Gå til innhold

Planlegger nr 4, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, kaster meg inn her. Er på min 3 pp, blir vist ikke enklere dette å lage barn. Har ikke hatt problemer før, men jammen meg skulle det ta tid nå. Glemmer så fort hvordan ting var. Alt med eggløsning og sykluser. Hadde siste mens 9 okt, så jeg er vel sånn ca på dag 12 viss ikke jeg tar feil, har begynt med noe gult ekkelt slim som ikke jeg har hatt før, kan dette komme før eggløsning.?? Er rimelig teit på dette område siden jeg aldri har tenkt på dette før. Syklusen min lever sitt eget liv, alt fra overaskende 28 dager sist, til 32 og 35 gangene før det.

Lykke til alle sammen:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har også lyst på et barn til;). Igrunnen alltid ønsket meg fire. Dette er min 5pp og IKM imorgen. Har selvfølgelig kastet vekk penger på en test som var negativ. Er bortskjemt med å ha blitt gravid umiddelbart ved mine tidligere svangerskap. Kjenner at jeg nesten er iferd med å miste troen på at jeg kan bli gravid igjen. Vet at det er veldig mange her som har prøvd uendelig mye lenger enn meg. Opererte vha laparaskopi ut en hormonspiral i februar. Måtte opereres ut pga var stukket gjennom hele livmoren og lå i buken. Er redd dette kan ha gjort noen skade. Hadde planlagt et vår-barn men slik ble det ikke;(. Er nok litt ekstra pessimistisk nå pga neg test men tenker å bestille time hos gynekologen om ikke så lenge.

Skrevet

Ja det samme her, blir jo helt sjokkert når det viser sg at testen er negativ... Begynner å forstå frusterasjonen til andre som har prøvd veeeeldig lenge.. Jeg er å en såkalt tsto man, både eggløsning og gravi tester.. Men har tenkt at denne mnd så får det bare gå som det går.. uten noe testing.. Håper det klaffer denne gangen, blir ikke akkurat yngre med årene, er 32 så jeg hadde håpet jeg ikke skulle bli så veldig mye eldre... Hørtes ikke bra ut med den spiralen, hørtes grusomt vondt ut.. et kan jo være det tar noen mnd før alt er tilbake til det vanlige, sån er det mange ganger med både spiral og p piller.Du skal se at det klaffer nok snart, kan være en tidlig test også da...

Skrevet

Hei igjen! Det med spiralen var vondt ja. Tror vel egentlig at ting er i gjenge igjen ettersom syklusene er ganske stabile. Dessuten har jeg jo egentlig levd uten prevensjon ettersom den har lekket hormoner på feil sted;). Er mer bekymret for om den kan ha gjort noen skade. Forstår også veldig godt de som er frustrerte etter lang tids prøving. Jeg begynte jo å miste motet etter 2pp. Har flere venninner som er gravide nå og føler nok et ekstra "press". Jeg er 33 år og føler at alderen jobber mot meg for øyeblikket. Har ikke mye tro på for tidlig test. Ser på pakken at 95 % tester pos en dag før IKM. Sannsynligheten er ikke på min side

Skrevet

Hei hei.. Kom deg til gyn g få en orgentlig sjekk... Jeg begynner jo å lure på om alderen spiller meg et puss, jeg var 23 første jeg fikk å det er jo snart 10 år siden.... Får håpe ikke det tar får lang tid, viss ikke så er jeg jo blitt velsignet med 3 små, så jeg er jo fornøyd.. Men kunne alikevell tenke meg sistemann...

Skrevet

hei. j også prøver på nr 4.

er enebarn, så d er sikkert d som gjør at j vil ha flere barn.

er 31 j da.

gamle og kjønn har dere da?

jente er 6 år og gutta er 5 og 2 år.

Skrevet

Jeg har gutter på fem og fire og ei jente på to:). Er også veldig fornøyd og takknemlig for de jeg har men har et sterkt ønske om ihvertfall en til

Skrevet

Jeg har tre jenter 9,6 og 1 år... Syns det var like greit å få de to siste tett, så kan de ha like stor glede av hverandre som de to eldste har... Den minste her blir nesten enebarn :)) Så jeg syns selv det er mye enklere med to en en... De har så mye å gi hverandre.. Å de to eldste her vokser jo i fra minste jenta...:)) Vi sa det hele tiden viss vi skulle ha en til så måtte det skje fort, litt med alder å da ;))) Men så enkelt var det visst ikke... Håpe håpe neste gang... Godt det er flere en meg som har passert 30....

Skrevet

Hei! Prøver også på fjerdemann! Skal ikke være enkelt nei.Forventet at det skulle gå like greit som med de tre andre der jeg ble gravid i 1 pp. Var sikker på å klare et vårbarn men men. Akkurat nå betyr ikke det så mye. Er 33 år. Har gutt 11 år, jente 8 år og gutt 5 år fra før. Blir visst en etterpåklatt;o) ....viss vi får det til da....Lykke til da, dere spreke 3 barnsmødre !!

Skrevet

Hei og hopp! Fant faktisk litt trøst i å se at vi er flere i samme situasjon. Jeg hadde også "planlagt" et vårbarn og regnet igrunnen med at det bare var å slutte med prevensjon så villespiren sitte. Merker at underbevisstheten min hele tiden har jobbet ift et evt svangerskap. Når det har vært snakk om å planlegge noe har jeg hele tiden tenkt "da er jeg sikkert gravid". Og like skuffet blir jeg hver måned. Fikk mensen igår så nå er det på igjen med friskt mot;). Prøvde å bestille tid hos gynekolog men hadde stengt tlf så får prøve igjen imorgen. Vet ikke om det kanskje er ltt tidlig å oppsøke spesialist etter fem måneder men skulle så gjerne visst om ting ser greit ut og at spiralen på avveie ikke har gjort noen skade. Ha en fin dag!

Skrevet

Helt enig.. Syns det er godt å høre at det er flere her inne på min alder .. Jeg blir å veldig skuffet når jeg får en neg test, tar detliksom som en selvfølge at det skal klaffe.. Vi har nok vært litt bortskjemte der, men da var det også litt anderledes. En var så mye yngre da og tenkte ikke så mye over det, får det var jo ikke noe hast da... Det er verre nå, jeg har på en måte lyst å bli ferdig, å føle meg ferdig. Jeg har sagt jeg kan tenke meg 4 barn. Men da blir det stopp, så jeg vurderer sterilisering etter denne viss det går da:)) Har ikke lyst å ha en overaskelse da jeg er 39 år, ooops der skjedde det igjen. Har en mor som fikk den overaskelsen..

Skrevet

når har dere ikm?

j har neste uke, den 28.

spennende å se.

er innmari trøtt om dagen da men..

Skrevet

Hei hei... Jeg har el i dag eller i morgen tror jeg .. så i dag får vi hoppe i køya.. Har vel ikke ikm før 4-5 nov. tror jeg. Skal bli spennende å se...

Spennende å vente å se om det har klaffet får deg monkri 3pp, jeg er alltid på tidlig symptomjakt.. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg vært gravid maaaange ganger.. :)))

Håper trøttheten er et bra tegn for deg... Du må holde oss oppdatert..

Skrevet

trur ikke j klarer å holde meg....

hadde egentlig bestemt at j skulle vente til ikm dagen, men j tror j kjøper en test og tar en i mårratidlig.

er såååååååå trøtt og mye luft i magen.

i mårra er d 5 dager til ikm og da kan j begynne å teste....

hmmmmm.....

vi får se hva j gjør...

Skrevet

Hei jenter.

Kan jeg melde meg inn her hod dere?vi prøver på nr 4,men det har selfølgelig ikke gått så fort som med de andre...Trodde jeg skulle bli gravid med en gang men den gang ei..begynner å lure om det er noe gale jeg...Har forresten positiv el test på monitoren i dag,så nå er det full hekkesesong hehe.

jeg er forresten 27 år

Skrevet

Heisann mannaen, klart du kan . Velkommen skal du være.. En gjeng med slitere som har vært rimelig bortskjemte med de andre barna.... he he... skulle ha vært full hekking her hele uka men typisk, mannen er sjuk og i dag jobbet han så sein så han sovna med en gang han kom hjem.. Vi fikk nå gjort det i går selv om han var rimelig uggen.. I dag er det 14 dger siden mens, så jeg får bare håpe at det som ble i går sitter i dag.. Kjennes ut som el i dag, murret noe veldig i går å i dag har det vært vondt i både eggstokk 1 og 2... håpe håpe...

Dag er du på? og tid har du ikm... Kan være vi kan teste samtidig...

Spennende.....

Lykke til i prøvingen..

Skrevet

Hvet du hva monkri,, test i vei.. Jeg er en stor testoman... Mendenne mnd fant jeg ut at jeg ikke skulle ta noen el tester, men jeg kommer ikke til å klare å holde meg til ikm med å teste. Forige syklus brukte jeg 21 el tester og 3 gravi tester. Pissa tilomed på pinnen selv om mensen var kommet.. Snakk om å må ha det inn med teskje.. Hahah.. blir jo helt tullete av dette...Men jeg syns det er greit å teste noen dager før istede for sitte å vente på den forba... tanta. Er litt mere forberedt da,,, føler jeg... Hjelper litt på syken....Test i morgen du å gi oss svar... Spennende.. Skal x fingrene får deg....

Skrevet

nå har j teste, men den var negativ.

kan jo være tidlig ogaå da....

i går kom d litt lyse brunt utflod.

hmmmmm.....

litt rart egentlig, skal jo ikke ha mens enda.....

Skrevet

Hmmmm det var jo litt snålt... Kan jo være egget festet seg i går da.. Da er det nok for tidlig å teste ja.. Jeg testet ikke positiv før jeg var 1 dag før ikm med minstejenta er... Testet og testet for en hel formue, men alle var negative.. 2 dager før ikm testet jeg på morgenen på strips, blendahvit....:((( så jeg bare kasta den fra ,meg på gulvet å gikk på jobb.. Da jeg kom hjem skulle jeg hive den i søpla å da kunne jeg tyde en tynn tynn strek, så da øynet jeg et lite håp.. selv om man skal jo ikke lese av en test etter 5 min.... testet svakt positiv dagen etter med cb... Du får vente et par dager å teste igjen.....

Skrevet

nei nå venter j til ikm og ser om tr kommer..

er så kjedelig å bli skuffa...

Skrevet

Hvordan tror dere det blir da jenter, når dere blir gravide, (for det blir vi hele gjengen nemlig!) kommer omgivelsene til å bli overraska/sjokka? Her har jeg på følelsen at folk forventer at jeg skal ha en til, uten at jeg har sagt det til noen...Barna kommer i alle fall til å bli hoppende gla!

Skrevet

tulipp:Hei og takk for det:)

Ja vi har vært rimelig bortskjemte ja:))jeg er på dag 23.Har sein el denne mnd.ikm er 2-3 nov.har bare 11-12 dager mellom el og tr.Enn du da?Ble ikke noe hekking i går for jeg sovnet på sofaen hehe.var helt knust etter all jobbingen den siste tiden.Typisk!Men hadde max fertilitet i dag også og har hatt oss en runde i halmen hehe.Gubben synes det er supert med babylaging så det er ihvertfall ikke noe problem:)))Kjenner at jeg har eggløsning nå.Har j.....vondt.

Det blir spennende dager dette..Nå begynner den evige ventingen frem mot ikm..Det er godt jeg har mye å gjøre jobben.

Lykke til,til deg også;-)og alle de andre selvfølgelig..:)

Skrevet

Ja sånn er det her også.. Får stadig spørsmål om tid jeg skal til på nestemann, så det ligger vel i kortene.. Jeg føler ikke at jeg er ferdig med tre barn, men jeg er 100 % sikker på at jeg vil være det med 4 mann... Barna her spør allerede nå om ikke vi kan få en baby til, helst en guttebaby får de er jo 3 jenter.. Jeg sier at ikke det går an å bestemme, men ikke lett får de å forstå... Har noen av dere el smerter, i spesielt en side.. Jeg pleier alltid ha vondt i venstre side, men denne gangen har jeg hatt vodnt i begge... det er vel ikke noen fare for at det blir sluppet 2 egg vel??? Typisk vi skal bare ha en unge til, men ender opp med tvillinger eller trillinger hele gjengen..hahah jo eldre man blir jo større er sjangsen for det har jeg hørt... phuuuu......:))))

Skrevet

he, he ja det skulle tatt seg ut!! Men det har jo skjedd med andre før, at fjerde ble tvillinger Har dere tvillinger i slekten? det er arvelig har jeg hørt. Skulle vel takla det også, tenker jeg. Kjenner ingen el smerter i det hele tatt. Tar ikke el tester heller, vi får bare kjøre på og mannen er ikke spesielt vanskelig å be ;o)

Skrevet

har blitt spådd at j skal ha tvillinger j....

d skulle tatt seg ur da j har tenkt å stoppe på 4...

skjønner ingenting j...

går d ann å ha el to ganger?

tror jaggu j har d nå å j.

og j hadde d forrige uke også.

merkelig dette her....

hmmmm.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...