tulipp Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #51 Skrevet 28. oktober 2008 Er det noen av dere som har erfaring med den berømte tappen.. Er ingen erfaren tappe tafser sjøl, men hadde vært gøy å hørt andre med erfaring..
fiskelykken7pp Skrevet 29. oktober 2008 #52 Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan går det med deg monkri? håper det er en litt bedre dag idag;-). Jeg fikk vite noe igår som jeg tenkte jeg skulle tipse dere om. Dersom dere har hatt kraftig infeksjon i kroppen de siste månedene setter dette ned fertiliteten i tre måneder etterpå. Visste ikke det og ble igjen full av optimisme. Hadde nemlig nyrebekkenbetennelse i sommer (slutten av juli) og satser nå med nytt mot på denne perioden.
monkri mamma til 4 Skrevet 29. oktober 2008 #53 Skrevet 29. oktober 2008 jo er da litt bedre i dag. fortsatt ingen tegn til tr. sist så tok d nesten 1 måned før d vistes på en test. terminen ble helt feil også. dem så ikke d på ultralyden engang. så d da han ble født. han var ganske tørr og skrukkete. tenkte j skulle vente 1 uke og ta en ny test da, hvis ikke tr har kommet. nå er d vinter her. d snør d snøt tidelli bom. hehe. ellers da med dere andre da?
mammaigjen!! Skrevet 29. oktober 2008 #54 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg synes du skal håpe litt til jeg da:o) Jeg hadde utskraping etter ma for to uker siden og fikk positiv el test i dag!!!!!. Og og i kveld kommer mannen hjem fra nordsjøen og skal være 4 uker hjemme! Det kan jo ikke bli bedre. Hadde aldri trodd at el skulle komme så snart. Så nå får vi vente å se hva som skjer. ...smiler jeg....
Bare™ Skrevet 29. oktober 2008 #55 Skrevet 29. oktober 2008 Er 33 og har tre barn. Prøver nå på fjerde- og siste. Er også disponert for tvillinger... Mistet nå i beg av måneden. Første svangerskapet jeg har vært kvalm i. Hatt regelmessig sex da rett etter blødningene stoppet og siste to ukene. Aner jo ikke om når mensen kommer etter SA, eller hvordan jeg kan forvente at syklusen min er.. Blir veldig lettet å se at flere enn meg liker store søskenflokker!! Og- i tillegg på samme alder!!!
Baby-bea Skrevet 30. oktober 2008 #56 Skrevet 30. oktober 2008 Melder meg inn i klubben deres jeg også - selv om jeg planlegger nr 6. Jeg har 5 barn med min første mann. Ingen prevensjon som bet på meg nemlig. Jeg steriliserte meg etter nr 5. MEN... så gikk ekteskapet over styr. 2 år etter møtte jeg en herlig mann - som ikke har egne barn. Etterhvert meldte ønsket seg om felles barn, selv om han også er glad i mine. Jeg fåretok en refertillisering i juni - og i juli ble jeg gravid. Gleden sto i taket - helt til uke 13 hvor jeg begynte å blø. Ul viste en perfekt liten baby uten hjerteaktivitet, så d ble utskrapning :-( Så nå prøver vi igjen. Og jeg som aldri har hatt behov for eggløsningstester har nå kjøpt meg en pakke med 21 stk ;-) Så det skorter ikke på iveren her :-) Håper spiren sitter fort :-) Hulen er klar til innflytting ;-)
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 30. oktober 2008 #58 Skrevet 30. oktober 2008 Hei jenter:-)) Er det noe nytt??Jeg er 7 dpo i dag. Mine symptomer er:nada hehe.untenom litt brunlig utflod når jeg tørket meg 5 dpo..merkelige greier.. Tenkte jeg skulle teste på fredag... Monkri:hvordan går det med deg?
tulipp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #59 Skrevet 30. oktober 2008 Heisann jenter.. Da har jeg svidd av en hundrings på en test, selv om det er ca 5,6 dager til ikm... Selvfølgelig var den blendahvit.. he he.. at det er mulig, om så jeg hadde vært gravid så hadde den vel ikke slått ut så tidlig.. Best å syke seg litt opp, så ikke jeg blir veldig skuffet når testen blir negativ... Må forberede meg litt på det...
tulipp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #60 Skrevet 30. oktober 2008 Hei Baby-bea og velkommen skal du være.. Så koselig at du ønsker deg flere barn, det er kjekt med mange barn.. Syns du er flink og god som ønsker og gjøre dette for mannen din.. Kan se den at dere har lyst på et felles barn.. Jeg har heller aldri brukt el tester, men forrige pp klarte jeg å bruke opp 21 stk på en syklus.. ca 5 om dagen.. he he.. Blir litt tulling av dette her.. Vi ha nok vært litt for bortskjemte med de andre graviditetene... Ønsker deg masse lykke til...
tulipp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #61 Skrevet 30. oktober 2008 Hei Nunne: Velkommen i klubben.. Her er det også 4 og sistemann som står på listen.. Håper ikke vi må streve så veldig lenge.. Alderen kommer fort nok... Tror det skal bli en god følelse og føle seg ferdig... Trist at du mistet, når endelig det klaffer så går det galt..Men ikke gi opp, det sier jeg til meg selv, du har klart å få 3, da klarer du fjerdemann også... Lykke til med prøvingen...
tulipp Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #62 Skrevet 30. oktober 2008 Hei monkri: Hvordan går det med deg...?
monkri mamma til 4 Skrevet 30. oktober 2008 #63 Skrevet 30. oktober 2008 hei på dere jenter. da j kom hjem i går, så hadde telenor stengt tlf våres... glemt å betale regninga j gitt.... glemsk..... fikk betalt den i dag og nå er d i orden igjen.. ble nesten desperat når j ikke fikk komme innpå her. hehe... men i går da j kom hjem, så var d blod på papiret da j hadde vært på do, men ingen blod i dag. ikke i natt heller.. skjønner ingenting j nå.... tror j har en dritt kropp som ikke vil at j skal bli gravid og bare driver å tuller med syklusen min.. gir opp snart j nå..
Guttenemineogmeg Skrevet 30. oktober 2008 #64 Skrevet 30. oktober 2008 Ikke noe morsomt med en kropp som tuller med syklusen nei!! Fikk mensen på mandag jeg, så det ble ingen baby av den ene hoppe av i svingen på eggløsningsdagen iallefall. Klarte ikke å hoppe i det da. Er så redd for det som venter meg når jeg blir gravid. Gruer meg vanvittig til bli så dårlig igjen. Men, må bare bestemme meg for å hoppe i det. De andre gangene har jeg blitt gravid uten planlegging etter en gang med ubeskyttet sex og på de utroligste tidspunkter (en gang 6 uker etter siste mens, en gang 7 uker etter mens, så 8 uker etter mens og til slutt 4 uker etter mens) , så da har jeg liksom blitt kastet ut i det. Ikke akkurat stabile sykluser, så det måtte jo være en mening med det. Nå har jeg imidlertid klart å få en syklus på 5 uker ca med eggløsning på dag 18-21. Har blitt slik siste par tre mndene etter at jeg helt kuttet sukker og har spist lavkarbo. Uansett, har så lyst til å bare hoppe i det nå i neste eggløsning i november, men tenk om jeg da ligger på sykehus denne førjulstiden også. Og, blir liggende i jula og utover i januar, Uff, føler jeg er litt egoistisk mot guttene mine da. Man vet jo uansett ikke om det klaffer på første forsøk heller da. Vil gjerne ha barn innen neste år. Jo før jeg er feridg med første ukene desto bedre! Får se hva jeg finner ut iøyeblikket når muligheten byr seg! Lykke til med testing denne gangen for dere andre iallefall. Jeg får vel eventuelt ikke testet noe før i desember en gang, men følger med dere;0) Tror neste eggløsning vil være mellom 13-17 november. Jeg er forresten 76 modell:0)
monkri mamma til 4 Skrevet 31. oktober 2008 #65 Skrevet 31. oktober 2008 Da kom tr!!!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skikkelig deppa nå altså. blir skuffa hver måned.. da er d bare å gjemme seg under pleddet eller dyna og synes synd på seg selv... lykke til dere andre, og håper d klaffer for dere. klem..
tulipp Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #66 Skrevet 31. oktober 2008 ååå... det er noe dritt med den tanta.. Spesielt når den ligger og luer og kommer noen dager for seint i tillegg.... Føler med deg... jeg har vel ikm tir eller ons tror jeg.. Hadde sykt halsbrann i går, og i dag til morgenen, skulle jeg snyte nesn.. Unnskyld detaljer: men da kom det masse blod.. Å det var et tegn jeg har hatt med de andre, siden jeg ellers aldri blør i nesa... Tok en test får morro skyld, den ble først veldig negativ. me så kikket jeg på den etter på, å da skimtet jeg en skygge.. er det ikke sånn at viss man har lav hcg så blir streken veldig svak, for så å bli sterkere ettervert...
monkri mamma til 4 Skrevet 31. oktober 2008 #67 Skrevet 31. oktober 2008 jo d stemmer d...... må bare gratulere deg j da.... heldig er du... får håpe d skjer her snart også. har blitt spådd at j blir gravid i november, så da er d å se. så artig at du er gravid da.
Baby-bea Skrevet 1. november 2008 #68 Skrevet 1. november 2008 ÅÅÅ!!! Så spennende da Tulipp :-) Jeg tror du er gravid jeg :-) Du må holde oss oppdatert - ja, for jeg regner med at du som er testoman neppe nøyer deg med denne ene testen ;-) he, he Unner deg dette :-) Så håper jeg vi andre følger etter på rad og rekke.
tulipp Skrevet 1. november 2008 Forfatter #69 Skrevet 1. november 2008 Ja he he.. jeg er testoman, hadde tenkt å kjøpe en test i dag, men det ble ikke noe av.. Overaskende til å være meg!!!! Men nå må ikke ta gleden på forskud, det kan jo hende det bare er en skyggestrek... Får se om jeg tar en ny over helgen... Det sies jo at det kan komme skyggestrek på disse tstene og ikke bety noen ting.. Får bare krysse fingrene.. Skal holde dere oppdatert på hva som skjer ja... er det flere av dere som har ikm til uken???
monkri mamma til 4 Skrevet 3. november 2008 #70 Skrevet 3. november 2008 hei på dere. nå hadde vi havna på side 2. tulipp: har du tatt ny test? er så spent.... er nettopp ferdig med tr. fikk den på fredag og ferdig i dag. den var kortvarig denne gangen og d er bra..
tulipp Skrevet 3. november 2008 Forfatter #71 Skrevet 3. november 2008 Ja da har jeg testet med cb.. Super negativ.. Så nå er jeg kjempe sur... Da må det bare ha vært en skyggestrek det jeg så på den første.. Trodde et lite øyeblikk at det var håp.. men da er det ikke annet å gjøre en å vente på tr, som sikkert kommer snart... Blir skikkelig sur av dette... At det skal være så vanskelig denne gangen... Begyner jo å lure på om det er noe galt med oss....
tulipp Skrevet 4. november 2008 Forfatter #72 Skrevet 4. november 2008 Hei jenter... Hvordan går det med dere... Noen som har testet, eller har el i denne uken.... Jeg testet jo som sagt igjen, å den var neg... Men så lenge tr holder seg unna så er det forsatt håp....
nussine Skrevet 4. november 2008 #73 Skrevet 4. november 2008 Så heldig du er som er i gang med å prøve å få nr 4! Var mannen din helt enig med deg eller måtte du overtale han? Jeg har ikke fått mannen min med på dette...enda. Prøver å ikke mase for mye. Hvordan går det med prøvingen, da? Har du lyktes i å bli gravid? Spennende ja!
monkri mamma til 4 Skrevet 4. november 2008 #74 Skrevet 4. november 2008 er deppa etter at tr kom, så j prøver å holde meg unna bim, men d er vanskelig. skal ta d helt rolig og ta d som d kommer.
tulipp Skrevet 4. november 2008 Forfatter #75 Skrevet 4. november 2008 Heisann 4.mann.... Jeg har ikke lyktes enda med graviditet nei.. tok en test for en dag siden å den var neg.. Kan jo være det er litt tidlig å teste men jeg tror ikke det.. brukte cb sin den du kan ta 4 dager før.. Min mann å jeg snakket en stund om det før vi ble enige... Men kom til slutt fram til at det igrunnen var veldig greit.. 4 er jo det ideelle... De to eldste skiller et par år,så de har mye glede av hverandre.. Og da syns vi det er fint for minstejenta og ha en søster eller bror som hun kan ha glede av.. Det er mye enklere å ha to en en.. Å selvfølgelig så har jo minstejenta to søsken, men de skiller så mange år.. Å personlig så har vi syns det var enklere da nr 2 kom, å vokste til, en når en hadde bare en.. Så håper det også blir tilfelle med denne også... Du får prøve å overtale mannen din.. Det er kjipt å gå rundt å føle at en ikke er helt ferdig med barna, men ønsker seg en til.. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå