SuperKlar86Gravid Skrevet 22. oktober 2008 #101 Skrevet 22. oktober 2008 Symptomer? Nope.. ingen her. Men er nok litt tidlig kanskje? Har IKM 1 nov... Føler det er en evighet til... Men har en slags magefølelse(hehe) på at det er noe på gang. Men det har jeg jammen meg hatt før også uten hell. Skulle ønske det gikk ann å teste lenge før man egentlig kan....
Stine? Skrevet 22. oktober 2008 #102 Skrevet 22. oktober 2008 Hei damer:) Hiver meg med på denne tråden jeg også, har IKM om 2 uke (29.okt) og venter i spenning. Blir nesten litt skuffet hvis det ikke skjer noe. Er bare inn i 3pp, men er fortiden dødssliten, så hvis det ikke er en spire trenger jeg skikkelig energikick. Ellers så krysser jeg fingrene til alle her inne, og håper uka går fort:) Klem
monkri mamma til 4 Skrevet 24. oktober 2008 #103 Skrevet 24. oktober 2008 hei, j dytter denne opp litt j, så den kommer på side 1 igjen. fant den på side 3... åssen går d med dere jenter? j skjønner ingenting j. kjennes ut som j har el nå også og den hadde j da forrige uke.. kan man ha d 2 ganger da? for 2 dager sia kom d bitte litt brunt utflod. skjønner ingenting j, skal da ikke ha tr enda....
monca*84*j12 Skrevet 24. oktober 2008 #104 Skrevet 24. oktober 2008 Så spennende da monkri.. Kanskje det var festeblødning? Her er alt vanlig... sliti med sterke "el-smerter" i tre dager... Det kan være både pos og neg.. Det kan være feste smerter, men det kan være tr som gjør seg klar... Jeg er for tiden veeldig realistisk og tenker som så at har det ikke skjedd enda så skjer det vel sikkert ikke nå heller... så får man heller bli pos overrasket... Ellers fryser jeg,men det har sikkert med årstid og vær ute... Det eneste som kanskje er litt unormalt denne mnd er forbedret luktesans.. Men det kan være rein innbildning.. hehe uansett veldig tidlig og merke noe som hellst... dere andre da?
RTL Skrevet 24. oktober 2008 #105 Skrevet 24. oktober 2008 slenge meg på her jeg, trodde jeg hadde IKM i uke 43 grunnet tidligere korte sykluser, men to negative tester og ingen mens tyder på at jeg hører mer til i uke 44 gitt. dermed tror jeg også vi har mista EL denne mnd :S tester ikke EL, men etter to uker i høyet blei "plikt" sexen dritt kjedelig og vi har ikke hatt oss siden altså ca 1,5 uker siden nå¨så sannsynligheten for spire er liten tror jeg gitt. men blir en ny spennende uke med å se om noen får noen positive svar da
monkri mamma til 4 Skrevet 24. oktober 2008 #106 Skrevet 24. oktober 2008 hmmmmmmm......merkelig........ ble plutselig løs i magen og nå.... d hadde j mye da j var gravid sist.... og i går var j hard i magen. har hotr at du kan se på formen på utfloden i truseinnlegget om du er gravid. formen skal være rund hvis du er gravid og d har j... og avlang hvis ikke...... vet ikke helt om j skal stole på d da men.....
Veumjenta ツ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #107 Skrevet 25. oktober 2008 Noen som begynner å få spes.med symptomer her eller? Her er det ingen symptomer i det hele tatt tror jeg, faktisk første gang siden vi begynte å prøve at jeg IKKE kjenner noe nå, bare en uke før TR! Eneste som er er at jeg har luft i magen, men det kan jo komme av alt mulig rart! Hehe! Nei, får prøve å smøre meg med tålmodighet - litt utålmodig kan du si! Hehe! MEN er vel flere av oss som er det i disse dager...
Prøvigjen Skrevet 25. oktober 2008 #108 Skrevet 25. oktober 2008 Noen flere som har testa? jeg klarte ikke vente...testa i dag. 4 dager før IKM..Negativt. Har bare vært så spent siden jeg hadde MASSE symptomer de første 9 dagene.Akkurat likt sist jeg var gravid!! I dag har det avtatt noe, og selv om det er tidlig, så ble jeg ganske deppa....=(
snellapella Skrevet 25. oktober 2008 #109 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, venter spent her og..... Venter mensen nå framover...
RTL Skrevet 25. oktober 2008 #110 Skrevet 25. oktober 2008 jeg har enda menssmerter.. hatt det i ca 10 dager nå :S begynner å bli lei. i dag hadde jeg plutselig masse gul utflod.. googlet det og da kom det jo opp både det ene og det andre.. så regner med det bare er fordi TR kommer snart.. ellers er formen fin her..
monca*84*j12 Skrevet 25. oktober 2008 #111 Skrevet 25. oktober 2008 hei hei... spennende med alle symptomene her ja.. jeg for min del er veldig forsiktig med og tolke og kjenne etter tegn.. blitt skuffet noen ganger vet jeg.. hehe.. men.. det er en ting som er helt annerledes denne gangen som ikke har vært tidligere og det er forbedret luktesans... skikkelig også... sånn som nå har jeg vært på jobb i hele kveld.. samb kom og hentet meg.. jeg kunne ikke la vær og spørre om hva i alle dager han har drevet med, det luktet så utrolig merkelig av han.. ikke noe sa han da... kom hjem og fant ut at han hadde stekt kjøttdeig og at den samme lukta satt i huset.. mange mange andre ting som også har luktet mer eller annerledes de siste 3 dagene.. dere da? fler som ikke har no liv på en lørdags kveld? hehe.. Nå skal jeg spise hjemmelaget pizza.. mmmm
RTL Skrevet 25. oktober 2008 #112 Skrevet 25. oktober 2008 der kjente jeg meg igjen, vi lagde en gryterett i går som vi til stadighet lager, i går syns jeg den lukta sååå spesielt og smakte rart.. sambo mente den var helt normal, men jeg syns den lukta overdøva alt annet! inget liv her heller jobber i morgen så da er BIM fin underholdning
monca*84*j12 Skrevet 25. oktober 2008 #113 Skrevet 25. oktober 2008 Utrolig merrkelig følse... Vi har tent opp i peisen i noen dager nå som det har vært kaldt... Jeg syntes det lukter såbrent i hele leiligheten at jeg må lufte ut... Akkuratt som når røyken slår ned i pipa.. syntes lukten ligger i hele leiligheten... Samme med duft lysene.. Har ikke tenkt over lukta så mye før.. Har alltid brukt de samme lysene.. men nå lukter jeg vanilje over alt!!!! Strange.. Jeg har generellt ikke no liv.. hehe... bare kos med samboer og har lille søss som er 14'iss på besøk=)
monca*84*j12 Skrevet 25. oktober 2008 #115 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg bor i Nittedal i Akershus,,, Trives kjempe godt!! Bodd her et år og det er helt supert og perfekt sted og oppdra barn.. hihi.. så NÅ vil jeg ha et også.. Ikke bare den firbente datteren min=) Du da?
SuperKlar86Gravid Skrevet 26. oktober 2008 #116 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg lurer veeeeldig på om jeg skal teste på tirsdag.. Men har ikke IKM før 1 nov... så kanskje lurt å vente. Jeg har ingen symptomer. ikke såre bryster heller. Men kjenner litt murringer i magen innimellom.. Tør ikke tro for mye, men har en slags god følelse...
pocahontas31 Skrevet 26. oktober 2008 #117 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Da er vi to! Jeg har IKM mellom 30/10 og 1/11 ( litt ustabil syklus etter at vi begynte å prøve) og bare brenner etter å teste..gjorde det i dag, alt for tidlig og seff neg. test. Så nå SKAL jeg klare å holde meg til slutten av neste uke..tror jeg..
monca*84*j12 Skrevet 26. oktober 2008 #118 Skrevet 26. oktober 2008 heihei så spennende.. man skal ikke undervurdere følsene... Jeg vet ikkehva jeg skal tru jeg.. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok kanskje ventet... så slipper du og bli unødig skuffet.. Selv har jeg ikm ons, men jeg vurderer og vente til lørdagen.. for og slippe og bli unødig skuffet.. men har ikke mens kommet før så må man jo kanskje begynne og lure... hehe
SuperKlar86Gravid Skrevet 26. oktober 2008 #119 Skrevet 26. oktober 2008 Ja.. Jeg skal holde meg ...tror jeg... Er bare det at jeg reiser til Brussel på tirsdag og skal vere der til søndag 2. Har litt lyst å finne ut, om det går ann, til tirs/ons. Er jeg det ikke, kan jeg drikke vin til maten. Er jeg gravid, kan jeg jo ikke det. Er utrolig mye middager og alkohol i disse møtevirksomhetene jeg er med i... Vil jo ikke drikke en dråpe om jeg er gravid..!
monca*84*j12 Skrevet 26. oktober 2008 #120 Skrevet 26. oktober 2008 da ville jeg helt klart testet!!! Jeg tester alltid før jeg vet jeg skal drikke om ikm nærmer seg... teknisk sett kan du jo få en pos test på ons med morgen urin=)
SuperKlar86Gravid Skrevet 26. oktober 2008 #121 Skrevet 26. oktober 2008 Ja, det er det jeg også tenker. Så blir nok en test på onsdag, og det er jo 4 dager før IKM. Så det er jo en teknisk sjanse for at det vises da om jeg er gravid. Vil gjøre ALT rett denne gangen. hadde en SA i fjor, og vil ikke risikere noe som kan føre til det. ikke det at SAn kom av noe jeg fysisk gjorde, men vil ikke ta NOEN sjanser! Når kunne du teste?
SuperKlar86Gravid Skrevet 26. oktober 2008 #122 Skrevet 26. oktober 2008 ehe.- ja, det såg jeg jo når jeg bare leste litt lenger opp..hehe .)
RTL Skrevet 26. oktober 2008 #123 Skrevet 26. oktober 2008 da kom TR en dag før IKM.. snakkes om noen uker jenter, lykke til med testing håper det klaffer for mange denne uken!
monca*84*j12 Skrevet 26. oktober 2008 #124 Skrevet 26. oktober 2008 jeg kommer til og vente helt til lørdag med og teste jeg trur jeg da.. hehe... Har ikke tanta kommet før det så kan man jo begynne og lure litt.. hehe.. har ikm på onsdag.. håper på 09 baby<3 lykke til vdere...
snellapella Skrevet 26. oktober 2008 #125 Skrevet 26. oktober 2008 Ingen tegn til mensen... hadde jeg enda visst når jeg skulle ha den...Blir en spennende uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå