mammaigjen!! Skrevet 28. november 2008 #101 Skrevet 28. november 2008 Hei ja! ja, nå er vi spente monkri! Jeg går nå bare pg venter på symptom. Pleier å bli fort kvalmen og ømme bryst når jeg blir gravid, så vi får se uti neste uke om det dukker opp noe. Har det veldig travelt og spennende på jobb for tiden, så egentlig haster det ikke så voldsomt. Men tenker nå på det likevel:) Veldig kjekt å høre fra dere alle sammen, må oppdateres vett dere!
tulipp Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #102 Skrevet 3. desember 2008 Hei jenter... Har det skjedd noe nytt... Måtte lete ei stund etter denne tråden... Må bare innom å følge med dere... Jeg går nå i min 8 svangerskaps uke.. Har ikke sakt det til familien enda... Tenke å vente til over jul.... Formen er fin fin, litt kvalm til tider, men ellers helt fin.. Er ikke så oppblåst i magen heller denne gangen. Sist jeg var gravid så sto magen rett ut hele tiden i fra uke 7, men det var jo bare luft da, men det var fryktelig.. Denne gangen kan man ikke se anntydning en gang... Så jeg skal nok klare å holde det hemmelig til jul ivertfall... Lykke til hele gjengen, ønsker dere alle en koselig adventstid.. klem
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 3. desember 2008 #103 Skrevet 3. desember 2008 Hei hei tulipp:kjempe bra at formen din er fin da:)kjekt å holde det hemmelig lengst mulig:))Jeg har ikm 6 des ca så det nærmer seg.Får billigtester i posten i morgen så det blir vel litt smugtesting ja.Har ingen symptomer så tviler vel litt ja.eneste at jeg har så ømt tannkjøtt..det har jeg ikke hatt før..håper vi følger etter deg om ikke så veldig lenge:) klem fra
fiskelykken7pp Skrevet 8. desember 2008 #104 Skrevet 8. desember 2008 Hei! Hvor er dere alle sammen? Kjekt at du følger med oss tulipp. Godt at formen din er brukbar. Det blir vel ikke så mye egen-pleie med tre små troll i huset;). Jeg har idag fått positiv eggløsningstest. Juhuuuu! Har hatt sex hver dag de siste dagene men burde vel egentlig hatt hver andre dag for å øke sjansene? Hadde uansett vært årets julepresang med en positiv gravi-test rett før julaften:). Skal til gynekolog på fredag. Sjekk + celleprøve. Hvor er dere andre i løypa? kjekt med en oppdatering. Hvordan gikk det med deg monkri? Klem fra meg
mammaigjen!! Skrevet 8. desember 2008 #105 Skrevet 8. desember 2008 Joda, er er fortsatt:) Travle tider hjemme.... Jeg har ikm 11 des, og tester ikke før i allefall. Av og til er jeg helt sikker på at det er i boks andre ganger ikke. Symptomene kan vel være innbillte når en ønsker så veldig:) Er spent på hvordan testinga har gått med dere andre?
monkri mamma til 4 Skrevet 8. desember 2008 #106 Skrevet 8. desember 2008 Hei på dere alle sammen. her er d noe merkelig med kroppen min. j fikk tr, men den var bare ordentlig i 2 dager og ellers bare litt brundt ellers. d er litt rart. nå er j så oppblåst i magen og masse kviser og d skal j bare ha da tr kommer og ikke etter. hva tror dere?
mammaigjen!! Skrevet 8. desember 2008 #107 Skrevet 8. desember 2008 hmmm, ikke godt å si. Har du testet deg i det siste? Viss du ikke er gravid, kan det jo hende det nærmer seg el for deg? Irriterende når kroppen gir sånne uklare signaler.
monkri mamma til 4 Skrevet 8. desember 2008 #108 Skrevet 8. desember 2008 nei j har ikke testet meg i d siste. skal ha el i neste uke. har mye utflod også. tørr ikke håpe på noe heller. har blitt så mye skuffa.
mammaigjen!! Skrevet 9. desember 2008 #109 Skrevet 9. desember 2008 jaja, så kom tr denne gangen også da. Sånnedebarra...Så nå får det bli jul med din glede med el på julafta:) Har mann hjemme denne gangen og det er jo en fordel he he. Gir ikke opp nei!
monkri mamma til 4 Skrevet 12. desember 2008 #110 Skrevet 12. desember 2008 ja har vel el neste uke j tror j. hvis j ikke er gravid. tenkte j skulle vente med å ta test til ikm. har noen symptomer, men vil ikke høre på dem.
fiskelykken7pp Skrevet 13. desember 2008 #111 Skrevet 13. desember 2008 hei igjen jenter! Hørtes rart ut med deg monkri. Du tror ikke du kan være gravid? Flere har jo blødning rundt IKM og beskriver det gjerne som en "rar" menstruasjon. Og så er en gravid allikevel. Jeg hadde tatt en test hadde jeg vært deg;). Jeg var hos gynekolog igår pga celleprøve (tildligere hatt celleforandriner og er konisert) og for å se om spiralen hadde gjort noen skade. Han leste operasjonsbeskrivelsen for meg etter fjerning av spiral vha laparaskopi i februar. De hadde da sett på livmor, eggledere og eggstokker. Alt så grei ut. Gynekologen (som forøvrig er en fanastisk mann) sjekket også med ultralyd og mente jeg hadde perfekte forhold;o). Han spurte også når jeg hadde eggløsning sist og jeg sa at det er fire dager siden. Da svarte han at han kunne ha sett noe om det var ca 7 dager siden men kommenterte at jeg hadde tykk eller fortykket slimhinne på livmoren og "det kan godt være du er gravid". Så nå er jeg full av optimisme og neste mandag kan ikke komme fort nok! Jeg hadde en liten blødning igår men tenker at det er relatert til gu. Tenk for en julegave i tilfelle..... men kjenner jeg er reddd for å ha for store forhåpninger og bli skuffet igjen. Nå er jeg snart på vei til jobb. Har jobbehelg (er sykepleier på sykehus)
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 15. desember 2008 #112 Skrevet 15. desember 2008 hei hei jenter. fiskelykken:spennende med deg da:-))har du smugtestet eller? Jeg er ferdig med min første kur på pergo.Jeg som trodde jeg ble så lett gravid..hehe der kan du se..skal til gyn for å se forholdene om et par dager.Håper det blir full klaff for oss alle nå:-))
fiskelykken7pp Skrevet 16. desember 2008 #113 Skrevet 16. desember 2008 hei igjen! jeg har ikke begynt å teste nei. tror at jeg ved tidligere svangerskap ikke har fått pos test før rett etter ikm. har endel svake murringer (føles annerledes enn mensen). er redd jeg innbiller meg noe men har liksom en god følelse denne gangen. hadde positiv el-test sist mandag og pleier å få mensen 14 dager etter dette. Hvordan går det med dere andre? Spennense med pergo mannaen:). er det ikke økt sjanse for tvillinger ved bduk av dette;). oppdater oss etter gyn god klem
monkri mamma til 4 Skrevet 16. desember 2008 #114 Skrevet 16. desember 2008 hei på dere. i dag måtte j rese hemat fra kurs. knakk plutselig sammen og begynte å grine. tok en test og kontroll vinduet vil d ikke komme noen strek, så j må ta en ny. er tomt, så j får kjøpe en og ta i mårra tidlig. er kvalm også litt vondt nederst i magen. åssen er d med dere andre da?
tulipp Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #115 Skrevet 18. desember 2008 Hvordan gikk det monkri,, er så spennende.. Samme med deg fiskelykken.. Skal krysse alt for at det blir en super julegave... Jeg er så som så i formen.Har ligge med innfluensaen her, så det tapper meg for krefter.... Lykke til jenter klem
fiskelykken7pp Skrevet 18. desember 2008 #116 Skrevet 18. desember 2008 Hei igjen! Kjekt at du følger med oss. Jeg har hatt litt begrenset mulighet til å være her inne i det siste pga jule-forberedelser og mye jobbing. Nå har den verste ventingen begynt. IKM på mandag ift eggløsningstest. Vet ikke når jeg kan teste men tror jeg ikke produserer hcg veldig tidlig. Har lyst til å ta test men er redd fpr å bli skuffet;(. Ble optimistisk etter å ha vært hos gynekolog men kjenner at jeg aktivt har jobbet med å senke forventningene mine. Har murringer i magen til og fra men er redd jeg innbiller meg at jeg kjenner dem:-O. Når fikk du positiv test ift IKM? Hørtes ikke mye kjekt ut med influensa nå midt i hektiske førjulsdager. Håper dere alle blir friske til jul! Hvor langt er du på vei? Vært på kontroll? Hvordan går det med deg monkri og hvordan ligger dere andre ann i løypa? Klem
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 18. desember 2008 #117 Skrevet 18. desember 2008 hei jenter. har vært hos gyn i dag og vi så ett egg som var klar til avgang:-)fikk resept på el-sprøyte som jeg satte på meg selv i 1 tiden.jeg skal da få el innen 36 timer,så det er hekkesesong her i huset kan du si.. gyn var veldig positiv og trodde dette skulle gjøre susen.jeg er litt mer pessimist da men....spennende blir det uansett.første test på nyttårsaften:)))) spennende da fiskelykken.håper det har klaffet for dere:-)) lykke til
mammaigjen!! Skrevet 18. desember 2008 #118 Skrevet 18. desember 2008 Hei jenter! kjekt å høre fra dere alle sammen:) Ser ut som det er lys i tunellen for mange nå? Det er bra. Her er vi midt i prøvinga, el om noen dager, og mann hjemme fra jobb. Hold meg oppdatert!
fiskelykken7pp Skrevet 18. desember 2008 #119 Skrevet 18. desember 2008 klarte ikke å vente og tok en test nå i ettermiddag og der var det en svaaaaaaaak strek (CB). ikke morgenurin og IKM førstkommende mandag. vi får vente og se. tar ingenting på forskudd men har endel murringer. (kan ikke huske å ha hatt det ved tidligere svangerskap men har vel aldri kjent så godt etter;-O
fiskelykken7pp Skrevet 18. desember 2008 #120 Skrevet 18. desember 2008 glemte å skrive at dette var jo flotte nyheter mannaen! Forstår av ditt og mammaigjen sitt innlegg at det må være mange fornøyde menn rundt omkring;)
monkri mamma til 4 Skrevet 19. desember 2008 #121 Skrevet 19. desember 2008 uffffff..... Testen var negativ den. tror nesten j har el nå, men er ikke sikker. gidder ikke å ta el test. så synd at du har infulensa nå da tullipp. får håpe du er frisk igjen til den 24. her prøver vi å tenke på noe annet enn gravid, blir bare deprimert j da. enten så blir j gravid el så blir j d ikke. kanskje kroppen min begynner å bli for gammel til en unge til? får bare bruke tiden til å vise. lykketil til dere alle. er spennende å se åssen d går med deg nå fiskelykken.
tulipp Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #122 Skrevet 19. desember 2008 Sååååå spenneden fiskelykken tror du er gravid jeg.. Jeg testet svakt svakt super svakt, 4 eller 5 dager før ikm. Men den var så svak at det var bare meg i hele dene verden som kunne se den streken. Måtte opne den opp får å få se bedre etter inni den. Har du prøvd det. Da er den mye letter å se... Jeg hadde å veldig murringer.. Er sikker på at tester super positiv på mandag. Å så spennende.. Jeg går nå i min 11 svangerskapsuke, jeg har ikke vært på kontrol enda, er umulig å få time før etter nyttår. Men da er vel jeg runt 13 uker på vei, så da blir det jo spennede å høre om de hører hjertelyden.. Til monkri, så skuffende for deg, men ikke gi opp, du har vært gravid 3 ganger før så det er ingenting i vegen for at ikke du kan bli gravid igjen.. Vi skal krysse alt vi har, er sikker på at du får en baby i løpet av 2009, kan jo bli et okt, nov eller desember barn. Lykke til alle sammen klem
fiskelykken7pp Skrevet 19. desember 2008 #123 Skrevet 19. desember 2008 så synd da monkri. jeg har tatt eggløsningstester hele tiden. syns jeg får meg en liten opptur når de er positive. jeg var som sagt hos gynekolog sist uke og han sa at det er ca 25% sjanse for graviditet i hver periode. vi har nok bare vært veldig heldige ved tidligere graviditeter. han sa videre at så lenge en har blitt gravid tidligere er det absolutt ingen grunn til å tro at en ikke blir det igjen. vi er nok bare ekstra utålmodige pga tidligere har det latt seg gjøre å "planlegge" termin. jeg har stor tro på at 2009 blir et fruktbart år for oss jenter!!!! dersom du har el nå er det jo ikke så lenge å vente på IKM (som vel blir rundt nyttår?). den ventinga er dog den som er mest pyton. til tulipp: så fort de ukene har gått!!! har dere begynt å fortelle det? og hva er i tilfelle reaksjonene? min gutt på 5 1/2 ønsker seg baby til jul... dette begynte han med i sist uke og er blitt informert om at det ble i knappeste laget med tid;). jeg har masse murringer. Den streken må en kikke nøye etter for å se, men den er der og er like tykk som den vannrette. har selvfølgelig(!) åpnet testen og ser streken litt tydeligere. den er fremdeles helt lik slik som den var rett etter at jeg hadde tatt testen. har en god følelse men prøver å psyke meg ned med å fortelle meg selv at jeg sikkert ikke er gravid....
mammaigjen!! Skrevet 26. desember 2008 #124 Skrevet 26. desember 2008 Nå var tråden vår havnet langt bak jenter! Ja, nå er jeg kjempespent? Er du gravid tror du fiskelykken? Testet mer? Monkri og mannaen, kjenner dere symptom? Jeg får smøre meg med tolmodighet i halvannen uke før jeg hvet noe....har en god følelelse denne gangen.....speeeent!
monkri mamma til 4 Skrevet 26. desember 2008 #125 Skrevet 26. desember 2008 ja j har noen symptomer, men prøver å tenke på noe annet. er ikke helt sikker på når j har ikm, så lenge den har vært opp og ned i d siste. tror j har ikm den 1 januar. er ganske trøtt og sliten og blir så fort sint. kan jo bare være innbilning også da... åssen går d med dere alle her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå