monkri mamma til 4 Skrevet 17. november 2008 #76 Skrevet 17. november 2008 hei på dere alle sammen.... tror j er ferdig med el, hvis den ikke kom senere. har litt vondt nederst i magen og ikke på sidene, som du har når du har el.. er jo lov å håpe, men vet ikke helt om j tørr. har fått beskjed om at flere barn du har før kjenner du symptomer. hmmmmmmm.... hva skal j tro da?
jobber med saken har klart det Skrevet 18. november 2008 #77 Skrevet 18. november 2008 Heisann jenter:) Hvordan går det med dere? Noen som har fått noen symptomer?? Jeg har vært skikkelig stiv og støl i magen i det siste. Håper det er et tegn:) Lykke til alle sammen:)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2008 Forfatter #78 Skrevet 18. november 2008 Ja! Masse kviser på ryggen! Ekkelt, ekkelt, men kanskje et tegn:)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 18. november 2008 #79 Skrevet 18. november 2008 Heihei jenter. Jeg melder meg litt halvveis inn her, for skravler litt med uke 49erne også Jeg skulle hatt ELigår og IKM 1des. MEN jeg begynte å teste etter EL på fredag(CD12) og har testet frem til igår uten positive tester. Imidlertidig tror jeg at jeg har hatt EL pga dette: fra onsdag til søndag har jeg hatt veeeeldig lyst på sex...hehe. Har vanligvis det vel EL. På torsdag og fredag hadde jeg Elslim(og bittelitt de siste dagene). Hadde masse murringer/stikninger og litt kvalme fra torsdag og frem til lørdag. Så jeg tror jeg stoler på min magefølelse om at jeg har hatt EL, noe som fører til at jeg har IKM torsdag/fredag neste uke.(og derfor har jeg antageligvis begynt å teste etter EL for sent?!) På søndag kveld begynte jeg forresten å klø noe iherdig på brystvortene, det har fortsatt en del til nå. Noe som jeg bare har opplevd EN gang før, og da var jeg gravid:-) Men kan vel ikke tror at det kan ha noe med det ¨å gjøre for det er jo evt,. bare 4-5 dager siden EL. hehe.... Bare litt hormonell sikkert;) Lykke til alle sammen!!!!!! Håper dere ikke får en like rotete syklus som meg;)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. november 2008 #80 Skrevet 18. november 2008 symptomer og symptomer....hehe...sikkert veldig innbilte her i gården da, men her er iallefall de jeg har registrert hehe: I dag fryyyyser jeg....kan jo bare være at det rett og slett er guffent. "støl" og stikkinger i underlivet Korte anfall av ømme bryster hehe - går over så fort jeg kjenner etter hehe Halsbrann på kveldene - vet ikke om det er noe symptom da, kan jo bare være noe jeg spiser... Oppblåst - eller rett og slett bare feitere hehe Blir spennende å se da, hadde el på onsdagen så er 1 uke siden i morgen. Kanskje litt tidlig å kjenne symptomer eller`? Men men, utrolig hva hjernen kan få kroppen til å kjenne :-)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 18. november 2008 #81 Skrevet 18. november 2008 Ja, morsomt det at man kan innbille seg SÅÅÅ mange symptomer når man vil være gravid. Tror aldri jeg har kjent så mye rare ting med kroppen min før jeg begynte å kjenne skikkelig etter;) Heldig du "Samsyn", som vet når du hadde EL. Er så dritt å ikke vte om jeg hadde EL for noen dager siden eller om jeg ikke har hatt EL i det hele tatt! Blæh!!! hehe....
Ms Fixi Skrevet 18. november 2008 #82 Skrevet 18. november 2008 godt og se det ikke bare er meg som er på symptomjakt;) ømme bryster,stikkninger i magen,vokseverk i kroppen... også har mannen min halsbrann men vet ikke om det teller;)) hatt mensmurringer i kroppen de siste 5-6 dagene... men har ikke ikm før ons-tors neste uke:(
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. november 2008 #83 Skrevet 18. november 2008 Forrige pp så testet jeg etter el nesten hver dag frem til TR kom. Testet kun på ettermiddagen og var aldri i nærheten av å få positiv test. Så mistenker at jeg ikke hadde el forrige pp. Denne gangen startet jeg naturligvis igjen tiiiidlig med el-tester, startet bare et par dager etter at TR dro på besøk til noen andre. Og testet morgen, ettermiddag og kveld. Hadde skikkelig positive tester hele tirsdagen, hele dagen, onsdag var de igjen negative, så det gjør meg jo litt optimistisk da...:-) Nå vet jeg iallefall at EL mest sannsynlig har vært her da.....men det gjør nok sitt til at jeg er skikkelig innbilt gravid for tiden også hehe. Masse lykke til alle sammen.....vi satser på frø i magen til jul hele gjengen vel? :-)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 18. november 2008 #84 Skrevet 18. november 2008 Huff. Håper virkelig jeg hadde EL!! :S Hadde du Elsmerter og slim forrige måned da? Eller kjente du ikke noe til EL i det hele tatt? Håper virkelig at jeg har EL! Vi har planlagt å fortelle det til pappa og foreldrene hans på julaften hvis jeg blir gravid(er jo da rundt 8 uker på vei evt.) Hadde vært SÅÅÅÅÅ hyggelig!! :-)
Gjest Skrevet 18. november 2008 #85 Skrevet 18. november 2008 Ja det var denne symptomjakten ja... Tenker egentlig at det ikke har klaffet denne pp, men har jo et håååååååååp. Derfor legges det merke til hver LILLE ting som skjer med kroppen. Tror egentlig "symptomene" er der hele tiden, men er man på jakt så... Har fortsatt ømme brystvorter (men hele brystet føles ømmere på morgenen), hadde samme murringer i magen i dag da jeg våknet, og virker som utflod er våtere. Men fortsatt leeeeenge til vi kan teste Samsyn og lille Camilla? Eller har du begynt? Hihi... Har også kanskje en mindre gjeng enn deg med grav.tester (billigtester) som skal tas kål på denne pp. Har brukt opp el-tester for 2 pp, og bestemt meg for at el-testingens tid er forbi. Vi blir bare stresset av det... Så klaffer det ikke nå, får vi følge instinktet. Kjenner dessuten ganske godt når jeg har el nå Å, utålmodig, jeg!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. november 2008 #86 Skrevet 18. november 2008 Var like før jeg testa i morges hehe, men klarte å motstå fristelsen ... På fredag er det fest på jobben så da MÅ jeg jo teste.....og er den negativ så regner jeg med å leve som normalt....men kommer kanskje til å ta det litt mer normalt enn jeg ellers ville gjort hehe Og skulle det vise seg at det har klaffet denne pp, ja da har jeg MAAANGE el og g tester gitt hehe, kan jo drive forskning på 4 sykluser med den gjengen jeg har liggende ;-) Forrige pp, så hadde jeg murringer og vondter som skulle tilsi el, men fikk ikke positive utslag på testene. Hadde ikke særlig med el-slim heller. Denne gangen hadde jeg samme murringene, men nå med positivt utslag på testene, og kanskje litt el-slim,men ikke mye.... Forrige pp så følte jeg at det ikke hadde klaffet, men denne gangen kjennes det mer ut som at det kanskje har gjort det. Men så var det denne ønsketenkningen igjen da hehe
Gjest Skrevet 18. november 2008 #87 Skrevet 18. november 2008 Skrulla86: Hvor lang syklus har du? Høres jo ut som du har hatt el utifra dine egne symptomer. Det kan jo hende testen ikke har virket som den skal. Men tenkte på at jeg hadde 28 dagers syklus før den plutselig forskjøv seg til 35 - 36 - og nå 38 dager. Dvs. at jeg antakeligvis hadde el da jeg nesten ventet mensen (testet ikke el denne perioden). Kanskje du bare skulle testet innimellom fram til neste mens (håper jo ikke du får den da!) sånn i tilfelle? Vi håper også den sitter denne mnd, og har i så fall tenkt på julaften vi og ) Godt vi er optimister innimellom..*ler*
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 18. november 2008 #88 Skrevet 18. november 2008 Jeg har hatt litt forskjellige lengder på syklusen..hehe. 27,28,29,,32 og 38 dager...hehe. huff. Men har som regel hatt EL på dag 12-14 alle gangene utenom 1 gang(på den 38 dager syklusen min hadde jeg EL antageligvis rundt dag 21). Er på dag 16 idag, så får jo bare se. Må si at når jeg testet for EL fredag og lørdag så testet jeg om morgenen, så de er kanskje ikke så gyldige? Jeg føler liksom at jeg har hatt EL, men irriterer meg over at testene ikke er enige med meg:-) Huffameg, greit å ha noen å klage til;)
Gjest Skrevet 18. november 2008 #89 Skrevet 18. november 2008 Tenkte test i dag tidlig jeg og, men tok meg sammen! Har sagt jeg ikke skal teste før søndag.. Vi skal ha gjester lørdag kveld, så burde kanskje testet før det... Får se. Kan jo hende noen roper på meg før den tid og.. *fnis* Forrige pp visste jeg også at det teoretisk nesten var umulig, men nå vet jeg det er håp. Men ja, det var denne ønsketenkningen
Globox Skrevet 18. november 2008 #90 Skrevet 18. november 2008 Henger meg på denne tråden jeg...Aaaalt for tidlig å begynne å lete etter symptomer, har ikke ikm før om 10 dager men men...man kan jo ikke dy seg heller da...merker at det ligger og ulmer i underbevisstheten hele tiden...Er litt usikker på når el var denne mnd, skulle etter boka være 14., dvs 14 dager før og etter mens, men jeg fikk el-slim allerede dag 7 (!) og det varte helt til dag 11/12. Noen som vet om jeg da har hatt el den siste dagen med slim eller om man kan ha noen dager opphold etter el-slim før el kommer 2-3 dager etter?? Hadde sex på dag 8,9, 11 og 13 denne pp (alle med el-slim), så jeg hååååååper det har klaffet! Jeg pleier alltid å få ømme pupper et par tre dager etter el, men kjenner ingen ting nå...har heller litt svaaak murring nederst i magen...Det blir spennende å se...
Shiny84 Skrevet 18. november 2008 #91 Skrevet 18. november 2008 symtomene mine er de samme som forrige mnd, dvs innbildt, hi, hi, hi....
SuperKlar86Gravid Skrevet 18. november 2008 #92 Skrevet 18. november 2008 Ventinga er gørr!! Jeg har ikke IKM før lørdag 29 nov... Så uansett om jeg er blitt gravid ville jeg vell ikke kjenne noe ennå. Men jeg innbiller meg at puppene er littegrann ømme, men det er mulig innbilning. Jeg har tempa og tatt EL test denne pp, og jeg har sett på et sånt "suksess-skjema". Der ser det ut som at tempen øker om man er gravid, noen dager etter EL... Der det riktig? M.a.o vil det si at man kan ane at man er gravid gjennom temp faktisk en stund før man skal ta graviditetstest?.. Uansett så ligger tempen min på ganske normal, 00,10 ver gjennomsnittet kanskje. Jeg ble gravid på akkurat samme tidspunktet som nå, i fjord. Men mistet da i SA. Kanskje er det denne månden som er best for meg å bli gravid? Noen andre her med IKM i slutten av uke 48 som føler noe/temper e.l ??? Klemmer
SuperKlar86Gravid Skrevet 18. november 2008 #93 Skrevet 18. november 2008 ...Og må man ha EL slim for å bli gravid??.. Jeg "fant" ikke noe denne gangen....
Shiny84 Skrevet 18. november 2008 #94 Skrevet 18. november 2008 jeg har ikke hatt el-slim verken forige mnd eller nå... så.... tror ikke alle har det, eller ikke alle har så mye at man kan se det... tror likevel jeg hadde el om søndag da tappen var åpen og jeg hadde en del smerter..., nå er jeg tørr igjen i allefall så..
SuperKlar86Gravid Skrevet 18. november 2008 #95 Skrevet 18. november 2008 Har du brukt temp eller Tankefull ?
Shiny84 Skrevet 18. november 2008 #96 Skrevet 18. november 2008 nei, har ikke det, eneste jeg har "å gå på" er at tappen var åpen og myk ( i følge mannen) he, he, he og el-smerter samt at det passer med syklusen min beregnet el dag var faktisk på søndag 16. Har bare 21 dager syklus jeg da.... plutslig fått, før var den drit lang... vet jo ikke helt 100% men.... tror det stemmer
Snurrepippen Skrevet 19. november 2008 #97 Skrevet 19. november 2008 Tror jeg har ikm denne uka (47). Jeg kjenner det skjer noe der nede, og krysser fingre for at det IKKE er mensen... Men jeg har lagt inn bind for sikkerhetsskyld - litt pessimistisk med andre ord... :-(
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. november 2008 #98 Skrevet 19. november 2008 Hvordan er formen i dag da jenter? Måtte jo teste i går ettermiddag hehe....hadde ikke drukket på flere timer ;-) Seff negativ da.....hadde jo egentlig ikke venta noe annet heller da, men man skal vel aldri si aldri eller? I dag så er jeg litt småuggen i formen.... TRØTT - men det kan være fordi snuppamor våkna og ikke ville legge seg igjen i går kveld. Vondt i magen - ikke "der nede" men lenger oppe...hmmmm...merkelig Småsvimmel hele tiden Småkvalmen - kommer i korte bølger, men forsvinner heldigvis fort igjen. Kanskje jeg brygger på et eller anna?
Gjest Skrevet 19. november 2008 #99 Skrevet 19. november 2008 Er rar i magen om dagen Og fortsatt ømme brystvorter. Prøver å huske om jeg er sånn til vanlig uken før ikm, men husker ikke.. Kan jo være pms. Humøret går opp og ned i forhold til om det klaffer eller ikke. Ene øyeblikket tror jeg, og i det neste tror jeg ikke. Er så kjedelig om mensen kommer til uka :( Hadde vært så kos om den blir positiv, og ikke minst overrekke nyheten til min kjære. Det gleder jeg meg til samme når det blir! Begynt og tenke hvordan til og med... (gæern) Noen som har tips selv om det er litt tidlig? Har klart å holde meg unna testene enda Men tror jeg prøver en på lørdag morgen. Blir bare så skuffa om den er negativ, selv om det er tidlig. Men da skal jeg kose meg med litt vin på kvelden
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 19. november 2008 #100 Skrevet 19. november 2008 Formen er litt småsjaber. Har dessverre testet noen ganger selv, og like negativ hver gang.. Hehe:) Må jo bare sjekke innimellom om det kan ha skjedd noe mer:) Det er "fine" symptomer det der. Tror ikke du brygger på noe. Er i samme formen selv jeg. Uvel nesten hele tiden. Måtte kaste opp i dag tidlig til og med. Sitter her og kjenner at det romsterer i magen min, og den er gasnke så oppblåst. I tillegg så er jeg trøtt og har utflod. Vi får satse på at vi har symptomer på en liten spire som fester seg:) Er det ikke det, så må vi nok ta en sjekk hos legen tror jeg:) Hehe.. Hvilken dag til uka har du ikm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå