Gå til innhold

Skravlings uke 48?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært uten prevensjon siden 04 men ikke prøvd seriøst mer enn 11 pp... lenge nok,men nå har jeg tatt trippel pergo denne pp så håper det klaffer;) har vært rar i kroppen siden fredag føler jeg men det er sikkert normalt og kjenne etter alt mulig når man prøver og bli gravid...

denne ventingen er til og gal av... prøver og tenke på helt andre ting men det er ikke lett;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, spennende siden du har begynt på pergo!! jeg holder og på å bli gal. men var til gyn på onsdag og da sa hun at el var rett rundt hjørnet så vi tok oss en runde på onsdag og en idag så nå er det bare og håpe og vente!! er skikkelig vanskelig og skal tenke på andre ting!

hvor ofte har dere sex rundt el da? vi holder oss til annen hver dag, men det er jo første pp så kan jo endre seg;)

Skrevet

Heisann alle sammen! Hopper inn her jeg. Tror jeg har ikm i uke 48. Vanskelig å si, har vært så ustabilt i det siste. Alt fra 23 til 38 dagers syklus. Uansett jeg er inne i min 7 pp og holder på å bli galen.. hehe.. "kjekt" å se at det ikke bare meg som holder på å bli tussete av dette her. Tiden går så fryktelig sakte:( Lykke til alle sammen!!!!

Skrevet

Hei hei jenter!

Hvordan er formen?

I teorien skal vel nesten alle oss uke 48ere være ferdig md el nå. Nesten alle da. :)

Alle fått hoppa i høyet osv?

Skrevet

Heihei:)

Formen er bra! Bare håper at litt vondt i korsryggen og litt ustabil og murrende mage, pluss oppkast igår kan regnes som symptomer.. Hehe:) Men det er vel for tidlig å si. Hadde ikke sex på fredag, men på morgenen igår, men ikke på kvelden igår. Så tror det var siste innspurt med pliktsex nå.. Vært litt slitne her de siste dagene. Får håpe det holdt:) Samboer har syntes det har blitt litt mas med alt dette her, men i dag når jeg spurte til frokost om hva han ønsket seg til jul så svarte han en liten Jonas:) (Det er det babyen skal hete hvis det blir en gutt:))

Hvordan er det med deg? Har du en god magefølelse denne mnd.? :)

Skrevet

Jeg har bare en lei og oppgit magfølelse. En sånn "jeg-blir-aldri-gravid"følelse. :(

Jeg tror ikke jeg har hatt noen el. Ikke at jeg har testa, men ikke sett noe slim som de ansre syklusene.

Jeg tror ikke det blir noe egentlig.

Og så må vi bare fortsette med pliktsexen siden vi ikke vet når ting evt skjer.

Det var fine symptomer, men kanskje mer på el enn graviditet foreløpig?

Skrevet

Huff da! Bare vent så skal du se at det klaffer=) Vil du ikke teste om du har EL? Her var det ikke noe EL slim når jeg hadde utslag på testen. Du har kanskje hatt litt symptomer på EL?

Den pliktsexen ja.. Den er slitsom.. Tror det er lurt å kose seg litt når man føler for det, og heller prøve å ha "pliktsex" sånn ca når man tror man har EL:)

Ja, tviler på at det er symptomer på graviditet. Tror smertene i korsryggen kommer av at jeg satt på betong i Vikinskipet igår under gatebil on ice, oppkastet fordi jeg hadde drukket noen glass med rødvin dagen før, og at magen bare gjør opprør.. Hehe:) Men håper litt for det vettu:P

Skrevet

Nei, det er så dyrt og så må jeg teste så lenge og så er jeg redd jeg blir stressa.

Har ingen symptomer på el nei.

hmmm. ja gode forklaringer på symptomene det også ja.

Skrevet

Bruker kun eggløsningskalkisen og plotter inn et par alternativer til den, så prøver vi å ha oss i det tidsrommet kalkis sier eggløsningen er.. + et par dager før og etter da, sånn helt for sikkerhets skyld.

Hvis jeg skulle gjort alt det andre som folk her driver med, så ville jeg stresset meg halvt i hjel, tror jeg. Det ser ikke ut som det er noe fasitsvar på det med "slim" osv.. ser ihvertfall ikke sånn ut ut fra hva som skrives her på disse sidene.

Håper det klaffer for alle denne IKM'en.

:-)

Skrevet

Ja er litt sånn jeg tenker også Aiva.

Men jeg holder på å bli sprø av å håpe på graviditet. :(

Skrevet

Ja, er absolutt slitsomt detta her!

Veldig ustabil i humøret noen dager for litt siden, men det har bedret seg nå :-)

Har vært ørlite mer avslappet denne måneden enn jeg har vært tidligere. Har klart å tenke bittelitt mer "det får gå som det går" (ihvertfall noen av dagene..), så er faktisk ikke jeg som har passet på at det har blitt noe de dagene vi "må" ha oss..

Så er det bare å vente å se om det har funket denne gangen..

Funker det ikke denne gangen, så gleder jeg meg til desember måned. Da skjer det så mye annet og har så mye å gjøre, at jeg neppe vil rekke å fundere så mye på graviditet..

:-)

Skrevet

Ja, i teorien så har jo jeg mye annet å tenke på da.

Har gruppeeksamen i tre uker nå.

Har eksamen 4. og 19. desember + skoleeksamen 16-19. januar.Og masse forberedelser å gjøre før fordi jeg ikke kan disse faga enda. :)

Men i praksis er jeg fremdeles overskyggende babysyk.

Skrevet

Hei hei, slenger meg på denne skravlisen !

Jeg har IKM 29 november. Tester med EL, temp og sekret og følger det skjemaet som er lagt ut på www.pernille.info, synes det er veldig oversiktelig og greit. Blir ikke stressa av det, snarere litt mer optismistisk! Men det med sekret og sånn tror jeg er veldig forskjellig....

Lykke til alle 48`ere !

Skrevet

Jeg også hadde positiv EL denne dagen! :)

Skrevet

nei nå surrer jeg... 13. hadde jeg... 11.var forrige måned.... Uansett morro når man ser at den er positiv!! Hopp i høyet :)

Skrevet

Jeg har lest at man ikke skal ta EL test med morgenurin, men mellom klokka 10-17 ellerno sånn. Det stiger vist ikke før litt ut på dagen.. Det står det vertfall på den pakka :)

Skrevet

jeg har testet noen dager nå (siden onsdag/torsdag tror jeg) og alle har blitt negative! og bare det kjenner jeg stresser meg. tror nok det er lurt av deg vampyr og ikke teste, man blir litt for oppslukt i det. men forventer egentlig at jeg har hatt el siden gyn sa at den var rett rundt hjørnet og at det var en fin slimhinne på plass!!

Blir sykelig spennende å se om det blir pos test eller om tr kommer innom en tur:)

lykke til jenter! *krysser fingrene for oss*

Skrevet

Ja. Jeg tror egentlig min er forbi også. Om jg har el i det hele tatt da:)

Skrevet

ja, jeg synes det er så rart at jeg ikke har fått utslag. el-slimet har vært her og alt tyder på at det er over, men testene er neg, nok en grunn til ikke teste:)

Skrevet

Hei :)

Nå kommer en kjiiip uke for min del! IKM er neste tirsdag, så er liksom ikke noe annet å gjøre enn å vente!!! Er tiden nå for festesmerter hvis jeg i det hele tatt får det, og syntes selvfølgelig jeg kjente et eller annet i dag når jeg våknet. Og nå er det ikke der.. hehe..

Aaaaltfor tidlig å begynne og teste også :(

Blir stressa av denne prøvinga, jeg...tenker ikke på noe annet. Og det hjelper ikke på å være innom bim en gang eller to om dagen.. *flire*

Noen andre som har ikm neste mandag/tirsdag?

Skrevet

Hei igjen jenter:)

Huff ja! Dette blir en kjip uke.. Jeg har ikm på torsdag neste uke, så blir altfor lenge å vente med en veldig rolig uke på jobb. Sitter bare på BIM på dagtid på jobb nå, fordi det er så stille, og da går jo tida enda treigere.. Blæh!

Hva kjente du idag tidlig da Minstemann?

Jeg har innmari vondt i korsryggen, og har konstatert for meg selv at dette må være smerter i forbindelse med graviditet.. Hehe:) Det begynner å trekke litt nederst i høyre side av magen min nå også.. Men kanskje litt for tidlig å si. Vi får se, men altfor lenge å vente!!

Skrevet

jeg har ikm neste tirsdag, kjenner stikkinger og ømhet i området rundt livmor....spennende...

Har også hatt litt halsbrann på kveldene når jeg skal sove....

Sist pp så hadde jeg jo aldri positivt utslag på noen el tester, denne perioden har jeg testet morgen, middag og kveld, og fant da el :-) Så dette blir virkelig spennende!

Men jaggu skulle man kunnet teste med en gang etter el ja...det hadde vært noe...så slapp man å vente i 14 laaaange dager :-)

Skrevet

jeg har ikm søndag uke 48.... heeeeelt på slutten av uken gitt.., tror jeg da... har ikke merket EL-slim verken denne mnd eller forrige, men.., tror jeg hadde el i går hadde litt el-smerter.

Ellers så er jeg en udugelig prøver, ettersom jeg egentlig ikke er så utrolig kiin på å gå høygravid på sommeren, det har jeg gjort før!

Men, blir det sånn så er det jo velkommen.

Har bare hatt sex i går og på torsdag, så har ikke akkurat den største trua denne mnd egentlig.

Skrevet

Har gått høygravid både sommer og vinter, og gikk veldig bra begge gangene ;) (Like slitsomt fordet..hehe).

Vet ikke om det var noe egentlig i dag tidlig, jeg. Var litt murringer, sånn at det var koselig å våkne til :o) ... og begynte å tenke og håpe med en gang. Men gikk over etter en liten stund. Har alltid ømme brystvorter ved el, og sånn er de til mens. I dag tidlig føltes begge puppene ømme, men tror det gikk over og gitt. Så vet ikke.. Har ikke vært den store symptomjakteren til nå, men begynner å bli utålmodig. Vi giftet oss i juni og har hele tiden tenkt og planlagt at denne jula er jeg sikkert gravid. Men var ikke så enkelt dette her... Har bare prøvd aktivt siste 2 mnd da, så skal ikke klage enda.

Samsyn og lille Camilla: Når testet du positivt på el? Jeg hadde positiv søndag og mandag kveld, og negativ tirsdag morgen. Da tror jeg el var natt til tirsdag, men hadde el-smerter på onsdagen og.. Tenkte prøve en test på søndag, jeg :o)

Skrevet

Heisann

Jeg hadde skikkelig positiv test tirs. 11, onsdag 12 var den negativ igjen. så regner vel med at el var på onsdagen....

Er vel ikke så mange dagene til jeg begynner å teste....er jo skikkelig testoman og har en hel gjeng med både el tester og g. tester liggende hehe...

Spennende da! Kan se ut til at vi hadde el samtidig :-) Artig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...