Gå til innhold

Skravlings uke 48?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen uke 48-jenter her?

Skal vi ikke skravle litt da? :)

Jeg er godt i gang med annenhver dag med sex.

Har funnet ut at hver dag i 14 dager (pga uregelmessige og lange sykluser helgarderer jeg) er litt for mye sex for en sliten småbarnsmor, student og arbeidene. :)

Ellers dropper jeg salviete denne måneden. Har drukket det i et halvt år før, men gidder ikke mer siden syklusen ble uregelmessig allikevel.

Og ikke tar jeg hostesaft eller grapefruktjuice eller noenting annet heller. he he. Jeg er en dårlig prøver gitt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann;)

jeg er ganske sikker på at jeg har ikm uke 48 (kansje uke 49). det er fordi jeg har veldig uregelmessige og lange sykluser.

er ny bruker innpå her,er i min 11pp etter en exu der de fjernet ene egglederen og siden da har mensen vært i hytt og pine.. tar trippel pergo denne pp for og stabilisere syklusen. har tatt tre dobble pergo kurer før uten hell så..... er i gang med operasjon sengekos nå da. blir sex annehver dag siden jeg ikke finner el, eller ve sånn ca når jeg har den.... vet noen om hvor lang syklusen blir med pergo? sånn ca ?

lykke til denne pp da jenter;)

Skrevet

Hei sann.

tror j har ikm denne uka der.

syklusene mine har tulla litt de to siste pp.

har 3 barn og nå håper j blir gravid med nr 4 snart.

er så kjedelig å vente...

bruker ikke noe ekstra j heller, tror ikke helt på d der j.

blir j gravid så blir j gravid og hvis ikke, så har 3 nydelige unger å kose meg med...

hørtes litt negativ ut, men er ikke d da...

Skrevet

Hei hei:)

Jeg har ikm i uke 48, er selv begynnt prøvingen, selv om det ennå er noen dager til el:) Håper spira sitter denne pp:)

Ønsker alle dere andre også lykke til:)

Skrevet

Vi er prøvere i 1pp nå og skal forhåpentligvis ha ikm i uke 48. (Er litt usikker siden dette er helt ferskt for oss). Skal forhåpentligvis ha EL på tirsdag, så vi må også bare pent "hoppe i halmen" fremover:) Vi har også kommet igang med sex ca hver dag nå, og får fortsette med det ut neste uke bare for å være sikker:) Hehe.. Spennende det her gitt:) Hadde vært den beste førjulsgaven vi kunne få:)

Ønsker alle lykke til, og det blir spennede å høre om det klaffer for noen av oss:)

Skrevet

Ja, mine er også uregelmessige. teoretisk så kan jeg ha el allerede på lørdag. Men den kan også drøye helt til lørdag neste uke egentlig. kjedelig å ikke vite.

Skrevet

Her passer jeg godt inn ser jeg, sammen med masse uregelmessige sykluser. Vel, etter at jeg fikk tilbake tr i januar, etter min fødsel i mars 2007, har den blitt mer og mer regelmessig. I alle fall i forhold til før fødsel. Så nå har den variert mellom 29 og 35 dager de siste månedene. Så det er vel bare å sette i gang snart...

Regner med IKM er i slutten av denne uka, kanskje tipper den over til uka etter. Har tenkt å bruke EL-tester denne pp, det har jeg ikke prøvd før.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg tror jeg også har ikm i uke 48. Har ustabile sykluser etter p-pilleslutt i Juli og SA i august....så her har vi begynt med annenvherdag trening allerede i begynnelsen av uka hehe.....

Driver å tester med el-tester, fikk tak i kjempebillige tester på e-bay så nå kan det testes morgen ettermiddag og kveld hihi....har dog ikke funnet el-enda, men tar ingen sjanser :-)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!

Håper uke 48 blir vår uke!!!

Skrevet

Ja, annenhver dag er bra her også. Da må vi jo treffe. Så om vi ikke blir gravid er det nok ikke fordi vi ikke treffer el hvertfall;) he he.

Skrevet

Jeg har også IKM i uke 48, søndagen, så lenge å vente for meg!!

Dette er min første pp, så jeg er veldig spent;)

Det som er kjipt er at pga møter og diverse andre ting, så får vi ikke hatt sex mer enn max 2 ganger i løpet av den fruktbare perioden, kanskje bare 1 gang!! Jeg er borte på kurs12-15(sent på kvelden) nov og drar igjen bort på kurs 17(tidlig på morgenen)-21 nov.

Det betyr at vi antageligvis bare får hatt sex 16 nov, 17 er eggløsningsdagen min.

Menmen, kan jo håpe. En gang har jo holdt for mange før:-) hehe...

En eventuell termindato blir ca. 12 augus, og det er jo perfekt:-) Jeg er selv født i August, så det er en fin måned..hehe.

Lykke til alle sammen!!

PS: Jeg var på en side som leverer billigtester, og der selger de nå billigtester(grav) med følsomhet på 10. Har dere vært borti det før? Trodde de mest følsomme var på 25...

Skrevet

Du må lure inn noen kjappe selv om det er seint på kvelden eller tidlig på morgenen da vet du;)

Skrevet

hehe. Får prøve på det da!

Blir jo kanskje ekstra kosete siden vi ikke får sett hverandre så mye den uken;)

Men jeg håper ikke så mye denne måneden, siden jeg er så mye borte. Hvis jeg håper formye blir jeg bare så skuffa hvis jeg ikke er gravid. Så jeg får vel bare heller ta det som en super positiv overraskelse om jeg finner ut at jeg er gravid:-)

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter?

Jeg hopper over til IKM uke 49 gjengen, for det er nok mer riktig for meg. Tror jeg har regna feil og har IKM mandag 1 des.

Lykke til!!

Skrevet

Skal du forlate oss altså? uffda.

Jeg kan egentlig være i uke47gjengen også, men jeg regner ut fra siste mulige dag for ikm basert på de siste måneders sykluser. Jeg kan egentlig har ikm lørdag 22. likegodt som lørdag 29. november. Men men, vi får se hva som skjer.

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter?

Her håper vi som bare det:) Jeg har EL i dag, og her har vi holdt på for å se om vi kanskje kan få det til å klaffe nå:)

Ellers så har jeg innmari vondt i korsryggen mot venstre siden, og det har jeg hatt i 4-5 dager nå.. Har murringer i magen og føler meg jo selvfølgelig gravid:P Hehe.. I tillegg så sliter jeg litt med småkvalme om morgenen og litt sure oppstøt.. Men sure oppstøt og småkvalm har jeg hatt/har vært en stund nå før vi begynte å prøve også.. Mye rart man setter i forbindelse med hverandre altså!

Skrevet

Er kjempelei av alt sammen.. *sukk*

hvorfor må det ta så lang tid?

Skrevet

Huff da! *trøste* Hvor lenge har du prøvd?

Skrevet

weee positiv el-test i dag! første gang jeg har sett den så positiv gitt...så da er det vel ingen hemmelighet hva vi skal gjøre i kveld? hihi :-)

Skrevet

Så bra:) Lykke til! Ja, dere får hoppe til køys:) Hehe..

Skrevet

har el nå j også.

gubben arbe kvelden denne uka, så d spørs om han orker så mye da han kommer hjem.

får bare prøve å lokke han. hehe

Skrevet

Etlitehåp:

er nok ikke noe synd på meg.. er bare i 6. pp. bare litt frustrert og syns verden er urettferdig :-/

ei på jobben feks, ble gravid med spiral og hadde abs ikke tenkt til å få flere..

Skrevet

monkri:

Vekk han på morgenen før du skal på jobb (hvis du jobber da). sett klokka på bittelitt tidligere enn du pleier :-)

Skrevet

trenger ingen vekkeklokke.

her våkner unga fra halv seks el seks.

j arbe ikke akkurat nå, men om 2 uker gjør j d.. hehe

Skrevet

Her var det mange med el da gitt;) Heldiggrisene dere jenter!

Jeg vet ikke når noe skjer. Er på dag 18 av mulig 28,31,35 eller et hvilket som helst antall dager:(

Skrevet

Skjønner at det er frustrerende. Enda verre er det jo når folk rundt en som ikke ønsker eller prøver blir så lett gravide.. Det er vel ikke så lett for de heller.. Men det klaffer nok skal du se:) Skal sende mange gode tanker:)

Vi har akkurat begynt nå vi da så det her er 1pp, så jeg skal ihvertfall ikke si noe.. Men tida blir jo så lang når man venter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...