grace&hope Skrevet 9. desember 2008 #76 Skrevet 9. desember 2008 Da begynner jeg på min 16. pp! BLÆH!! :-)
Mikkemafian Skrevet 9. desember 2008 #77 Skrevet 9. desember 2008 Huff da, grace&hope... Krysser fingrene for at det blir din siste i denne omgang!!
maaneskinn Skrevet 9. desember 2008 #78 Skrevet 9. desember 2008 IKM i dag. Jeg har nettopp postet et eget innlegg. Kunne gjerne skrevet det her, men jeg tenkte ikke på det.
*Mo9cA* Skrevet 9. desember 2008 #79 Skrevet 9. desember 2008 Hei hei jenter:-)) I morgen har jeg IKM og har e fantastisk god følelse denne pp!!! Har faktisk ømme pupper denne pp og ikke ømme brystvorter og det MÅ da være ett godt tegn?? Ellers så har jeg ganske mye mensmurringer av og på og har hatt det i ett par dager, men slik var det forrige pp også uten at jeg var gravid. Jeg kjøper meg ett par tester i morgen og tester på kvelden da eller torsdag om ikke tr kommer i morgen. Etter denne pp har vi prøvd i 1 år så nå er det på tide at d klaffer!!!! Lykke til alle sammen:-)) Klem fra
solstråle :) Skrevet 9. desember 2008 #80 Skrevet 9. desember 2008 IKM i morgen.. Ingen tegn til tr, men ingen graviditetstegn heller.. Hadde vært greit å bare få vite med én gang om en er gravid eller ikke, i stedet for å gå og vente på om tr dukker opp eller uteblir, og all denne testingen.. Flere enn meg som blir helt nervøs av disse testene?? Denne gangen har jeg bestemt meg for å ikke teste før en uke etter IKM (med mindre tr kommer først..)
*Mo9cA* Skrevet 9. desember 2008 #81 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har faktisk ikke testet på maaange pp jeg. Orker ikke skuffelsen så venter til godt over IKM og da kommer som oftest tanta. Det er kjipt å få mens hver mnd, men det er faktisk kjipere å få negativ test OG mens:-(( MEn nå skal jeg teste på IKM dagen eller dagen etter denne pp da. Er SÅ sikker på at det har klaffet så da prøver jeg. Lykke til i morgen:-)) Klem fra
maaneskinn Skrevet 9. desember 2008 #82 Skrevet 9. desember 2008 Ja, blir nervøs, men jeg er altfor nysgjerrig til å ikke teste litt før eller selve IKM-dagen. Imponert over deg som skal vente en hel uke.
maaneskinn Skrevet 9. desember 2008 #83 Skrevet 9. desember 2008 Lykke til. Ikke godt å si ang. symptomer. Kroppen lever sitt eget lille liv.
lovise78 Skrevet 10. desember 2008 #84 Skrevet 10. desember 2008 Jeg også må si meg imponert over alle som klarer å vente med testing. Hadde selv IKM igår (tror jeg da), men ingen mens og bare negative tester. Men har ureg syklus, så bare å tøye tolmodigheten. Har masse murringer, ømme pupper og masse utflod. Har fortsatt et lite håp så lenge TR ikke har innfunnet seg! Hvilke tester bruker dere? Bruker billigtester, den stav utgaven. Er de til å stole orntlig på? Har en CB liggende. Tror jeg skal prøve den på fredag.
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 10. desember 2008 #85 Skrevet 10. desember 2008 Jeg TROR jeg har IKM på Søndag (dersom jeg har 28 dagers syklus, noe jeg ikke har peiling på siden jeg nettopp har fått tilbake TR etter fødsel og amming..). Føler meg egentlig litt småkvalm og uggen og lurer på om jeg har vørt heldig og fått klaff på første forsøk. Sikkert litt optimistisk av meg, men de to andre gangene har jeg vært ganske så heldig. Lurer bare nå på hvor lenge jeg skal klare å vente før jeg tester. Tror jeg hadde syklus på ca 32 dager før jeg ble gravid sist, kanskje lurt å vente til dag 30 i hvert fall da?? Hva syns dere eksperter?? )
maaneskinn Skrevet 10. desember 2008 #86 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er i samme situasjon som deg. IKM i går, tirsdag og ikke tegn til TR. Jeg bruker billigtester - strimmel. Jeg har tatt tre stykker, mandag, tirsdag og i dag. Usikker på om jeg ser svak strek eller om det bare er skyggestrek og at jeg lurer meg selv. Hvis ikke TR dukker opp til i morgen, hvor jeg er to dager på overtid, så skal jeg kjøpe en CB. Lykke til. Håper du får det svaret du ønsker.
maaneskinn Skrevet 10. desember 2008 #87 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er ingen ekspert, men jeg hadde sikkert tatt en test på søndag. Hvis den hadde vært negativ, så hadde jeg ventet to dager. Lykke til ihvertfall.
pjokkemamma*07+10* Skrevet 11. desember 2008 #88 Skrevet 11. desember 2008 Følte meg kjempegravid forrige uke, fikk så magesjau og mistet det meste av kroppens innhold(føltes det som) i løpet av et par dager. Så kjente jeg absolutt ingenting av graivd-ting etterpå. Helt overbevist om at alt håp var ute. Nå har det gått et par dager til og idag har jeg vært skikkelig øm i magen. Mensenvondt... Fare for at TR kommer i løpet av helgen. Har selvfølgelig også et piiittepittepittelite håp om at det er andre grunner til mensenvondt...men syns det virker usannsynlig. Gravid-følelse er litt annerledes enn mensenfølelse syns jeg å huske...eller hva?
Frk Marge Skrevet 11. desember 2008 #89 Skrevet 11. desember 2008 jeg er en dag over ikm uten tegn til å få tantebesøk enda ... håper jeg da. tok en cb i går som var negativ, men det bryr jeg meg ikke om. nå er planen å vente til fredag og ta en ny test da om ikke tante har kommet på besøk innen da.... er veldig frustrerende dette her...
superspent75gravid Skrevet 12. desember 2008 #90 Skrevet 12. desember 2008 Jeg hadde ikm på tisdag. Kan være noe uregelmessig, så ikm kan være på ons og tors også. Tok cb i på ons som var neg. Jeg ble utrolig skuffet, for jeg følte meg så sikker på at jeg var gravid. Jeg har skikkelig stikk inn i siden på magen som gjør vondt når jeg hoster og tar sittups osv. Det hadde jeg når jeg gikk gravid sist også... Egentlig skjønner jeg ingenting:( Ikke dukker tr opp heller.. Ikke så mye som litt spotting en gang. Blir egentlig litt oppgitt, for nå ser det jo ikke ut som om vi rekker å prøve i desember da den forbaskade tr bare blir borte!!!
lovise78 Skrevet 12. desember 2008 #91 Skrevet 12. desember 2008 superspent75; Samme her! Skulle også hatt IKM tirsdag, men har også ureg syklus. TR har heller ikke kommet her, og har testet sist i dag, både med billigtest og CB, og begge var blenda hvite! Ingen skygger eller noenting. Æsj altså! Men hadde selv mistanke om at vi ikke traff på el (mannen dro bort i forb med jobb), så har vært forberedt på at det ikke klaffe nå. Satser på TR kommer snart, så det blir litt romjulskos:-)
superspent75gravid Skrevet 12. desember 2008 #92 Skrevet 12. desember 2008 lovise78; Jeg har også testet nå i dag. Negativ den også. Det er så kjedelig å havne i ingenmannsland!! Kjenner ikke anntydning til tr heller. Gjør du? Etter jul skal jeg prøve akupunktur tror jeg. Har hørt mye positivt om det.. Nå skal jeg prøve å glede meg til jul, og tenke på at jeg faktisk har ei søt jente på 2 år og at jeg slipper svangerskapskvalme i julen;)) Det er sikkert ikke noe godt
pjokkemamma*07+10* Skrevet 12. desember 2008 #93 Skrevet 12. desember 2008 Jeg må si det er et kjempepoeng. Tenk å sitte ved bordet mens alle fråtser i ribbe og alt det gode tilbehøret og så orker man ikke spise noenting. Blæ, akkurat det har jeg ikke lyst til.
lovise78 Skrevet 12. desember 2008 #94 Skrevet 12. desember 2008 superspent75; Kjenner ikke antydninger til TR, men den kommer nok i helga tenker jeg... Jeg har også hørt mye bra om akupunktur, men synes det koster en del jeg da. Men hva betaler man ikke om det kan føre til noe positivt:-) Er bare i 1pp, så jeg må vel ha litt tolmodighet. Jeg har også tenkt på at nå slipper man å evt være kvalm i jula. Familie og venner hadde nok fort fått mistanke om man hadde sluttet å nyte alkohol og kaffe sånn plutselig også. Så satser stort på at januar blir vår måned:-) Utrolig fin start på året om man hadde fått full klaff da:-)
Mikkemafian Skrevet 12. desember 2008 #95 Skrevet 12. desember 2008 Så utrolig rart!! Jeg har heller ikke fått tr ennå. Har riktignok ikke testet heller, men jeg venter en negativ test, selv om jeg har haugevis med symptomer!! Økt utflod, trøtt, blør i tannkjøttet, superømme pupper, og jeg synes de ser annerledes ut, litt kvalm, stikninger i magen som kjennes ut som sånne strekk som jeg hadde når jeg var gravid sist!! Og til dere som venter på tr. Forrige gang jeg var gravid, testet jeg negativt helt frem til 6 dager over IKM. 7. dagen var testen positiv, så det er ikke umulig:) Men jeg tør nesten ikke teste!! Er så redd for at den skal være negativ, og da kommer jeg til å bli så vanvittig skuffet. Og jeg som hadde bestemt meg for ikke å blåse opp forhåpningene denne gangen.. Lykke til alle sammen:)
lovise78 Skrevet 12. desember 2008 #96 Skrevet 12. desember 2008 Trilletralle:-) Oj, så flink du er! Hvordan klarer du la være å teste? Jeg har svidd av noen tester den siste uke, og som du sier så blir man jo skuffet hver gang. Selv om jeg er ganske sikker på at vi ikke traff EL, så må jeg jo bare teste likevel....... den logiske tankegangen er blåst bort i alle disse testene.... hehe, må le selv om det er litt fortvila:-) Jeg skal prøve som deg å ikke blåse opp forventningene neste pp. TR kommer nok i helga, så da er det klart for romjulskos:-) Blir spennende å høre hva som blir utfallet hos deg da:-)
Mikkemafian Skrevet 12. desember 2008 #97 Skrevet 12. desember 2008 En av grunnene til at jeg ikke har testet, er at jeg ikke har hatt noen tester hjemme. Jeg bor på en liten plass som heter: ikke akkurat verdens navle, og jeg har ingen planer om å ta turen innom lokalbutikken og spørre etter test, nei!! I morgen skal vi på julegaveshopping, og hvis ikke tr har meldt sin ankomst, så blir det en liten tur innom apoteket for at vi skal kunne se om vi får verdens beste julegave. Veksler mellom stor tro på at det har klaffet denne pp, til følelsen av at tr kommer hvert øyeblikk. Jeg har også vært forsinket i en uke før uten at det har vært noe barn på vei, så jeg betegner meg som realist med voldsomme forhåpningsbyger.
maaneskinn Skrevet 12. desember 2008 #98 Skrevet 12. desember 2008 Ser ut til at jeg har hatt en kjemisk graviditet. :/
solstråle :) Skrevet 12. desember 2008 #99 Skrevet 12. desember 2008 To dager over IKM, og ikke noe tegn til tr..!! Merker håpet bare stiger og stiger. Men har nettopp vært syk, så det kan jo ha utsatt tr litt.. Ikke tatt sjansen på å teste ennå, blir så utrolig skuffet når testen er negativ! Men hvis jeg ennå ikke har sett noe til tr på mandag, så tar jeg meg sikkert en tur på apoteket Hadde virkelig vært den beste julegaven!
Solisolden Skrevet 12. desember 2008 #100 Skrevet 12. desember 2008 Jeg hadde IKM ca tirsdag og fikk menssmerter den dagen og det har vart helt fram til nå ikveld men fremdeles ingen TR! Føles som om Mensen er fanget inni magen min og liksom presser på, i tillegg til at jeg har litt hvit utflod. Har aldri hatt det slikt før... Så hååååper det er et tegn tester kanskje i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå