Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. november 2008 #101 Skrevet 19. november 2008 Ja, om vi ikke er gravide så må jeg til psykriater eller noe tenker jeg hehe Har IKM tirsdag eller onsdag til uken....men har hatt litt ustabile sykluser, men om IKM er 14 dager etter EL så er det rundt de dagene der :-) Kikka på profilen min på babyverden og der står det at jeg er på dag 23 i syklusen min. og 6 dager til en test kan være positiv :-) Tror jeg blir smågal snart jeg hehe Og på fredag så er det fest med jobben, da MÅ jeg jo teste, men om den er neg, så kommer jeg til å kose meg, men med måte tror jeg :-)
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 19. november 2008 #102 Skrevet 19. november 2008 Ja, spørs nok om det ikke er klart for en tur til psykiater for flere av oss da.. Hehe:) Spennende! Da kan du jo faktisk teste med cb til helga du da:) *Krysse fingrene for deg* Har ikm på torsdag jeg, regnet 14 dager fra EL, så jeg må vente litt lenger enn deg. Men skal prøve en test på mandag, og er den negativ, så skal jeg vente til torsdag:) Åh! Fælt å ikke vite når man skal ha litt alkohol innabords ja! Skal på julebord med jobben til samboer i helga vi også, og jeg lurer på om jeg skal stå over alkohol faktisk, uten at jeg vet om jeg er gravid eller ikke. Begynner å bli paranoid vettu:) Er den negativ da, så kan du med god samvitttighet kose deg på fredag, men som du sier så kan man jo gjøre det med måte. Er ikke sikkert det smaker deg noe særlig heller når du ikke vet helt sikker:/
monkri mamma til 4 Skrevet 19. november 2008 #103 Skrevet 19. november 2008 hei på dere. har halsbrann i dag j. er vel litt tidlig med sånne symptomer når j har ikm den 29. kanskje d er noe j har spist.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #104 Skrevet 19. november 2008 Hmm... leste det du skrev Et lite håp... CB digital, ja.. Hadde jeg glemt! Har ikm på tirsdag, og tenkte kanskje teste lørdag med billigtest som jeg har liggende. Men er jo redd for at den er negativ. Og klarer ikke vente helt til tirsdag heller. MEN hvis jeg tar en CB digital på søndag morgen, så bør vel resultatet være "sikkert". Er det ikke opptil 4 dager før? Og er den negativ da, slipper jeg å tenke noe mer på denne pp'en Takk for at du ga meg blod på tann... HAHA!
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 19. november 2008 #105 Skrevet 19. november 2008 Jaujau... det går nå ikke veien med meg og denne teite ELen. Jeg trodde kanskje jeg skulle få positiv ELtest idag(for testen var litt sterkere i går kveld enn det den har vært alle andre dager), men NEIDA. Nå er ELtestene heeeelt blendahvite:( Så jenter, når ville dere gått ut fra at IKM er: Jeg fikk mens 03.11 EL slimet og stikningene begynte torsdag 13.11 og sluttet lørdag 15.11. Jeg begynte å ta Eltester fredag 14.11 og har vært negative hele veien(men med en svak strek, noe den ikke er idag lenger). Skjer det ofte at man ikke har EL?
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 19. november 2008 #106 Skrevet 19. november 2008 Minstemann: Ja, det kan du jo faktisk:) Det er vel fortsatt en viss prosent som ikke vil gi utslag når det fortsatt er noen dager til, men sjansene er iallfall til stede:)
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 19. november 2008 #107 Skrevet 19. november 2008 Ikke det at jeg har peiling, men kanskje du hadde EL før du begynte å teste? Det kommer jo litt an på hvor lang syklus du har pleid å ha da? Som sagt så har jeg egentlig ikke noe erfaringer å gå utifra siden det er min første pp og jeg ikke har barn fra før, men symptomene betyr kanskje mer enn testene, og det kommer jo an på når på dagen du har testet på dagen også kanskje?
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 19. november 2008 #108 Skrevet 19. november 2008 Takk for svaret:-) Jeg tror rett og slett jeg skal prøve å slutte å tenke på dette, merker at jeg har blitt en smule gal;) Tenker så mye på det at kroppen sikkert bare blir stressa, men er sååå vanskelig å bare slappe av å ikke tenke så mye..hehe Tror jeg bare skal gå ut ifra at jeg hadde EL en gang i helgen, og fortsette å ha sex iallefall annenhver dag bare itillfelle jeg får en sen EL. Håper virkelig det klaffer for dere alle, dette skal bli måneden vår!! :-)
Gjest Skrevet 19. november 2008 #109 Skrevet 19. november 2008 Sjekket på Clearblue og testen er 90% sikker 2 dager før, så kjøper en med 3 tester Og hvis den er negativ så stiger jo HCG hver 3. dag, og kan i så fall ta en ny på onsdag.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 19. november 2008 #110 Skrevet 19. november 2008 Forresten. Som jeg spurte. Er det vanslig å ikke ha EL noen måter, eller har man det antageligvis selv om negative tester? Ble litt nysgjerring, for har jo tenkt før at man alltid har EL hvis man har mens...
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 19. november 2008 #111 Skrevet 19. november 2008 Ja, det beste er jo å slappe av og ikke stresse med denne testingen og tenkingen, men der jo helt UMULIG! Hehe:) Jeg søkte på nett nå bare for å sjekke om det går an å ha en syklus uten EL, og det er flere som lurer på det samme og det er faktisk mulig, eller du kan ha hatt det uten å vite om det, har et par linker her: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=505268 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=370226 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=333872
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 19. november 2008 #112 Skrevet 19. november 2008 Ja, man vet jo at det beste er å slappe av, men lettere å si det enn å gjøre det;) Leste de linkene(eller den i midten fikk jeg ikke til å fungere). Mulighetene mine er altså enten at jeg hadde EL fredagen eller før, at jeg har hatt EL uten riktig utslag på testen(har testet om morgnene både fredag og lørdage) eller så har jeg rett og slett ikke hatt EL(noe som også virker litt sannsynlig siden jeg fortsatt har litt slimete utflod). Jeg får vekl bare vente å se, jeg som er så utålmodig!!! Haaaater å vente!! ....hehe
Lipsy Skrevet 19. november 2008 #113 Skrevet 19. november 2008 Hva tenker dere om trening i denne fasen? Er det lurt å holde seg litt roligere slik at et evt. egg får festet seg.. ? Eller er jeg helt på jordet her.. Denne prøvingen gjør meg litt hysterisk tror jeg.. :-)
Gjest Skrevet 21. november 2008 #114 Skrevet 21. november 2008 Heia! Her var det stille om dagen.. Men det er vel stille før stormen regner jeg med Snart uka vår Ikke mye til symptomer om dagen for min del. Men har jobbet 2 nattevakter nå, og da blir alltid kroppen i ulage, - så har fortsatt et liiite håp..
meg & to små vampyrer Skrevet 21. november 2008 Forfatter #115 Skrevet 21. november 2008 hei hei, ja stille her ja. Jeg har bare et symptom og er dermed negativt innstilt,
monkri mamma til 4 Skrevet 21. november 2008 #116 Skrevet 21. november 2008 akkuratt nå, så har j ingen symptomer. da tenker j bare negativt...... grrrrrrrr..... hadde ikke helt lysta denne pp, så d er ikke sikkert j traff heller.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 22. november 2008 #117 Skrevet 22. november 2008 jeg er også skikkelig negativ denne måneden, føler egentlig ikke at det har klaffet tross at jeg har sympt fra tid til annen! "Bare" 5 dager igjen!!!
jobber med saken har klart det Skrevet 22. november 2008 #118 Skrevet 22. november 2008 Nå er det snart testetid:) Jeg har ikke tenkt å sponse clearblue mer enn nødvendig denne måneden. Synes vi burde få kvantumsrabatt.. hehe:) Lykke til alle sammen:)
Ms Fixi Skrevet 22. november 2008 #119 Skrevet 22. november 2008 da er jeg på dag 28 av min syklus... testet i dag morges men den va seff blendahvit:( tror ikke jeg har ikm før ons-tors men siden syklusen min lever sitt eget liv kan man ikke vite! går på pergo denne pp og har hatt gravidsymptomer i over en uke nå... begynner og bli skikelig lei hele greia...
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2008 Forfatter #120 Skrevet 22. november 2008 jeg er gravid:) tralalala:) testet på dag 29:)
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 22. november 2008 #121 Skrevet 22. november 2008 Kjempebra! Har jo fulgt med her inne en lang stund, selv om jeg ikke nødvendigvis skriver så mye. Den siste tiden er det ganske mange som ahr vært her en stund som er gravide. Det er oppmuntrende, syns jeg! meg & lille vampyr: Grattis! :-)
jobber med saken har klart det Skrevet 22. november 2008 #122 Skrevet 22. november 2008 Grattis meg & lille vampyr:) Og til dere andre som allerede har testet positivt:) Håper å følge etter dere snart:)
monkri mamma til 4 Skrevet 23. november 2008 #123 Skrevet 23. november 2008 Gratulerer da meg & lille vampyr. håper j kommer etter snart. tørr ikke å teste enda. du får kose deg masse... klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå