Gå til innhold

Planlegger nr 4, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann mannaen... Jeg tror jeg har ikm 4 eller 5 nov, blir litt i tvil når syklusen er på tulletur.... Som regejeg hatt 14 og 15v dager mellom el og mens, men forrige gang blir var den på 12, så jeg skjønner egentlig ikke dette... Får bare håpe at det er som jeg tror.. :))) Blir en en laaang venting fram til testing.... Vi får ta en felles teste dag viss nen av oss har sånn ca på amme tid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal du se du ender opp men 5 .. ha ha.... Har lest at du kan slippe to egg i samme syklus, men de sier som regel at det andre vill slippes i løpet av 24 timer... toeggede tvillinger.... Et i uken hvet jeg ikke, det må jeg finne ut av??? får surfe litt rundt..

Skrevet

ååå gud, tenk det da...Ja vi har tvillinger i slekten, men det er langt uti.. Men har også hørt at det kan komme igjen i 3 generasjon, min oldermor er tvilling, hvem blir da tredje.. min mor, meg eller minebarn??? Jeg har alltid smerter både før og etter eggløsning, det verst etter....

Skrevet

pappa er tvilling og mannen min sie er d på også. tror vi kan få d, for han er i 3 generasjon tror j. er ikke helt sikker.

skjedde noe rart i sta..

ble plutselig løs i magen og nå er d over og j var hard i magen i går.

hmmmmm.... merkelig......

var mye løs i magen sist j var gravid.

Skrevet

Thiii jeg dåner får jeg tvillinger... Du burde jo absolut være disponibel får å få tvillinger når faren din er det.. Tenk det monkri... ovæææ.... skal bli spennede når det nermer seg ikm, du har ikke noen andre symptomer da?? Jeg var også løs i magen i begynnelsen av mitt forige svangerskap, tror det kan være et bra tegn...

Skrevet

er litt små kvalm, men d kan jo være noe annet også da.

er litt tidlig med kvalm da...

har hørt at du kan se på utfloden i truseinnlegget om du er gravid.

er du gravid så skal d være rundt merke og d har j.

og er d avlangt så er du ikke gravid....

vet ikke helt om j skal stole på d da men.....

ja j dåner om j får tvilinger.....

Skrevet

Sniker meg inn her jeg!;0)

Har tre gutter fra før på heholdsvis 15 mnder, 4 år og 8,5 år. Skal prøve på nummer fire nå. Vurderer med å vente til eggløsning i desember da jeg har vært så vanvittig dårlig med de tre andre (pluss veldig dårlig 9 uker av et annet sv.skap), slik at jeg ikke kommer inn i de verste ukene i juletiden.

Men, selvom man har vært heldige å bli gravid uten planlegging på de andre og ved å kun ha ubeskyttet sex en gang, så vet man jo ikke om det vil ta tid denne gangen. Jeg vil gjerne bare bli ferdig med den verste tiden av gravidteten, så vi får se om vi hopper i det allerede fra november. Har regnet ut at jeg sånn ca kommer til å være 7 uker på julaften og det er ikke en spesielt gunstig tid i svangerskapet!:-s Jula for to år siden bøe jeg lagt inn i uke 8 etter flere uker med minimalg væske og mattinntak. Da var jeg allerede steindårlig. Lå fortsatt på sykehuset på lillejulaften og da var jeg uke 9. Hmmm.....nei, ser vel ut som det lureste er å vente til desember. Eggløsning i slutten.

Skrevet

Hei alle sammen!

Koselig med flere i samme situasjon;-). Her er mensen akkurat ferdig og det nærmer seg å trekke frem eggløsningstestene igjen (ca en god uke til El tipper jeg). Har bestilt time hos gyn 20.november men har etter mine beregninger mensen da (eller kanskje ikke...). Uansett sikkert dumt med time da, har hørt at det er vanskelig å "se" noe under pågående mens. Vi får se. Har SÅÅÅÅ lyst til å bli gravid igjen.

Skrevet

Uff da... hørtes ikke godt ut.. kjipt når en ikke er i form i svangerskapet, spesielt når du vet du kommer til å bli det.. Skjønner du vil planlegge det litt godt.. Ikke serlig å være dårlig i jula...

Her tror jeg eggløsning har vært, det river i venstre eggstokk i dag så tror det må ha skjedd enten i går eller i dag.. Får håpe det holdt denne gangen.. Blir spennende å se når det nærmer seg ikm..

Skrevet

tulipp: når har du ikm?

har ikm på tirsdag j.

er ganske spennende framover nå.

tror j blir ganske skuffa hvis tr kommer.

j er så rar om dagen.

er vanskelig å forklare, men j føler meg så rar.

noe helt anderledes enn vanlig.

hmmm.... lurer på hva d kan være..

i går da j hadde lagt meg, fikk j plutselig skikkelig kvalme og trodde j måtte kaste poo, men d skjedde ikke.

Skrevet

Heisann monkri: Jeg tror jeg har ikm 4 eller 5 nov. Så det er ei stund til enda... Laaaang ventetid... Føltes som el hadde vært i går ivertfall, får jeg hadde så vondt i den ene siden, å det får jeg etter el...

Spennende å se på deg da... det er jo et godt tegn at du begynner å bli kvalm, jeg ble å kvalm på kvelden med minstejenta her....

Skrevet

ja da er d bare å vente å se...

Skrevet

hei jeg drømmer enda jeg da kasnkje prøve neste år på nr 4.men godt fler på min alder ønsker 4 barn jeg er 32 år ble det 23 okt.så jeg titter innom av og til jeg da

Skrevet

Velkommen nanna76... Da er vi like gamle.. Blir spennende å se om du bestemmer deg for en til.... Lykke til...

Skrevet

God morgen monkri.... Har du testet igjen, er så spent nå.. Du har jo ikm i morgen...

Skrevet

god morgen til deg også tulipp.... har ikke testet enda.....

vet ikke helt når j skal gjøre d enda...

i natt drømmte j noe rart...

j drømte at j var på en tur og j skulle lakkere neglene mine hos ei dame ett sted, og hu sa at j var gravid i uke 2.

hu så d på huden min sa hun, den var litt anderledes.

da våkna j..

man drømmer mye rart.....

j får vente å se når j tørr å ta en test...

blir bare deprimert hvis den er negativ.

har litt murringer, så d kan jo være at tr er på vei...

Skrevet

hei hei jenter.

jeg er 4 dpo i dag og ja jeg har allerede svidd av en test som selvfølgelig ble blenda hvit..hehe.herregud at det går ann...

tror egentlig ikke det har klaffet denne pp jeg.

er så lei av å bli skuffet,så det er like greit å ikke tro det før du ser det..

monkri:drømming er jo et tegn på graviditet:-))krysser fingrer for deg:))

Skrevet

Jeg er også sånn ca 4 dpo i dag tror jeg .. har ikm 4/5 nov..Skal bli spennende å se.. Det er ikke lett å la vær å teste.. Jeg syns å det er så sykt kjedelig å gå å vente på tr, så jeg kan heller teste litt før, å forberede meg på et negativt svar-....

Skrevet

tror j tar en test i mårra tdlig,så lenge ikm er i mårra.

har en digital cb liggende i skapet her.

klare ikke å vente lenger.

blir nok skuffa om tr kommer el om testen er negativ, så d er ett fett.

Skrevet

masse lykke til imorgen monkri! Forstår jammen ikke at du har klart å vente så lenge;-). Selv venter jeg el om ca en uke og begynner vel testing i helga tenker jeg. Fra mens og frem til eggløsning er egentlig en nokså behagelig periode med lite forventnig. fra el og til ikm er ikke like stas. da går dagene fryktelig sent.... men igjen, masse gode tanker til deg ang morgendagen. håper du holder oss oppdatert:)

Skrevet

fiskelykken. Begynner el testin til helga jeg også. Blir første pp etter ma og er veldig spent om jeg er i rute igjen. Håper det går raskt og smidig denne gangen. Lykke til me testing alle sammen. Spennende å se hvem som "Scorer" først av oss på tråden:o)

Skrevet

ja j skal holde dere oppdatert alle sammen.

lykke til til dere alle..

Skrevet

ja da har j tatt graviditets test og den var negativ:(

har ikm i dag og ingen tegn til tr...

syklusen min er jo ganske rar for tia..

sist var den 4 dager forsinket og fikk el 1 uke for tidlig denne pp.

vet ikke helt hva j skal tro, men j ble veldig skuffa og deprimert.

lykke til dere andre og håper d klaffer for dere....

Skrevet

Nei det var synd! Føler sånn med deg. Det er noe med de forventningene som bygger seg opp. Men det kan jo fremdeles være for tidlig til å få utslag på test. Vet du når du har fått positive tester tidligere? Noen produserer Hcg sent. Akkurat den dagen en får mensen er ganske kjip men morgendagen fortoner seg nok litt lysere. Vi får satse på en fruktbar november-måned;-)

Skrevet

Uff ja så kjipt det er med neg test... Vet akkurat hva det er... Men kan jo være som fiskelykken sier, det kan være tildig å teste.. Jeg har noen dager igjen før jkan teste, men det spørs om jeg klare å holde meg til ikm. Tror neppe det. Føler veldig ,med deg, skjønner du er trist å lei nå... ;) Skal bli spennende å se om det er noen av oss som får en spire denne pp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...