Gå til innhold

IKM uke 44 - skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

uffff......

nå ble j litt deprimert.

vet ikke offer..

d kom bare kasta over meg...

ja j har 3 stk på 6 år, 5 og 2 år.

ei jente og to gutter og ønsker meg ei jente til.

ble spådd at j fikk 5 unger tilsammen og kanskje tvillinger..

da tror j gubben svimer av og d gjør nok j å da.

hadde tenkt å stoppe på 4.

har nesten trodd at j var gravid alikevel j.

har hatt ømme pupper i mnd nå..

fikk mens med masse klumper, så j er nok ikke d da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du skal vel ikke ha det nå???? Det er jo feil tid. Liksom... Eh??? Når var siste mens da?

Skrevet

2 oktober fikk j mens sist. den var 4 dager forsinket.

el kom før den egentlig skulle. har j regna ordentlig etter så har j ikm den 28.

Skrevet

monkri: Jeg tenkte sånn på deg i går kveld. Jeg håper du er i slag igjen i dag. Hun spådama har vel rett. Det er nok meningen at du skal ha flere barn! Så bare vent, det klaffer til slutt skal du se. Hva tenker du om fem da? klem til deg

Skrevet

har ikke helt lyst på fem da men....

blir d 5 så får d bli 5..

vet ikke helt om gubben vil d da men...

Skrevet

Synes det er stas at du prøver på fjerdemann uansett. Sammen med oss andre her inne.

Du fikk skolejente i høst du da? Er fadder for ei som begynte på skolen i høst og hun er jammen blitt fort stor. Synes ikke det er så lenge siden jeg bar rundt på henne da hun var baby... Tida går fort med barn!!

Skrevet

ja dattera mi har blitt fort stor hu også. han mellomste begynner neste år på skolen. uff... tia går alt for fort..

Nå kjenner j at j har el...

har litt vondt ja og masse utflod....

flere som har fått el enda?

Skrevet

stille her i kveld....

Skrevet

el... Tja, kanskje. Nekter plent dette med testing enda. Vi må da prøve litt til først. Men tja, det er vel kanskje el. Kjennes ut som hele egglederen på høyresida er løsna, så kanskje det er et egg løs? Hehehe. Får håpe på det! Må hvertfall prøve å forføre mannen min. Prøver å være overbærende med fotball i kveld, så blir han nok i superstemning. Hadde planer om å putte lilletøtta i seng nå og servere han cola og ostepop. Da er han bare å angripe senere!

*Smiler her jeg sitter*

Skrevet

Hm.. hørtes ut som en plan det der..;-) Tror jeg skal forføre min mann jeg;-) Har barnefri til fredag, pjokken skal være hos mormora si til da:-)

Satt tidligere i dag å skulle regen ut EL men.. ikke helt enkelt siden mensen ikke har vært så stabil de siste par gangene... Er vel bare å satse

Skrevet

ha sex hver 2 dag, da er d lettere å treffe

Skrevet

eller hver dag.. ;-)

Skrevet

Hm, ja det der var jo gode tips.. Syns det er så uklart det her med hvor lenge sædcellene lever ... men men...;-)

Skrevet

har hørt dem lever fra 2 til 5 døgn

Skrevet

Ja.. har hørt alt fra to til hele 8 døgn!

Skrevet

Her satses det hvertfall. Her er det hoppe i høyet for alle penga. Satser på hver dag, men er vi for slitne en kveld får det heller være...

Det er vel noe med jente og gutt og når man skal ha sex for å få det ene eller det andre? Er ikke gutte-svømmerne raskere? Og når de er raskest og får lengst vei opp dersom egget akkurat har løsnet, så er de kjappere enn jentesvømmere. Og om en vil ha jente må en ha sex jevnt og trutt. Har hvertfall hørt en sånn teori.

Men det spiller for meg ingen rolle hvertfall... Tut eller ikke tut er like bra, bare det blir en baby!!!

Skrevet

Hm, sikkert mange torier ute å går. Hørt at jenteceller er sterkere og lever lengst. Men pytt pytt! Kan godt få en gutt til jeg.

Ja, orker liksom ikke ha sex for enhver pris, det er ikke bra.. Skal jo være kos og ;-)

Skrevet

Senorita76: Har du også en fra før? Jeg har ei jente på 3 år. Herrlig skatt. Nei, dette med om det blir gutt eller jente har jeg egentlig ikke mye tro på at man kan styre gitt. Man kan sikkert ønske seg det ene eller det andre, men har til nå ikke hørt om noen som ble skuffa da ungen kom ut. Det skulle tatt seg ut du!!

Ellers dere jenter, hva driver dere med om dagene? Jeg er på jobb og burde strengt tatt ikke sittet inne på bim nå, men pyttsann!

Skrevet

i dag sitter j heme å kjeder meg..

skal snart kjøre gubben på arbe.

han arbe kvelden denne uka.

tror el er ferdig nå.

har ikke vondt lenger.

Skrevet

Er barna på skolen og i barnehagen da?

Skulle ønske jeg hadde en dag hjemme. Har så utrolig mye som burde vært gjort!!! Men her sitter jeg og drukner i arbeid. Hehe. Morsomt at jeg er her inne forresten mens jobben venter. Fy meg!!

Skrevet

Ja, en gutt på 4. Sambo har ingen fra før han, så egentlig spiller det ingen trille hva det blir.

Fikk nettopp vite at en venninne av meg venter barn:-) Koselig!

Vil jo og ha! Hehehe, klarer meg jo godt han jeg har da... men...

Ja, jeg har også mye som skal gjøres... men man trenger jo pauser da

Skrevet

senorita76: Ja, ikke sant! Man må da strekke litt på seg - eller la tankene fly til noe annet. Kan ikke bare sitte begravet i jobb hele dagen. Man trenger da adspredelse..:o)

Forresten enig med deg at vi klarer oss nok med den vi har vi også, men det hadde vært koselig å kunne skaffe søsken! Veldig mange her på jobben som dytter i meg om jeg ikke skal ha nr to snart. De skulle bare visst at jeg SÅ ønsker meg det! Kanskje jeg bare skulle smelle det i dem? Hehe, da blir det nok liv her!

Skrevet

Rima: ja, men er det ikke litt artig å ha hemmeligheter da? Har også fått spørsmål om jeg ikke skal ha nr to, men orker ikke si noe. En annen venninne av meg vet at vi ønsker, og ei venninne til vet også ta vi hadde SA. Men mer enn det trenger de ikke vite, hehehe!

Lurer på om når jeg blir gravid (håpe,håpe) om jeg klarer holde det hemmelig lenge....

Skrevet

Senorita76:Det er godt vi har hverandre her inne... Husker det var stas sist jeg gikk gravid å skravles på bim. Men da hoppet jeg jo rett på 1.tri siden jeg ble "plutselig" gravid. Det var tider det!! Hehe.. Men jeg er av den rasen som fortsatt synes det er stas å prøve. Men bare vent, om dette varer og varer, så må jeg ta på meg sinna-hatten! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...