jula kommer jo snart (gravid eller ikke)!
pjokkemamma*07+10* Skrevet 4. desember 2008 #58 Skrevet 4. desember 2008 Hei dere, jeg meldte meg litt ut herfra etter forrige måned, men nå som EL er over og det bare er å vente og se, så stikker jeg innom her og skravler litt igjen. Hvis ikke jeg blir gravid denne måneden så skal vi vente noen måneder med å prøve. Hadde en kjemisk graviditet for to måneder siden, forrige måned ble jeg ikke gravid, da var jeg superstressa og tenkte baaaare på å bli gravid, drakk nesten ikke kaffe eller alkohol eller noenting. Noe som sikkert ikke var så bra, fant nesten ikke noe EL-slim da. Denne måneden har jeg sluppet det hele, og levd livet isteden. Jammen var det ikke drøssevis av EL-slim i fire dager. Hadde fra lørdag til igår. Men jeg skriver meg på i uke 50, siden forrige mens var 15.nov. Sist vi hadde sex var lørdag, så dro mannen ut på reise. Var litt stressa igår, når det fortsatt var masse EL-slim, for det begynte jo å bli en stund siden lørdag... Idag føler jeg meg faktisk gravid. Jeg har lært min lekse at det faktisk bare er 50% av eggene som fester seg...men jeg har en veldig god følelse. Blir spennende å se hva som skjer!!!
Mikkemafian Skrevet 4. desember 2008 #59 Skrevet 4. desember 2008 Jeg vet jo at man ikke trenger å være gravid selv om all verdens symptomer setter inn. Jeg har opplevd ømme bryster, kvalme, trøtthet og stikninger i magen i annenhver pp før, og ikke vært LITT gravid en gang... Hvorfor håper jeg da at de samme symptomene skal være et godt tegn nå?? Har bestemt meg for at jeg ikke skal håper for mye denne gangen, men det går bare ikke!! Hver gang jeg kjenner at det stikker i magen når jeg nyser,så hopper det opp et håp i hjertet!! Huff nei, det å lage barn er slettes ingen lek!!!
superspent75gravid Skrevet 5. desember 2008 #60 Skrevet 5. desember 2008 Ja jeg skjønner helt hva du mener Trilletralle. Jeg gjør akkurat det samme... Våkner tilogmed på natta da jeg skal snu meg, for at jeg tror det skal stikke i magen. Sånn var jeg forrige mnd også, og ikke det spor gravid!!! Irriterende!!! En mager trøst hvis vi ikke er gravide nå er jo at vi slipper å være dritkvalme i jula;)) Man må se det positive i alt!! MEN, når det er sagt er jeg jo selvfølgelig gravid inntil det motsatte er bevist;P En finere julegave kan man vel ikke få)
Mikkemafian Skrevet 5. desember 2008 #61 Skrevet 5. desember 2008 I dag kom mensen hos meg, så jeg er ute av det gode selskap igjen... Da er det bare å planlegge ny innsetting på fertilitetsklinikken. Og jeg som hadde så mange symptomer. Utrolig hva kroppen klarer å skape frem bare en ønsker det nok...
Smilemamma Skrevet 6. desember 2008 #63 Skrevet 6. desember 2008 Jeg var og kjøpte graviditetstester i dag. Snek meg rundt inne på apoteket så ingen skulle se hva jeg kjøpte.. He he.. ;-) Kjøpte en QR og CB for sikkerhets skyld. Har IKM rett over helga, tror jeg iallefall. Har tenkt å vente meg å teste til onsdag, men vi får se hvor lenge jeg klarer å vente... Flere som skal teste rundt da?
maaneskinn Skrevet 7. desember 2008 #64 Skrevet 7. desember 2008 Jeg bestilte tester via internett. Trodde at det skulle komme i posten i dag, men det gjorde det ikke, så da blir det til at jeg tar en test på mandag. IKM tirsdag.
superspent75gravid Skrevet 7. desember 2008 #65 Skrevet 7. desember 2008 Jeg er motsatt av de fleste her. Jeg har nemlig testeskrekk!!! Livredd for å få neg svar for da blir jeg jo så skuffet!!! Blir selfølgelig like skuffet når mensen dukker opp, men da får jeg kost meg lengst mulig med alle sympt som jeg innbiller meg at jeg har;)) Dumt, ikke sant?? Jeg har ikm tirsdag, så har jeg ikke fått mens innen onsdag, får jeg vel kjøpe meg en test...
Martemor<3 Skrevet 7. desember 2008 #66 Skrevet 7. desember 2008 jeg tok en test nå.. dumme testen var selvfølgelig negativ.. har ikm på tirsdag tror jeg. Kanjo håpe at det var for tidlig å teste nå.. men likevell.. nå er søndagskvelden nesten ødelagt.. *deppa*
Mikkemafian Skrevet 7. desember 2008 #67 Skrevet 7. desember 2008 Hei Marte:) Hvis du skal teste før IKM, så er det veldig lurt å teste på morgenurin. Da er det størst konsentrasjon av hormoner i urinen. Så det kan ha vært en falsk negativ test fordi du testet for sent på dagen. Hvis det er ikm på tirsdag så er i hvert fall ikke alt håp ute. Test igjen på tirsdag morgen du:)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 7. desember 2008 #68 Skrevet 7. desember 2008 Melder meg inn her jeg da. Var først i uke 48.....der skjedde ikkeno, så jeg meldte meg inn i uke 49.....Fortsatt bare negative tester og ingen tegn til mensen. Så nå henger jeg meg på her. Ustabile sykluser er noe herk
Martemor<3 Skrevet 7. desember 2008 #69 Skrevet 7. desember 2008 ja det var vel bortkastede penger uansett.. tenkte at det hadde vært fint med en bekreftelse på min innbilte graviditet nå, siden jeg har eksamen på onsdag, å da kan jeg helst ikke sitte å tenke på magen min og om jeg er gravid.. huff.. skulle tatt testen i dag tidlig da isåfall.. hmm.. skit au.. nå venter jeg til etter eksamen med å tenke på det:) nå tror jeg uansett at jeg ikke er gravid.. :|
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 7. desember 2008 #70 Skrevet 7. desember 2008 Hei alle sammen! Jeg har egentlig pause fra prøvinga, siden jeg skal på sykehuset om få dager for å sjekke en dårlig celleprøve jeg hadde sist 3årsrutinesjekk. Svar før jul, forhåpentligvis, på om vi bare kan fortsette prøvinga eller om noe må fjernes... MEN, siden vi ikke klarte å holde oss unna... har hatt sex to ganger uten beskyttelse, OG jeg fant ørlite rosa på papiret i går, en liten uke før ikm... så har hodet begynt å spinne. Og jeg logger meg på her;-) Tenk om det var en festeblødning jeg hadde i går? VET at det mest snnsynlig ikke er det, og håper jo egentlig på det, siden situasjonen min er som den er. Men likevel, dere vet hvordan det er når et håp tennes. Legen min sa at om jeg så skulle bli gravid, så utsetter de testen eller går inn likevel, avh av alvorlighetsgrad. Burde håpe på at jeg ikke er gravid, samtidig som jeg... nei, jeg blir helt skrullete LOL :-D
Mikkemafian Skrevet 8. desember 2008 #71 Skrevet 8. desember 2008 Nå blir i hvert fall jeg sprø!! Jeg var så sikker på at mensen kom på fredag. Spor i trusa, og jeg tenkte ikke mer over det. Men så kom det bare bittelitt lysebrun utflod og ingenting mer enn det i 2 dager. De siste 2 dagene har det ikke kommet noenting. Så da begynner jeg selvfølgelig å tenke at dette kan være en festeblødning og at jeg selvfølgelig er gravid nå. Klarer ikke å stoppe den hjernen min altså!! Nå kjenner jeg ømme pupper og stikninger i magen, det stikker når jeg nyser. Utflod, men ingen farge på den. Det blir noen spennende dager fremover nå!! Har IKM i morgen, men tror ikke jeg orker å teste i tilfelle den blir negativ:( Hvordan går det med dere andre?? Klare for julemirakel?
pjokkemamma*07+10* Skrevet 8. desember 2008 #72 Skrevet 8. desember 2008 Følte meg skikkelig sikker i helgen, alt kjentes sånn som sist jeg ble gravid. Nå har jeg hatt skikkelig magesjau idag, magen har gjort skikkelig opprør. Et eller annet jeg har blitt smittet av tror jeg. Følte meg plutselig nervøs for at dette ikke går så bra allikevel. Kjipt.
maaneskinn Skrevet 8. desember 2008 #73 Skrevet 8. desember 2008 IKM i morgen. Tok en test i 20:00-tiden i kveld, men den var negativ. Jeg tar ikke ny test. Bare venter og ser om TR dukker opp siden det er så kort tid igjen.
superspent75gravid Skrevet 9. desember 2008 #74 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har ikm i dag, men vil ikke teste før i morgen pga at tr hegte seg opp i 2 dager forrige pp. Det har ikke dukket opp noen tr, og i nattt våknet jeg av at jeg måtte på do å tisse 3 ganger. Det pleier ikke jeg å gjøre. Har også vonde stikk i magen når jeg tar i. Må si at akkurat nå er håpet stort;))!!! Det hadde vært flott med et srort juleunder nå ja:)) Må si jeg er skikkelig spent på deg nå trilletralle;)) Håper det sitter en spire hos deg!!!
Mikkemafian Skrevet 9. desember 2008 #75 Skrevet 9. desember 2008 Hei:) ingen helligdager her ennå!! Og jeg er optimist denne gangen (også). Har mange symptomer og ingen tr, så det er jo lov å håpe. Men som deg superspent har jeg opplevd at tr har hengt seg opp, så jeg får teste på fredag/lørdag når jeg har fått tak i test:) Hvis ikke jeg får besøk først, da.. (også kalt helgardering!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå