monkri mamma til 4 Skrevet 6. november 2008 #76 Skrevet 6. november 2008 heisann alle sammen. åssen går d med dere? fant nesten ikke igjen denne tråden. den var på side 3. lenge siden vi har skrevet nå, så nå får vi høre åssen d går med oss. j er nettopp ferdig med tr, så her er d bare å prøve igjen og se om d går denne gangen.
tulipp Skrevet 6. november 2008 Forfatter #77 Skrevet 6. november 2008 Hei monkri )) Det var en stund siden det har blitt skrevet noe her, er spent på hvordan det går med denne gjengen...Je har enda ikke fått tr , men kan kjenne ho ligger å luer rundt hjørnet... Da var du ferdig med tr, da er detbare å hive seg på en ny runde.. Det er like spennende hver gang, nesten som man glemmer litt hvor kjipt det var da tanta kom. det er jo bra da at en kan starte med blinke ark...
monkri mamma til 4 Skrevet 6. november 2008 #78 Skrevet 6. november 2008 ja d er spennende dette. har blitt spådd graviditet på meg i november. noen sier jente og noen sier gutt. hehe. tar d med en klype salt. denne måneden går fort tror j. har fullt program nesten hver dag.
fiskelykken7pp Skrevet 7. november 2008 #79 Skrevet 7. november 2008 heia! har holdt meg borte fra denne siden noen dager;). Trodde jeg skulle ha el tidligere denne uka men testen var ikke positiv før idag. Mannen reiste idag og er borte i helga men har "kost" oss hele uka så får håpe det er nok (selv om jeg har mine tvil mtp tidligere pp). Har så lyst til å bli gravid. Har ikke kjent det slik tidligere men da har jeg blitt gravid omtrent før jeg har rukket å tenke tanken ferdig. Hvordan ligger dere andre ann i løypa? Noen som vet om det er god sjanse for å bli gravid dagen før el? Vet at de to mest fruktbare dagene er den dagen en får pos el-test og dagen etter.
tulipp Skrevet 9. november 2008 Forfatter #80 Skrevet 9. november 2008 Hei jenter..Hvordan går det med dere, må dytte siden litt opp, den var nesten ikke til å finne igjen.. Jeg er på dag 32 i syklusen min, og enda ingen tegn til tr.... Får teste i morgen vi kommer i kveld... Men kan være det er en av de gangene syklusen min tuller igjen.. Får bar håpe det ikke er det...Fiskelykken:::: Du har veldig god sjangs til å bli gravid dagen før el.. Har hørt at det er den beste dagen å bli det på , for da rekker svømmerene å komme seg fram før egget har løsnet, og da ligger de der å venter,... krysser fingrene for deg.. Lykke til alle sammen
tulipp Skrevet 11. november 2008 Forfatter #81 Skrevet 11. november 2008 Da har jeg testet positiv... To klare streker.. Jeg er kvalm og trøtt... blæææ
fiskelykken7pp Skrevet 11. november 2008 #82 Skrevet 11. november 2008 Å, gratulerer så mye!!!!! Jeg gleder meg stort på dine vegne:):):):) og er bare litt misunnelig;). Når ift IKM testet du? Jeg hadde el i slutten av sist uke men har igrunnen sluttet å skru opp forventningene. Tror derfor ventetiden skal bli levelig for en gangs skyld. Har du hatt mange symptomer? Hvordan har tidligere svangerskap vært? Jeg er super-klar for baby og permisjon! Nyt dagene med liten hemmelighet i magen. God klem
monkri mamma til 4 Skrevet 11. november 2008 #83 Skrevet 11. november 2008 Åååååå så morro tulipp.. håper j blir snart gravid også. har el nå, så d er bare å vente å se... gratulerer sååååå mye... kommer til å savne deg her da... lykke til videre og kos deg masse.... klem...
mammaigjen!! Skrevet 11. november 2008 #84 Skrevet 11. november 2008 gratulerer tulipp!!!!!!! så heldig du er. Jeg går rundt her og er litt småkvalm og rar. Har ikm på fredag, og er veeeeldig spent. Hadde vært utrolig bra å slippe mer venting. Lykke til så snakkes vi kanskje på 1 trim.
tulipp Skrevet 12. november 2008 Forfatter #85 Skrevet 12. november 2008 Hei jenter, takk så mye.. krysser fingrene for at dere kommer etter, jeg har egntlig ikke hatt så mange symptomer uten trøtthet, litt små kvalm og sulten om morgenen.. Men har hatt veeeeldig med muringer i fra ikm og til nå, derfor har jeg trodd at tr var rett rundt hjørnet. Jeg testet jo en uke før ikm og der kom det en skyggestrek på quick respons. men så testet jeg noen dager etter med cb og den var negativ først og så kom den sammeskyggen etter 1 time. Så sansynligvis så har jeg testet svakt svakt positiv 1 uke før.. det er jo veldig tidlig.. Ja å så har jeg hatt litt nese blod, å det har jeg hatt med de andre barna også, så det var det som gjorde at jeg begynte å lure.. De andre svangerskapene har vært veldig greie uten noen særlig plager, litt bekkenløsning.. Jeg har tenkt å sterilisere meg etter denne, må bare håpe den sitter. Må høre ang keisersnitt og sterilisering samtidig... Håper vi treffes snart alle sammen på 1 trm, lykke til jenter. stor klem
mammaigjen!! Skrevet 14. november 2008 #86 Skrevet 14. november 2008 joda så....da ble det tr denne gangen. Da er jeg iallefall i "rute" etter ma i oktober. Dere andre da? Midt i prøvinga?
fiskelykken7pp Skrevet 14. november 2008 #87 Skrevet 14. november 2008 Hei! Kjekt å se at det er liv i denne tråden;). Jeg er midt i den verste ventingen. IKM rundt neste helg. Iflg mine normale sykluser skal jeg ha mensen på onsdag men fikk positiv el-test sist fredag og da er det sannsynlig el et eller to døgn senere? Og mensen fjorten dager etter dette? Er da på dag 34-35 (normalt 30). Får se. Har det travelt på jobb men venting er noe dritt. Får håpe den snart sitter! Hvordan går det med dere andre? God-helg-klem
mammaigjen!! Skrevet 18. november 2008 #88 Skrevet 18. november 2008 Dytter denne litt!! Ja, hvordan går det med prøvingen? ventingen? Her blir det prøving i helgen. Bare så synd at mannen reiser på jobb rett før el. Går den ann å få sykemelding for å være hjemme når kona har el?! he he. Vi får se om vi akkurat rekker det... Spent på å få høre fra dere!
fiskelykken7pp Skrevet 19. november 2008 #89 Skrevet 19. november 2008 hei igjen! her går det i venting.IKM egentlig imorgen men ifølge el-test ikke før til helgen. tror imidlertid at jeg bare må innse at det blir ny periode på meg. har mens-murringer og tror jeg spotter litt. er så lei men egentlig bedre når mensen kommer og jeg kan begynne med el-tester igjen. godt det er noe som blir positivt;). går etterhvert inn i min sjette pp. hvordan ligger dere andre ann?
nussine Skrevet 19. november 2008 #90 Skrevet 19. november 2008 Sniker meg inn her jeg:) Kan ikke akkurat kalle meg en prøver, men vi bruker ikke prevansjon, så ting kan jo skje da... Har virkelig vært inne på tanken at jeg kan være gravid. Har hatt mensmurringer både i mage og korsrygg siden eggløsning, har hatt tunge og til tider smerefulle bryst. Har også vært småkvalm og hatt litt hodepine. Men nå har jeg begynt å spotte litt og det kjennes som mensen er like om hjørnet, så jeg er nok ikke gravid nei. Hadde egentlig et stort ønke om det... Har tre fra før, men har så veldig lyst på en til!!
monkri mamma til 4 Skrevet 19. november 2008 #91 Skrevet 19. november 2008 hei på dere. her er vi nå ferdig med el. har ikm neste lørdag. den 29. da er d bare å vente å se. tror egentlig ikke at d gikk nå heller. hadde ikke helt lysta denne gangen.
tulipp Skrevet 21. november 2008 Forfatter #92 Skrevet 21. november 2008 Sp spennende monkri og fiskelykken.... Krysser fingrene at dere følger med meg... jeg må jo inn å myse litt her for å se om det skjer noe.. Det er jo så spennende å følge med dere.. I dag hadde jeg en skikkelig kvalme tur etter frokost.. Var sikker på at jeg kom til å spy, hadde n ok gjort der hadde jeg brekt meg litt mere.. Ellers er formen helt fin, litt trøtt men det er jeg vel alltid...)) klem
monkri mamma til 4 Skrevet 21. november 2008 #93 Skrevet 21. november 2008 tulipp: så bra at alt er bra med deg..... håper vi andre kommer etter snart..... var hyggelig at du følger med åssen d går med oss.
fiskelykken7pp Skrevet 22. november 2008 #94 Skrevet 22. november 2008 og da her jeg fått mensen igjen. blæææææææ!!!!!!!!!!!!!!!!! er så lei men merker at jeg ikke lenger har forventninger til tiden rundt ikm. regner liksom med at jeg ikke er gravid. hvordan går det med dere andre?
mammaigjen!! Skrevet 24. november 2008 #95 Skrevet 24. november 2008 Kjedelig det ikkje gikk denne gangen fiskelykken:( Så er det påàn igjen:) Har akkurat testet positiv el.Håper bare vi rekker det denne gangen siden mannen reiser på jobb i morgen tidlig og blir borte i to uker. Håper på gode, levedyktige svømmere he he. Får prøve å finne noe annet å tenke på i ventetiden framover, går litt til hode på meg... Skal gå fint dette her jenter!!
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 25. november 2008 #96 Skrevet 25. november 2008 Hei jenter. her var denne tråden ja:-)) Hadde positiv el test i går.Har ihvertfall ikke stått på sexen hehe.Nå begynner de lange dagene til ikm. mammaigjen:meg og deg har jo samme ikm vi da:-))lykke til alle sammen denne mnd:-)
fiskelykken7pp Skrevet 25. november 2008 #97 Skrevet 25. november 2008 der fant jeg tråden igjen ja. her har jeg liksom resignert litt og har ikke så store forventninger til å bli gravid. skal til gynekolog nå i desember for en kontroll. måtte som tidligere nevnt operere ut en spiral i mars. denne var stukket gjennom livmoren og lå i buken. er redd det har skjedd noe ifm det. eller det kan være at det brae tar litt lenger tid denne gangen. er bortskjemt fra tidligere forsøk;). hadde trodd det skulle gå mlike fort denne gang og har liksom jobben og div litt på hold ift evt graviditet. hadde trodd jeg skulle føde nå i mars, april jeg:). hadde i tillegg en kraftig nyrebekkenbetennelse i sommer og den kan jo også ha satt ned fretiliteten noe. vi har hatt sex hver dag i ca en uke rundt el, kanskje på tide å la det gå en dag mellom... det lykkes nok til slutt men jeg er ikke akkurat kjent for å være veldig tålmodig. lykke til med perioden som kommer dere som akkurat har hatt el. kjedelig og lang periode det.
monkri mamma til 4 Skrevet 25. november 2008 #98 Skrevet 25. november 2008 hei på dere. j har ikm den 29 altså på lørdag. tørr ikke å kjenne etter symptomer eller teste før lørdag. må ta en test da hvis ikke tr har kommet. skal på julebord og tenkte j skulle teste da.
tulipp Skrevet 26. november 2008 Forfatter #99 Skrevet 26. november 2008 Så spennende monkri.... Gleder meg til å høre hvordan det går.. Du merker ingen symptomer da? Jeg er for tiden veeeeldig trtt, å kvalmen kommer på kvelden.. Har også fått meg noen fine nye kviser, som er illrøde og vonde... Lykke til alle sammen.. klem
fiskelykken7pp Skrevet 28. november 2008 #100 Skrevet 28. november 2008 Hei alle sammen! Hvordan går det med deg monkri? Har du testet eller klarer du ¨å holde deg til imorgen? Symptomer? Så kjekt at du stikker innom tråden tulipp;). Her er jeg akkurat ferdig med mensen og forventer pos el-test rundt neste helg. IKM i dagene før/rundt julaften. Jeg har akkurat hatt omgangssyke og kan ikke si det frister med mer kvalme men er helt syk etter ny baby:). Håper det lykkes i nærmeste fremtid! Hvordan går det med dere andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå